Ja dat is zijn vader.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OMG, Okkie, die vent is knettergek en zit nu vast.
Ben je mooi klaar mee. Zijn dochter was doodsbang van hem.quote:
Het is patat. En dat woont nog aan de goede kant van de rivieren, dubbel triest.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
FRIETTOPIC
Hier moet ik gepost hebben
De Poppenkraam.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hans Otjes![]()
![]()
INB4 een wie? van NatteKat
Een echte FOK! er kan niet zonder computer/laptop maar als ie dat moet doen dan toch wel modeltreintjesquote:Op woensdag 10 december 2025 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik probeer alvast een offline hobby te zoeken.
Absoluut een wie?quote:Op woensdag 10 december 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hans Otjes![]()
![]()
opdracht begrepen!quote:Op woensdag 10 december 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hans Otjes![]()
![]()
Het is zo droogklootquote:Op woensdag 10 december 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Andy & Melisa. Andy is grappig.Ik geef het liever niet toe maar ja.
quote:Op woensdag 10 december 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
FRIETTOPIC
Hier moet ik gepost hebben
owww dan weet je meer dan je dachtquote:
je moederquote:Op woensdag 10 december 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is patat. En dat woont nog aan de goede kant van de rivieren, dubbel triest.
Oeps, ik las kiespijn, dacht al wat kan een fysio daar aan doenquote:Op woensdag 10 december 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis. Kniepijn. Morgen fysio bellen.
Tevens fijne post
de schuld van nattekatquote:
omdat die zat te haten op mn UIwisselingenquote:
Ah sommigen zijn daar gevoelig voor jaquote:Op woensdag 10 december 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat die zat te haten op mn UIwisselingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |