quote:Op donderdag 11 december 2025 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben daar ooit wel eens geweest op een meet van een ander forum.
Weinig van de buurt meegekregen toen
Die gok kan ik alleen niet nemenquote:Op donderdag 11 december 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat tekent de postbode dan wel.
Je leert zoiets pas als het te laat is.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wie bestelt er dan ook bij een kutwinkel.
Toch mooi 8 december gehaald. Vorig jaar was het al meteen op 6 december klaar dankzij de AH reclame.quote:
Als ie weer open gaat. Volgende week dus.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:40 schreef dud0r het volgende:
@:nattekat wanneer ga jij weer naar sportschool
Wat is jouw eigen muziek?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang het niet m'n eigen muziek is word ik er niet vrolijk van.
Heb je die gast zonder vingers nog gezien ?quote:
Wat een Diva gedrag.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Snoepjes in de adventskalender is ze ook klaar mee. Man man man.
is nog niet in de kerststemming dusquote:Op donderdag 11 december 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Jezus wat is Hedwig ineens moeilijk met snoepjes. Alleen die basic kattensnoepjes en leverworstsnoepjes gaan er nog met plezier in.
Ze is gewoon te verwend denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is nog niet in de kerststemming dus
Welke kalender had je ? Wij hebben hier eentje voor de hondjes en ze weten het gewoon.quote:
Neequote:Op donderdag 11 december 2025 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die gast zonder vingers nog gezien ?
Kunnen ze daar ook iets van cultuur leren.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben best wel blij met het nieuws dat het Rijksmuseum Amsterdam een dependance gaat krijgen hier in EIndhoven![]()
tis altijd volgeboektquote:Op donderdag 11 december 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben best wel blij met het nieuws dat het Rijksmuseum Amsterdam een dependance gaat krijgen hier in EIndhoven![]()
quote:Op donderdag 11 december 2025 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke kalender had je ? Wij hebben hier eentje voor de hondjes en ze weten het gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik bewaar de rest wel, misschien is ze er gewoon even zat van.Your beauty never ever scared me.
Valt best wel mee.Ben er een paar jaar geleden geweest en kon makkelijk een tijdslot boekenquote:
Hij is een beetje boosquote:Op donderdag 11 december 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
Geertje is ook boos dat asielzoekers hier nu gratis met de bus mogen.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |