SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dacht ik alquote:Op woensdag 10 december 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Daarom zei ik het ook.
In de niet geciviliseerde delen van Nederland jaquote:
ik heb liever aardappelkroketjes... of ronde aardappelballetjes.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:46 schreef rival het volgende:
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat het mij aan mijn derriere zal oxideren hoe iemand ze noemt.
Als ik ze maar krijg
Je koopt ze maarquote:Op woensdag 10 december 2025 13:46 schreef rival het volgende:
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat het mij aan mijn derriere zal oxideren hoe iemand ze noemt.
Als ik ze maar krijg
Die zijn voor de afwisseling zodat je niet elke dag patat eetquote:Op woensdag 10 december 2025 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb liever aardappelkroketjes... of ronde aardappelballetjes.
ik eet sowieso niet elke dag versies van aardappelquote:Op woensdag 10 december 2025 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn voor de afwisseling zodat je niet elke dag patat eet
Het is maar goed dat je aan het sporten bent.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:51 schreef bitterbal het volgende:
ik eet hier laatste tijd gebakken aardappel voor ontbijt.
1 hele aardappel die ze schillen en daarna in zijn geheel in de koekenpan bakken?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:51 schreef bitterbal het volgende:
ik eet hier laatste tijd gebakken aardappel voor ontbijt.
nee zijn schijven. zal morgen als ik ze eet een foto makenquote:Op woensdag 10 december 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 hele aardappel die ze schillen en daarna in zijn geheel in de koekenpan bakken?
quote:Op woensdag 10 december 2025 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je aan het sporten bent.
niet het feit dat die iemand heeft vermoord?quote:Op woensdag 10 december 2025 14:00 schreef Nizno het volgende:
ow en het grote bedrag in buitenlandse valuta was dus een van de reden om zijn borg te weigeren
1 van de redenen wil niet zeggen dat er geen andere redenen waren hequote:Op woensdag 10 december 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet het feit dat die iemand heeft vermoord?
vermoedelijke daderquote:Op woensdag 10 december 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
of is dt niet die gozer die die verzekeringsbaas heeft doodgeschoten?
https://www.nu.nl/322248/(...)an-in-mcdonalds.htmlquote:Op woensdag 10 december 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
of is dt niet die gozer die die verzekeringsbaas heeft doodgeschoten?
Hoe hoog staat outsidersquote:Op woensdag 10 december 2025 12:53 schreef Haags het volgende:
Ik heb samen met @:wereldgozer een pittige mening over de top2000
slapeloosheidquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nieuwe UI!!quote:
Is altijd wennen als iemand een nieuwe ui heeftquote:Op woensdag 10 december 2025 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nieuwe UI!!
Ja en deze gaat na oud en nieuw weer wegquote:Op woensdag 10 december 2025 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is altijd wennen als iemand een nieuwe ui heeft
geen last vanquote:Op woensdag 10 december 2025 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een Kerst Editie UIquote:Op woensdag 10 december 2025 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en deze gaat na oud en nieuw weer weg
Jij bent het probleem dan ook. Gelukkig ken ik je UIs inmiddels wel.quote:
Daar ben je FOK!ker voor he; moeite hebben met verandering.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben je FOK!ker voor he; moeite hebben met verandering.
quote:Op woensdag 10 december 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent het probleem dan ook. Gelukkig ken ik je UIs inmiddels wel.
Ah, daarom heb ik al bijna 25 jaar dezelfde UIquote:Op woensdag 10 december 2025 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben je FOK!ker voor he; moeite hebben met verandering.
Jij bent dan ook een baken in de woelige zee die FOK! is.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, daarom heb ik al bijna 25 jaar dezelfde UI
D'ahwquote:Op woensdag 10 december 2025 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een baken in de woelige zee die FOK! is.
Lekker met gefrituurde aardappelreepjes.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Mijn visite net gaat gehaktballen maken en komt er morgen twee brengen.
PATAT. HET IS PATAT!!!!!!quote:Op woensdag 10 december 2025 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker met gefrituurde aardappelreepjes.
Wie is deze newbie nou weerquote:Op woensdag 10 december 2025 15:00 schreef fietsie het volgende:
Gehaktballen en gebakken opbakkers... het lijkt hier de CUL: SC wel
Ik heb net wel eens jouw bandensporen op het wegdek zien staan, toen ik net te laat was een Fok-stok op te halen ergens bij De Meern...quote:
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #598 lekker kokenquote:Op woensdag 10 december 2025 15:00 schreef fietsie het volgende:
Gehaktballen en gebakken opbakkers... het lijkt hier de CUL: SC wel
Waarom niet nu al?quote:Op woensdag 10 december 2025 15:04 schreef STING het volgende:
Nog 21 dagen en dan mag ik weer aan de oliebollen
quote:Op woensdag 10 december 2025 15:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb net wel eens jouw bandensporen op het wegdek zien staan, toen ik net te laat was een Fok-stok op te halen ergens bij De Meern...
Wat heb je precies gevisualiseerd dan?quote:
Uit traditie eigenlijk, houdt het speciaal en als bonus zijn ze meestal een stuk verser op 31 december, met de snelle omlooptijdquote:
Meh. Ik laat het ook dit jaar maar weer.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:04 schreef STING het volgende:
Nog 21 dagen en dan mag ik weer aan de oliebollen
A hairy business.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je precies gevisualiseerd dan?
Disney werd hem dus nie?quote:Op woensdag 10 december 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
Oh he ik kon gisteren niet meer op Disney kijken want niet mijn account maar het werkt ook weer.
Is dat zo? Ik heb er al weer een tijd niet naar kunnen kijken omdat het leven teveel tijd van me vroeg.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Goede oude tijd, jagen naar de stok.
Jammer dat dat topic naar de tyfus is gegaan.
Hoezo naar de tyfus?quote:Op woensdag 10 december 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Goede oude tijd, jagen naar de stok.
Jammer dat dat topic naar de tyfus is gegaan.
Jouw voorkeuren mogen er gewoon zijn.quote:
Op dezelfde manier waarop het hele internet verhard. Het is jaren gewoon een groepje enthousiastelingen geweest met een gezamenlijk doel. Er was wel gezeik zo nu en dan, maar uiteindelijk zat iedereen aan het einde van de dag weer gezellig een biertje te drinken in de kroeg bij wijze van spreken. Heel die sfeer is een tijdje terug totaal omgeslagen, waarna velen van de oude garde (waaronder ik) het topic definitief de rug toe keerden. En toen werd het ook nog eens naar MEN verbannen.quote:
Dat effect heeft NatteKat soms op mensen.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Iemand zocht een stok om mee te slaan.
Wat inclusief van jequote:Op woensdag 10 december 2025 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw voorkeuren mogen er gewoon zijn.
Zo ben ik.quote:
Je liep met die kluwen haren en je dacht: nu heb ik trek?quote:Op woensdag 10 december 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
Ik heb ineens heel veel zin in kibbeling. 👀
Mijn registratiedatum was in het meest actieve jaar van dit forumquote:Op woensdag 10 december 2025 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat effect heeft NatteKat soms op mensen.
Jaquote:Op woensdag 10 december 2025 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je liep met die kluwen haren en je dacht: nu heb ik trek?
Hoe lang nog tot je eerste jubileum?quote:Op woensdag 10 december 2025 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn registratiedatum was in het meest actieve jaar van dit forum
Hoelang gaan we nog mee op dit platform?quote:Op woensdag 10 december 2025 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe lang gaan we überhaupt nog mee?quote:Op woensdag 10 december 2025 15:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoelang gaan we nog mee op dit platform?
Goede oude tijdquote:Op woensdag 10 december 2025 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ik ben nog geen 40.. hoop nog wel flink wat jaren te blijven.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe lang gaan we überhaupt nog mee?
Zo jong? Dan word je binnen nu en 2 jaar nog opgeroepen om als kanonnenvoer te dienen in de oorlog tegen de VS.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ik ben nog geen 40.. hoop nog wel flink wat jaren te blijven.
Of mag je aan de grens met Belarus gaan staan blauwbekken in een door de laagste bieder verkocht Nederlands zandhazenuniform.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo jong? Dan word je binnen nu en 2 jaar nog opgeroepen om als kanonnenvoer te dienen in de oorlog tegen de VS.
Volgend jaar zit ik 15 jaar op FOK!quote:Op woensdag 10 december 2025 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe lang nog tot je eerste jubileum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |