SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
bardienst heeft zichzelf vol kunnen bezatten met eigen foquevillebrouwselsquote:Op woensdag 10 december 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Beetje een dooie boel hier wel vanavond
De slingers ophangen om het feestje te bouwen?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog iets doen, maar weet even niet meer wat het was.
Nee dat was het nietquote:Op woensdag 10 december 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De slingers ophangen om het feestje te bouwen?
Een belangrijke rekening betalen die uiterlijk vandaag moet worden voldaan?quote:
voor in jouw tuin?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gewoon een andere vorm van raar
heb sneeuwpoppen gekochtwas/ben benieuwd
Raar bochtje welquote:Op woensdag 10 december 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Het heet ook niets voor niets een normaal curve he?
Ik moest in een of andere Google-tool kijken of ik ergens toegang tot had. Helaas pindakaas voor mijn collega.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een belangrijke rekening betalen die uiterlijk vandaag moet worden voldaan?
noteer even wie ze allemaal benoemtquote:Op woensdag 10 december 2025 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
Omg, een IRL-vriendin begint ineens over FOK!, paniek
Vraag haar username.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2025 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
Aawquote:Op woensdag 10 december 2025 18:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Check mijn UI.![]()
Nog steeds blij mee. Hij is ook zo vrolijk.
@Citizen.Erased gaat ze binnenkort bijwerken op zijn sitequote:Op woensdag 10 december 2025 23:32 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
* Shii zoekt run to the hills smiley, niet gevonden....
quote:Op donderdag 11 december 2025 00:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
@:citizen.erased gaat ze binnenkort bijwerken op zijn site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |