Lekker met gefrituurde aardappelreepjes.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
Mijn visite net gaat gehaktballen maken en komt er morgen twee brengen.
PATAT. HET IS PATAT!!!!!!quote:Op woensdag 10 december 2025 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker met gefrituurde aardappelreepjes.
Wie is deze newbie nou weerquote:Op woensdag 10 december 2025 15:00 schreef fietsie het volgende:
Gehaktballen en gebakken opbakkers... het lijkt hier de CUL: SC wel
Ik heb net wel eens jouw bandensporen op het wegdek zien staan, toen ik net te laat was een Fok-stok op te halen ergens bij De Meern...quote:
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #598 lekker kokenquote:Op woensdag 10 december 2025 15:00 schreef fietsie het volgende:
Gehaktballen en gebakken opbakkers... het lijkt hier de CUL: SC wel
Waarom niet nu al?quote:Op woensdag 10 december 2025 15:04 schreef STING het volgende:
Nog 21 dagen en dan mag ik weer aan de oliebollen
quote:Op woensdag 10 december 2025 15:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb net wel eens jouw bandensporen op het wegdek zien staan, toen ik net te laat was een Fok-stok op te halen ergens bij De Meern...
Wat heb je precies gevisualiseerd dan?quote:
Uit traditie eigenlijk, houdt het speciaal en als bonus zijn ze meestal een stuk verser op 31 december, met de snelle omlooptijdquote:
Meh. Ik laat het ook dit jaar maar weer.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:04 schreef STING het volgende:
Nog 21 dagen en dan mag ik weer aan de oliebollen
A hairy business.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je precies gevisualiseerd dan?
Disney werd hem dus nie?quote:Op woensdag 10 december 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
Oh he ik kon gisteren niet meer op Disney kijken want niet mijn account maar het werkt ook weer.
Is dat zo? Ik heb er al weer een tijd niet naar kunnen kijken omdat het leven teveel tijd van me vroeg.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Goede oude tijd, jagen naar de stok.
Jammer dat dat topic naar de tyfus is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |