Oh jij gaat vandaag. Mooi, ik ben gisteren geweest. En @Recce is ook geweest gisteren.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
Op weg naar huis in de regen vind ik niet zo erg maar hier naar de gym en dan zit je met al je natte spullen
Morguh Gianniquote:
Je wordt lekker verwend dus vandaagquote:Op donderdag 11 december 2025 08:45 schreef Ama het volgende:
Oeh vanavond lekker gehaktballen eten, als het goed is komt een vriendin straks brengen.
Hier even een rustig weekend, verjaardagen achter de rug dus relaxxxxxxxquote:Op donderdag 11 december 2025 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
looking forward to an extended wekend
Noem je me nu dikquote:Op donderdag 11 december 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus die sinkhole was jouw schuld![]()
![]()
Ik ga vanmiddag ook.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jij gaat vandaag. Mooi, ik ben gisteren geweest. En @:Recce is ook geweest gisteren.
quote:
Nice. Dan kunnen jullie voor mij gaan. Ik kan vandaag niet.quote:
Vandaag weer sportschool?quote:
oh daar was m'n antwoord.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Nice. Dan kunnen jullie voor mij gaan. Ik kan vandaag niet.
quote:
Nee, vandaag niet. Ik heb 'kerst'feest van het werk vandaag. En geen idee hoe laat ik dan thuis ga zijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag weer sportschool?
[..]
oh daar was m'n antwoord.
misschien dat ik in de lunchpauze even snel ga. pak ik alleen borst vandaag.
[..]
ik ben niet raar. ik ben heul normaal.
waarom is kerst met aanhalingstekens? is het niet echt voor de kerst?quote:Op donderdag 11 december 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet. Ik heb 'kerst'feest van het werk vandaag. En geen idee hoe laat ik dan thuis ga zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |