Ik probeer dit te vergeten.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ter overweging wel of niet te ruilen met de vieze kat ?
Wie bestelt er dan ook bij een kutwinkel.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Welke kutwinkel stuurt nou weer een pakketje van ¤17 dat door de brievenbus past aangetekend op
Verdomme, dat geeft me een uitdaging.
Je moet wat, als je nieuwe kut wilt.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wie bestelt er dan ook bij een kutwinkel.
Oh is dat alweer begonnen?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:20 schreef Nizno het volgende:
Ik ga de Whammageddon hel in.
Tuinland. Dus ik vermoed dat ik binnen 10 minuten af ben.
1 december en Nattekat is al af.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh is dat alweer begonnen?
Ik ben ook al af door de onderburen. Die draaien bijna nooit westerse muziek.quote:
Arabisch of Indische?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook al af door de onderburen. Die draaien bijna nooit westerse muziek.
Maakt dat uit?quote:
Als de oude versleten is?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wat, als je nieuwe kut wilt.
Alleen de eerste 8 cm.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de oude versleten is?
Daarna voelde het als nieuw.quote:
Klopt.quote:
Nee, is gewoon een leuke buurt, waar ik graag bezorgquote:
Zolang het niet m'n eigen muziek is word ik er niet vrolijk van.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
Bollywood muziek kan nog wel gezellig klinken volgens mij.
Ik ben daar ooit wel eens geweest op een meet van een ander forum.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een leuke buurt, waar ik graag bezorg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |