wat voor hapjes zijn er allemaal?quote:Op donderdag 11 december 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet. Ik heb 'kerst'feest van het werk vandaag. En geen idee hoe laat ik dan thuis ga zijn.
Lekker muziekje erbijquote:Op donderdag 11 december 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet. Ik heb 'kerst'feest van het werk vandaag. En geen idee hoe laat ik dan thuis ga zijn.
Ons bedrijf bestaat 25 jaar (onder de huidige naam), dus daar is het feest voor nu, maar een apart kerstfeest komt er niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom is kerst met aanhalingstekens? is het niet echt voor de kerst?
Ik verstuur geen kaarten meer. Doe alleen bij wat buren iets in de busquote:Op donderdag 11 december 2025 09:18 schreef Ama het volgende:
Zou leuk zijn als ik dit jaar iig 5 kerstkaartjes krijg. Ik heb er al 2 gekregen.
Deze is leuk.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker muziekje erbij
Bekijk deze YouTube-video
@:haags
Dan ben jij dus niet leukquote:Op donderdag 11 december 2025 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben niet raar. ik ben heul normaal.
Ah oke.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ons bedrijf bestaat 25 jaar (onder de huidige naam), dus daar is het feest voor nu, maar een apart kerstfeest komt er niet.
Neequote:Op donderdag 11 december 2025 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben jij dus niet leuk
Ik was in Berlijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 06:54 schreef LTVDK het volgende:
@:Citizen.erased, wat deed jij van de week ook al weer in Duitsland ...
[..]
Ik stuur alleen die naar mijn vader op, de rest gooi ik gewoon in de bus.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verstuur geen kaarten meer. Doe alleen bij wat buren iets in de bus
Kerstkaarten zijn niet duur, maar die postzegels is niet meer leuk als je er veel moet versturen.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stuur alleen die naar mijn vader op, de rest gooi ik gewoon in de bus.
quote:Op donderdag 11 december 2025 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker muziekje erbij
Frannie in the panniequote:Op donderdag 11 december 2025 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker muziekje erbij
Jaquote:
ik heb er vanaf november pas drie op.quote:
dat lukt mij op nieuwjaarsdag alleen alquote:
Dus mag je nog 5 op dit jaar.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
wat moeten we hier nu aan doen?
[..]
ik heb er vanaf november pas drie op.
Mijn buurvrouw zei net bij de winkel dat ze mijn kaartje wel op gaat sturen haha. Maar zij werkt bij hetzelfde bedrijf als waar mijn moeder heeft gewerkt en die doen ook post voor de gemeente en dan kunnen ze goedkoop kerstpostzegels kopen daar en versturen.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kerstkaarten zijn niet duur, maar die postzegels is niet meer leuk als je er veel moet versturen.
Dus ben er lekker mee gestopt.
Kaarten sturen naar mensen die je amper nog spreekt was ik al mee gestopt
nog 5 er bij moet wel lukken tochquote:Op donderdag 11 december 2025 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
wat moeten we hier nu aan doen?
[..]
ik heb er vanaf november pas drie op.
Hoeveel heb jij er al op?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog 5 er bij moet wel lukken toch
Ja maar de vraag is, moet ik boven het gemiddelde gaan zitten om te compenseren voor mensen die er onder zitten zodat het gemiddelde gelijk blijft of moet ik er op gaan zitten en dan de kans lopen dat we het gemiddelde naar beneden halen?quote:Op donderdag 11 december 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus mag je nog 5 op dit jaar.
Ik zit momenteel ook op 3.
ja dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog 5 er bij moet wel lukken toch
geen 1quote:Op donderdag 11 december 2025 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |