abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2025 @ 15:52:28 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219435461

Kortere dagen, kachels aan, de eerste pepernoten liggen alweer even in de winkels. Die-hard Kerstlovers ( O-) ) tellen de dagen naar kerst al weken af. In het kort: kerst komt eraan. *O*

En met Kerst ook de liefste actie van FOK!, de Kerstpakkettenactie O+. Doen jullie (weer) mee?

Dit jaar wordt de kerstpakketten actie georganiseerd door @laziness

Gevers: Wil je graag iets extra’s doen voor FOK!kers die het moeilijk hebben gehad? Vind jij het leuk om een kerstpakket te geven? Wil je geld doneren en niet hoeven winkelen? Of wil je juist graag winkelen voor een ontvanger, maar heb je zelf geen budget? Al deze smaken zijn gebundeld onder het kopje ‘gevers.’

Ontvangers: Heb jij een lastig jaar gehad? Doordat je bijvoorbeeld moeilijk rondkomt, je met een burn-out of andere klachten thuis zit, een zwaar persoonlijk drama hebt meegemaakt, of om welke reden dan ook wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dan kom jij in aanmerking voor een FOK! kerstpakket. Ga dan naar het kopje ‘ontvangers’ en vul de vragenlijst die je daar ziet in. De rest regelen wij!

FAQ: Hoe duur moet het pakket zijn? Hoe werkt anoniem meedoen? Hoe gaan jullie om met de AVG? Deze en andere vragen vinden jullie onder de FAQ. Mocht je vraag hier niet tussen staan, kan je deze natuurlijk altijd stellen in dit topic, of door de organisatoren een dm te sturen.

De deadline om je aan te melden, zowel als gever als ontvanger, is in principe 1 november. Dan maken wij de balans op om te kijken of we meer ontvangers, of gevers hebben en kan het zijn dat we nog een laatste oproepje plaatsen. Tussendoor doen we meerdere ‘koppelrondes’, dus als je je eerder aanmeldt, word je mogelijk al voor 1 november gekoppeld.

Verzoekje: Let er alsjeblieft op als je meedoet, dat je goed bereikbaar bent! Lees regelmatig je mail en reageer er ook zo snel mogelijk op. Wij als organisatie ontvangen erg veel e-mails, als je bijvoorbeeld (anoniem) iets wilt vragen aan je ontvanger, zorg dan dat je al je vragen in 1 e-mail aan ons toestuurt. Zo kunnen wij zo efficiënt mogelijk de vragen doorzetten.

SPOILER: De Gevers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De Ontvangers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Overzicht pakketten
SPOILER: FAQ
Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.

Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic.
Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet.
Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit.
Deelnemers niet te noemen hier.

Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 07-12-2025 16:10:39 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 7 december 2025 @ 15:58:39 #2
244125 laziness
pi_219435566
quote:
Lieve Poes in doos en Qarrad,

Wat een ontzettend mooi pakket, alles ook zo mooi ingepakt.. niks mis met je inpakskils mocht je daar nog aan twijfelen
Ook de lieve kaart met boodschap doet me erg goed 🥰

Lekkere dingen om te snacken en te drinken. En een loveli tasje met inhoud.
En hoeveel veel kadootjes...

Ook de poeskes zijn niet vergeten, Dikke Dik zit ook meteen bij het juiste tasje 🤣

Tot de kerst mogen deze mooie pakjes nog onder de kerstboom liggen, kan ik er elke dag naar kijken en ervan genieten dat iemand (den) dit voor mij gedaan hebben. Zowel het organiseren, doneren en shoppen.

Bedankt lieverds 🥰 Het is zeker een lichtpuntje.

Liefs van een ontroerde en hele blije
User

pi_219435654
quote:
O+ !!!
Ik ben blij dat jij blij bent ;) Alvast veel uitpakplezier met Kerst en kroels voor de poeskes! :*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 7 december 2025 @ 16:08:21 #4
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219435696
Het is je ontzettend gegund, fijne dagen! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 december 2025 @ 16:13:05 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219435740
quote:
Dat is geen kat in de zak :+ en ook geen @PoesInDoos _O- O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_219436636
Vandaag en gister de laatste dingen gekocht *O*
Van de week alles inpakken en dan kan hij op de post *O*
Doos past nèt dicht
Twiddel
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 18:11:29 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219436802
Zo, wij hebben het dit jaar wat anders gedaan (wat ik hier al had aangegeven, want dat is een van de redenen dat ik dit jaar hier niet mee deed). Bij mijn vrouw op d'r werk hebben ze een ding waar dan wensen in zitten van kinderen die, nou ja, waar Sinterklaas en/of Kerst niet tot de mogelijkheden behoort.

Daar heeft zij 2 kaartjes uit meegenomen, en het breekt mijn hart, maar dat zijn dan kinderen die op die kaartjes dingen schrijven als 'winterkleding maat XX'. Dat is niet wat je als kind normaal gesproken vraagt, dan vraag je speelgoed, etc.

Deze kinderen dus niet. Beiden hadden 2 wensen opgeschreven, beiden krijgen wat ze gevraagd hebben. Ik hoop dat ze er blij mee zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219436834
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:11 schreef CoolGuy het volgende:
Zo, wij hebben het dit jaar wat anders gedaan (wat ik hier al had aangegeven, want dat is een van de redenen dat ik dit jaar hier niet mee deed). Bij mijn vrouw op d'r werk hebben ze een ding waar dan wensen in zitten van kinderen die, nou ja, waar Sinterklaas en/of Kerst niet tot de mogelijkheden behoort.

Daar heeft zij 2 kaartjes uit meegenomen, en het breekt mijn hart, maar dat zijn dan kinderen die op die kaartjes dingen schrijven als 'winterkleding maat XX'. Dat is niet wat je als kind normaal gesproken vraagt, dan vraag je speelgoed, etc.

Deze kinderen dus niet. Beiden hadden 2 wensen opgeschreven, beiden krijgen wat ze gevraagd hebben. Ik hoop dat ze er blij mee zijn.
Och ;(
Jullie zijn wholesome :Y
  zondag 7 december 2025 @ 18:20:52 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219436846
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:11 schreef CoolGuy het volgende:

Vind dat wel een goed idee van haar werkgever, die mensen/kinderen hebben het écht hard nodig. Ga eens kijken of wij niet ook zoiets kunnen doen op het werk volgend jaar.
Vragen ze dan ook nog wat leuks, of echt alleen maar broodnodige dingen? :{
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 18:55:47 #10
16180 crew  CoolGuy
pi_219437050
quote:
11s.gif Op zondag 7 december 2025 18:20 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Vind dat wel een goed idee van haar werkgever, die mensen/kinderen hebben het écht hard nodig. Ga eens kijken of wij niet ook zoiets kunnen doen op het werk volgend jaar.
Vragen ze dan ook nog wat leuks, of echt alleen maar broodnodige dingen? :{
Nee ze vragen ook nog leuke dingen zie ik. Er is ook een website waar die wensen op staan. De 2 wensen van 'onze' kinderen staan daar niet bij, dus ik vermoed dat die lijst geupdate wordt zodat er niets dubbel wordt vervuld of zo. Mijn vrouw heeft nu ineens vleugels gekregen, want wij hebben natuurlijk een dochtertje waar mijn vrouw veel (veel....véél.....VEEL (...help me...) :{ ) kleding voor koopt, maar ze groeit hard dus ze is nu aan het inventariseren wat ze eventueel heeft liggen, misschien dat we nog wat kinderen blij kunnen maken.
pi_219437270
Ik geef de kleding van mijn kinderen door aan de conciërge van mijn werk. Die heeft ook niet zo veel te besteden. En hij is er zo blij mee. Helaas heb ik geen jongenskleding voor hem.
pi_219438053
Mijn moeder was sprakeloos, een doos met lekkere dingen en heel veel kadootjes. De kadootjes laten we dicht tot kerstmis.
Ik had foto´s gemaakt, maar bij ze op de pc zetten, doet de camera niks meer, grrrr. . . .
Morgen bij daglicht even op een andere manier foto´s maken . . .foto´s komen nog.

We willen wel onze kerstengeltjes Vigier, Symphonic en Doedezemaar heel erg bedanken.

En volgend jaar willen wij ook doneren, om anderen te verrassen.
pi_219440015
Verwachte bezorgtijd: vandaag tussen 09:13 en 09:39
Das al best snel :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Moderator maandag 8 december 2025 @ 09:17:17 #14
447051 crew  Peejtur
pi_219440051
Bruna gaat straks om 10.00 open. Ik zal mijn pakket dan op de post doen.

Hopelijk vinden ze het leuk en niet te simpel :@
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 8 december 2025 @ 09:34:53 #15
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219440187
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 09:17 schreef Peejtur het volgende:
Hopelijk vinden ze het leuk en niet te simpel :@
Ik denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn. Het gaat er niet eens zozeer om wat erin zit, maar veel meer om dat er iemand aan je denkt en moeite voor je doet. Ik vind het nog steeds prachtig dat er mensen zijn die een heel kerstpakket samenstellen voor mensen die ze alleen online kennen.
pi_219440528

*O* ~:) *O*

Nu nog een manier/plek vinden om het op een beetje leuke manier uit te stallen :@
Maaruhhh, laat die russen maar komen _O-
En wow...
Lief/leuk kaartje ook :Y
En een heel gemeen cadeautje, want heel klein en ingepakt _O-
pi_219440599
Karel bewaakt de doos goed
pi_219440624
Ik ben tot tranen geroerd.

Ik zag hoe mijn vriendin gisteren haar pakket opende met allemaal lekkers, wat zij met haar eetstijl ook mag hebben. En dan zaten er ook nog artikelen appart ingepakt, die ze keurig tot de kerstdagen bewaart.

Het is zo mooi om te zien hoe shoppers en donateurs op afstand iets voor een ander betekenen.

Het laat zien dat mensen wel mooi kunnen zijn. En daardoor heb ik nu tranen in mijn ogen.

Ik wens eenieder een warme kerst en sowieso veel aandacht van mensen die om je geven ook als de feestdagen weer voorbij zijn.
  maandag 8 december 2025 @ 11:43:49 #19
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219440919
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 09:34 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn. Het gaat er niet eens zozeer om wat erin zit, maar veel meer om dat er iemand aan je denkt en moeite voor je doet. Ik vind het nog steeds prachtig dat er mensen zijn die een heel kerstpakket samenstellen voor mensen die ze alleen online kennen.
Dat dus! :Y Het is een pakket bomvol liefde O+
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_219441069
Het staat een beetje schots en scheef, maar er "moest" "gelijk" een foto gefabriceerd worden.
Dus hop! kleedje op bed en stapelen maar. Niet echt een handige plek om op te stapelen of om het te laten staan :P Maar het geeft zo wel een redelijk overzicht :)
Buiten Karel, heeft echt alles in die doos gezeten, iets met Tetris voor gevorderden :Y
Maar zolang het water maar blijft stromen en de apparaten het blijven doen heb ik mijn noodrantsoen binnen :D
Echt [2e thee van links onder, half achter het "gemene" cadeautje] dit.

Lieve gulle gever en shoppers, inpakkers, organisatie en iedereen hier,

Bedankt! en alvast een hele fijne dagen >:O ~:) >:O

Moderator / FOK!Fotograaf maandag 8 december 2025 @ 12:20:21 #21
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219441238
quote:
4s.gif Op maandag 8 december 2025 12:06 schreef Rafeiro het volgende:
Het staat een beetje schots en scheef, maar er "moest" "gelijk" een foto gefabriceerd worden.
_O- Hopelijk houd Karel van thee..
  maandag 8 december 2025 @ 12:35:05 #22
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_219441545
Zo leuk om al die vrolijke berichten te lezen O+
pi_219441589
Goed gestapeld! :D
  maandag 8 december 2025 @ 13:04:11 #24
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219441784
Mijn pakketjes komen morgen aan! Als t goed is. :D
pi_219441853
Mijn tetrisskills zijn goed, maar jouw stapelskills ook
  maandag 8 december 2025 @ 13:32:44 #26
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_219441994
quote:
4s.gif Op maandag 8 december 2025 12:06 schreef Rafeiro het volgende:
Dus hop! kleedje op bed en stapelen maar. Niet echt een handige plek om op te stapelen of om het te laten staan :P Maar het geeft zo wel een redelijk overzicht :)
Buiten Karel, heeft echt alles in die doos gezeten, iets met Tetris voor gevorderden :Y
Maar zolang het water maar blijft stromen en de apparaten het blijven doen heb ik mijn noodrantsoen binnen :D
Echt [2e thee van links onder, half achter het "gemene" cadeautje] dit.

Lieve gulle gever en shoppers, inpakkers, organisatie en iedereen hier,

Bedankt! en alvast een hele fijne dagen >:O ~:) >:O

[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of je dat gemene cadeautje kunt raden voor je het open maakt })
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_219442006
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 13:32 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of je dat gemene cadeautje kunt raden voor je het open maakt })
Dat probeerde ik vroeger met de sinterklaaskadootjes ook, uitgebreid voelen en rammelen enzo.
  maandag 8 december 2025 @ 14:37:00 #28
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219442362
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dat probeerde ik vroeger met de sinterklaaskadootjes ook, uitgebreid voelen en rammelen enzo.
Dat doe ik nu nog steeds _O- :@
pi_219442552
Zo, klaar met de volgende ronde Tetris, de dozen staan verzendklaar
  maandag 8 december 2025 @ 15:03:27 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_219442596
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dat doet mijn vriend met elk pakketje dat op mijn naam binnen komt, kijken of ik lego besteld heb ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219443364
quote:
2s.gif Op maandag 8 december 2025 15:03 schreef Troel het volgende:

[..]
Dat doet mijn vriend met elk pakketje dat op mijn naam binnen komt, kijken of ik lego besteld heb ;)
Die rammelen niet altijd *)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219443669
Ik ga proberen foto's te plakken, met hulp van qltel, even zien of het goed gaat.

pi_219443692
Nog een foto.
pi_219443693
Gelukt
pi_219443794
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukt
Weer wat geleerd, ik ben een echte digibeet, ha ha ha.

Met uitpakken wachten we tot kerstavond.
pi_219443834
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 17:47 schreef fietsmiep het volgende:

[..]
Weer wat geleerd, ik ben een echte digibeet, ha ha ha.

Met uitpakken wachten we tot kerstavond.
Het inpakpapier past prima in het interieur, maar respect dat jullie kunnen wachten
pi_219444316
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 17:51 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Het inpakpapier past prima in het interieur, maar respect dat jullie kunnen wachten
Geen probleem om te wachten, hebben we wat om naar uit te kijken.
Moeder mag vanaf nu elke dag de adventkalender die we ook nog kregen openen, die heeft de eerste week bij mij gewoond en logeert nu bij moeder.
Mijn partner was wel nieuwsgierig wat er in de doos zat, die moet het nu ook doen met de foto's ha ha ha.
  maandag 8 december 2025 @ 19:19:52 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_219444394
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 16:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Die rammelen niet altijd *)
Die van mij tot nu toe helaas wel allemaal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 december 2025 @ 20:04:11 #39
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_219444688
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 17:37 schreef fietsmiep het volgende:
Ik ga proberen foto's te plakken, met hulp van qltel, even zien of het goed gaat.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Hallo tante C O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator maandag 8 december 2025 @ 20:08:09 #40
16180 crew  CoolGuy
pi_219444720
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 17:37 schreef fietsmiep het volgende:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
_O_ _O_
pi_219444722
Sneakpeak
SPOILER
Ik heb het vanavond op de post gedaan, aangetekend laten verzenden. Ik hoop niet dat de ontvangers dat erg vinden maar ik heb net een hele slechte ervaring gehad met dhl waar die een enorm pakket van mij gewoon hebben laten verdwijnen :X
Twiddel
  maandag 8 december 2025 @ 22:07:01 #42
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_219445696
Wauw wauw wauw wat een prachtige/liefdevolle pakketten zie ik hier voorbij komen.

Ik heb een pakket aangevraagd voor een familielid. Het pakket lag bij de buren. Heb heb opgehaald en in haar huis neergelegd. Wat mooi ingepakt en zwaar ook. Wauw.

Ze komen deze week terug van een weekje weg.

Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe ze gaat reageren en natuurlijk laat ik het hier ook weten ♡

Ze appte mij gister nog dat ze soms echt niet weet waar ze het moet zoeken met haar gevoel. Terwijl ze op Facebook oproepjes doet om samen kleine kerstpakketten voor mensen uit de buurt samen te stellen die het minder hebben.

Ik kan niet wachten tot ze thuis is..
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  dinsdag 9 december 2025 @ 10:57:03 #43
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219447913
Nou, op een dag waar voor mezelf alles misgaat (tas met daarin sleutels en pas voor kantoor vergeten, kantoor niet in mogen en nu op t station aan het werken totdat mn man thuis is) zijn mn pakketjes bezorgd! *O*
pi_219448021
Wow, vanochtend kwam de postbode met twee pakketten! Super leuk! Wij gaan het komende weekend de cadeautjes uitpakken. Wij willen alvast de gever ontzettend bedanken! Super lief!
pi_219448195
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 11:10 schreef mir1986 het volgende:
Wow, vanochtend kwam de postbode met twee pakketten! Super leuk! Wij gaan het komende weekend de cadeautjes uitpakken. Wij willen alvast de gever ontzettend bedanken! Super lief!
Ik zie een link met de post boven je
  dinsdag 9 december 2025 @ 12:04:20 #46
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219448378
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik zie een link met de post boven je
O-)
pi_219448719
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 december 2025 12:04 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
O-)
~:)
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 12:50:04 #48
447051 crew  Peejtur
pi_219448730
Mijn pakket is ook bezorgd. Ben benieuwd *O*

Anonieme ontvanger dus zal zelf geen bericht hier geplaatst worden hierover.
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 12:52:01 #49
447051 crew  Peejtur
pi_219448750
Wel voor de volgende keer voor de ontvangers:

Plaats meer info. Beantwoord de vragen iets uitgebreider. Dit was echt bijzonder lastig deze keer.
pi_219448803
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 12:52 schreef Peejtur het volgende:

Plaats meer info. Beantwoord de vragen iets uitgebreider. Dit was echt bijzonder lastig deze keer.
Ik heb veel opties op het formulier gegeven, dus aan mij ligt het niet.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 9 december 2025 @ 13:01:32 #51
244125 laziness
pi_219448842
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 12:52 schreef Peejtur het volgende:

Je kan rechtstreeks of via de organisatie gewoon vragen stellen en dat doen veel shoppers op grote schaal.
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 13:01:50 #52
447051 crew  Peejtur
pi_219448846
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik heb veel opties op het formulier gegeven, dus aan mij ligt het niet.
Geen idee of jij mijn ontvanger bent? Haha ben echt wel benieuwd en hoop stiekem dat ze mij een pb sturen.
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 13:02:47 #53
447051 crew  Peejtur
pi_219448854
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:01 schreef laziness het volgende:

[..]
Je kan rechtstreeks of via de organisatie gewoon vragen stellen en dat doen veel shoppers op grote schaal.
Nee dat klopt maar iets met tijd enzo. Wil het graag van de vragenlijst kunnen halen. Maar ja dat klopt.
  dinsdag 9 december 2025 @ 13:04:45 #54
244125 laziness
pi_219448870
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:02 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Nee dat klopt maar iets met tijd enzo. Wil het graag van de vragenlijst kunnen halen. Maar ja dat klopt.
Koppelingen zijn veelal begin oktober al gemaakt dus tijd zou toch niet helemaal het excuus mogen zijn dan toch? :@
  dinsdag 9 december 2025 @ 13:17:49 #55
244125 laziness
pi_219448967
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 12:50 schreef Peejtur het volgende:
Mijn pakket is ook bezorgd. Ben benieuwd *O*

Anonieme ontvanger dus zal zelf geen bericht hier geplaatst worden hierover.
Nou hier komt ie:

quote:
Vandaag zijn wij enorm verrast met een pakket! Ik heb stiekem al een beetje gegluurt en wat zijn wij verwend! Ik heb allerlei lekkere broodbeleg gezien, heerlijk ontspannende douchegel en leuk speelgoed voor de kinderen! Vervolgens heb ik het pakket snel weggelegd, omdat mijn oudste dochter op school zit en ik samen met haar wil uitpakken. Ontzettend bedankt Peejtur! Enorm lief dat je een pakket speciaal voor ons hebt samengesteld, het wordt erg gewaardeerd door ons
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 13:19:52 #56
447051 crew  Peejtur
pi_219448985
*O* *O* *O*
  dinsdag 9 december 2025 @ 13:29:22 #57
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219449064
Altijd als ik andere pakketten zie denk ik 'owja, dat is ook leuk om erin te doen!'. :D Zoals zo'n bakpakket, echt leuk.
  dinsdag 9 december 2025 @ 15:42:00 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_219449924
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Altijd als ik andere pakketten zie denk ik 'owja, dat is ook leuk om erin te doen!'. :D Zoals zo'n bakpakket, echt leuk.
Lijstje.nl ;) Gebruik het bijvoorbeeld om nu alvast leuke dingen te noteren. Je kunt verschillende dingen op 1 lijstje zetten. Nee, ik heb geen aandelen, maar vind het gewoon zo ontzettend handig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 december 2025 @ 16:24:54 #59
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219450144
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 december 2025 15:42 schreef Troel het volgende:

[..]
Lijstje.nl ;) Gebruik het bijvoorbeeld om nu alvast leuke dingen te noteren. Je kunt verschillende dingen op 1 lijstje zetten. Nee, ik heb geen aandelen, maar vind het gewoon zo ontzettend handig.
Owja goede tip! Gebruik ik zelf wel eens voor cadeautjes voor mezelf, verjaardagslijstje ofzo.
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 20:04:14 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219451550
Morgen gaan we de boom neerzetten en dan gaat de doos open en pakjes onder de boom O+ Nog maar 2 weken tot kerst :s) Als we dat gaan redden O-)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_219451910
We konden niet wachten! Heb het pakket al uitgepakt en wow! Wat zijn we verwend!

Veel bordspelletjes, leuke bordspellen die we nog niet kennen en ook niet hebben. Heerlijke dingen voor bij de koffie en thee. Lekkere warme sjaal, ketting, chocolade!

@egeltje1985 ontzettend lief wat je gegeven hebt! Ik moet even kijken hoe ik foto’s kan uploaden, maar echt duizendmaal dank! We gaan ontzettend genieten van alles wat je gegeven hebt! Dank ook voor de mooie kerstboodschap!
pi_219451985
https://imgur.com/a/XvwdXA5

Hierbij ook de foto’s als het goed is en tof om je favoriete spel te mogen ontvangen! We gaan het snel spelen!

De kat wilde ook op de foto, die hebben we nog maar twee weken (kleine dondersteen van 9 maanden)

[ Bericht 15% gewijzigd door mir1986 op 09-12-2025 20:51:12 ]
  roze dinsdag 9 december 2025 @ 20:52:17 #63
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219452048
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:45 schreef mir1986 het volgende:

Hierbij ook de foto’s als het goed is en tof om je favoriete spel te mogen ontvangen! We gaan het snel spelen!

De kat wilde ook op de foto, die hebben we nog maar twee weken (kleine dondersteen van 9 maanden)

[ afbeelding ]

Your beauty never ever scared me.
pi_219452065
PoesOpDoos O+
pi_219452214
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:53 schreef PoesInDoos het volgende:
PoesOpDoos O+
Haha ja 😄. Zie nu wel dat ik de foto’s niet op chronologische volgorde had gezet! Maar echt, zo blij!
  dinsdag 9 december 2025 @ 22:22:38 #66
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219452947
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:38 schreef mir1986 het volgende:
We konden niet wachten! Heb het pakket al uitgepakt en wow! Wat zijn we verwend!

Veel bordspelletjes, leuke bordspellen die we nog niet kennen en ook niet hebben. Heerlijke dingen voor bij de koffie en thee. Lekkere warme sjaal, ketting, chocolade!

@:egeltje1985 ontzettend lief wat je gegeven hebt! Ik moet even kijken hoe ik foto’s kan uploaden, maar echt duizendmaal dank! We gaan ontzettend genieten van alles wat je gegeven hebt! Dank ook voor de mooie kerstboodschap!
Jeuh! Heel veel plezier! Flamecraft is echt heel leuk, schattige draakjes en veel mensen met wie we het gespeeld hebben zijn gelijk fan. En van de andere spellen ken ik zelf alleen grachtenpand, wat ook een leuk spelletje is. En Rite heb ik goede dingen over gehoord. En de andere weet ik niet, kan ook helemaal niks zijn maar dan kun je ze altijd weer doorgeven :P

SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door egeltje1985 op 09-12-2025 22:52:55 ]
pi_219453395
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 december 2025 22:22 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Jeuh! Heel veel plezier! Flamecraft is echt heel leuk, schattige draakjes en veel mensen met wie we het gespeeld hebben zijn gelijk fan. En van de andere spellen ken ik zelf alleen grachtenpand, wat ook een leuk spelletje is. En Rite heb ik goede dingen over gehoord. En de andere weet ik niet, kan ook helemaal niks zijn maar dan kun je ze altijd weer doorgeven :P

SPOILER
Oeh tof! Laatst Wyrmspan gespeeld, die lijkt denk ik ook op Flamecraft. Wyrmspan is ook echt heel tof om te doen, evenals Wingspan! Leuk om je top 10 te lezen! Ik wil bordspellencafe.nl ook nog eens heel erg bedanken! Super lief ook van hen! 😊

[ Bericht 2% gewijzigd door mir1986 op 09-12-2025 23:26:40 ]
  dinsdag 9 december 2025 @ 23:24:56 #68
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219453404
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:20 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Oeh tof! Laatst Wyrmspan gespeeld, die lijkt denk ik ook op Flamecraft. Wyrmspan is ook echt heel tof om te doen, evenals Wingspan! Leuk om je top 10 te lezen!
Draken zijn sowieso tof. :D Wyrmspan heb ik nog niet gespeeld, maar lijkt me leuk inderdaad.
pi_219453989
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:45 schreef mir1986 het volgende:

[ afbeelding ]

Flamecraft is ontzettend leuk spel.

Ik heb laatst flamecraf duel binnengekregen + upgrade onderdelen en nieuwe shops van het orginele flamecraft.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  woensdag 10 december 2025 @ 07:54:41 #70
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219454040
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 07:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Flamecraft is ontzettend leuk spel.

Ik heb laatst flamecraf duel binnengekregen + upgrade onderdelen en nieuwe shops van het orginele flamecraft.
Ow leuk, is duel ook leuk? :D en upgrades, die muntjes en plastic draakjes enzo? Ik vind bij dit spel de 'gewone' editie al zo prachtig, maar die deluxe is ook erg mooi.
pi_219454151
quote:
99s.gif Op woensdag 10 december 2025 07:54 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Ow leuk, is duel ook leuk? :D en upgrades, die muntjes en plastic draakjes enzo? Ik vind bij dit spel de 'gewone' editie al zo prachtig, maar die deluxe is ook erg mooi.
Ik heb duel nog niet gespeeld. Ik kreeg dat spel vorige week binnen. Ik had hem gebacked via Kickstarter vandaar dat ik die upgrades heb genomen op de gewone editie.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_219454340
Kuch weer even ontopic ;)
pi_219454527
Hartverwarmend weer al die mooie pakketten en blije mensen O+ ~:) O+
  woensdag 10 december 2025 @ 09:50:55 #74
244125 laziness
pi_219454582
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:03 schreef Peejtur het volgende:
Kuch weer even ontopic ;)
Is er niet een borspellen topic in HOB ook? :Y
Kan iedereen daar over deze toffe cadeaus verder praten.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 december 2025 @ 11:25:32 #76
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219455145
Ik ga morgen nog wat cadeautjes inpakken, en de pakketten labelen, zodat @Rob ze vrijdag naar de verzender kan bonjouren, of uiterlijk zondag op z'n laatst met z'n tweeën weg te brengen. Ik zit nog op één ding te wachten om een aantal pakketten af te maken, en dan kunnen ze geseald worden.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 10 december 2025 @ 12:12:12 #77
244125 laziness
pi_219455467
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:25 schreef DJMO het volgende:
Ik ga morgen nog wat cadeautjes inpakken, en de pakketten labelen, zodat @:Rob ze vrijdag naar de verzender kan bonjouren, of uiterlijk zondag op z'n laatst met z'n tweeën weg te brengen. Ik zit nog op één ding te wachten om een aantal pakketten af te maken, en dan kunnen ze geseald worden.
Fijn dat het allemaal gaat lukken toch.

Ik heb sowieso van alle gevers wat gehoord en iedereen is hard aan het werk om de verzend deadline te halen dus *O*
pi_219455606
quote:
Ik ga morgen nog wat cadeautjes inpakken, en de pakketten labelen, zodat @:Rob ze vrijdag naar de verzender kan bonjouren, of uiterlijk zondag op z'n laatst met z'n tweeën weg te brengen. Ik zit nog op één ding te wachten om een aantal pakketten af te maken, en dan kunnen ze geseald worden.
Wauw! Dat je dit (in deze omstandigheid) doet! Respect!
  woensdag 10 december 2025 @ 13:38:49 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_219456365
quote:
Denk wel aan jezelf he? Als het te veel is gewoon alles opsturen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 december 2025 @ 14:17:15 #80
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219456753
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 13:38 schreef Troel het volgende:

[..]
Denk wel aan jezelf he? Als het te veel is gewoon alles opsturen!
Met wegbrengen bedoelde 8k naar een verzendpunt van postnl of DHL servicepunt wegbrengen ;) :*

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 december 2025 @ 14:26:06 #81
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219456972
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wauw! Dat je dit (in deze omstandigheid) doet! Respect!
Iets met belofte en schuld.

pi_219457542
Dat was sjouwen (en bijfrankeren vanwege te hoog gewicht van 1 doos), maar alle 6 de pakketten zijn nu verstuurd
  woensdag 10 december 2025 @ 15:30:03 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_219457785
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:17 schreef DJMO het volgende:

[..]
Met wegbrengen bedoelde 8k naar een verzendpunt van postnl of DHL servicepunt wegbrengen ;) :*
Gelukkig. Ik dacht even dat je op je verlofdag ook nog heel Nederland door wilde gaan crossen. Dat leek me niet echt de bedoeling :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219457816
De 3 pakketten zijn verzonden! O+

Helaas word ik geteisterd door griep/ verkoudheid, dus op het laatste moment toch iets meer vertraging gehad (ik had het liefst al maandag willen verzenden), maar het is gelukt!

Ik ben benieuwd wat de ontvangers ervan gaan vinden. Bedankt lieve donateurs dat ik namens jullie mocht shoppen! :D

https://ibb.co/d48chs0V
https://ibb.co/4nwfHRT7
https://ibb.co/cc17FRWS
  woensdag 10 december 2025 @ 16:16:41 #85
244125 laziness
pi_219458087

Jullie efforts worden gezien en gewaardeerd lieve shoppers en gevers _O_
  woensdag 10 december 2025 @ 17:07:24 #86
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219458415
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was sjouwen (en bijfrankeren vanwege te hoog gewicht van 1 doos), maar alle 6 de pakketten zijn nu verstuurd
O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 december 2025 @ 17:08:41 #87
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_219458420
SPOILER
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_219458556
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 17:08 schreef Ynske het volgende:
SPOILER
*;
SPOILER
pi_219459035
Lieve allemaal,

Ik zie in de post.nl app dat mijn pakket onderweg is en morgenochtend geleverd gaat worden. Ik heb op het formulier anoniem aangevinkt maar waarom? Geen idee (foutje) 🫣 als ik het pakket heb zal ik ook zeker hier een bericht en foto’s (daar zal ik wat hulp bij nodig hebben) plaatsen.

Het pakket komt echt op het juiste moment. Ook hier al een paar weken grieperig en door mijn immuunsysteem wat op zijn gat ligt, komen al mijn klachten in alle hevigheid terug. Daardoor kan ik weinig en zit ik eerlijk gezegd in een flinke dip. En juist daarom voelt dit zo enorm bijzonder… hoe fijn is het dat ik ergens naar uit kan kijken.

Ik heb het al een paar keer gezegd maar ik doe het gewoon nóg een keer: alle donateurs, shoppers en iedereen die dit in goede banen leidt (laziness) jullie zijn goud waard. Het is lastig om echt onder woorden te brengen wat dit betekent, maar geloof me… dit is een lichtpuntje dat harder binnenkomt dan jullie misschien beseffen.

Dankjewel, uit de grond van mijn hart. ❤

[ Bericht 8% gewijzigd door Gooischevrouw op 11-12-2025 15:33:10 ]
  roze woensdag 10 december 2025 @ 18:46:53 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219459100
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 18:39 schreef Gooischevrouw het volgende:
Lieve allemaal,

Ik zie in de post.nl app dat mijn pakket onderweg is en morgenochtend geleverd gaat worden. Ik heb op het formulier anoniem aangevinkt maar waarom? Geen idee (foutje) 🫣 als ik het pakket heb zal ik ook zeker hier een bericht en foto’s (daar zal ik wat hulp bij nodig hebben) plaatsen.

Het pakket komt echt op het juiste moment. Ook hier al een paar weken grieperig en door mijn immuunsysteem wat op zijn gat ligt, komen al mijn klachten in alle hevigheid terug. Daardoor kan ik weinig en zit ik eerlijk gezegd in een flinke dip. En juist daarom voelt dit zo enorm bijzonder… hoe fijn is het dat ik ergens naar uit kan kijken.

Ik heb het al een paar keer gezegd maar ik doe het gewoon nóg een keer: alle donateurs, shoppers en iedereen die dit in goede banen leidt (laziness) jullie zijn goud waard. Het is lastig om echt onder woorden te brengen wat dit betekent, maar geloof me… dit is een lichtpuntje dat harder binnenkomt dan jullie misschien beseffen.

Dankjewel, uit de grond van mijn hart. ❤
Ik heb je een DM gestuurd met uitleg. :)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 december 2025 @ 18:49:13 #91
284411 crew  heywoodu
pi_219459113
Mijn privépakketbezorgster is zojuist vertrokken, ETA voor het pakket over een klein uur *O*
  woensdag 10 december 2025 @ 19:20:43 #92
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219459478
Ons pakket is onderweg!!

O+
  woensdag 10 december 2025 @ 19:22:32 #93
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219459505
quote:
SPOILER
  woensdag 10 december 2025 @ 20:56:53 #94
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219460878
OMGWTFNOWAY!!!! :o :o :o

2 hele grote zware dozen!!

:Y) :Y) :Y)

:9 *O* *O*

@heywoodu en Bruna, dit is echt zo gigantisch veel lekkere dingen!! :9 Heel erg dankjewel voor het uitgebreide zoete en feestelijke tintje in december O+ :* (en januari, februari, maart enz. vermoed ik _O- )

En ook een shout-out naar "de zus van" om het langs te komen brengen O+

SPOILER
  woensdag 10 december 2025 @ 21:11:12 #95
244125 laziness
pi_219460989
Zelfs de kat is goed verwend O+
  woensdag 10 december 2025 @ 21:19:57 #96
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219461055
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 21:11 schreef laziness het volgende:
Zelfs de kat is goed verwend O+
Ja die heeft ook niets te klagen! En ook spelletjes voor de collectie van mijn dochter! Toevallig allemaal wat ze nog niet had! O+
  woensdag 10 december 2025 @ 21:39:28 #97
244125 laziness
pi_219461259
Er zijn wat pakketten zwaarder uitgevallen dan gedacht, positief voor de ontvangers, maar het is meer dan de gebudgetteerde verzendkosten.

Zijn er nog lieve donateurs die een bijdrage willen doen? Dm/mail/postduif ontvang ik dan graag en het overmaken kan naar mij. Ik zorg dat het bij shoppers terecht komt.
  donderdag 11 december 2025 @ 00:51:27 #98
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219462139
quote:
SPOILER
Aaww wat rot
  donderdag 11 december 2025 @ 00:52:41 #99
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219462141
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 20:56 schreef Ireth het volgende:
OMGWTFNOWAY!!!! :o :o :o

2 hele grote zware dozen!!
[ afbeelding ]

:Y) :Y) :Y)
[ afbeelding ]

:9 *O* *O*
[ afbeelding ]

@:Heywoodu en Bruna, dit is echt zo gigantisch veel lekkere dingen!! :9 Heel erg dankjewel voor het uitgebreide zoete en feestelijke tintje in december O+ :* (en januari, februari, maart enz. vermoed ik _O- )

En ook een shout-out naar "de zus van" om het langs te komen brengen O+

SPOILER
Woww!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 december 2025 @ 06:26:30 #100
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_219462337
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 17:29 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
*;
SPOILER
SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
pi_219463364
Bedankt voor het pakket @CaVaBien en @Vlinder.

1 van mijn katten is al nieuwgierig in de doos aan het snuffelen.

De foto's komen later nog.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_219463441
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 06:26 schreef Ynske het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 11 december 2025 @ 10:58:08 #103
244125 laziness
pi_219463554
Dank aan verschillende donateurs _O_ Ik heb shoppers blij gemaakt met extra verzendkosten budget.
pi_219463689
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bedankt voor het pakket @:CaVaBien en @:Vlinder.

Heel graag gedaan, veel plezier met het uitpakken!
pi_219463760
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bedankt voor het pakket @:CaVaBien en @:Vlinder.

Mooi zo!! Heel veel plezier ermee O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 11 december 2025 @ 11:35:14 #106
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219463819
Pakket zou vandaag geleverd worden door Post NL maar nu staat de status op bezorgtijd onbekend :{ Hopelijk wel morgen of zaterdag dan
  roze donderdag 11 december 2025 @ 11:44:36 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219463896
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:35 schreef LPFAN het volgende:
Pakket zou vandaag geleverd worden door Post NL maar nu staat de status op bezorgtijd onbekend :{ Hopelijk wel morgen of zaterdag dan
PostNL is in december wel vaker een dag later ofzo. :*
  donderdag 11 december 2025 @ 11:52:48 #108
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219463952
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:44 schreef Ama het volgende:

[..]
PostNL is in december wel vaker een dag later ofzo. :*
Ja maar ik maak me gelijk druk hahah _O-
pi_219464056
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Ja maar ik maak me gelijk druk hahah _O-
Komt goed schatje :*

´Uw bestelling bij bakkerij xxx is gelukt!´
Onze gever komt morgen langs! *O*
  donderdag 11 december 2025 @ 12:14:54 #110
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219464088
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:09 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Komt goed schatje :*

´Uw bestelling bij bakkerij xxx is gelukt!´
Onze gever komt morgen langs! *O*
Oehh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2025 @ 13:29:41 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219464556
Namen / adressen op de dozen geschreven, verzendlabels dubbel afgedrukt, één in de doos, en een op de doos. Aangetekend en verzekerd verzonden met DHL. Als ze nu niet aankomen weet ik het niet meer.

Ik weet dat het op het nippertje gaat zijn, maar mijn pakketten gaan zondag naar een DHL servicepunt.

donderdag 11 december 2025 @ 13:32:00 #112
244125 laziness
pi_219464569
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:29 schreef DJMO het volgende:
Namen / adressen op de dozen geschreven, verzendlabels dubbel afgedrukt, één in de doos, en een op de doos. Aangetekend en verzekerd verzonden met DHL. Als ze nu niet aankomen weet ik het niet meer.

Ik weet dat het op het nippertje gaat zijn, maar mijn pakketten gaan zondag naar een DHL servicepunt.
Ik vind DHL verrassend snel momenteel. Komt vast goed. Dank voor je inzet! x8
pi_219464646
Shit voor het verzenden :o

Ik word nu opgenomen en ben eens week van huis

Paniek
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2025 @ 13:52:08 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219464711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Shit voor het verzenden :o

Ik word nu opgenomen en ben eens week van huis

Paniek
Geen paniek.

donderdag 11 december 2025 @ 13:54:11 #115
244125 laziness
pi_219464726
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2025 @ 13:55:29 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219464734
Opgelost.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2025 @ 14:25:58 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219464952
En nogmaals sorry naar al m'n ontvangers als de cadeautjes die wel zijn ingepakt, slordig of haastig zijn ingepakt. Ik heb nou eenmaal weinig tijd omdst ik op tijd terug moet zijn in de kliniek :X

SPOILER

pi_219465355
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:35 schreef LPFAN het volgende:
Same Here! Dus moet nog even geduld opbrengen 🤣 hopelijk morgen!
pi_219465423
De beloofde foto's:

Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2025 @ 15:47:06 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219465438
@Rob zei met een heel onschuldig gezicht dat hij even iets moest ophalen in een winkel. Zonder te zeggen wat. Toen had ik al onraad moeten ruiken, want normaal doet hij nooit zo geheimzinnig, de smiecht.

Z'n auto is nu wel een teringebende, want ik moest en zou onmiddellijk weten wat er in zat natuurlijk.

De tekst op het kaartje hou ik voor mezelf, maar lieve lieve @laziness en Grote Wensen Donateur: dank jullie wel. Ik stond in tranen op de parkeerplaats en terwijl ik dit typ schiet ik weer vol. O+

pi_219465516
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
De beloofde foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een gezellig feelgoodpakket. De katten vinden het ook heel boeiend
  donderdag 11 december 2025 @ 16:06:40 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219465555
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:35 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Same Here! Dus moet nog even geduld opbrengen 🤣 hopelijk morgen!
Leuk he de december tijd :D
  donderdag 11 december 2025 @ 16:07:04 #123
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219465557
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
De beloofde foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tof pakket!
  roze donderdag 11 december 2025 @ 16:09:03 #124
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219465568
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:02 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Wat een gezellig feelgoodpakket. De katten vinden het ook heel boeiend
Die zien een kartonnen doos dus zijn al tevreden.
pi_219465669
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:06 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Leuk he de december tijd :D
Ja het was ook te mooi om waar te zijn dat er gister een bezorgtijd in stond (die ergens vannacht is verdwenen). Ach goede hoop op morgen.
  donderdag 11 december 2025 @ 16:47:19 #126
244125 laziness
pi_219465755
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:47 schreef DJMO het volgende:
@:rob zei met een heel onschuldig gezicht dat hij even iets moest ophalen in een winkel. Zonder te zeggen wat. Toen had ik al onraad moeten ruiken, want normaal doet hij nooit zo geheimzinnig, de smiecht.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Z'n auto is nu wel een teringebende, want ik moest en zou onmiddellijk weten wat er in zat natuurlijk.

De tekst op het kaartje hou ik voor mezelf, maar lieve lieve @:laziness en Grote Wensen Donateur: dank jullie wel. Ik stond in tranen op de parkeerplaats en terwijl ik dit typ schiet ik weer vol. O+
Issie nog heel?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2025 @ 16:51:31 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219465773
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:47 schreef laziness het volgende:

[..]
Issie nog heel?!
:Y O+ ik zag het in eerste instantie niet (verblind door tranen) totdat Rob zei dat het om de opdruk ging, zo lief O+

donderdag 11 december 2025 @ 17:00:50 #128
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_219465808
Ooh wauw. Mijn familielid belde mij helemaal in tranen op! Ze dacht dat de familie dit had gedaan.

Toen ik haar vertelde dat het van hier kwam en een wildvreemde voor haar al die moeite had gedaan, was ze helemaal niet meer te stoppen met huilen. Ze is ontzettend dankbaar en vindt het zo ontzettend lief dat iemand dit speciaal voor haar heeft gedaan.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  donderdag 11 december 2025 @ 17:01:53 #129
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_219465815

Ze heeft geen inpakpakket foto's, heeft ze natuurlijk niet over nagedacht. Maar ze vertelde wel dat echt alles was ingepakt en dat dat zoveel moeite en tijd heeft gekost. Ze stond echt versteld.

Lieve Secret Santa, als je de cadeautjes herkent, duizend maal dank namens mij en mijn familielid. ♡♡♡♡♡
  donderdag 11 december 2025 @ 17:03:07 #130
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  roze donderdag 11 december 2025 @ 17:06:44 #131
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219465841
Als mensen op de foto's klikken zijn ze groter.
  donderdag 11 december 2025 @ 17:17:22 #132
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_219465884
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:03 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Yes :)
Ik dacht pas het ff snel aan, maar jij was sneller _O-
  donderdag 11 december 2025 @ 17:22:55 #133
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219465913
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:27 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ja het was ook te mooi om waar te zijn dat er gister een bezorgtijd in stond (die ergens vannacht is verdwenen). Ach goede hoop op morgen.
Ik hoop hier zaterdag haha, morgen niet thuis
  donderdag 11 december 2025 @ 17:23:45 #134
244125 laziness
pi_219465920
Anonieme ontvanger heeft pakket afgehaald. Uitpakken volgt later.

quote:
Net zonder qr code naar de dhl. En dan even zoeken waar het pakket op stond toch eindelijk gevonden. Vroeg de meneer wat voor pakket het was.. nou uuuh ik denk die grote daar met kerst papier. Echt een joekel van een doos!
pi_219466234
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:01 schreef PinkLow het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Ze heeft geen inpakpakket foto's, heeft ze natuurlijk niet over nagedacht. Maar ze vertelde wel dat echt alles was ingepakt en dat dat zoveel moeite en tijd heeft gekost. Ze stond echt versteld.

Lieve Secret Santa, als je de cadeautjes herkent, duizend maal dank namens mij en mijn familielid. ♡♡♡♡♡
SPOILER
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 december 2025 @ 18:08:27 #136
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_219466349
Lieve CaVaBien en H.Vviv dank jullie wel! O+

Voor de kleine een hele uitdaging, maar we gaan wachten tot kerst om uit te pakken.

Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 11 december 2025 @ 18:32:41 #137
244125 laziness
pi_219466501
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:23 schreef laziness het volgende:
Anonieme ontvanger heeft pakket afgehaald. Uitpakken volgt later.
[..]
[ afbeelding ]
Vervolg

quote:
Zo!! Wat een pakket zeg. Ik kon niet wachten tot kerst Er zat echt veel in en allemaal leuke dingen + veel voor de kat. Het eerste speeltje wordt al druk mee gespeeld: het is een soort open balletje met een belletje erin en veertjes eraan. Die gooi ik weg en de kat brengt die weer terug om nog meer te spelen.

Ik had bijna het 2e kaartje gemist, want ze waren hetzelfde en ik had niet door dat er 2 inzaten Er zat tussen de cadeautjes ook eentje met games waarvan, indien ik er eentje al had, ik ze terug kon sturen naar de gever. (Ondanks dat ik er eentje al heb, ga ik er iemand anders blij mee maken. Soort van pass it on )

Ik wilde ook al een tijdje oortjes, want een koptelefoon op het werk is niet altijd handig, maar toch kocht ik ze niet — en nu zaten ze in het kerstpakket!!! En er komt lekker geluid uit

Verder zat er zoveel in, te veel om op te noemen. Er zaten een paar dingetjes in die niet op de foto staan, zoals een lekkere fles whisky, een Good Roll (wc-papier) en een bed voor de kat. Ontzettend bedankt voor alles voor iedereen die heeft meegewerkt aan dit en alle andere pakketten!

Moderator donderdag 11 december 2025 @ 19:00:49 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219466698
Wat een mooie pakketten komen er weer langs O+
  donderdag 11 december 2025 @ 21:04:05 #139
244125 laziness
pi_219468212
Er was ook een anonieme ontvanger die opbergboxen wilde om het huis opgeruimd te krijgen.

Ik vroeg naar maten en kreeg een paar action linkjes. Nou bezorgt action niet en de grote wensen donateur heeft een iets ruimer budget dus gingen we voor Xenos. Twee mega dozen waren afgeleverd. Alleen was de ontvanger helemaal niet thuis.

Vragen bij de buurvrouw leverde niks op. Zij had niks aangenomen. Er was geen briefje in de brievenbus, er was niks te vinden.

Ik ging met Xenos chatten en zij gingen DPD vragen het te onderzoeken. Tot mijn verbazing kreeg ik na twee dagen een nieuwe verzendbevestiging en DPD bezorgmail.

Inmiddels had ontvanger ergens verstopt in een hoekje van het grote complex toch twee mega dozen gevonden. Ding dong, daar kwam de bezorger nog twee mega dozen bezorgen.

Toen waren er opeens heel veel opbergboxen!
Er bleek in de eerste ronde wel wat gesneuveld te zijn dus daar hoefden we dan ook niet meer achteraan. Hulde aan Xenos die binnen twee dagen zonder verdere vragen gewoon de bestelling nog een keer opstuurde. En nee een ontvanger zonder auto gaan we niet boxen van 80L met het OV terug laten brengen omdat het nu twee keer bezorgd blijkt. Dat zien we voor deze keer maar als kerstcadeautje :Y

quote:
Ik ben helemaal sprakeloos - ècht.
Nu al, na pas 1 reuzedoos openmaken.

En...: t zijn stevige van Heiderun, ipv de simpele Action-kwalitateit!
Sta te janken😢

[ Bericht 0% gewijzigd door laziness op 11-12-2025 21:16:44 ]
pi_219468332
Geweldig dit O+

En ik weet uit ervaring hoe rustgevend het kan zijn om alles even écht goed te ordenen en op te ruimen met opbergboxen. Dat ruimt ook op in het hoofd.

Wat een fijne service van Xenos en goed werk ook weer van jou Laziness :*

Wat een feel good topic is dit toch O+
  donderdag 11 december 2025 @ 22:01:22 #141
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219468972
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 21:04 schreef laziness het volgende:
Er was ook een anonieme ontvanger die opbergboxen wilde om het huis opgeruimd te krijgen.

Ik vroeg naar maten en kreeg een paar action linkjes. Nou bezorgt action niet en de grote wensen donateur heeft een iets ruimer budget dus gingen we voor Xenos. Twee mega dozen waren afgeleverd. Alleen was de ontvanger helemaal niet thuis.

Vragen bij de buurvrouw leverde niks op. Zij had niks aangenomen. Er was geen briefje in de brievenbus, er was niks te vinden.

Ik ging met Xenos chatten en zij gingen DPD vragen het te onderzoeken. Tot mijn verbazing kreeg ik na twee dagen een nieuwe verzendbevestiging en DPD bezorgmail.

Inmiddels had ontvanger ergens verstopt in een hoekje van het grote complex toch twee mega dozen gevonden. Ding dong, daar kwam de bezorger nog twee mega dozen bezorgen.

Toen waren er opeens heel veel opbergboxen!
Er bleek in de eerste ronde wel wat gesneuveld te zijn dus daar hoefden we dan ook niet meer achteraan. Hulde aan Xenos die binnen twee dagen zonder verdere vragen gewoon de bestelling nog een keer opstuurde. En nee een ontvanger zonder auto gaan we niet boxen van 80L met het OV terug laten brengen omdat het nu twee keer bezorgd blijkt. Dat zien we voor deze keer maar als kerstcadeautje :Y
[..]

Wat toff O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2025 @ 23:31:11 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219470191
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:47 schreef laziness het volgende:

[..]
Issie nog heel?!
Voor de mensen die zich afvroegen waar dit op sloeg:

Ik heb dus een geweldige snoeppot van Nijntje gekregen O+

vrijdag 12 december 2025 @ 00:35:37 #143
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219470601
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 23:31 schreef DJMO het volgende:

[..]
Voor de mensen die zich afvroegen waar dit op sloeg:
[ afbeelding ]
Ik heb dus een geweldige snoeppot van Nijntje gekregen O+
Die is leuk!
pi_219470697
Ik heb een paar dagen het al best moeilijke en vandaag was het ook een enorm zware dag.
Hoe ontzettend fijn om te lezen dat er een pakket naar mij onderweg is.
Het zijn echt zulke grote lichtpuntjes dit.

Zo ontzettend lief ❤️
Twiddel
pi_219470989
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:08 schreef Ynske het volgende:
Lieve CaVaBien en H.Vviv dank jullie wel! O+

Voor de kleine een hele uitdaging, maar we gaan wachten tot kerst om uit te pakken.

[ afbeelding ]
Heel graag gedaan en veel plezier met uitpakken! O+
pi_219471075
Ik ga vandaag werken op de kerstfair hier in de stad. En als ik thuiskom en de kinderen op bed liggen, leggen we de pakjes onder de boom. O+

Mijn man vertrekt woensdag weer en komt pas 30 december thuis. En ik blijk allergisch voor onze kerstboom te zijn... Dus onze prachtige boom gaat zondag er weer uit.

En vanavond ga ik naar Joris zijn kerstboom en doe ik een kerstwens voor Fok! in de boom.

[ Bericht 0% gewijzigd door ZombieQueen op 12-12-2025 08:07:34 ]
pi_219472527
Lieve allemaal,

Ik heb het (tapas)pakket inmiddels ontvangen en ik ben tot tranen toe geroerd. Het is écht prachtig! Ik ben echt direct verliefd geworden op de prachtige tapasschaal, ik kan niet wachten om deze te gebruiken. 🥰

Natuurlijk kon ik niet wachten en heb ik alles open gemaakt. Al die vermaak-dingetjes erbij… de puzzels, tijdschriften, alles! Echt zo’n attent gebaar. Ik doe altijd van dat merk de puzzels en deze had ik nog helemaal niet, dus helemaal leuk, ik ga er straks gelijk aan beginnen. En dan óók nog een Bol-kaart erbij, wauw!

En dan het ornament, dat zal vanaf nu elk jaar een plekje in mijn kerstboom krijgen. Het herinnert me eraan dat het leven niet altijd maakbaar is, maar dat er nog mensen op de wereld zijn die zich inzetten om iets goeds voor een ander te doen. Zo’n klein gebaar kan zoveel betekenen, en juist dat maakt het zo bijzonder en waardevol.

Ik ben gewoon zo dankbaar en blij met alles, het voelt echt als een lichtpuntje in een periode die best zwaar was. Donateurs, shopper… ik weet niet of jullie benoemd willen worden maar dank jullie wel uit de grond van mijn hart! ❤

(Ik ga zo uiteraard ook nog de foto’s proberen te plakken, daar heb ik even wat tijd voor nodig om te kijken of het lukt).

https://ibb.co/5gX9DtXh
https://ibb.co/KzxmkMLT
https://ibb.co/k24n9Tx2
https://ibb.co/JwQZr2dp

[ Bericht 15% gewijzigd door Gooischevrouw op 12-12-2025 11:26:38 ]
  vrijdag 12 december 2025 @ 11:59:53 #148
244125 laziness
pi_219472921

pi_219473193
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:08 schreef Gooischevrouw het volgende:
Lieve allemaal,

Ik heb het (tapas)pakket inmiddels ontvangen en ik ben tot tranen toe geroerd. Het is écht prachtig! Ik ben echt direct verliefd geworden op de prachtige tapasschaal, ik kan niet wachten om deze te gebruiken. 🥰

Natuurlijk kon ik niet wachten en heb ik alles open gemaakt. Al die vermaak-dingetjes erbij… de puzzels, tijdschriften, alles! Echt zo’n attent gebaar. Ik doe altijd van dat merk de puzzels en deze had ik nog helemaal niet, dus helemaal leuk, ik ga er straks gelijk aan beginnen. En dan óók nog een Bol-kaart erbij, wauw!

En dan het ornament, dat zal vanaf nu elk jaar een plekje in mijn kerstboom krijgen. Het herinnert me eraan dat het leven niet altijd maakbaar is, maar dat er nog mensen op de wereld zijn die zich inzetten om iets goeds voor een ander te doen. Zo’n klein gebaar kan zoveel betekenen, en juist dat maakt het zo bijzonder en waardevol.

Ik ben gewoon zo dankbaar en blij met alles, het voelt echt als een lichtpuntje in een periode die best zwaar was. Donateurs, shopper… ik weet niet of jullie benoemd willen worden maar dank jullie wel uit de grond van mijn hart! ❤

(Ik ga zo uiteraard ook nog de foto’s proberen te plakken, daar heb ik even wat tijd voor nodig om te kijken of het lukt).

https://ibb.co/5gX9DtXh
https://ibb.co/KzxmkMLT
https://ibb.co/k24n9Tx2
https://ibb.co/JwQZr2dp
Heel erg graag gedaan. De schaal kwamen we op dag 1 tegen, ik had een vaag idee in m’n hoofd en daar stond opeens het mooiste exemplaar dat ik ooit gezien heb. Donateur @egeltje1985 heeft ook nog wel een verhaal bij de schaal…
pi_219473257
Ik had vanmorgen ineens een PostNL-briefje tussen de deur. Ja, tussen de deur, want mijn buurman had mijn pakketje aangenomen en had zo laten weten dat er een pakket voor mij bij hem stond. Meteen een mooi neveneffect van deze FHF-actie, want ik had tot nu toe al mijn buren ontmoet, behalve deze. Nu deze ook :D (ik ben net verhuisd, wat ook samenhangt met de reden dat ik een kerstpakket heb aangevraagd).

Ik had niets besteld, dus ik had zo'n vermoeden dat dit hèt FHF-kerstpakket zou zijn *O* . En dat was ook zo.

Ik weet niet zeker of mijn donateur en shopper bekend willen worden, maar dankjulliewel!! _O_ O+

Ik vind die rode vaas echt vet, die gaat een mooi plekje in mijn huis krijgen O+ En dat Rituals-pakket ruikt héérlijk, dat wordt genieten onder de douche (die andere fles ruikt trouwens ook goed O+ )

Nou eens even nadenken of dat ik de (ingepakte) cadeautjes onder de kerstboom leg tot kerst, of dat ik ze nu direct uitpak...
Twee minuten later: oké, f*ck it >:O .

Wat leuk en mooi allemaal O+ *; DANKJULLIEWEL. Erg leuk en erg lief *;

[ Bericht 0% gewijzigd door Postbus100 op 12-12-2025 21:47:46 ]
Somebody that I used to know
pi_219473750
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Heel erg graag gedaan. De schaal kwamen we op dag 1 tegen, ik had een vaag idee in m’n hoofd en daar stond opeens het mooiste exemplaar dat ik ooit gezien heb. Donateur @:egeltje1985 heeft ook nog wel een verhaal bij de schaal…
Ja ik ben ook echt zo verliefd geworden. Ik heb wel 20 keer wow gezegd tijdens het uitpakken. Vind hem echt heel mooi, dank je wel :)
Ik ben nu wel benieuwd naar het verhaal!
Super bedankt voor het shoppen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Gooischevrouw op 12-12-2025 14:12:34 ]
pi_219473885
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:47 schreef Postbus100 het volgende:
Ik had vanmorgen ineens een PostNL-briefje tussen de deur. Ja, tussen de deur, want mijn buurman had mijn pakketje aangenomen en had zo laten weten dat er een pakket voor mij bij hem stond. Meteen een mooie neveneffect van deze FHF-actie, want ik had tot nu toe al mijn buren ontmoet, behalve deze. Nu deze ook :D (ik ben net verhuisd, wat ook samenhangt met de reden dat ik een kerstpakket heb aangevraagd).

Ik had niets besteld, dus ik had zo'n vermoeden dat dit hèt FHF-kerstpakket zou zijn *O* . En dat was ook zo.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik weet niet zeker of mijn donateur en shopper bekend willen worden, maar dankjulliewel!! _O_ O+

Ik vind die rode vaas echt vet, die gaat een mooi plekje in mijn huis krijgen O+ En dat Rituals-pakket ruikt héérlijk, dat wordt genieten onder de douche (die andere fles ruikt trouwens ook goed O+ )

Nou eens even nadenken of dat ik de (ingepakte) cadeautjes onder de kerstboom leg tot kerst, of dat ik ze nu direct uitpak...
Twee minuten later: oké, f*ck it >:O .

[ afbeelding ]

Wat leuk en mooi allemaal O+ *; DANKJULLIEWEL. Erg leuk en erg lief *;
Veel plezier ermee! O+

@Managarm
  vrijdag 12 december 2025 @ 13:41:35 #153
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219473913
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Heel erg graag gedaan. De schaal kwamen we op dag 1 tegen, ik had een vaag idee in m’n hoofd en daar stond opeens het mooiste exemplaar dat ik ooit gezien heb. Donateur @:egeltje1985 heeft ook nog wel een verhaal bij de schaal…
Ha ja! Ik had ook zo'n mooie schaal, uit Portugal. Alleen een ronde, niet met leuke bakjes erin. En die stond in de brede vensterbank in de keuken dienst te doen als fruitschaal. Totdat het heel heet was in de zomer, ik lekker alle ramen openzette en toen ineens een flinke windvlaag een eind maakte aan de schaal. :'(

Dus, pro-tip: kijk uit, is breekbaar. :P
pi_219473996
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 13:36 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Veel plezier ermee! O+

@:managarm
Ah, mag dus wel bekend worden :P .
Dankjullie wel, @CaVaBien en @Managarm! O+
Somebody that I used to know
pi_219474111
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 december 2025 13:41 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Ha ja! Ik had ook zo'n mooie schaal, uit Portugal. Alleen een ronde, niet met leuke bakjes erin. En die stond in de brede vensterbank in de keuken dienst te doen als fruitschaal. Totdat het heel heet was in de zomer, ik lekker alle ramen openzette en toen ineens een flinke windvlaag een eind maakte aan de schaal. :'(

Dus, pro-tip: kijk uit, is breekbaar. :P
Ah wat balen!
Ik zal er zuinig op zijn 🥰
Super bedankt voor je donatie!
  vrijdag 12 december 2025 @ 14:50:23 #156
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219474480
Die tapasschaal! O+

Die rode vaas! O+

Uitpakfoto's! *O*

I love kerst O+
pi_219475067
Ik kreeg net een fotootje doorgestuurd van een doos vol cadeautjes die vrouwlief aan mocht nemen van de postbode O+

En ik ben nu heel hard mijn tranen aan het inhouden op kantoor O+

Ps. Takkie O+ En wat een leuk inpakpapier O+
  roze vrijdag 12 december 2025 @ 15:56:28 #158
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219475080
Takkie O+
pi_219475124
Ik ben helemaal ondersteboven.

Een heel rijk eten en drinken pakket. Wat een liefde voor dit initiatief. Bewaren alles voor kerstdagen. Extra verwennerij. Cadeautjes houden we dicht.

Dank Donateur @devzero en co :)

👌🥳

Dit maakt dit jaar helemaal weer goed!

[ Bericht 12% gewijzigd door Newone82 op 12-12-2025 16:12:22 ]
pi_219475329
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 15:59 schreef Newone82 het volgende:
En daar doen we het voor O+
pi_219475968
Zoon en ik hadden @Chandler en een vriendin van hem op bezoek, wat was dat gezellig!! O+ Zo tof om FOK!kers in het wild te spotten ;)
Super leuk pakket gekregen, met zorg uitgezocht O+ Zoon kreeg 2 vrachtwagenmodellen, helemaal blij. Ik kreeg o.a. een van m'n favoriete geurtjes. Oh en een waardebon van Chandler z'n favoriete kringloopwinkel, die zit hier op 5 minuten rijden :D

Dankjewel man, we zijn erg blij met het pakket en vonden het leuk om je te ontmoeten. *O*

Manager PR/Moderator vrijdag 12 december 2025 @ 17:29:57 #162
269689 crew  Viv
pi_219476193
Ik moet nog teruglezen hier, maar na 4 avonden inpakken ( :@ ) heb ik vanochtend het kerstpakket op de post gedaan. Nu de track & trace op de voet volgen, en hopen dat alles de lange reis vanuit Zweden goed doorstaat. ~:)
pi_219476680
  Moderator vrijdag 12 december 2025 @ 19:54:29 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219477301
Het duurde even voordat de boom stond maar vandaag was het eindelijk zover dus de doos mocht open. Deze zat helemaal VOL met spullen en cadeaus. Aapie was er ook echt van onder de indruk, wow wat veel! En heel veel pakjes met zijn naam erop dus hij was natuurlijk ontzettend nieuwsgierig. De ingepakte cadeaus gingen meteen onder de boom maar er zat nog zoveel meer in! Lekkere dingen om te eten, te bakken, voor in bad, een boek en ook aan de poes is gedacht! Noa werd zo enthousiast van een pakket dat we die wel open moesten maken, ze had het al gedeeltelijk geopend door het kopjes te geven _O- Daar zat een heerlijke warme deken in en een geurkaars. Aapie ging meteen knuffelen met de heerlijk zachte kerstdeken O+ Noa was ook meteen blij met haar speeltje, dat is best bijzonder want deze 14 jarige poes ligt bijna de hele dag te tukken _O-

Plaatjes bij het praatje O+

Heel erg bedankt lieve @Tink89 en donateur (anoniem?). Ik denk dat we volgend weekend uit gaan pakken maar wie weet wordt het dit weekend al :D
pi_219477509
De kerstman in de vorm van de DHL-bezorger heeft mij vrijdagmiddag ook een bezoek gebracht. Nu weet ik wel dat hij gewoon met een geelbusje was, want mijn presentjes kwamen uit de arrenslee van ‘powervrouw’ Anneloos.

Wat een eer om zo’n mooi pakket te ontvangen met lekkers, zoals bier, chocolade, kaas, olijven, sweetpeppers, tappenade en wijn. Maar ook cadeautjes. Deze laat ik overigens ingepakt zitten tot de kerst. Overigens bij de overdaad aan lekkers en de cadeaus verbleekt mijn kerstboompje.

Het meest geraakt ben ik door de toegevoegde powervrouwkaarten met de begeleidende woorden: “kleine herinneringen dat jij het waard bent om gezien te worden – door anderen, maar ook door jezelf. Want jij verdient het om jouw kracht, zachtheid en schoonheid te erkennen.”

Dankjewel aan eenieder die het mogelijk heeft gemaakt dat ik dit pakket mocht ontvangen. Sinds zo’n vijftien jaar is dit mijn eerste kerstpakket. En als ik eerlijk ben heb ik nog nooit eerder zo’n mooi pakket gehad. Voor mijn arbeidsongeschiktheid was ik freelancer en kreeg ik altijd een ‘troostpakket’, omdat mijn belangrijkste opdrachtgever stelde dat ‘freelancers sowieso al meer zouden krijgen, doordat ze ook van andere opdrachtgevers iets krijgen.’ Een aanname waardoor jouw inzet als freelancer echt als gewaardeerd wordt gevoeld.

Dat ik deze waardering nu wel komt van wildvreemden, die zowel zijn gaan ‘shoppen’ als hebben gedoneerd betekent voor mij meer dan ik kan schrijven. Rest mij nog een ding:

pi_219477730
Geweldige verhalen allemaal. Genieten dit topic!
pi_219478451
Wij hebben vandaag in de doos gespiekt, alle cadeautjes uitgestald en besloten onze eigen cadeautjes alvast open te maken want we konden de positiviteit goed gebruiken O+ en we zijn zo verwend O+

Allemaal mooi ingepakte cadeautjes en heerlijke snoepjes voor de kinderen. De jongste is gék op die jelly strings :Y

En voor mijn vrouw en mij heerlijke chocola, een kleine prosecco, douchespulletjes en van die lekker ruikende brandtabletjes (hoe noem je die eigenlijk? :')). Wat een verwenpakket, dankjulliewel @Doedezemaar @Symphonic, we zijn echt onwijs blij O+ De foto's van de cadeautjes van de meidjes volgen uiteraard nog O+

pi_219478640
Waxmelts zijn het. Tip: smelt ze niet direct in het brandertje maar leg ze in een leeg cupje van een waxinelichtje, dat scheelt uitbikken ;)
  Manager PR/Moderator vrijdag 12 december 2025 @ 22:10:22 #169
269689 crew  Viv
pi_219478722
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Waxmelts zijn het. Tip: smelt ze niet direct in het brandertje maar leg ze in een leeg cupje van een waxinelichtje, dat scheelt uitbikken ;)
:o
pi_219478745
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Briljante tip, thanks :D
pi_219478798

Toch niet normaal hoeveel... Oh my... ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik kan me gewoon niét voorstellen dat mensen dit ons gunnen. Onvoorstelbaar. Zo lief.

Morgen gaan we uitpakken. Kijk daar zo naar uit. O+
pi_219479191
Aapie die het dekentje knuffelt O+
  vrijdag 12 december 2025 @ 23:12:32 #174
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_219479207
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 21:44 schreef Schanu het volgende:
Wij hebben vandaag in de doos gespiekt, alle cadeautjes uitgestald en besloten onze eigen cadeautjes alvast open te maken want we konden de positiviteit goed gebruiken O+ en we zijn zo verwend O+

Allemaal mooi ingepakte cadeautjes en heerlijke snoepjes voor de kinderen. De jongste is gék op die jelly strings :Y

[ afbeelding ]

En voor mijn vrouw en mij heerlijke chocola, een kleine prosecco, douchespulletjes en van die lekker ruikende brandtabletjes (hoe noem je die eigenlijk? :')). Wat een verwenpakket, dankjulliewel @:doedezemaar @:Symphonic, we zijn echt onwijs blij O+ De foto's van de cadeautjes van de meidjes volgen uiteraard nog O+

[ afbeelding ]
Het is jullie ontzettend gegund O+
pi_219479216
Ulli de poes is ook erg content met haar doos. O+
pi_219479279
Wat een mooie pakketten! Echt een feel good topic.
Wij pakken onze doos dit weekend uit en dan gaan de cadeautjes onder de boom. Foto´s volgen!
pi_219479361
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:52 schreef Ama het volgende:

[..]

Oeh. Draakjes O+ O-)

>:) }) })

(edit):
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 december 2025 22:22 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Jeuh! Heel veel plezier! Flamecraft is echt heel leuk, schattige draakjes en veel mensen met wie we het gespeeld hebben zijn gelijk fan.
<...>

SPOILER
Thnx voor de tip! ^O^

[ Bericht 17% gewijzigd door Sally op 13-12-2025 00:37:27 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_219479497
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 15:59 schreef Newone82 het volgende:
Ik ben helemaal ondersteboven.

Een heel rijk eten en drinken pakket. Wat een liefde voor dit initiatief. Bewaren alles voor kerstdagen. Extra verwennerij. Cadeautjes houden we dicht.

Dank Donateur @:devzero en co :)

👌🥳

[ afbeelding ]

Oh nee hoor, dicht laten hoeft niet! :D Want heb je een boom, of krans, of versierselen, of wat dan ook aan kerstigs in huis?

Dan vooral wel open maken :+ ~:) >:O O~)

En uiteraard - heeeel graag gedaan :s)
Heb me wel een breuk mogen sjouwen met het pakket in 1 keer, want de boodschappen zijn wel in etappes gedaan :D _O- Gelukkig met de krantentassen op de fiets de boodschappen thuis krijgen, maar dan nog, haha!
Kersthulpje met een auto gehad om dicht pakket naar het het winkelcentrum te brengen en toen samen gesjouwd naar het DHL punt :')

Maar heelhuids aan gekomen dus :P *O*

Maak er een mooi/beter jaar van! *; Alvast een beginnetje :*

.

P.S. van de weeromstuit en persoonlijke omstandigheden vergat ik een kaartje te schrijven, dus dat volgt nog per eh... postduif :+
pi_219479603
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 19:54 schreef MaJo het volgende:
Het duurde even voordat de boom stond maar vandaag was het eindelijk zover dus de doos mocht open. Deze zat helemaal VOL met spullen en cadeaus. Aapie was er ook echt van onder de indruk, wow wat veel! En heel veel pakjes met zijn naam erop dus hij was natuurlijk ontzettend nieuwsgierig. De ingepakte cadeaus gingen meteen onder de boom maar er zat nog zoveel meer in! Lekkere dingen om te eten, te bakken, voor in bad, een boek en ook aan de poes is gedacht! Noa werd zo enthousiast van een pakket dat we die wel open moesten maken, ze had het al gedeeltelijk geopend door het kopjes te geven _O- Daar zat een heerlijke warme deken in en een geurkaars. Aapie ging meteen knuffelen met de heerlijk zachte kerstdeken O+ Noa was ook meteen blij met haar speeltje, dat is best bijzonder want deze 14 jarige poes ligt bijna de hele dag te tukken _O-

Plaatjes bij het praatje O+

Aapje ook al een Takkie-fan...? Of zie het het verkeerd? :o :@

Je ziet ze veel in dit topic.. :D :+ O-) O~) :D
pi_219479611
Bijgelezen... :D O+

Oeps.. :o al weer zo laat?! :o :@

:zzzzzzzzzzzzzzzzzZZZ
pi_219480238
Ik hoop dat ik alles op de foto heb gezet. De kinderen zijn meteen gaan spelen. Heit is met de oudste zijn boot aan het in elkaar zetten. O+. En de jongste weet even niet wat hij met zoveel moois moet en zit in de doos verstopt.

Het. Is. Zoveel. Ongelovelijk wat attent. Ik durf er bijna niet naar te kijken. Zoveel moois en net alsof de mensen die ons pakket mogelijk maakten, ons persoonlijk kennen.

En van de grote wensen donateur een cadeaubon van de speelgoedwinkel. Sprakeloos! Veel te gek, veel te veel.

Oh we zijn zo ontzettend dankbaar. O+ Ik zou jullie zo graag een knuffel willen geven.
pi_219480257
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:59 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik hoop dat ik alles op de foto heb gezet. De kinderen zijn meteen gaan spelen. Heit is met de oudste zijn boot aan het in elkaar zetten. O+. En de jongste weet even niet wat hij met zoveel moois moet en zit in de doos verstopt.

Het. Is. Zoveel. Ongelovelijk wat attent. Ik durf er bijna niet naar te kijken. Zoveel moois en net alsof de mensen die ons pakket mogelijk maakten, ons persoonlijk kennen.

En van de grote wensen donateur een cadeaubon van de speelgoedwinkel. Sprakeloos! Veel te gek, veel te veel.

Oh we zijn zo ontzettend dankbaar. O+ Ik zou jullie zo graag een knuffel willen geven.
[ afbeelding ]
Blij dat jullie er blij mee zijn, het is jullie ontzettend gegund en het was heel leuk om te shoppen voor jullie O+
pi_219480265
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:05 schreef Schanu het volgende: O+

[..]
Blij dat jullie er blij mee zijn, het is jullie ontzettend gegund en het was heel leuk om te shoppen voor jullie O+
Het minecraft bordspel stond op N. zijn verlanglijstje voor zijn verjaardag. Echt alles is zo on point. Dankjewel!

En ik ben helemaal in love met mijn blije bijtjes mok. O+
  zaterdag 13 december 2025 @ 09:36:39 #184
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219480364
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 december 2025 01:45 schreef Sally het volgende:

[..]

De deken is niet van takkie. Of bedoelde je de pyjama?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219480421
Wat een mooie pakketten komen er voorbij!
  zaterdag 13 december 2025 @ 13:02:50 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219481756

Pakket is binnen! O+

Ga morgen naar mijn vriendin toe om het te brengen.

Alvast super bedankt! Ze gaat er zeker blij mee zijn!!
pi_219481761
Al die blijheid hier zien is echt super leuk O+

Inmiddels super nieuwsgierig... maar nog eventjes geduld ;)
  zaterdag 13 december 2025 @ 13:05:01 #188
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219481765
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 13:02 schreef LPFAN het volgende:
[ link | afbeelding ]

Pakket is binnen! O+

Ga morgen naar mijn vriendin toe om het te brengen.

Alvast super bedankt! Ze gaat er zeker blij mee zijn!!
Barst nog net niet uit zn voegen :D
  zaterdag 13 december 2025 @ 13:10:23 #189
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219481788
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:59 schreef ZombieQueen het volgende:

[ afbeelding ]
Super! Little alchemists kwam ook via bordspellencafe, hoop dat t leuk is. :D
  zaterdag 13 december 2025 @ 13:11:29 #190
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219481792
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Barst nog net niet uit zn voegen :D
Echt he hahah

Ik zal haar morgen trouwens even een linkje sturen van dit forum zodat ze zelf fotos kan plaatsen en een bedankje O+
pi_219481899
Pfoe, al onze pakketten zijn heelhuids op de plaats van bestemming aangekomen, heel fijn.
De zolder is echt een stuk leger zo, ik kan weer normaal met de wasmand manoeuvreren zonder tegen openstaande dozen aan te stoten.
pi_219482040
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Al die blijheid hier zien is echt super leuk O+

Inmiddels super nieuwsgierig... maar nog eventjes geduld ;)
Dit dus.
Ik heb 2 cadeautjes uitgepakt omdat ddm aangaf dat daar kerstdingetjes in zaten een heel blij ornamentje en 2 kerstborden. Voor de rest laat ik het nog dichtzitten omdat het leuk staat en omdat het kleine cadeautje blijft "prikkelen" :D
  zaterdag 13 december 2025 @ 14:06:18 #193
244125 laziness
pi_219482103
Na mijn verzendkosten oproepje kwam een user bij mij vragen of er, ondanks dat alle pakketten geregeld zijn, niet nog iets was waarmee we iemand een plezier konden doen. Zeker wel.

Een anonieme ontvanger wilde heel graag weer eens naar een musical. Dus regelden we een theaterbon en verstuurden deze per mail.

quote:
Lieve Lazi, lieve Shii,

Wat een ongelofelijke verrassing.
Jullie hebben ons weer tot tranen geroerd.
Sorry, wij hebben gewoon een ongelofelijke rottijd achter de rug.
En we zijn er nog lang niet, misschien komt het zelfs helemaal niet meer goed, want die rotziekte is zo onvoorspelbaar, maar zo gedragen worden door mensen die wij niet eens persoonlijk kennen, die ons niet persoonlijk kennen, en die dit dan voor ons doen, dat is zo hartverwarmend, zo lief, bijna niet onder woorden te brengen.
Wij gaan een mooie voorstelling uitzoeken, hier in de schouwburg in Apeldoorn, want verder reizen in combinatie met, is niet meer te doen.
En wat gaan we genieten.
Ik zal daarna laten weten hoe het was.
Dank jullie wel.

Fijne Feestdagen

Liefs van ons
xx
pi_219482264
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 14:06 schreef laziness het volgende:
Na mijn verzendkosten oproepje kwam een user bij mij vragen of er, ondanks dat alle pakketten geregeld zijn, niet nog iets was waarmee we iemand een plezier konden doen. Zeker wel.

Een anonieme ontvanger wilde heel graag weer eens naar een musical. Dus regelden we een theaterbon en verstuurden deze per mail.
[..]

Ah wat tof ❤
  zaterdag 13 december 2025 @ 14:44:31 #195
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219482405
quote:

[..]

Aaww wat tof O+
  zaterdag 13 december 2025 @ 15:14:18 #196
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_219482573
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 december 2025 13:55 schreef Rafeiro het volgende:

[..]
Dit dus.
Ik heb 2 cadeautjes uitgepakt omdat ddm aangaf dat daar kerstdingetjes in zaten een heel blij ornamentje en 2 kerstborden. Voor de rest laat ik het nog dichtzitten omdat het leuk staat en omdat het kleine cadeautje blijft "prikkelen" :D
Je zult het zonder hints moeten stellen })
quote:

[..]

O+
pi_219482830
Bezorgafspraak voor morgen gepland ~:) *O*
  zaterdag 13 december 2025 @ 16:24:32 #198
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219482977
quote:

[..]

Ow wat leuk! Ik hoop dat ze op en top genieten! O+
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 december 2025 @ 16:54:01 #199
284411 crew  heywoodu
pi_219483229
Zitten er nog meer mensen in de "Oh shit, ik kom er nu achter dat ik totáál vergeten ben een kaartje te regelen"-club?
pi_219483283
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 december 2025 16:54 schreef heywoodu het volgende:
Zitten er nog meer mensen in de "Oh shit, ik kom er nu achter dat ik totáál vergeten ben een kaartje te regelen"-club?
Diegene wou anoniem ontvangen, dus heb ik geen kaartje bij gedaan.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_219483456
De meiden hebben eind van de middag de cadeautjes uitgepakt en ze waren zó blij O+ Nogmaals ontzettend bedankt @Symphonic en @Doedezemaar, wat geeft dit een warm en bijzonder gevoel O+ De dames gaan weer lekker lezen, knutselen en met de playmobil spelen O+

En die knuffel, dat was een schot in de roos (en 1 die ze nog niet heeft, wat met knuffels best een risico is want haar kamer ligt er vól mee :')). Die foto spreekt wel voor zich O+

Overigens was alles een schot in de roos hoor (en BIG 2, wat ongelooflijk leuk O+), maar knuffels zijn het leven aldus de 9 jarige. Dus nothing beats knuffels :')

En de Grinch kerstbal staat er niet bij op de foto maar die hangt al in de boom! Grinch! *O*

SPOILER

[ Bericht 16% gewijzigd door Schanu op 13-12-2025 17:33:02 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 13 december 2025 @ 17:51:55 #202
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219483655
Hallo! Da's lekker uitpakken! _O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

De tekst op die doos kun je heel letterlijk nemen!
pi_219483757
Heel erg graag gedaan. De capibara is zoooo zacht.
En de Grinch was een last-minute toevoeging, gelukkig was er nog net een klein plekje in de doos over. De mevrouw van de lokale kringloop heeft ‘m zelfgemaakt en toen we aan het kletsen waren over favorieten van kinderen en ze hoorde dat de oudste nu helemaal fan is zei ze: zoek er maar 1 uit om bij jullie pakket te stoppen. Overigens kende Symph het verhaal van How the Grinch stole christmas niet, dus we hebben via youtube gekeken hoe iemand dat boek voorlas O+
pi_219483860
Ik heb ook mijn kerstpakket mogen ontvangen van 2 hele lieve mensen.
Ik had nogal een moeilijke week en dit was zo fijn om te krijgen.
Alles ook echt precies wat ik lekker vind, zo lief. De cadeautjes laat ik nog dicht tot kerst denk ik, er is een brief bij het pakket met een spoiler die ik pas mag openen als ik alles uit heb gepakt :o word je toch wel heel nieuwsgierig van.

Echt ontzettend lief, en super super bedankt. Dit topic bewijst jaar na jaar dat er zulke goede lieve mensen zijn, die iemand die ze alleen online kennen zoveel liefs gunnen O+

Nogmaals ontzettend bedankt Hilliebillie en Vanyel :* :* :*
Twiddel
  Manager PR/Moderator zaterdag 13 december 2025 @ 18:46:18 #205
269689 crew  Viv
  Moderator zaterdag 13 december 2025 @ 20:06:42 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219484853
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Aapie die het dekentje knuffelt O+
Aapie is gek op zachte dingen! Dekentjes, kussentjes, fleece onesie. Hij knuffelt er graag mee en kroelt ook graag met ons. Maar waar hij niks mee heeft? Knuffels _O- Het is een bijzonder kind O+

quote:
17s.gif Op zaterdag 13 december 2025 01:45 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik snap dat je er Takkie in ziet maar het zijn mensen op skies :D Overigens is Aapie wel fan van Takkie, hij heeft ook een heerlijke Takkie kersttrui O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:36 schreef Tink89 het volgende:

[..]
De deken is niet van takkie. Of bedoelde je de pyjama?
Is geen pyjama wat hij aanheeft, gewoon een broek en een trui ;)
  Moderator zaterdag 13 december 2025 @ 20:16:57 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219484957
Nou dat uitpakken met kerst werd hem toch niet _O- Aapie vroeg vanochtend meteen of we uit zouden pakken en ik heb het nog weten te rekken tot de middag. Uiteindelijk maar goed dat we uitgepakt hebben want er zaten ook dingen tussen die je juist VOOR de kerst goed kunt doen, zoals kerstballen knutselen, een kerst doeboek en koekjesbakvormpjes.

Wat een heerlijk pakket, er zit echt voor iedereen wat in. Voor Aapie een paar spelletjes, een doeboek, een dino atlas, een dino badjas, lekkere sokken (voor ons allemaal), een mok (voor iedereen) en voor mij een paar boeken, een kerstlantaarn, geurkaarsen, dekentje, kruik en ik vergeet vast nog heel veel! Persoonlijke hoogtepunten: een kleurboek van Thailand (daar gaan we over 2 maanden heen), een boek met oude brieven over Thailand en het boek Onder de Paramariboom. Ik ben sinds een tijdje geobsedeerd door Suriname dus dit boek stond op mijn Sint lijstje. Ik dacht even dat mijn man contact had gehad met de organisatie _O-

Heel erg bedankt lieve @Tink89 en donateur. We zijn vanmiddag meteen kerstballen gaan knutselen en ik ben heerlijk in bad geweest met de kruidige badschuim. De komende weekenden gaan wij ons goed vermaken met alle lekkere en leuke spulletjes O+

(deze foto gaat over een paar dagen eraf)

Zelf geknutseld O+
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 13 december 2025 @ 20:20:56 #208
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219485004
Wat heerlijk om zo'n blij joch te zien!
  zaterdag 13 december 2025 @ 20:22:59 #209
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219485143
Awwww zo leuk al die blije kinders 🥰
pi_219485276
quote:

[..]

Hopelijk kunnen jullie genieten van een mooie voorstelling binnenkort. O+

[ Bericht 7% gewijzigd door Shii op 13-12-2025 21:06:33 ]
pi_219485295
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 20:16 schreef MaJo het volgende:

Ik ben sinds een tijdje geobsedeerd door Suriname dus dit boek stond op mijn Sint lijstje. Ik dacht even dat mijn man contact had gehad met de organisatie _O-
:D

En wat een leuk jongetje, MaJo. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219485419
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 december 2025 00:35 schreef Sally het volgende:

[..]
Oh nee hoor, dicht laten hoeft niet! :D Want heb je een boom, of krans, of versierselen, of wat dan ook aan kerstigs in huis?

Dan vooral wel open maken :+ ~:) >:O O~)

En uiteraard - heeeel graag gedaan :s)
Heb me wel een breuk mogen sjouwen met het pakket in 1 keer, want de boodschappen zijn wel in etappes gedaan :D _O- Gelukkig met de krantentassen op de fiets de boodschappen thuis krijgen, maar dan nog, haha!
Kersthulpje met een auto gehad om dicht pakket naar het het winkelcentrum te brengen en toen samen gesjouwd naar het DHL punt :')

Maar heelhuids aan gekomen dus :P *O*

Maak er een mooi/beter jaar van! *; Alvast een beginnetje :*

.

P.S. van de weeromstuit en persoonlijke omstandigheden vergat ik een kaartje te schrijven, dus dat volgt nog per eh... postduif :+
Wat super lief, lees dit nu pas.

Wat een liefde in deze post. Alles is super aangekomen, dank!
pi_219486503
Leuk al die blije berichten!
Bij mij en mn vriendin staat morgen uit eten in Eindhoven op de planning, mogelijk gemaakt door deze actie, shoutout naar @F_r

Zin in
pi_219486553
Onze cadeautjes liggen onder de kerstboom. Wowwowwow, wat een hoeveelheid. En allesmaal zo mooi verpakt! Echt tranen in mijn ogen. De kinderen zijn ook zo onder de indruk dat vreemde mensen zoiets liefs voor een ander doen. Kerstavond mogen de pakjes open en komt ook al het lekkers op tafel O+

Foto's in de spoiler (want groot)
SPOILER
Nogmaals zo ontzettend bedankt lieve @Schanu en @Vanyel
Echt kippevel. Zo dankbaar.

Wordt vervolgd bij het uitpakken!
pi_219486992
Dit moet toch wel het beste feel good topic op het ganse internet zijn. Wat een mooie pakketten allemaal en iedereen is zo aardig en enthousiast voor elkaar. In een wereld vol cynisme en sarcasme zijn deze bits en bytes echt een verademing.

Ik heb inmiddels een sneak preview van het pakket dat hier op de keukentafel staat te wachten:

En hoop van harte dat het de ontvanger ook zo’n warm gevoel zal bezorgen. Mijn jongste kind wilde ook graag betrokken zijn, dus ze hielp met inpakken en waar jaren geleden een schele tijger werd toegevoegd aan het pakket, zal de ontvanger dit jaar érgens een biologisch volledig onwaarschijnlijk speelgoedkatje aantreffen :Y)
pi_219488780
@petervandamned , in de tweede doos zit een vierkante doos met jouw naam erop. Een beetje platte doos. Die kun je het beste wel uitpakken voor kerst :+
  zondag 14 december 2025 @ 09:21:41 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219489542
Ik ben onderweg met pakket en ben zo benieuwd wat ze er van gaat vinden O+
pi_219490549
quote:
99s.gif Op zondag 14 december 2025 03:00 schreef praadje het volgende:
@:petervandamned , in de tweede doos zit een vierkante doos met jouw naam erop. Een beetje platte doos. Die kun je het beste wel uitpakken voor kerst :+
dank je ben erg benieuwd hoor met wat er onder boom allemaal lig

denk dat je die led bol bedoelde ? Die gaat volgende jaar dan netjes worden opgehangen
2fast4u
pi_219490639
Lieve lieve kerstelfjes, ik heb zojuist een super gaaf pakket gekregen van dit forum een vriendin van mij had mij opgegeven,
Ik ben zo ontzettend dankbaar hiervoor, komt ook echt op de juiste tijd wauw wauw wauw.
Duizendmaal dank 😳❤

zondag 14 december 2025 @ 11:37:05 #221
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219490707
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 11:33 schreef DisneyXStitch het volgende:
Lieve lieve kerstelfjes, ik heb zojuist een super gaaf pakket gekregen van dit forum een vriendin van mij had mij opgegeven,
Ik ben zo ontzettend dankbaar hiervoor, komt ook echt op de juiste tijd wauw wauw wauw.
Duizendmaal dank 😳❤

[ link | afbeelding ]
O+ O+ O+
  zondag 14 december 2025 @ 12:31:17 #222
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_219491178
quote:
Duizendmaal dank 😳❤

[ link | afbeelding ]
Stitch! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 december 2025 @ 12:31:59 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219491181
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 december 2025 22:24 schreef Kyara het volgende:
Onze cadeautjes liggen onder de kerstboom. Wowwowwow, wat een hoeveelheid. En allesmaal zo mooi verpakt! Echt tranen in mijn ogen. De kinderen zijn ook zo onder de indruk dat vreemde mensen zoiets liefs voor een ander doen. Kerstavond mogen de pakjes open en komt ook al het lekkers op tafel O+

Foto's in de spoiler (want groot)
SPOILER
Nogmaals zo ontzettend bedankt lieve @:Schanu en @:Vanyel
Echt kippevel. Zo dankbaar.

Wordt vervolgd bij het uitpakken!
Hehe, eindelijk een @PoesInDoos gespot _O- O+

pi_219491320
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 12:31 schreef DJMO het volgende:

[..]
Hehe, eindelijk een @:poesindoos gespot _O- O+
Er waren meer!
pi_219491364
quote:
Duizendmaal dank 😳❤

[ link | afbeelding ]
Het glazen potje douchescrub is een persoonlijke favoriet van de donateur, net als het Steamtegoed. Het was zo leuk om namens donateur @Frozen-assassin een pakket voor jou samen te stellen. Geniet ervan, en van de warmte van deze kerstactie.
pi_219491487
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Het glazen potje douchescrub is een persoonlijke favoriet van de donateur, net als het Steamtegoed. Het was zo leuk om namens donateur @:Frozen-assassin een pakket voor jou samen te stellen. Geniet ervan, en van de warmte van deze kerstactie.
Jaaa hij ruikt echt heeel niceee. Ben hier zo dankbaar voor❤❤❤
  zondag 14 december 2025 @ 13:29:13 #227
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219491681
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Het glazen potje douchescrub is een persoonlijke favoriet van de donateur, net als het Steamtegoed. Het was zo leuk om namens donateur @:Frozen-assassin een pakket voor jou samen te stellen. Geniet ervan, en van de warmte van deze kerstactie.
Jullie hebben er echt zon tof pakket van gemaakt. Ook namens mij heel erg bedankt! O+
  zondag 14 december 2025 @ 14:04:46 #228
227386 Chouko
Ondertiteld
pi_219492042
Ik heb zojuist een pakket ontvangen van @Jentin en ben helemaal verrast! Het is zoveel en zo mooi allemaal! Kan nu even geen foto maken maar er zit echt van alles in, zelfs een Lego pakket en heel erg veel lekkers! Heerlijke dingen voor in de douche, sokken, een decemberlot, cadeaukaart van de Nintendo shop, nog meer lekkers, fleecedeken, kaarsjes, koffie, brokjes en snacks voor mijn hondje die daar ook heel blij mee is, en alles wat ik nog vergeten ben. Super bedankt, nogmaals, ik ben er gewoon stil van, zo mooi is het en zo veel!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 december 2025 @ 14:34:39 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219492358

Vier stuks klaar voor transport, een bezorg ik straks zelf. De 19e breng ik de twee na laatste pakketten zelf weg met @Rob zelf weg en het laatste pakket gaat in overleg met de ontvanger pas donderdag of vrijdag naar DHL.

pi_219493068
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 14:04 schreef Chouko het volgende:
Ik heb zojuist een pakket ontvangen van @:Jentin en ben helemaal verrast! Het is zoveel en zo mooi allemaal! Kan nu even geen foto maken maar er zit echt van alles in, zelfs een Lego pakket en heel erg veel lekkers! Heerlijke dingen voor in de douche, sokken, een decemberlot, cadeaukaart van de Nintendo shop, nog meer lekkers, fleecedeken, kaarsjes, koffie, brokjes en snacks voor mijn hondje die daar ook heel blij mee is, en alles wat ik nog vergeten ben. Super bedankt, nogmaals, ik ben er gewoon stil van, zo mooi is het en zo veel!!
Graag gedaan en fijn te horen dat je er zo blij mee bent O+
  zondag 14 december 2025 @ 15:47:26 #231
227386 Chouko
Ondertiteld
pi_219493459
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 23:01 schreef Jentin het volgende:
Dit moet toch wel het beste feel good topic op het ganse internet zijn. Wat een mooie pakketten allemaal en iedereen is zo aardig en enthousiast voor elkaar. In een wereld vol cynisme en sarcasme zijn deze bits en bytes echt een verademing.

Ik heb inmiddels een sneak preview van het pakket dat hier op de keukentafel staat te wachten:

[ link | afbeelding ]

En hoop van harte dat het de ontvanger ook zo’n warm gevoel zal bezorgen. Mijn jongste kind wilde ook graag betrokken zijn, dus ze hielp met inpakken en waar jaren geleden een schele tijger werd toegevoegd aan het pakket, zal de ontvanger dit jaar érgens een biologisch volledig onwaarschijnlijk speelgoedkatje aantreffen :Y)
Ja het speelgoedkatje is zo schattig!!! O+
  zondag 14 december 2025 @ 15:48:40 #232
227386 Chouko
Ondertiteld
pi_219493472
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 15:22 schreef Jentin het volgende:

[..]
Graag gedaan en fijn te horen dat je er zo blij mee bent O+
Ja heel erg blij, je hebt me echt heel blij gemaakt!
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 16:50:51 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219494264
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 20:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bedankt O+ We zijn er zelf ook heel blij mee ;)
pi_219495221
Afgelopen week hoorde ik dat er vanuit Zweden een pakket onderweg is naar mijn ouders O+ En dat gaat op zo'n goed moment komen... mijn vader krijgt morgen weer een chemokuur en mijn moeder had vandaag een zorg breakdown... ze doet alles voor mijn vader ondanks dat ze zelf hartpatiënt is en eigenlijk een nieuwe heup moet.. Dit pakket gaat ze even licht geven... wordt vervolgd.
S. 2014
J. 2016
  zondag 14 december 2025 @ 18:53:36 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_219495254
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 18:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Afgelopen week hoorde ik dat er vanuit Zweden een pakket onderweg is naar mijn ouders O+ En dat gaat op zo'n goed moment komen... mijn vader krijgt morgen weer een chemokuur en mijn moeder had vandaag een zorg breakdown... ze doet alles voor mijn vader ondanks dat ze zelf hartpatiënt is en eigenlijk een nieuwe heup moet.. Dit pakket gaat ze even licht geven... wordt vervolgd.
Pakketjes uit Zweden zijn supergaaf! Fijn dat je ouders er eentje krijgen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 14 december 2025 @ 20:54:20 #236
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219496347
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 20:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nope. Hij lag gratis bij onze bieb. Tip voor andere mensen die m willen lezen ;-)

Heerlijke foto’s Majo!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219496458

Net terug van het uit eten met mijn vriendin, wat we cadeau hadden van het kerstpakket. Was erg geslaagd, hebben een heerlijke avond gehad samen.
pi_219496502
Genieten Cod, wat prachtig dat dat mogelijk is gemaakt door deze actie O+

En wat een mooie pakketten zie ik voorbij komen O+
pi_219496606
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 21:11 schreef Schanu het volgende:
Genieten Cod, wat prachtig dat dat mogelijk is gemaakt door deze actie O+

En wat een mooie pakketten zie ik voorbij komen O+
Ik ben financiëel gewoon niet in staat om voor 2 personen af te rekenen bij uit eten, dus mijn vriendin is degene die vaak betaald of het is 50/50. Dus ik had bij wens ingevuld uit eten met mijn vriendin dat zij een keer niet betaald. Hebben het heel erg fijn gehad samen, heeft ons goed gedaan
  zondag 14 december 2025 @ 21:36:15 #240
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219496827
Ziet er goed uit!
  Manager PR/Moderator maandag 15 december 2025 @ 00:49:44 #241
269689 crew  Viv
pi_219498044
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 18:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een fijn vooruitzicht in deze enorm moeilijke periode. Heel graag gedaan! :*

Weten ze trouwens dat ze ontvangers zijn, of is dat een verrassing? :)
quote:
2s.gif Op zondag 14 december 2025 18:53 schreef Troel het volgende:

[..]
Pakketjes uit Zweden zijn supergaaf! Fijn dat je ouders er eentje krijgen :)
O+ !!
pi_219498257
Gistermiddag @DJMO op bezoek gehad met een geweldig mooi kerstpakket waar ik
Super blij mee ben. Ik zal straks nog ff foto’s toevoegen.
Wat een geweldige akte is dit op Fok!
Ik kan niet genoeg bedanken, ben er verschrikkelijk blij mee en kan aan de slag met mijn hobby’s!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 december 2025 @ 07:16:13 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219498304
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 06:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gistermiddag @:DJMO op bezoek gehad met een geweldig mooi kerstpakket waar ik
Super blij mee ben. Ik zal straks nog ff foto’s toevoegen.
Wat een geweldige akte is dit op Fok!
Ik kan niet genoeg bedanken, ben er verschrikkelijk blij mee en kan aan de slag met mijn hobby’s!
Ik begrijp dat de cadeautjes de kerstboom niet gehaald hebben? :+

Namens je gulle gever @SebbeSwensje heel erg graag gedaan. Dat je er maar veel plezier aan mag hebben!

pi_219498559
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:54 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Nope. Hij lag gratis bij onze bieb. Tip voor andere mensen die m willen lezen ;-)

Heerlijke foto’s Majo!
Ben ik de enige die kortsluiting kreeg bij het lezen van dit bericht?

Ik dacht echt even dat het kind gratis bij de bieb laag... 🤭
pi_219498666
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 00:49 schreef Viv het volgende:

[..]
Een fijn vooruitzicht in deze enorm moeilijke periode. Heel graag gedaan! :*

Weten ze trouwens dat ze ontvangers zijn, of is dat een verrassing? :)
[..]
O+ !!
Ze weten van niets... :+ *)
S. 2014
J. 2016
pi_219501482
Wat een mooie wensen die vervuld zijn. En ik geniet echt van alles foto’s van de mooie kerstpakketten! Heerlijk topic 🫶
  Manager PR/Moderator maandag 15 december 2025 @ 21:52:18 #247
269689 crew  Viv
pi_219505961
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 09:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Ze weten van niets... :+ *)

Het pakket heeft inmiddels Zweden verlaten, maar is nog niet te traceren via PostNL. Altijd een spannende fase! :%
pi_219506255
Nog twee dagen en dan naar huis en dan kan ik ook het pakket ontvangen *O*

Kijk er echt enorm naar uit :@
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 december 2025 @ 13:03:22 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219509372
Ik werd plat gespamd door DHL. Morgen worden er vier pakketten bezorgd. Morgen gaat er ook nog een pakket de deur uit (op verzoek van de ontvanger zelf). Vandaag wordt er ook ergens iets afgeleverd en vrijdag bezorg ik de laatste twee pakketten met de auto.

dinsdag 16 december 2025 @ 15:54:37 #250
244125 laziness
pi_219510497
Geef nooit je adres voor iets aan een fokker want een jaar later staat er opeens een pakket voor je neus ;)

Lieve @DJMO en @devzero, wat een verrassing. Had niet gehoeven maar wordt wel zeer gewaardeerd, dank jullie wel :*

Mijn heren waren de boel ook aan het bewonderen dus niet alles staat op de foto.

[ Bericht 3% gewijzigd door laziness op 17-12-2025 22:20:41 ]
pi_219510574
Lief @laziness ! O+
pi_219510627
Geweldig @laziness, en hartstikke verdiend, wat fijn dat er ook aan jou is gedacht O+ O+
pi_219511233
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 december 2025 15:54 schreef laziness het volgende:
Geef nooit je adres voor iets aan een fokker want een jaar later staat er opeens een pakket voor je neus ;)

Lieve @:DJMO en @:devzero, wat een verrassing. Had niet gehoeven maar wordt wel zeer gewaardeerd, dank jullie wel :*

Mijn heren waren de boel ook aan het bewonderen dus niet alles staat op de foto.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Je deed dit fantastische initiatief helemaal alleen. Natuurlijk wilden we iets voor je doen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 december 2025 @ 19:43:59 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219511814
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 december 2025 15:54 schreef laziness het volgende:

Lieve @:DJMO en @:devzero, wat een verrassing. Had niet gehoeven maar wordt wel zeer gewaardeerd, dank jullie wel :*

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Voor de mensen die zich afvragen waarom nou juist ik rode wijn in een pakket heb gestopt. Daar zit een kleine anekdote achter.

SPOILER

pi_219515948
Ik wacht met smart op mijn kerstpakket. ~:)

Wat tevens eigenlijk ook een verjaardagspakket is, want ik ben 2 dagen voor kerst jarig. Vrouw is jarig daags na kerst. En wegens alle ellende afgelopen jaar is er weinig reden tot groots vieren. Dus dan maar klein met ons twee en met een pakket van een anonieme weldoener. O+ :S___D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 17 december 2025 @ 12:23:51 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_219516537
Ik wist dat er vandaag een pakketje kwam, maar natuurlijk wat dat op het moment dat ik zelf er niet was, omdat ik bij de fysio zat. Gelukkig waren mijn spieren daar losgemaakt zodat ik het pakket kon tillen, want het was loeizwaai (ik heb het niet zelf getild geluklkig :P )

En het dekentje wat ook een kussentje kan worden, maar dat heb ik blijkbaar niet op de foto staan.

Dank je wel lieve DJMO O+ Dat je ondanks je eigen zorgen voor mij en tig anderen zoiets moois weet te fixen O+

En dank aan de gulle gever (waarvan ik niet weet of ik de naam mag noemen, ook al weet ik het wel O+ )

SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 december 2025 @ 13:03:05 #257
244125 laziness
pi_219516823
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2025 18:20 schreef devzero het volgende:

[..]
Je deed dit fantastische initiatief helemaal alleen. Natuurlijk wilden we iets voor je doen!
Nogmaals dankjewel :* En DJMO ook die al zoveel pakketten had!

Ik doe het graag :Y en het is ook wel goede afleiding geweest in een wat lastige periode maar het is fijn om te weten dat het gewaardeerd wordt.
Volgend jaar gewoon weer *O* Het organiseren dan hè ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 december 2025 @ 13:11:21 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219516881
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef laziness het volgende:
En DJMO ook die al zoveel pakketten had!
Met zoveel pakketten kijk ik ook niet meer op een pakket meer of minder ;) :*

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 december 2025 @ 13:56:06 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219517167
Alle pakketten zijn ingepakt, twee worden er zo geseald en gelabeld en naar de post gebracht, en het allerlaatste fok pakket (van dit jaar) geef ik vrijdag af. Ik moet nu alleen nog een paar cadeautjes voor m'n jongens en pleeggezin inpakken en dan kan ik geen inpakpapier of plakband meer zien voorlopig _O-

woensdag 17 december 2025 @ 14:26:02 #260
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_219517405
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:23 schreef Troel het volgende:

En dank aan de gulle gever (waarvan ik niet weet of ik de naam mag noemen, ook al weet ik het wel O+ )

Heel erg graag gedaan hoor. Geniet ervan! DJMO heeft goed haar best gedaan O+
  woensdag 17 december 2025 @ 14:31:05 #261
244125 laziness
pi_219517443
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 14:26 schreef Mommychilgrad het volgende:

[..]
Heel erg graag gedaan hoor. Geniet ervan! DJMO heeft goed haar best gedaan O+
Jij bent van username veranderd? Ik leg nu de link pas!

Zo maakte ik ook een koppeling met dezelfde shopper als vorig jaar omdat de ontvanger van username was veranderd en daardoor de historie niet betrouwbaar was.
De moeilijkere zaken van het leven van een organisator _O-
  woensdag 17 december 2025 @ 15:16:13 #262
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_219517804
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 14:31 schreef laziness het volgende:

[..]
Jij bent van username veranderd? Ik leg nu de link pas!

Zo maakte ik ook een koppeling met dezelfde shopper als vorig jaar omdat de ontvanger van username was veranderd en daardoor de historie niet betrouwbaar was.
De moeilijkere zaken van het leven van een organisator _O-
Haha, klopt! My bad :'(
  woensdag 17 december 2025 @ 15:39:58 #263
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219518002
Nadat het vorige week helemaal mis is gegaan met een ander postpakket van mij, Werd ik als een kind zo blij toen de dhl bezorger mij dit net bezorgd heeft :

SPOILER
Dankjewel @DJMO en de organisatie ! Ik heb zelf best wel een bewogen tijd gehad dit jaar met veel dingen die ik liever niet had meegemaakt en dit maakt mij toch wel weer even heel vrolijk!

Daarbij wil ik nog even even zeggen dat ik hoop dat we allemaal betere tijden tegemoet gaan!

Ik ga zo lekker mijn eerste pakje openmaken en er vanaf vandaag elke dag eentje te openen.

En die Rotterdammer worst mooi een keer oppeuzelen tijdens een wedstrijd van Feyenoord hopelijk brengt dat nog geluk _O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 december 2025 @ 15:56:38 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219518129

Het laatste pakket is afgeleverd bij postnl. Doos was 1 fucking centimeter te hoog om met DHL te versturen _O-

pi_219518287
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:56 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]

Het laatste pakket is afgeleverd bij postnl. Doos was 1 fucking centimeter te hoog om met DHL te versturen _O-
Hahaha tja regels zijn regels. Wel flauw ;)
  woensdag 17 december 2025 @ 17:50:27 #266
244125 laziness
pi_219518767
quote:
Ik had al een berichtje van DJMO gekregen dat mijn pakket onderweg was.
Vanmiddag werd het afgeleverd. Netjes rechtop gehouden door de bezorger!

En wat een ontzettend groot pakket is het. Echt prachtig.

Thee, snoepjes, droge worst, chocola, lekkere douchegel, servetten, zeepjes, kattenspeeltjes. Echt veel te veel om op te noemen!

De grote muis viel bij de beide dames meteen in de smaak. Meer van de speeltjes heb ik ze maar niet gegeven, dat komt later wel!

DJMO; heel erg bedankt voor het shoppen. Ik vind het ontzettend knap dat je, ondanks alles, dit nog voor elkaar hebt gekregen ook <3

Qltel en Rewimo; echt ontzettend bedankt! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen... <3

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 december 2025 @ 18:53:30 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219519178
quote:
O+

Heel graag gedaan hoor ;)

Je was gelukkig vrij expliciet in de vragenlijst wat het shoppen makkelijker maakte. Blij dat jullie er zo blij mee zijn!

Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 17 december 2025 @ 19:46:50 #268
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219519592
quote:
Gelukkig valt het goed in de smaak. En wat dat betreft gaat alle eer naar DJMO, wij hebben alleen voor het budget gezorgd. Ik hoop ook dat je veel plezier gaat hebben van de oordopjes.
  woensdag 17 december 2025 @ 20:33:40 #269
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219520190
Wel echt hele mooie pakketten dit jaar _O_
  woensdag 17 december 2025 @ 21:50:51 #270
244125 laziness
pi_219521310
quote:
Bedankt DJMO en gever voor het mooie pakket. Ik ben er heel blij mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door laziness op 17-12-2025 22:19:34 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 december 2025 @ 21:56:07 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219521413
quote:
Fijn dat alles heel is aangekomen!

(ook voor de andere pakketten trouwens). Ik ben toch altijd wat huiverig om blik of glaswerk per post te versturen.

Admin donderdag 18 december 2025 @ 18:35:46 #272
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219527976
M'n zoon zegt;er is een pakje voor je:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 18 december 2025 @ 18:37:35 #273
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219527991
Foto grmbl

ddc753f9fc63e26f622216516e0fa01b2a918dc5.jpg?1766079382
Een pakje, sjezus, schrik me naar ~: ~:)
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin donderdag 18 december 2025 @ 18:39:58 #274
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219528009
@DJMO dankjewel!!!!!
Morgen eerst pijnpoli en dan ga ik fijn pijnvrij uitpakken. Ja, ik ga niet wachten hoor :o

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2025 @ 18:41:17 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219528022
quote:
17s.gif Op donderdag 18 december 2025 18:37 schreef yvonne het volgende:
Foto grmbl

[ afbeelding ]
Hehehe. @iteejer wist al hoe groot en zwaar de doos is _O-

pi_219528033
quote:
17s.gif Op donderdag 18 december 2025 18:37 schreef yvonne het volgende:
Foto grmbl

[ afbeelding ]
Hejje weer een lekkere dikke doos ja :9 *O* Geniet ervan hoor :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219528061
Morgen komt het pakket
Ben een stuiterende kleuter nu :@

Maar ik stuiter lekker verder van de voorpret *O*
  Admin donderdag 18 december 2025 @ 18:49:50 #278
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219528089
@DJMO dankjewel!!!!!
Morgen eerst pijnpoli en dan ga ik fijn pijnvrij uitpakken. Ja, ik ga niet wachten hoor :o
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 18:41 schreef DJMO het volgende:

[..]
Hehehe. @:iteejer wist al hoe groot en zwaar de doos is _O-
De sneak heeft ook helemaal niks gezegd _O-

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 december 2025 @ 18:57:19 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219528152
quote:
17s.gif Op donderdag 18 december 2025 18:49 schreef yvonne het volgende:
@:djmo dankjewel!!!!!
[..]
De sneak heeft ook helemaal niks gezegd _O-
En ik had intussen de grootste lol :Y

Morgen ga ik dan het allerlaatste pakket in persoon afleveren, voor ik naar m'n jongens toega. En daarna kan ik echt even geen inpakpapier of plakband meer zien voorlopig. :')

Admin donderdag 18 december 2025 @ 21:15:41 #280
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219530042
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen komt het pakket
Ben een stuiterende kleuter nu :@

Maar ik stuiter lekker verder van de voorpret *O*
Ik stuiter lekker met je mee. Dit is enorm leuk.

Manager PR/Moderator donderdag 18 december 2025 @ 21:34:20 #281
269689 crew  Viv
pi_219530312
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:52 schreef Viv het volgende:

[..]

Het pakket heeft inmiddels Zweden verlaten, maar is nog niet te traceren via PostNL. Altijd een spannende fase! :%
Pfff.. na drie lange dagen (en 1000 keer track & trace checken) is het pakket ein-de-lijk vindbaar bij PostNL! :%
pi_219532513
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 21:34 schreef Viv het volgende:

[..]
Pfff.. na drie lange dagen (en 1000 keer track & trace checken) is het pakket ein-de-lijk vindbaar bij PostNL! :%
Vandaag is mijn vader jarig, hoe mooi zou het zijn als het vandaag ook nog bezorgd wordt O+
S. 2014
J. 2016
pi_219532561
Nog een paar nachtjes, dan komen er kerstFOK-elfjes aan mijn deur. Stuiterdestuiter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 19 december 2025 @ 09:04:26 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219532762
Ik ben vandaag de hele dag de hort op, maar ik probeer tussendoor wel te gluren naar de reactie van @yvonne en m'n andere ontvanger :D

Manager PR/Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 09:20:13 #285
269689 crew  Viv
pi_219532825
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 07:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Vandaag is mijn vader jarig, hoe mooi zou het zijn als het vandaag ook nog bezorgd wordt O+
Bezorgtijd: vandaag staat er nu! O+
pi_219532915
Ik ben benieuwd wanneer de mijnes komt. Hopelijk voor mijn verjaardag nog. 🤞

Dan moet het wel vandaag of morgen zijn want maandag bezorgd hier niks volgens mij. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 19 december 2025 @ 09:43:07 #287
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219532955
quote:
Vandaag is mijn vader jarig, hoe mooi zou het zijn als het vandaag ook nog bezorgd wordt
Ondanks alle zorgen, toch gefeliciteerd met je vaders verjaardag :*

pi_219533003
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:20 schreef Viv het volgende:

[..]
Bezorgtijd: vandaag staat er nu! O+
O+ vanmiddag ben ik weer bij mijn ouders dus ben benieuwd!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:43 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ondanks alle zorgen, toch gefeliciteerd met je vaders verjaardag :*
Dank je wel :*
S. 2014
J. 2016
pi_219533047
Ik vind dit zo'n hartverwarmend topic, zoveel mooie mensen bij elkaar, dat geeft toch weer hoop in deze wereld en de mensheid. Dankjulliewel, ik geniet met iedereen mee O+
  vrijdag 19 december 2025 @ 11:27:05 #290
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_219533538
quote:

[..]
Namens deze jarige: van harte met je vader! O+
  Admin vrijdag 19 december 2025 @ 12:59:27 #291
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219534250
11344a55ca0b22a6fd35f022b536c4af57e8a5e0.jpg?1766145441

Ik kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen voor ik weg moest maarre, binnen één seconde zat ie er in.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 19 december 2025 @ 13:38:12 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219534503
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:59 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen voor ik weg moest maarre, binnen één seconde zat ie er in.
Dat geloof ik graag, want ook voor je haarballen zitten er dingen in en dat ruikt ie natuurlijk _O-

pi_219534545
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:27 schreef Mommychilgrad het volgende:

[..]
Namens deze jarige: van harte met je vader! O+
Jij ook gefeliciteerd
S. 2014
J. 2016
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 19 december 2025 @ 13:48:46 #294
95752 crew  Chell
Kluns
pi_219534580
Ik ben hier tegenwoordig een enorme lurker, maar ik gunde mezelf om allerlei redenen dit jaar heel erg een kerstpakket.

En dus stond de lieve @DJMO hier zojuist op de stoep met een doos vol lieve dingen. Een heerlijk dekentje, warme sokken, heerlijke koekjes, veel speeltjes voor mijn katten, lekkere smeerseltjes en andere verzorgingsproducten, kleurpotloden, stickers en pennen in een mooi etui (dat komt zo goed van pas!). Echt te veel om op te noemen!

Ik was een beetje ongeduldig en heb niet echt veel foto's gemaakt, maar ik zal later nog even wat posten. Ik wilde mijn donateur, lieve shopper en uiteraard ook Laziness in ieder geval wel alvast enorm bedanken. Het is echt heel fijn dit!
  vrijdag 19 december 2025 @ 15:58:09 #295
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219535671
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 13:38 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dat geloof ik graag, want ook voor je haarballen zitten er dingen in en dat ruikt ie natuurlijk _O-
Ik was van beneden naar boven aan t lezen en dacht 'haarballen?!' :r

_O-
pi_219535808
Lieve @DJMO

Jouw pakket kwam net binnen. Jemig wat ongelooflijk veel en wat heb je ongelooflijk je best gedaan. Het is perfect. Dank je wel

Dingen om lekker voor mezelf mee te zorgen. Dingen om creatief mee te zijn. Dingen die praktisch en fijn zijn. Dingen die me laten lachen. Dingen die cozy zijn en een pathé bon om twee films thuis te kijken. Wat ik heerlijk met mijn bestie ga doen.

Ik weet niet waar ik het meest blij mee ben, omdat alles fantastisch is en duidelijk met zorg uitgezocht. Je weet precies wat ik leuk en fijn en handig vind

Echt heel erg bedankt en een warme knuffel

Dank je wel _O_
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 19 december 2025 @ 17:03:09 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219536227
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve @:DJMO

Jouw pakket kwam net binnen. Jemig wat ongelooflijk veel en wat heb je ongelooflijk je best gedaan. Het is perfect. Dank je wel

Dingen om lekker voor mezelf mee te zorgen. Dingen om creatief mee te zijn. Dingen die praktisch en fijn zijn. Dingen die me laten lachen. Dingen die cozy zijn en een pathé bon om twee films thuis te kijken. Wat ik heerlijk met mijn bestie ga doen.

Ik weet niet waar ik het meest blij mee ben, omdat alles fantastisch is en duidelijk met zorg uitgezocht. Je weet precies wat ik leuk en fijn en handig vind

Echt heel erg bedankt en een warme knuffel

Dank je wel _O_
Heb je het grootste pakket op de bodem al uitgepakt?? O-)

pi_219536517
De kerstvakantie is begonnen en we gaan vanavond Dogman van onze Pathé thuis bon kijken. Onze oudste is echt mega Dogman fan.

Met de popcorn die we hebben gekregen en mijn fles rosé staat koud.

Onze vakantie begint fantastisch. O+
pi_219536685
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 17:03 schreef DJMO het volgende:

[..]
Heb je het grootste pakket op de bodem al uitgepakt?? O-)
Oke

Stiekem begon ik en kon niet stoppen _O-
  Admin vrijdag 19 december 2025 @ 18:24:04 #300
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219536959
Ik doe lekker ff langzaam aan na de pijnpoli en heb eerst de kaart uitgepakt en daarna kachelde ik weer in slaap. Dus voor vandaag eerst even @devzero en @DJMO bedanken voor een geweldige doos en de hoeveelheid liefde en tijd die hierin gestoken is. En nu vrees ik dat ik weer in slaap sukkel.

~:) *; ~:)

pi_219537375
Ik kreeg een appje van mijn moeder met een filmpje, "ik snap hier niks van"... Ze was helemaal verbaasd of t echt voor hun was..
Ik mij nog even op de vlakte gehouden tot ik er zelf was en toen uitleg gegeven.. Ze waren erg blij verrast en dankbaar dus ook namens mijn ouders heel erg bedankt @Viv en @Kyara

S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')