Eens met Geertquote:Op donderdag 11 december 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
Geertje is ook boos dat asielzoekers hier nu gratis met de bus mogen.
[ link | afbeelding ]
Dit soort nieuws is de reden dat de helft van het land op hem stemt. Snap wel dat ie het nog even benoemd.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
Geertje is ook boos dat asielzoekers hier nu gratis met de bus mogen.
[ link | afbeelding ]
Jammer dat hij er ook niets aan gedaan heeft toen hij het voor het zeggen had. Je zou bijna denken dat hij de problemen niet op wil lossen.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dit soort nieuws is de reden dat de helft van het land op hem stemt. Snap wel dat ie het nog even benoemd.
PVV's zullen zeggen dat hij niks kon doen omdat links hem tegen bleef werken.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat hij er ook niets aan gedaan heeft toen hij het voor het zeggen had. Je zou bijna denken dat hij de problemen niet op wil lossen.
Hij kon niks doen, links bleef 'm tegenwerken.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat hij er ook niets aan gedaan heeft toen hij het voor het zeggen had. Je zou bijna denken dat hij de problemen niet op wil lossen.
quote:Op donderdag 11 december 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kon niks doen, links bleef 'm tegenwerken.
quote:Op donderdag 11 december 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kon niks doen, links bleef 'm tegenwerken.
Dat is zijn hele verdienmodel.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is een beetje boos
Ze hebben al zo weinig geldquote:Op donderdag 11 december 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sowieso zouden ze OV eens wat goedkoper mogen maken; of het lokale OV gewoon gratis.
Ik ben deze week met de bus. Ik vind het niet duur.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sowieso zouden ze OV eens wat goedkoper mogen maken; of het lokale OV gewoon gratis.
Dat geldt voor alles toch?quote:Op donderdag 11 december 2025 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
PVV's zullen zeggen dat hij niks kon doen omdat links hem tegen bleef werken.
Een dictator maakt tenminste nog beslissingen en voert die uitquote:Op donderdag 11 december 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles toch?
"WE WORDEN TEGENGEWERKT!"
Of het nu rechts of links is.
Ik zou het wel weten ja.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Een dictator maakt tenminste nog beslissingen en voert die uit
Jij komt natuurlijk niet buiten de ring.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben deze week met de bus. Ik vind het niet duur.
Er staat nergens in de regels dat ik exclusief hier moet zitten.quote:
Waarom is die dicht? zijn ze aan het verbouwen?quote:Op donderdag 11 december 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie weer open gaat. Volgende week dus.
Keiharde bonk bonk bonk. En soms zet ik wat anders op zoals kerstmuziek, lana, jazz, gevarieerd aanbod.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is jouw eigen muziek?
Jep.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:15 schreef dud0r het volgende:
Waarom is die dicht? zijn ze aan het verbouwen?
Straks nog betere sportschool er voor terug.quote:
Mag hopen van welquote:Op donderdag 11 december 2025 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Straks nog betere sportschool er voor terug.
Krijgen ze ook nieuwe apparaten enzo? Of is niet bekend wat er allemaal ging gebeuren?quote:
Hoi Ballie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |