Ja dat; ik kocht deze auto afgelopen zomer met een verschillend voor- en achterbandensetje. In Belgie (waar kan dit ook anders) met 1 band op richel in betonweg geknald.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn hele auto schudde ook op en neer.
Het was weg toen ik de winterwielen erop had gezet.
Dus ik de zomervelgen bekeken, ik dacht dan moet er minimaal eentje krom zijn.... Dat was niet het geval.
Bleek het aan de banden te liggen. Niet netjes afgesleten.... (die waren ook echt wel op)
Ja, jij wordt speciaal genoemd omdat jij mijn meest speciale vriendje hier bentquote:
Ja maar dan moet je het van te voren weten.quote:
Dat hebben we dus het jaar erop gedaan.quote:
Bij mijn werk melden ze gewoon een maand van tevoren.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, jij wordt speciaal genoemd omdat jij mijn meest speciale vriendje hier bent
[..]
Ja maar dan moet je het van te voren weten.
Huh wtfquote:Op donderdag 11 december 2025 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beledigd.
Verkeerde post quoten.
Maar dit te wachten op nieuwe schoenen voor de FranVan
komt er ook nog een matras op of moet er zo op geslapen worden? wat is de norm daar?quote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt er ook nog een matras op of moet er zo op geslapen worden? wat is de norm daar?
Gewoon daar op liggen toch?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt er ook nog een matras op of moet er zo op geslapen worden? wat is de norm daar?
Zou toch kunnen dat iedereen daar op een harde ondergrond slaapt. ze hebben ook allemaal de keuken buiten.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
matrassen komen volgende week met ikea
Winter BBQ klinkt wel goed haha.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week hebben we ook weer de winter BBQ en dan is zo goed als iedereen op vakantie
Waar is mijn uitnodiging?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week hebben we ook weer de winter BBQ en dan is zo goed als iedereen op vakantie
ja thai houden wel van hard maar er komen gewoon matrassen opquote:Op donderdag 11 december 2025 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou toch kunnen dat iedereen daar op een harde ondergrond slaapt. ze hebben ook allemaal de keuken buiten.
Mooie kastjes ook.quote:
oke oke.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja thai houden wel van hard maar er komen gewoon matrassen op
Gezellig. Het is niet op de 18e hoop ik want dan heb ik kerstdiner op werk.quote:
Ik vind je juist gezellig. Zijn wel eens minder fijne figuren hier geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |