quote:Naakte Nederlanders zorgen voor opschudding in Duitse binnenstad
Een groep vermoedelijk Nederlandse mannen heeft begin deze week voor behoorlijk wat opschudding gezorgd in de Duitse stad Kleve. De mannen renden in hun blootje door de binnenstad en werden even later ook gespot bij een kasteel.
https://nos.nl/artikel/25(...)in-duitse-binnenstad
nog in bed en heb wat moeite uit bed te komenquote:Op donderdag 11 december 2025 07:23 schreef bitterbal het volgende:
denk waar zijn jullie toch maar het is nog erg vroeg
hoe lang kan je nog blijven liggen?quote:Op donderdag 11 december 2025 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nog in bed en heb wat moeite uit bed te komen
als ik met collega mee wil gaan: enkele minuten..quote:Op donderdag 11 december 2025 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang kan je nog blijven liggen?
wanneer heb je weer vrij?quote:Op donderdag 11 december 2025 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik met collega mee wil gaan: enkele minuten..
als ik zelf ga 20 minuten ofzo
maar dan ben ik bang dat ik weer in slaap sukkel
letterlijk elk ledemaat voelt moe aan
Kan je toch nog naar de gym.quote:
Misschien heb je een griep onder de leden?quote:Op donderdag 11 december 2025 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik met collega mee wil gaan: enkele minuten..
als ik zelf ga 20 minuten ofzo
maar dan ben ik bang dat ik weer in slaap sukkel
letterlijk elk ledemaat voelt moe aan
Kan je die niet aan haakjes ophangen?quote:Op donderdag 11 december 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
Op weg naar huis in de regen vind ik niet zo erg maar hier naar de gym en dan zit je met al je natte spullen
nee dat denk ik niet, gewoon vermoeidquote:Op donderdag 11 december 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien heb je een griep onder de leden?
Live vanuit hierquote:
Ja drukke periode he, denk wel aan jezelf. Je kan niet meer geven dan je kan mscholquote:Op donderdag 11 december 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet, gewoon vermoeid
tis goed aanpoten op werk met lange dagen en dan ook nog zieken
Dat is idd wel erg dichtbij, gelukkig ben ik gevlucht naar Amsterdamquote:Op donderdag 11 december 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Live vanuit hier![]()
Je bent wel erg dichtbij nu wordt wel eng
Gelukkig maar, was je net op tijdquote:Op donderdag 11 december 2025 08:28 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is idd wel erg dichtbij, gelukkig ben ik gevlucht naar Amsterdam
quote:Op donderdag 11 december 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Live vanuit hier![]()
Je bent wel erg dichtbij nu wordt wel eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |