SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dacht ik alquote:Op woensdag 10 december 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Daarom zei ik het ook.
In de niet geciviliseerde delen van Nederland jaquote:
ik heb liever aardappelkroketjes... of ronde aardappelballetjes.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:46 schreef rival het volgende:
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat het mij aan mijn derriere zal oxideren hoe iemand ze noemt.
Als ik ze maar krijg
Je koopt ze maarquote:Op woensdag 10 december 2025 13:46 schreef rival het volgende:
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat het mij aan mijn derriere zal oxideren hoe iemand ze noemt.
Als ik ze maar krijg
Die zijn voor de afwisseling zodat je niet elke dag patat eetquote:Op woensdag 10 december 2025 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb liever aardappelkroketjes... of ronde aardappelballetjes.
ik eet sowieso niet elke dag versies van aardappelquote:Op woensdag 10 december 2025 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn voor de afwisseling zodat je niet elke dag patat eet
Het is maar goed dat je aan het sporten bent.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:51 schreef bitterbal het volgende:
ik eet hier laatste tijd gebakken aardappel voor ontbijt.
1 hele aardappel die ze schillen en daarna in zijn geheel in de koekenpan bakken?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:51 schreef bitterbal het volgende:
ik eet hier laatste tijd gebakken aardappel voor ontbijt.
nee zijn schijven. zal morgen als ik ze eet een foto makenquote:Op woensdag 10 december 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 hele aardappel die ze schillen en daarna in zijn geheel in de koekenpan bakken?
quote:Op woensdag 10 december 2025 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je aan het sporten bent.
niet het feit dat die iemand heeft vermoord?quote:Op woensdag 10 december 2025 14:00 schreef Nizno het volgende:
ow en het grote bedrag in buitenlandse valuta was dus een van de reden om zijn borg te weigeren
1 van de redenen wil niet zeggen dat er geen andere redenen waren hequote:Op woensdag 10 december 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet het feit dat die iemand heeft vermoord?
vermoedelijke daderquote:Op woensdag 10 december 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
of is dt niet die gozer die die verzekeringsbaas heeft doodgeschoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |