misschien moet t doucheputje geleegdquote:Op woensdag 10 december 2025 15:36 schreef fietsie het volgende:
Hmm garage heeft geen oorzaak van overmatig trillen gevonden..
De vraag is eerder hoe lang dit platform nog bestaat. Alsof wij op eens een leven krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoelang gaan we nog mee op dit platform?
Ik heb lang haar dus moest wel een keer.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:46 schreef fietsie het volgende:
Maar het doucheputje dus.
Nu dat eenmaal op mijn netvlies zit, moet het hier ook maar eens even een borsteltje krijgen.
Ik heb ook lang haar, dus ik herken het welquote:Op woensdag 10 december 2025 15:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb lang haar dus moest wel een keer.
Putje in band, naar t lijkt (karkas)quote:Op woensdag 10 december 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien moet t doucheputje geleegd
En wat vindt je van die kids ?quote:Op woensdag 10 december 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Andy & Melisa. Andy is grappig.Ik geef het liever niet toe maar ja.
Mijn hele auto schudde ook op en neer.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Putje in band, naar t lijkt (karkas)
Nino een luie snotpuber en die 2 meiden zijn gewoon typische meiden van die leeftijd.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wat vindt je van die kids ?
Meneertje wil graag DJ worden. Dat willen al die zoontjes van bekende Nederlanders. Of rapper.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Nino een luie snotpuber en die 2 meiden zijn gewoon typische meiden van die leeftijd.
Ja maar ja.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meneertje wil graag DJ worden. Dat willen al die zoontjes van bekende Nederlanders. Of rapper.
Slim dat ze dat doen terwijl de serie nog bezig is op Videoland.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:16 schreef Karzai het volgende:
zijn huis staat te koop trouwens
https://www.msn.com/nl-nl(...)P3?ocid=BingNewsSerp
Een leven krijgen?quote:Op woensdag 10 december 2025 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vraag is eerder hoe lang dit platform nog bestaat. Alsof wij op eens een leven krijgen.
Wist ik niet, maakt eigenlijk ook niet uit. Ze laten het wel eerlijk zien hoe he daar aan toe gaat. Zag ze laatst in in een talkshow en daar waren ze ook heel open over de struggles met die pubers.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja.Nino is trouwens niet Andy zijn eigen zoon he.
Nino zijn vader is een bekende Van Gogh dief.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wist ik niet, maakt eigenlijk ook niet uit. Ze laten het wel eerlijk zien hoe he daar aan toe gaat. Zag ze laatst in in een talkshow en daar waren ze ook heel open over de struggles met die pubers.
Heel herkenbaar. Hier 2 jongste zusjes en altijd ruzie.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:16 schreef Ama het volgende:
Die twee meiden hebben ook constant ruzie. Volgens mij is dat bij andere mensen met pubers thuis niet anders.
Een meid van 13 en 1 van 15 lijkt me ook best pittig.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wist ik niet, maakt eigenlijk ook niet uit. Ze laten het wel eerlijk zien hoe he daar aan toe gaat. Zag ze laatst in in een talkshow en daar waren ze ook heel open over de struggles met die pubers.
OMG, Okkie, die vent is knettergek en zit nu vast.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nino zijn vader is een bekende Van Gogh dief.
Hier gelukkig nog niet echt. Kan wel Katbot aan een LLM hangenquote:Op woensdag 10 december 2025 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een leven krijgen?![]()
Ik heb de laatste tijd wel echt het idee dat ik het internet uitgespeeld heb. Alles wat er nu bijkomt is AI.
Ik probeer alvast een offline hobby te zoeken.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier gelukkig nog niet echt. Kan wel Katbot aan een LLM hangen
Ja dat is zijn vader.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OMG, Okkie, die vent is knettergek en zit nu vast.
Ben je mooi klaar mee. Zijn dochter was doodsbang van hem.quote:
Het is patat. En dat woont nog aan de goede kant van de rivieren, dubbel triest.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
FRIETTOPIC
Hier moet ik gepost hebben
De Poppenkraam.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hans Otjes![]()
![]()
INB4 een wie? van NatteKat
Een echte FOK! er kan niet zonder computer/laptop maar als ie dat moet doen dan toch wel modeltreintjesquote:Op woensdag 10 december 2025 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik probeer alvast een offline hobby te zoeken.
Absoluut een wie?quote:Op woensdag 10 december 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hans Otjes![]()
![]()
opdracht begrepen!quote:Op woensdag 10 december 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hans Otjes![]()
![]()
Het is zo droogklootquote:Op woensdag 10 december 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Andy & Melisa. Andy is grappig.Ik geef het liever niet toe maar ja.
quote:Op woensdag 10 december 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
FRIETTOPIC
Hier moet ik gepost hebben
owww dan weet je meer dan je dachtquote:
je moederquote:Op woensdag 10 december 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is patat. En dat woont nog aan de goede kant van de rivieren, dubbel triest.
Oeps, ik las kiespijn, dacht al wat kan een fysio daar aan doenquote:Op woensdag 10 december 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis. Kniepijn. Morgen fysio bellen.
Tevens fijne post
de schuld van nattekatquote:
omdat die zat te haten op mn UIwisselingenquote:
Ah sommigen zijn daar gevoelig voor jaquote:Op woensdag 10 december 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat die zat te haten op mn UIwisselingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |