quote:
Ja, dat is dan de vraag. Wat heeft jouw voorkeur?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is, moet ik boven het gemiddelde gaan zitten om te compenseren voor mensen die er onder zitten zodat het gemiddelde gelijk blijft of moet ik er op gaan zitten en dan de kans lopen dat we het gemiddelde naar beneden halen?
Ik weet niet of ik toe ben aan zoveel verantwoordelijkheid.
[..]
ja dat is het probleem niet.
afgelopen oud en nieuw was er een bar die ze had gemaakt. denk dat ze dat dit jaar weer doenquote:Op donderdag 11 december 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]verkopen ze daar niet zeker?
Ga je ze zelf bakken?
Oh, dat is wel fijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afgelopen oud en nieuw was er een bar die ze had gemaakt. denk dat ze dat dit jaar weer doen
Ik heb geen idee. Dat ga ik vanmiddag zien. Hopelijk niet alleen maar vegan troep.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor hapjes zijn er allemaal?
Ik denk dat ik maar ga voor boven het gemiddelde. Kan niet gebeuren dat dat gemiddelde zakt omdat ik te weinig oliebollen eet.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is dan de vraag. Wat heeft jouw voorkeur?
Sowieso voor ballie compenseren.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga voor boven het gemiddelde. Kan niet gebeuren dat dat gemiddelde zakt omdat ik te weinig oliebollen eet.
Dat zou wel teleurstellend zijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dat ga ik vanmiddag zien. Hopelijk niet alleen maar vegan troep.
Ja, dat was wel een paar jaar geleden wat er geserveerd werd.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een paar jaar geleden wat er geserveerd werd.
Snap ikquote:Op donderdag 11 december 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was ook onze reactie.
hebben jullie toen zelf snacks besteld?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een paar jaar geleden wat er geserveerd werd.
Zelf meenemen.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
hebben jullie toen zelf snacks besteld?
Dat lijkt me een goed planquote:Op donderdag 11 december 2025 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso voor ballie compenseren.
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
hebben jullie toen zelf snacks besteld?
Wat een eerquote:Op donderdag 11 december 2025 09:01 schreef dud0r het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes en @:nattekat
Frantastischquote:Op donderdag 11 december 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was ook onze reactie.
Ik gok bij mijn werk kerstborrel dat er vega/vegan hapjes zijn en geen bitterballen. Ik ga dit jaar niet naar de kerstborrel.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dat ga ik vanmiddag zien. Hopelijk niet alleen maar vegan troep.
Gewoon niet komen opdagen.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:42 schreef dud0r het volgende:
Dan maar uit protest naar huis gaan als ze met alleen maar vegan dingen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |