Kortere dagen, kachels aan, de eerste pepernoten liggen alweer even in de winkels. Die-hard Kerstlovers ( ) tellen de dagen naar kerst al weken af. In het kort: kerst komt eraan.
En met Kerst ook de liefste actie van FOK!, de Kerstpakkettenactie . Doen jullie (weer) mee?
Dit jaar wordt de kerstpakketten actie georganiseerd door @laziness
Gevers: Wil je graag iets extra’s doen voor FOK!kers die het moeilijk hebben gehad? Vind jij het leuk om een kerstpakket te geven? Wil je geld doneren en niet hoeven winkelen? Of wil je juist graag winkelen voor een ontvanger, maar heb je zelf geen budget? Al deze smaken zijn gebundeld onder het kopje ‘gevers.’
Ontvangers: Heb jij een lastig jaar gehad? Doordat je bijvoorbeeld moeilijk rondkomt, je met een burn-out of andere klachten thuis zit, een zwaar persoonlijk drama hebt meegemaakt, of om welke reden dan ook wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dan kom jij in aanmerking voor een FOK! kerstpakket. Ga dan naar het kopje ‘ontvangers’ en vul de vragenlijst die je daar ziet in. De rest regelen wij!
FAQ: Hoe duur moet het pakket zijn? Hoe werkt anoniem meedoen? Hoe gaan jullie om met de AVG? Deze en andere vragen vinden jullie onder de FAQ. Mocht je vraag hier niet tussen staan, kan je deze natuurlijk altijd stellen in dit topic, of door de organisatoren een dm te sturen.
De deadline om je aan te melden, zowel als gever als ontvanger, is in principe 1 november. Dan maken wij de balans op om te kijken of we meer ontvangers, of gevers hebben en kan het zijn dat we nog een laatste oproepje plaatsen. Tussendoor doen we meerdere ‘koppelrondes’, dus als je je eerder aanmeldt, word je mogelijk al voor 1 november gekoppeld.
Verzoekje: Let er alsjeblieft op als je meedoet, dat je goed bereikbaar bent! Lees regelmatig je mail en reageer er ook zo snel mogelijk op. Wij als organisatie ontvangen erg veel e-mails, als je bijvoorbeeld (anoniem) iets wilt vragen aan je ontvanger, zorg dan dat je al je vragen in 1 e-mail aan ons toestuurt. Zo kunnen wij zo efficiënt mogelijk de vragen doorzetten.
SPOILER: De Gevers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De Ontvangers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Overzicht pakketten
SPOILER: FAQ
Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.
Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic. Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet. Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit. Deelnemers niet te noemen hier.
Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 07-12-2025 16:10:39 ]
Wat een ontzettend mooi pakket, alles ook zo mooi ingepakt.. niks mis met je inpakskils mocht je daar nog aan twijfelen Ook de lieve kaart met boodschap doet me erg goed 🥰
Lekkere dingen om te snacken en te drinken. En een loveli tasje met inhoud. En hoeveel veel kadootjes...
Ook de poeskes zijn niet vergeten, Dikke Dik zit ook meteen bij het juiste tasje 🤣
Tot de kerst mogen deze mooie pakjes nog onder de kerstboom liggen, kan ik er elke dag naar kijken en ervan genieten dat iemand (den) dit voor mij gedaan hebben. Zowel het organiseren, doneren en shoppen.
!!! Ik ben blij dat jij blij bent Alvast veel uitpakplezier met Kerst en kroels voor de poeskes!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.'' And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness. I want you to say mental injury. You are not this way by accident.'' Cracked up; the Daryll Hammond Story
Zo, wij hebben het dit jaar wat anders gedaan (wat ik hier al had aangegeven, want dat is een van de redenen dat ik dit jaar hier niet mee deed). Bij mijn vrouw op d'r werk hebben ze een ding waar dan wensen in zitten van kinderen die, nou ja, waar Sinterklaas en/of Kerst niet tot de mogelijkheden behoort.
Daar heeft zij 2 kaartjes uit meegenomen, en het breekt mijn hart, maar dat zijn dan kinderen die op die kaartjes dingen schrijven als 'winterkleding maat XX'. Dat is niet wat je als kind normaal gesproken vraagt, dan vraag je speelgoed, etc.
Deze kinderen dus niet. Beiden hadden 2 wensen opgeschreven, beiden krijgen wat ze gevraagd hebben. Ik hoop dat ze er blij mee zijn.
Op zondag 7 december 2025 18:11 schreef CoolGuy het volgende: Zo, wij hebben het dit jaar wat anders gedaan (wat ik hier al had aangegeven, want dat is een van de redenen dat ik dit jaar hier niet mee deed). Bij mijn vrouw op d'r werk hebben ze een ding waar dan wensen in zitten van kinderen die, nou ja, waar Sinterklaas en/of Kerst niet tot de mogelijkheden behoort.
Daar heeft zij 2 kaartjes uit meegenomen, en het breekt mijn hart, maar dat zijn dan kinderen die op die kaartjes dingen schrijven als 'winterkleding maat XX'. Dat is niet wat je als kind normaal gesproken vraagt, dan vraag je speelgoed, etc.
Deze kinderen dus niet. Beiden hadden 2 wensen opgeschreven, beiden krijgen wat ze gevraagd hebben. Ik hoop dat ze er blij mee zijn.
Och Jullie zijn wholesome
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.'' And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness. I want you to say mental injury. You are not this way by accident.'' Cracked up; the Daryll Hammond Story
Op zondag 7 december 2025 18:11 schreef CoolGuy het volgende: Zo, wij hebben het dit jaar wat anders gedaan (wat ik hier al had aangegeven, want dat is een van de redenen dat ik dit jaar hier niet mee deed). Bij mijn vrouw op d'r werk hebben ze een ding waar dan wensen in zitten van kinderen die, nou ja, waar Sinterklaas en/of Kerst niet tot de mogelijkheden behoort.
Vind dat wel een goed idee van haar werkgever, die mensen/kinderen hebben het écht hard nodig. Ga eens kijken of wij niet ook zoiets kunnen doen op het werk volgend jaar. Vragen ze dan ook nog wat leuks, of echt alleen maar broodnodige dingen?
[..] Vind dat wel een goed idee van haar werkgever, die mensen/kinderen hebben het écht hard nodig. Ga eens kijken of wij niet ook zoiets kunnen doen op het werk volgend jaar. Vragen ze dan ook nog wat leuks, of echt alleen maar broodnodige dingen?
Nee ze vragen ook nog leuke dingen zie ik. Er is ook een website waar die wensen op staan. De 2 wensen van 'onze' kinderen staan daar niet bij, dus ik vermoed dat die lijst geupdate wordt zodat er niets dubbel wordt vervuld of zo. Mijn vrouw heeft nu ineens vleugels gekregen, want wij hebben natuurlijk een dochtertje waar mijn vrouw veel (veel....véél.....VEEL (...help me...) ) kleding voor koopt, maar ze groeit hard dus ze is nu aan het inventariseren wat ze eventueel heeft liggen, misschien dat we nog wat kinderen blij kunnen maken.
Ik geef de kleding van mijn kinderen door aan de conciërge van mijn werk. Die heeft ook niet zo veel te besteden. En hij is er zo blij mee. Helaas heb ik geen jongenskleding voor hem.
Mijn moeder was sprakeloos, een doos met lekkere dingen en heel veel kadootjes. De kadootjes laten we dicht tot kerstmis. Ik had foto´s gemaakt, maar bij ze op de pc zetten, doet de camera niks meer, grrrr. . . . Morgen bij daglicht even op een andere manier foto´s maken . . .foto´s komen nog.
We willen wel onze kerstengeltjes Vigier, Symphonic en Doedezemaar heel erg bedanken.
En volgend jaar willen wij ook doneren, om anderen te verrassen.
Ik denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn. Het gaat er niet eens zozeer om wat erin zit, maar veel meer om dat er iemand aan je denkt en moeite voor je doet. Ik vind het nog steeds prachtig dat er mensen zijn die een heel kerstpakket samenstellen voor mensen die ze alleen online kennen.
Nu nog een manier/plek vinden om het op een beetje leuke manier uit te stallen Maaruhhh, laat die russen maar komen En wow... Lief/leuk kaartje ook En een heel gemeen cadeautje, want heel klein en ingepakt
Ik zag hoe mijn vriendin gisteren haar pakket opende met allemaal lekkers, wat zij met haar eetstijl ook mag hebben. En dan zaten er ook nog artikelen appart ingepakt, die ze keurig tot de kerstdagen bewaart.
Het is zo mooi om te zien hoe shoppers en donateurs op afstand iets voor een ander betekenen.
Het laat zien dat mensen wel mooi kunnen zijn. En daardoor heb ik nu tranen in mijn ogen.
Ik wens eenieder een warme kerst en sowieso veel aandacht van mensen die om je geven ook als de feestdagen weer voorbij zijn.
[..] Ik denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn. Het gaat er niet eens zozeer om wat erin zit, maar veel meer om dat er iemand aan je denkt en moeite voor je doet. Ik vind het nog steeds prachtig dat er mensen zijn die een heel kerstpakket samenstellen voor mensen die ze alleen online kennen.
Het staat een beetje schots en scheef, maar er "moest" "gelijk" een foto gefabriceerd worden. Dus hop! kleedje op bed en stapelen maar. Niet echt een handige plek om op te stapelen of om het te laten staan Maar het geeft zo wel een redelijk overzicht Buiten Karel, heeft echt alles in die doos gezeten, iets met Tetris voor gevorderden Maar zolang het water maar blijft stromen en de apparaten het blijven doen heb ik mijn noodrantsoen binnen Echt [2e thee van links onder, half achter het "gemene" cadeautje] dit.
Lieve gulle gever en shoppers, inpakkers, organisatie en iedereen hier,
Op maandag 8 december 2025 12:06 schreef Rafeiro het volgende: Het staat een beetje schots en scheef, maar er "moest" "gelijk" een foto gefabriceerd worden.
Op maandag 8 december 2025 12:06 schreef Rafeiro het volgende: Het staat een beetje schots en scheef, maar er "moest" "gelijk" een foto gefabriceerd worden. Dus hop! kleedje op bed en stapelen maar. Niet echt een handige plek om op te stapelen of om het te laten staan Maar het geeft zo wel een redelijk overzicht Buiten Karel, heeft echt alles in die doos gezeten, iets met Tetris voor gevorderden Maar zolang het water maar blijft stromen en de apparaten het blijven doen heb ik mijn noodrantsoen binnen Echt [2e thee van links onder, half achter het "gemene" cadeautje] dit.
Lieve gulle gever en shoppers, inpakkers, organisatie en iedereen hier,
[..] Het inpakpapier past prima in het interieur, maar respect dat jullie kunnen wachten
Geen probleem om te wachten, hebben we wat om naar uit te kijken. Moeder mag vanaf nu elke dag de adventkalender die we ook nog kregen openen, die heeft de eerste week bij mij gewoond en logeert nu bij moeder. Mijn partner was wel nieuwsgierig wat er in de doos zat, die moet het nu ook doen met de foto's ha ha ha.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply. <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het vanavond op de post gedaan, aangetekend laten verzenden. Ik hoop niet dat de ontvangers dat erg vinden maar ik heb net een hele slechte ervaring gehad met dhl waar die een enorm pakket van mij gewoon hebben laten verdwijnen
Wauw wauw wauw wat een prachtige/liefdevolle pakketten zie ik hier voorbij komen.
Ik heb een pakket aangevraagd voor een familielid. Het pakket lag bij de buren. Heb heb opgehaald en in haar huis neergelegd. Wat mooi ingepakt en zwaar ook. Wauw.
Ze komen deze week terug van een weekje weg.
Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe ze gaat reageren en natuurlijk laat ik het hier ook weten ♡
Ze appte mij gister nog dat ze soms echt niet weet waar ze het moet zoeken met haar gevoel. Terwijl ze op Facebook oproepjes doet om samen kleine kerstpakketten voor mensen uit de buurt samen te stellen die het minder hebben.
Ik kan niet wachten tot ze thuis is..
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
Nou, op een dag waar voor mezelf alles misgaat (tas met daarin sleutels en pas voor kantoor vergeten, kantoor niet in mogen en nu op t station aan het werken totdat mn man thuis is) zijn mn pakketjes bezorgd!
Wow, vanochtend kwam de postbode met twee pakketten! Super leuk! Wij gaan het komende weekend de cadeautjes uitpakken. Wij willen alvast de gever ontzettend bedanken! Super lief!
Op dinsdag 9 december 2025 11:10 schreef mir1986 het volgende: Wow, vanochtend kwam de postbode met twee pakketten! Super leuk! Wij gaan het komende weekend de cadeautjes uitpakken. Wij willen alvast de gever ontzettend bedanken! Super lief!
Anonieme ontvanger dus zal zelf geen bericht hier geplaatst worden hierover.
Nou hier komt ie:
quote:
Vandaag zijn wij enorm verrast met een pakket! Ik heb stiekem al een beetje gegluurt en wat zijn wij verwend! Ik heb allerlei lekkere broodbeleg gezien, heerlijk ontspannende douchegel en leuk speelgoed voor de kinderen! Vervolgens heb ik het pakket snel weggelegd, omdat mijn oudste dochter op school zit en ik samen met haar wil uitpakken. Ontzettend bedankt Peejtur! Enorm lief dat je een pakket speciaal voor ons hebt samengesteld, het wordt erg gewaardeerd door ons
Op dinsdag 9 december 2025 13:29 schreef egeltje1985 het volgende: Altijd als ik andere pakketten zie denk ik 'owja, dat is ook leuk om erin te doen!'. Zoals zo'n bakpakket, echt leuk.
Lijstje.nl Gebruik het bijvoorbeeld om nu alvast leuke dingen te noteren. Je kunt verschillende dingen op 1 lijstje zetten. Nee, ik heb geen aandelen, maar vind het gewoon zo ontzettend handig.
troel (de ~ (v.), ~en) 1 [inf.] vrouw of meisje 2 trut
[..] Lijstje.nl Gebruik het bijvoorbeeld om nu alvast leuke dingen te noteren. Je kunt verschillende dingen op 1 lijstje zetten. Nee, ik heb geen aandelen, maar vind het gewoon zo ontzettend handig.
Owja goede tip! Gebruik ik zelf wel eens voor cadeautjes voor mezelf, verjaardagslijstje ofzo.
We konden niet wachten! Heb het pakket al uitgepakt en wow! Wat zijn we verwend!
Veel bordspelletjes, leuke bordspellen die we nog niet kennen en ook niet hebben. Heerlijke dingen voor bij de koffie en thee. Lekkere warme sjaal, ketting, chocolade!
@egeltje1985 ontzettend lief wat je gegeven hebt! Ik moet even kijken hoe ik foto’s kan uploaden, maar echt duizendmaal dank! We gaan ontzettend genieten van alles wat je gegeven hebt! Dank ook voor de mooie kerstboodschap!
Veel bordspelletjes, leuke bordspellen die we nog niet kennen en ook niet hebben. Heerlijke dingen voor bij de koffie en thee. Lekkere warme sjaal, ketting, chocolade!
@:egeltje1985 ontzettend lief wat je gegeven hebt! Ik moet even kijken hoe ik foto’s kan uploaden, maar echt duizendmaal dank! We gaan ontzettend genieten van alles wat je gegeven hebt! Dank ook voor de mooie kerstboodschap!
Jeuh! Heel veel plezier! Flamecraft is echt heel leuk, schattige draakjes en veel mensen met wie we het gespeeld hebben zijn gelijk fan. En van de andere spellen ken ik zelf alleen grachtenpand, wat ook een leuk spelletje is. En Rite heb ik goede dingen over gehoord. En de andere weet ik niet, kan ook helemaal niks zijn maar dan kun je ze altijd weer doorgeven
SPOILER
[ Bericht 13% gewijzigd door egeltje1985 op 09-12-2025 22:52:55 ]
[..] Jeuh! Heel veel plezier! Flamecraft is echt heel leuk, schattige draakjes en veel mensen met wie we het gespeeld hebben zijn gelijk fan. En van de andere spellen ken ik zelf alleen grachtenpand, wat ook een leuk spelletje is. En Rite heb ik goede dingen over gehoord. En de andere weet ik niet, kan ook helemaal niks zijn maar dan kun je ze altijd weer doorgeven
SPOILER
Oeh tof! Laatst Wyrmspan gespeeld, die lijkt denk ik ook op Flamecraft. Wyrmspan is ook echt heel tof om te doen, evenals Wingspan! Leuk om je top 10 te lezen! Ik wil bordspellencafe.nl ook nog eens heel erg bedanken! Super lief ook van hen! 😊
[ Bericht 2% gewijzigd door mir1986 op 09-12-2025 23:26:40 ]
[..] Oeh tof! Laatst Wyrmspan gespeeld, die lijkt denk ik ook op Flamecraft. Wyrmspan is ook echt heel tof om te doen, evenals Wingspan! Leuk om je top 10 te lezen!
Draken zijn sowieso tof. Wyrmspan heb ik nog niet gespeeld, maar lijkt me leuk inderdaad.
Ik heb laatst flamecraf duel binnengekregen + upgrade onderdelen en nieuwe shops van het orginele flamecraft.
Ow leuk, is duel ook leuk? en upgrades, die muntjes en plastic draakjes enzo? Ik vind bij dit spel de 'gewone' editie al zo prachtig, maar die deluxe is ook erg mooi.
[..] Ow leuk, is duel ook leuk? en upgrades, die muntjes en plastic draakjes enzo? Ik vind bij dit spel de 'gewone' editie al zo prachtig, maar die deluxe is ook erg mooi.
Ik heb duel nog niet gespeeld. Ik kreeg dat spel vorige week binnen. Ik had hem gebacked via Kickstarter vandaar dat ik die upgrades heb genomen op de gewone editie.
Fuck the EBU Fuck FIA Pakaak It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik ga morgen nog wat cadeautjes inpakken, en de pakketten labelen, zodat @Rob ze vrijdag naar de verzender kan bonjouren, of uiterlijk zondag op z'n laatst met z'n tweeën weg te brengen. Ik zit nog op één ding te wachten om een aantal pakketten af te maken, en dan kunnen ze geseald worden.
Op woensdag 10 december 2025 11:25 schreef DJMO het volgende: Ik ga morgen nog wat cadeautjes inpakken, en de pakketten labelen, zodat @:Rob ze vrijdag naar de verzender kan bonjouren, of uiterlijk zondag op z'n laatst met z'n tweeën weg te brengen. Ik zit nog op één ding te wachten om een aantal pakketten af te maken, en dan kunnen ze geseald worden.
Fijn dat het allemaal gaat lukken toch.
Ik heb sowieso van alle gevers wat gehoord en iedereen is hard aan het werk om de verzend deadline te halen dus
Op woensdag 10 december 2025 11:25 schreef DJMO het volgende: Ik ga morgen nog wat cadeautjes inpakken, en de pakketten labelen, zodat @:Rob ze vrijdag naar de verzender kan bonjouren, of uiterlijk zondag op z'n laatst met z'n tweeën weg te brengen. Ik zit nog op één ding te wachten om een aantal pakketten af te maken, en dan kunnen ze geseald worden.
Wauw! Dat je dit (in deze omstandigheid) doet! Respect!
Denk wel aan jezelf he? Als het te veel is gewoon alles opsturen!
Helaas word ik geteisterd door griep/ verkoudheid, dus op het laatste moment toch iets meer vertraging gehad (ik had het liefst al maandag willen verzenden), maar het is gelukt!
Ik ben benieuwd wat de ontvangers ervan gaan vinden. Bedankt lieve donateurs dat ik namens jullie mocht shoppen!
Op woensdag 10 december 2025 14:51 schreef Doedezemaar het volgende: Dat was sjouwen (en bijfrankeren vanwege te hoog gewicht van 1 doos), maar alle 6 de pakketten zijn nu verstuurd
SPOILER
Ik zie in de post.nl app dat mijn pakket onderweg is en morgenochtend geleverd gaat worden. Ik heb op het formulier anoniem aangevinkt maar waarom? Geen idee (foutje) 🫣 als ik het pakket heb zal ik ook zeker hier een bericht en foto’s (daar zal ik wat hulp bij nodig hebben) plaatsen.
Het pakket komt echt op het juiste moment. Ook hier al een paar weken grieperig en door mijn immuunsysteem wat op zijn gat ligt, komen al mijn klachten in alle hevigheid terug. Daardoor kan ik weinig en zit ik eerlijk gezegd in een flinke dip. En juist daarom voelt dit zo enorm bijzonder… hoe fijn is het dat ik ergens naar uit kan kijken.
Ik heb het al een paar keer gezegd maar ik doe het gewoon nóg een keer: alle donateurs, shoppers en iedereen die dit in goede banen leidt (laziness) jullie zijn goud waard. Het is lastig om echt onder woorden te brengen wat dit betekent, maar geloof me… dit is een lichtpuntje dat harder binnenkomt dan jullie misschien beseffen.
Dankjewel, uit de grond van mijn hart. ❤
[ Bericht 8% gewijzigd door Gooischevrouw op 11-12-2025 15:33:10 ]
Ik zie in de post.nl app dat mijn pakket onderweg is en morgenochtend geleverd gaat worden. Ik heb op het formulier anoniem aangevinkt maar waarom? Geen idee (foutje) 🫣 als ik het pakket heb zal ik ook zeker hier een bericht en foto’s (daar zal ik wat hulp bij nodig hebben) plaatsen.
Het pakket komt echt op het juiste moment. Ook hier al een paar weken grieperig en door mijn immuunsysteem wat op zijn gat ligt, komen al mijn klachten in alle hevigheid terug. Daardoor kan ik weinig en zit ik eerlijk gezegd in een flinke dip. En juist daarom voelt dit zo enorm bijzonder… hoe fijn is het dat ik ergens naar uit kan kijken.
Ik heb het al een paar keer gezegd maar ik doe het gewoon nóg een keer: alle donateurs, shoppers en iedereen die dit in goede banen leidt (laziness) jullie zijn goud waard. Het is lastig om echt onder woorden te brengen wat dit betekent, maar geloof me… dit is een lichtpuntje dat harder binnenkomt dan jullie misschien beseffen.
@heywoodu en Bruna, dit is echt zo gigantisch veel lekkere dingen!! Heel erg dankjewel voor het uitgebreide zoete en feestelijke tintje in december (en januari, februari, maart enz. vermoed ik )
En ook een shout-out naar "de zus van" om het langs te komen brengen
SPOILER
Er zijn wat pakketten zwaarder uitgevallen dan gedacht, positief voor de ontvangers, maar het is meer dan de gebudgetteerde verzendkosten.
Zijn er nog lieve donateurs die een bijdrage willen doen? Dm/mail/postduif ontvang ik dan graag en het overmaken kan naar mij. Ik zorg dat het bij shoppers terecht komt.
@:Heywoodu en Bruna, dit is echt zo gigantisch veel lekkere dingen!! Heel erg dankjewel voor het uitgebreide zoete en feestelijke tintje in december (en januari, februari, maart enz. vermoed ik )
En ook een shout-out naar "de zus van" om het langs te komen brengen
SPOILER
SPOILER
Op donderdag 11 december 2025 11:35 schreef LPFAN het volgende: Pakket zou vandaag geleverd worden door Post NL maar nu staat de status op bezorgtijd onbekend Hopelijk wel morgen of zaterdag dan
PostNL is in december wel vaker een dag later ofzo.
´Uw bestelling bij bakkerij xxx is gelukt!´ Onze gever komt morgen langs!
Namen / adressen op de dozen geschreven, verzendlabels dubbel afgedrukt, één in de doos, en een op de doos. Aangetekend en verzekerd verzonden met DHL. Als ze nu niet aankomen weet ik het niet meer.
Ik weet dat het op het nippertje gaat zijn, maar mijn pakketten gaan zondag naar een DHL servicepunt.
Op donderdag 11 december 2025 13:29 schreef DJMO het volgende: Namen / adressen op de dozen geschreven, verzendlabels dubbel afgedrukt, één in de doos, en een op de doos. Aangetekend en verzekerd verzonden met DHL. Als ze nu niet aankomen weet ik het niet meer.
Ik weet dat het op het nippertje gaat zijn, maar mijn pakketten gaan zondag naar een DHL servicepunt.
Ik vind DHL verrassend snel momenteel. Komt vast goed. Dank voor je inzet! x8
En nogmaals sorry naar al m'n ontvangers als de cadeautjes die wel zijn ingepakt, slordig of haastig zijn ingepakt. Ik heb nou eenmaal weinig tijd omdst ik op tijd terug moet zijn in de kliniek
SPOILER
Op donderdag 11 december 2025 11:35 schreef LPFAN het volgende: Pakket zou vandaag geleverd worden door Post NL maar nu staat de status op bezorgtijd onbekend Hopelijk wel morgen of zaterdag dan
Same Here! Dus moet nog even geduld opbrengen 🤣 hopelijk morgen!
@Rob zei met een heel onschuldig gezicht dat hij even iets moest ophalen in een winkel. Zonder te zeggen wat. Toen had ik al onraad moeten ruiken, want normaal doet hij nooit zo geheimzinnig, de smiecht.
Z'n auto is nu wel een teringebende, want ik moest en zou onmiddellijk weten wat er in zat natuurlijk.
De tekst op het kaartje hou ik voor mezelf, maar lieve lieve @laziness en Grote Wensen Donateur: dank jullie wel. Ik stond in tranen op de parkeerplaats en terwijl ik dit typ schiet ik weer vol.
Op donderdag 11 december 2025 15:47 schreef DJMO het volgende: @:rob zei met een heel onschuldig gezicht dat hij even iets moest ophalen in een winkel. Zonder te zeggen wat. Toen had ik al onraad moeten ruiken, want normaal doet hij nooit zo geheimzinnig, de smiecht.
Z'n auto is nu wel een teringebende, want ik moest en zou onmiddellijk weten wat er in zat natuurlijk.
De tekst op het kaartje hou ik voor mezelf, maar lieve lieve @:laziness en Grote Wensen Donateur: dank jullie wel. Ik stond in tranen op de parkeerplaats en terwijl ik dit typ schiet ik weer vol.
Ooh wauw. Mijn familielid belde mij helemaal in tranen op! Ze dacht dat de familie dit had gedaan.
Toen ik haar vertelde dat het van hier kwam en een wildvreemde voor haar al die moeite had gedaan, was ze helemaal niet meer te stoppen met huilen. Ze is ontzettend dankbaar en vindt het zo ontzettend lief dat iemand dit speciaal voor haar heeft gedaan.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
Ze heeft geen inpakpakket foto's, heeft ze natuurlijk niet over nagedacht. Maar ze vertelde wel dat echt alles was ingepakt en dat dat zoveel moeite en tijd heeft gekost. Ze stond echt versteld.
Lieve Secret Santa, als je de cadeautjes herkent, duizend maal dank namens mij en mijn familielid. ♡♡♡♡♡
Anonieme ontvanger heeft pakket afgehaald. Uitpakken volgt later.
quote:
Net zonder qr code naar de dhl. En dan even zoeken waar het pakket op stond toch eindelijk gevonden. Vroeg de meneer wat voor pakket het was.. nou uuuh ik denk die grote daar met kerst papier. Echt een joekel van een doos!
Ze heeft geen inpakpakket foto's, heeft ze natuurlijk niet over nagedacht. Maar ze vertelde wel dat echt alles was ingepakt en dat dat zoveel moeite en tijd heeft gekost. Ze stond echt versteld.
Lieve Secret Santa, als je de cadeautjes herkent, duizend maal dank namens mij en mijn familielid. ♡♡♡♡♡
SPOILER
Fuck the EBU Fuck FIA Pakaak It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Zo!! Wat een pakket zeg. Ik kon niet wachten tot kerst Er zat echt veel in en allemaal leuke dingen + veel voor de kat. Het eerste speeltje wordt al druk mee gespeeld: het is een soort open balletje met een belletje erin en veertjes eraan. Die gooi ik weg en de kat brengt die weer terug om nog meer te spelen.
Ik had bijna het 2e kaartje gemist, want ze waren hetzelfde en ik had niet door dat er 2 inzaten Er zat tussen de cadeautjes ook eentje met games waarvan, indien ik er eentje al had, ik ze terug kon sturen naar de gever. (Ondanks dat ik er eentje al heb, ga ik er iemand anders blij mee maken. Soort van pass it on )
Ik wilde ook al een tijdje oortjes, want een koptelefoon op het werk is niet altijd handig, maar toch kocht ik ze niet — en nu zaten ze in het kerstpakket!!! En er komt lekker geluid uit
Verder zat er zoveel in, te veel om op te noemen. Er zaten een paar dingetjes in die niet op de foto staan, zoals een lekkere fles whisky, een Good Roll (wc-papier) en een bed voor de kat. Ontzettend bedankt voor alles voor iedereen die heeft meegewerkt aan dit en alle andere pakketten!
Er was ook een anonieme ontvanger die opbergboxen wilde om het huis opgeruimd te krijgen.
Ik vroeg naar maten en kreeg een paar action linkjes. Nou bezorgt action niet en de grote wensen donateur heeft een iets ruimer budget dus gingen we voor Xenos. Twee mega dozen waren afgeleverd. Alleen was de ontvanger helemaal niet thuis.
Vragen bij de buurvrouw leverde niks op. Zij had niks aangenomen. Er was geen briefje in de brievenbus, er was niks te vinden.
Ik ging met Xenos chatten en zij gingen DPD vragen het te onderzoeken. Tot mijn verbazing kreeg ik na twee dagen een nieuwe verzendbevestiging en DPD bezorgmail.
Inmiddels had ontvanger ergens verstopt in een hoekje van het grote complex toch twee mega dozen gevonden. Ding dong, daar kwam de bezorger nog twee mega dozen bezorgen.
Toen waren er opeens heel veel opbergboxen! Er bleek in de eerste ronde wel wat gesneuveld te zijn dus daar hoefden we dan ook niet meer achteraan. Hulde aan Xenos die binnen twee dagen zonder verdere vragen gewoon de bestelling nog een keer opstuurde. En nee een ontvanger zonder auto gaan we niet boxen van 80L met het OV terug laten brengen omdat het nu twee keer bezorgd blijkt. Dat zien we voor deze keer maar als kerstcadeautje
quote:
Ik ben helemaal sprakeloos - ècht. Nu al, na pas 1 reuzedoos openmaken.
En...: t zijn stevige van Heiderun, ipv de simpele Action-kwalitateit! Sta te janken😢
[ Bericht 0% gewijzigd door laziness op 11-12-2025 21:16:44 ]
Ik vroeg naar maten en kreeg een paar action linkjes. Nou bezorgt action niet en de grote wensen donateur heeft een iets ruimer budget dus gingen we voor Xenos. Twee mega dozen waren afgeleverd. Alleen was de ontvanger helemaal niet thuis.
Vragen bij de buurvrouw leverde niks op. Zij had niks aangenomen. Er was geen briefje in de brievenbus, er was niks te vinden.
Ik ging met Xenos chatten en zij gingen DPD vragen het te onderzoeken. Tot mijn verbazing kreeg ik na twee dagen een nieuwe verzendbevestiging en DPD bezorgmail.
Inmiddels had ontvanger ergens verstopt in een hoekje van het grote complex toch twee mega dozen gevonden. Ding dong, daar kwam de bezorger nog twee mega dozen bezorgen.
Toen waren er opeens heel veel opbergboxen! Er bleek in de eerste ronde wel wat gesneuveld te zijn dus daar hoefden we dan ook niet meer achteraan. Hulde aan Xenos die binnen twee dagen zonder verdere vragen gewoon de bestelling nog een keer opstuurde. En nee een ontvanger zonder auto gaan we niet boxen van 80L met het OV terug laten brengen omdat het nu twee keer bezorgd blijkt. Dat zien we voor deze keer maar als kerstcadeautje [..]
Ik heb een paar dagen het al best moeilijke en vandaag was het ook een enorm zware dag. Hoe ontzettend fijn om te lezen dat er een pakket naar mij onderweg is. Het zijn echt zulke grote lichtpuntjes dit.
Ik ga vandaag werken op de kerstfair hier in de stad. En als ik thuiskom en de kinderen op bed liggen, leggen we de pakjes onder de boom.
Mijn man vertrekt woensdag weer en komt pas 30 december thuis. En ik blijk allergisch voor onze kerstboom te zijn... Dus onze prachtige boom gaat zondag er weer uit.
En vanavond ga ik naar Joris zijn kerstboom en doe ik een kerstwens voor Fok! in de boom.
[ Bericht 0% gewijzigd door ZombieQueen op 12-12-2025 08:07:34 ]
Ik heb het (tapas)pakket inmiddels ontvangen en ik ben tot tranen toe geroerd. Het is écht prachtig! Ik ben echt direct verliefd geworden op de prachtige tapasschaal, ik kan niet wachten om deze te gebruiken. 🥰
Natuurlijk kon ik niet wachten en heb ik alles open gemaakt. Al die vermaak-dingetjes erbij… de puzzels, tijdschriften, alles! Echt zo’n attent gebaar. Ik doe altijd van dat merk de puzzels en deze had ik nog helemaal niet, dus helemaal leuk, ik ga er straks gelijk aan beginnen. En dan óók nog een Bol-kaart erbij, wauw!
En dan het ornament, dat zal vanaf nu elk jaar een plekje in mijn kerstboom krijgen. Het herinnert me eraan dat het leven niet altijd maakbaar is, maar dat er nog mensen op de wereld zijn die zich inzetten om iets goeds voor een ander te doen. Zo’n klein gebaar kan zoveel betekenen, en juist dat maakt het zo bijzonder en waardevol.
Ik ben gewoon zo dankbaar en blij met alles, het voelt echt als een lichtpuntje in een periode die best zwaar was. Donateurs, shopper… ik weet niet of jullie benoemd willen worden maar dank jullie wel uit de grond van mijn hart! ❤
(Ik ga zo uiteraard ook nog de foto’s proberen te plakken, daar heb ik even wat tijd voor nodig om te kijken of het lukt).
Ik heb het (tapas)pakket inmiddels ontvangen en ik ben tot tranen toe geroerd. Het is écht prachtig! Ik ben echt direct verliefd geworden op de prachtige tapasschaal, ik kan niet wachten om deze te gebruiken. 🥰
Natuurlijk kon ik niet wachten en heb ik alles open gemaakt. Al die vermaak-dingetjes erbij… de puzzels, tijdschriften, alles! Echt zo’n attent gebaar. Ik doe altijd van dat merk de puzzels en deze had ik nog helemaal niet, dus helemaal leuk, ik ga er straks gelijk aan beginnen. En dan óók nog een Bol-kaart erbij, wauw!
En dan het ornament, dat zal vanaf nu elk jaar een plekje in mijn kerstboom krijgen. Het herinnert me eraan dat het leven niet altijd maakbaar is, maar dat er nog mensen op de wereld zijn die zich inzetten om iets goeds voor een ander te doen. Zo’n klein gebaar kan zoveel betekenen, en juist dat maakt het zo bijzonder en waardevol.
Ik ben gewoon zo dankbaar en blij met alles, het voelt echt als een lichtpuntje in een periode die best zwaar was. Donateurs, shopper… ik weet niet of jullie benoemd willen worden maar dank jullie wel uit de grond van mijn hart! ❤
(Ik ga zo uiteraard ook nog de foto’s proberen te plakken, daar heb ik even wat tijd voor nodig om te kijken of het lukt).
Heel erg graag gedaan. De schaal kwamen we op dag 1 tegen, ik had een vaag idee in m’n hoofd en daar stond opeens het mooiste exemplaar dat ik ooit gezien heb. Donateur @egeltje1985 heeft ook nog wel een verhaal bij de schaal…
Ik had vanmorgen ineens een PostNL-briefje tussen de deur. Ja, tussen de deur, want mijn buurman had mijn pakketje aangenomen en had zo laten weten dat er een pakket voor mij bij hem stond. Meteen een mooi neveneffect van deze FHF-actie, want ik had tot nu toe al mijn buren ontmoet, behalve deze. Nu deze ook (ik ben net verhuisd, wat ook samenhangt met de reden dat ik een kerstpakket heb aangevraagd).
Ik had niets besteld, dus ik had zo'n vermoeden dat dit hèt FHF-kerstpakket zou zijn . En dat was ook zo.
Ik weet niet zeker of mijn donateur en shopper bekend willen worden, maar dankjulliewel!!
Ik vind die rode vaas echt vet, die gaat een mooi plekje in mijn huis krijgen En dat Rituals-pakket ruikt héérlijk, dat wordt genieten onder de douche (die andere fles ruikt trouwens ook goed )
Nou eens even nadenken of dat ik de (ingepakte) cadeautjes onder de kerstboom leg tot kerst, of dat ik ze nu direct uitpak... Twee minuten later: oké, f*ck it .
Wat leuk en mooi allemaal DANKJULLIEWEL. Erg leuk en erg lief
[ Bericht 0% gewijzigd door Postbus100 op 12-12-2025 21:47:46 ]
[..] Heel erg graag gedaan. De schaal kwamen we op dag 1 tegen, ik had een vaag idee in m’n hoofd en daar stond opeens het mooiste exemplaar dat ik ooit gezien heb. Donateur @:egeltje1985 heeft ook nog wel een verhaal bij de schaal…
Ja ik ben ook echt zo verliefd geworden. Ik heb wel 20 keer wow gezegd tijdens het uitpakken. Vind hem echt heel mooi, dank je wel Ik ben nu wel benieuwd naar het verhaal! Super bedankt voor het shoppen!
[ Bericht 1% gewijzigd door Gooischevrouw op 12-12-2025 14:12:34 ]
Op vrijdag 12 december 2025 12:47 schreef Postbus100 het volgende: Ik had vanmorgen ineens een PostNL-briefje tussen de deur. Ja, tussen de deur, want mijn buurman had mijn pakketje aangenomen en had zo laten weten dat er een pakket voor mij bij hem stond. Meteen een mooie neveneffect van deze FHF-actie, want ik had tot nu toe al mijn buren ontmoet, behalve deze. Nu deze ook (ik ben net verhuisd, wat ook samenhangt met de reden dat ik een kerstpakket heb aangevraagd).
Ik had niets besteld, dus ik had zo'n vermoeden dat dit hèt FHF-kerstpakket zou zijn . En dat was ook zo.
Ik weet niet zeker of mijn donateur en shopper bekend willen worden, maar dankjulliewel!!
Ik vind die rode vaas echt vet, die gaat een mooi plekje in mijn huis krijgen En dat Rituals-pakket ruikt héérlijk, dat wordt genieten onder de douche (die andere fles ruikt trouwens ook goed )
Nou eens even nadenken of dat ik de (ingepakte) cadeautjes onder de kerstboom leg tot kerst, of dat ik ze nu direct uitpak... Twee minuten later: oké, f*ck it .
[..] Heel erg graag gedaan. De schaal kwamen we op dag 1 tegen, ik had een vaag idee in m’n hoofd en daar stond opeens het mooiste exemplaar dat ik ooit gezien heb. Donateur @:egeltje1985 heeft ook nog wel een verhaal bij de schaal…
Ha ja! Ik had ook zo'n mooie schaal, uit Portugal. Alleen een ronde, niet met leuke bakjes erin. En die stond in de brede vensterbank in de keuken dienst te doen als fruitschaal. Totdat het heel heet was in de zomer, ik lekker alle ramen openzette en toen ineens een flinke windvlaag een eind maakte aan de schaal.
[..] Ha ja! Ik had ook zo'n mooie schaal, uit Portugal. Alleen een ronde, niet met leuke bakjes erin. En die stond in de brede vensterbank in de keuken dienst te doen als fruitschaal. Totdat het heel heet was in de zomer, ik lekker alle ramen openzette en toen ineens een flinke windvlaag een eind maakte aan de schaal.
Dus, pro-tip: kijk uit, is breekbaar.
Ah wat balen! Ik zal er zuinig op zijn 🥰 Super bedankt voor je donatie!
Een heel rijk eten en drinken pakket. Wat een liefde voor dit initiatief. Bewaren alles voor kerstdagen. Extra verwennerij. Cadeautjes houden we dicht.
Zoon en ik hadden @Chandler en een vriendin van hem op bezoek, wat was dat gezellig!! Zo tof om FOK!kers in het wild te spotten Super leuk pakket gekregen, met zorg uitgezocht Zoon kreeg 2 vrachtwagenmodellen, helemaal blij. Ik kreeg o.a. een van m'n favoriete geurtjes. Oh en een waardebon van Chandler z'n favoriete kringloopwinkel, die zit hier op 5 minuten rijden
Dankjewel man, we zijn erg blij met het pakket en vonden het leuk om je te ontmoeten.
Ik moet nog teruglezen hier, maar na 4 avonden inpakken ( ) heb ik vanochtend het kerstpakket op de post gedaan. Nu de track & trace op de voet volgen, en hopen dat alles de lange reis vanuit Zweden goed doorstaat.
Het duurde even voordat de boom stond maar vandaag was het eindelijk zover dus de doos mocht open. Deze zat helemaal VOL met spullen en cadeaus. Aapie was er ook echt van onder de indruk, wow wat veel! En heel veel pakjes met zijn naam erop dus hij was natuurlijk ontzettend nieuwsgierig. De ingepakte cadeaus gingen meteen onder de boom maar er zat nog zoveel meer in! Lekkere dingen om te eten, te bakken, voor in bad, een boek en ook aan de poes is gedacht! Noa werd zo enthousiast van een pakket dat we die wel open moesten maken, ze had het al gedeeltelijk geopend door het kopjes te geven Daar zat een heerlijke warme deken in en een geurkaars. Aapie ging meteen knuffelen met de heerlijk zachte kerstdeken Noa was ook meteen blij met haar speeltje, dat is best bijzonder want deze 14 jarige poes ligt bijna de hele dag te tukken
Plaatjes bij het praatje
Heel erg bedankt lieve @Tink89 en donateur (anoniem?). Ik denk dat we volgend weekend uit gaan pakken maar wie weet wordt het dit weekend al
De kerstman in de vorm van de DHL-bezorger heeft mij vrijdagmiddag ook een bezoek gebracht. Nu weet ik wel dat hij gewoon met een geelbusje was, want mijn presentjes kwamen uit de arrenslee van ‘powervrouw’ Anneloos.
Wat een eer om zo’n mooi pakket te ontvangen met lekkers, zoals bier, chocolade, kaas, olijven, sweetpeppers, tappenade en wijn. Maar ook cadeautjes. Deze laat ik overigens ingepakt zitten tot de kerst. Overigens bij de overdaad aan lekkers en de cadeaus verbleekt mijn kerstboompje.
Het meest geraakt ben ik door de toegevoegde powervrouwkaarten met de begeleidende woorden: “kleine herinneringen dat jij het waard bent om gezien te worden – door anderen, maar ook door jezelf. Want jij verdient het om jouw kracht, zachtheid en schoonheid te erkennen.”
Dankjewel aan eenieder die het mogelijk heeft gemaakt dat ik dit pakket mocht ontvangen. Sinds zo’n vijftien jaar is dit mijn eerste kerstpakket. En als ik eerlijk ben heb ik nog nooit eerder zo’n mooi pakket gehad. Voor mijn arbeidsongeschiktheid was ik freelancer en kreeg ik altijd een ‘troostpakket’, omdat mijn belangrijkste opdrachtgever stelde dat ‘freelancers sowieso al meer zouden krijgen, doordat ze ook van andere opdrachtgevers iets krijgen.’ Een aanname waardoor jouw inzet als freelancer echt als gewaardeerd wordt gevoeld.
Dat ik deze waardering nu wel komt van wildvreemden, die zowel zijn gaan ‘shoppen’ als hebben gedoneerd betekent voor mij meer dan ik kan schrijven. Rest mij nog een ding:
Wij hebben vandaag in de doos gespiekt, alle cadeautjes uitgestald en besloten onze eigen cadeautjes alvast open te maken want we konden de positiviteit goed gebruiken en we zijn zo verwend
Allemaal mooi ingepakte cadeautjes en heerlijke snoepjes voor de kinderen. De jongste is gék op die jelly strings
En voor mijn vrouw en mij heerlijke chocola, een kleine prosecco, douchespulletjes en van die lekker ruikende brandtabletjes (hoe noem je die eigenlijk? ). Wat een verwenpakket, dankjulliewel @Doedezemaar@Symphonic, we zijn echt onwijs blij De foto's van de cadeautjes van de meidjes volgen uiteraard nog
Op vrijdag 12 december 2025 22:02 schreef Doedezemaar het volgende: Waxmelts zijn het. Tip: smelt ze niet direct in het brandertje maar leg ze in een leeg cupje van een waxinelichtje, dat scheelt uitbikken
Op vrijdag 12 december 2025 22:02 schreef Doedezemaar het volgende: Waxmelts zijn het. Tip: smelt ze niet direct in het brandertje maar leg ze in een leeg cupje van een waxinelichtje, dat scheelt uitbikken
Toch niet normaal hoeveel... Oh my... ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik kan me gewoon niét voorstellen dat mensen dit ons gunnen. Onvoorstelbaar. Zo lief.
Op vrijdag 12 december 2025 21:44 schreef Schanu het volgende: Wij hebben vandaag in de doos gespiekt, alle cadeautjes uitgestald en besloten onze eigen cadeautjes alvast open te maken want we konden de positiviteit goed gebruiken en we zijn zo verwend
Allemaal mooi ingepakte cadeautjes en heerlijke snoepjes voor de kinderen. De jongste is gék op die jelly strings
En voor mijn vrouw en mij heerlijke chocola, een kleine prosecco, douchespulletjes en van die lekker ruikende brandtabletjes (hoe noem je die eigenlijk? ). Wat een verwenpakket, dankjulliewel @:doedezemaar @:Symphonic, we zijn echt onwijs blij De foto's van de cadeautjes van de meidjes volgen uiteraard nog
Een heel rijk eten en drinken pakket. Wat een liefde voor dit initiatief. Bewaren alles voor kerstdagen. Extra verwennerij. Cadeautjes houden we dicht.
Oh nee hoor, dicht laten hoeft niet! Want heb je een boom, of krans, of versierselen, of wat dan ook aan kerstigs in huis?
Dan vooral wel open maken
En uiteraard - heeeel graag gedaan Heb me wel een breuk mogen sjouwen met het pakket in 1 keer, want de boodschappen zijn wel in etappes gedaan Gelukkig met de krantentassen op de fiets de boodschappen thuis krijgen, maar dan nog, haha! Kersthulpje met een auto gehad om dicht pakket naar het het winkelcentrum te brengen en toen samen gesjouwd naar het DHL punt
Maar heelhuids aan gekomen dus
Maak er een mooi/beter jaar van! Alvast een beginnetje
.
P.S. van de weeromstuit en persoonlijke omstandigheden vergat ik een kaartje te schrijven, dus dat volgt nog per eh... postduif
Op vrijdag 12 december 2025 19:54 schreef MaJo het volgende: Het duurde even voordat de boom stond maar vandaag was het eindelijk zover dus de doos mocht open. Deze zat helemaal VOL met spullen en cadeaus. Aapie was er ook echt van onder de indruk, wow wat veel! En heel veel pakjes met zijn naam erop dus hij was natuurlijk ontzettend nieuwsgierig. De ingepakte cadeaus gingen meteen onder de boom maar er zat nog zoveel meer in! Lekkere dingen om te eten, te bakken, voor in bad, een boek en ook aan de poes is gedacht! Noa werd zo enthousiast van een pakket dat we die wel open moesten maken, ze had het al gedeeltelijk geopend door het kopjes te geven Daar zat een heerlijke warme deken in en een geurkaars. Aapie ging meteen knuffelen met de heerlijk zachte kerstdeken Noa was ook meteen blij met haar speeltje, dat is best bijzonder want deze 14 jarige poes ligt bijna de hele dag te tukken
Plaatjes bij het praatje
Aapje ook al een Takkie-fan...? Of zie het het verkeerd?
Ik hoop dat ik alles op de foto heb gezet. De kinderen zijn meteen gaan spelen. Heit is met de oudste zijn boot aan het in elkaar zetten. . En de jongste weet even niet wat hij met zoveel moois moet en zit in de doos verstopt.
Het. Is. Zoveel. Ongelovelijk wat attent. Ik durf er bijna niet naar te kijken. Zoveel moois en net alsof de mensen die ons pakket mogelijk maakten, ons persoonlijk kennen.
En van de grote wensen donateur een cadeaubon van de speelgoedwinkel. Sprakeloos! Veel te gek, veel te veel.
Oh we zijn zo ontzettend dankbaar. Ik zou jullie zo graag een knuffel willen geven.
Op zaterdag 13 december 2025 08:59 schreef ZombieQueen het volgende: Ik hoop dat ik alles op de foto heb gezet. De kinderen zijn meteen gaan spelen. Heit is met de oudste zijn boot aan het in elkaar zetten. . En de jongste weet even niet wat hij met zoveel moois moet en zit in de doos verstopt.
Het. Is. Zoveel. Ongelovelijk wat attent. Ik durf er bijna niet naar te kijken. Zoveel moois en net alsof de mensen die ons pakket mogelijk maakten, ons persoonlijk kennen.
En van de grote wensen donateur een cadeaubon van de speelgoedwinkel. Sprakeloos! Veel te gek, veel te veel.
Oh we zijn zo ontzettend dankbaar. Ik zou jullie zo graag een knuffel willen geven. [ afbeelding ]
Blij dat jullie er blij mee zijn, het is jullie ontzettend gegund en het was heel leuk om te shoppen voor jullie
Op zaterdag 13 december 2025 08:59 schreef ZombieQueen het volgende: Ik hoop dat ik alles op de foto heb gezet. De kinderen zijn meteen gaan spelen. Heit is met de oudste zijn boot aan het in elkaar zetten. . En de jongste weet even niet wat hij met zoveel moois moet en zit in de doos verstopt.
Oh we zijn zo ontzettend dankbaar. Ik zou jullie zo graag een knuffel willen geven. [ afbeelding ]
Super! Little alchemists kwam ook via bordspellencafe, hoop dat t leuk is.
Pfoe, al onze pakketten zijn heelhuids op de plaats van bestemming aangekomen, heel fijn. De zolder is echt een stuk leger zo, ik kan weer normaal met de wasmand manoeuvreren zonder tegen openstaande dozen aan te stoten.
Inmiddels super nieuwsgierig... maar nog eventjes geduld
Dit dus. Ik heb 2 cadeautjes uitgepakt omdat ddm aangaf dat daar kerstdingetjes in zaten een heel blij ornamentje en 2 kerstborden. Voor de rest laat ik het nog dichtzitten omdat het leuk staat en omdat het kleine cadeautje blijft "prikkelen"
Na mijn verzendkosten oproepje kwam een user bij mij vragen of er, ondanks dat alle pakketten geregeld zijn, niet nog iets was waarmee we iemand een plezier konden doen. Zeker wel.
Een anonieme ontvanger wilde heel graag weer eens naar een musical. Dus regelden we een theaterbon en verstuurden deze per mail.
quote:
Lieve Lazi, lieve Shii,
Wat een ongelofelijke verrassing. Jullie hebben ons weer tot tranen geroerd. Sorry, wij hebben gewoon een ongelofelijke rottijd achter de rug. En we zijn er nog lang niet, misschien komt het zelfs helemaal niet meer goed, want die rotziekte is zo onvoorspelbaar, maar zo gedragen worden door mensen die wij niet eens persoonlijk kennen, die ons niet persoonlijk kennen, en die dit dan voor ons doen, dat is zo hartverwarmend, zo lief, bijna niet onder woorden te brengen. Wij gaan een mooie voorstelling uitzoeken, hier in de schouwburg in Apeldoorn, want verder reizen in combinatie met, is niet meer te doen. En wat gaan we genieten. Ik zal daarna laten weten hoe het was. Dank jullie wel.
Op zaterdag 13 december 2025 14:06 schreef laziness het volgende: Na mijn verzendkosten oproepje kwam een user bij mij vragen of er, ondanks dat alle pakketten geregeld zijn, niet nog iets was waarmee we iemand een plezier konden doen. Zeker wel.
Een anonieme ontvanger wilde heel graag weer eens naar een musical. Dus regelden we een theaterbon en verstuurden deze per mail. [..]
Op zaterdag 13 december 2025 14:06 schreef laziness het volgende: Na mijn verzendkosten oproepje kwam een user bij mij vragen of er, ondanks dat alle pakketten geregeld zijn, niet nog iets was waarmee we iemand een plezier konden doen. Zeker wel.
Een anonieme ontvanger wilde heel graag weer eens naar een musical. Dus regelden we een theaterbon en verstuurden deze per mail. [..]
[..] Dit dus. Ik heb 2 cadeautjes uitgepakt omdat ddm aangaf dat daar kerstdingetjes in zaten een heel blij ornamentje en 2 kerstborden. Voor de rest laat ik het nog dichtzitten omdat het leuk staat en omdat het kleine cadeautje blijft "prikkelen"
Je zult het zonder hints moeten stellen
quote:
Op zaterdag 13 december 2025 16:54 schreef heywoodu het volgende: Zitten er nog meer mensen in de "Oh shit, ik kom er nu achter dat ik totáál vergeten ben een kaartje te regelen"-club?
Diegene wou anoniem ontvangen, dus heb ik geen kaartje bij gedaan.
De meiden hebben eind van de middag de cadeautjes uitgepakt en ze waren zó blij Nogmaals ontzettend bedankt @Symphonic en @Doedezemaar, wat geeft dit een warm en bijzonder gevoel De dames gaan weer lekker lezen, knutselen en met de playmobil spelen
En die knuffel, dat was een schot in de roos (en 1 die ze nog niet heeft, wat met knuffels best een risico is want haar kamer ligt er vól mee ). Die foto spreekt wel voor zich
Overigens was alles een schot in de roos hoor (en BIG 2, wat ongelooflijk leuk ), maar knuffels zijn het leven aldus de 9 jarige. Dus nothing beats knuffels
En de Grinch kerstbal staat er niet bij op de foto maar die hangt al in de boom! Grinch!
SPOILER
[ Bericht 16% gewijzigd door Schanu op 13-12-2025 17:33:02 ]
Heel erg graag gedaan. De capibara is zoooo zacht. En de Grinch was een last-minute toevoeging, gelukkig was er nog net een klein plekje in de doos over. De mevrouw van de lokale kringloop heeft ‘m zelfgemaakt en toen we aan het kletsen waren over favorieten van kinderen en ze hoorde dat de oudste nu helemaal fan is zei ze: zoek er maar 1 uit om bij jullie pakket te stoppen. Overigens kende Symph het verhaal van How the Grinch stole christmas niet, dus we hebben via youtube gekeken hoe iemand dat boek voorlas
Ik heb ook mijn kerstpakket mogen ontvangen van 2 hele lieve mensen. Ik had nogal een moeilijke week en dit was zo fijn om te krijgen. Alles ook echt precies wat ik lekker vind, zo lief. De cadeautjes laat ik nog dicht tot kerst denk ik, er is een brief bij het pakket met een spoiler die ik pas mag openen als ik alles uit heb gepakt word je toch wel heel nieuwsgierig van.
Echt ontzettend lief, en super super bedankt. Dit topic bewijst jaar na jaar dat er zulke goede lieve mensen zijn, die iemand die ze alleen online kennen zoveel liefs gunnen
Nogmaals ontzettend bedankt Hilliebillie en Vanyel
Aapie is gek op zachte dingen! Dekentjes, kussentjes, fleece onesie. Hij knuffelt er graag mee en kroelt ook graag met ons. Maar waar hij niks mee heeft? Knuffels Het is een bijzonder kind
Nou dat uitpakken met kerst werd hem toch niet Aapie vroeg vanochtend meteen of we uit zouden pakken en ik heb het nog weten te rekken tot de middag. Uiteindelijk maar goed dat we uitgepakt hebben want er zaten ook dingen tussen die je juist VOOR de kerst goed kunt doen, zoals kerstballen knutselen, een kerst doeboek en koekjesbakvormpjes.
Wat een heerlijk pakket, er zit echt voor iedereen wat in. Voor Aapie een paar spelletjes, een doeboek, een dino atlas, een dino badjas, lekkere sokken (voor ons allemaal), een mok (voor iedereen) en voor mij een paar boeken, een kerstlantaarn, geurkaarsen, dekentje, kruik en ik vergeet vast nog heel veel! Persoonlijke hoogtepunten: een kleurboek van Thailand (daar gaan we over 2 maanden heen), een boek met oude brieven over Thailand en het boek Onder de Paramariboom. Ik ben sinds een tijdje geobsedeerd door Suriname dus dit boek stond op mijn Sint lijstje. Ik dacht even dat mijn man contact had gehad met de organisatie
Heel erg bedankt lieve @Tink89 en donateur. We zijn vanmiddag meteen kerstballen gaan knutselen en ik ben heerlijk in bad geweest met de kruidige badschuim. De komende weekenden gaan wij ons goed vermaken met alle lekkere en leuke spulletjes
Hopelijk kunnen jullie genieten van een mooie voorstelling binnenkort.
[ Bericht 7% gewijzigd door Shii op 13-12-2025 21:06:33 ]
Ik ben sinds een tijdje geobsedeerd door Suriname dus dit boek stond op mijn Sint lijstje. Ik dacht even dat mijn man contact had gehad met de organisatie
[..] Oh nee hoor, dicht laten hoeft niet! Want heb je een boom, of krans, of versierselen, of wat dan ook aan kerstigs in huis?
Dan vooral wel open maken
En uiteraard - heeeel graag gedaan Heb me wel een breuk mogen sjouwen met het pakket in 1 keer, want de boodschappen zijn wel in etappes gedaan Gelukkig met de krantentassen op de fiets de boodschappen thuis krijgen, maar dan nog, haha! Kersthulpje met een auto gehad om dicht pakket naar het het winkelcentrum te brengen en toen samen gesjouwd naar het DHL punt
Maar heelhuids aan gekomen dus
Maak er een mooi/beter jaar van! Alvast een beginnetje
.
P.S. van de weeromstuit en persoonlijke omstandigheden vergat ik een kaartje te schrijven, dus dat volgt nog per eh... postduif
Wat super lief, lees dit nu pas.
Wat een liefde in deze post. Alles is super aangekomen, dank!
Leuk al die blije berichten! Bij mij en mn vriendin staat morgen uit eten in Eindhoven op de planning, mogelijk gemaakt door deze actie, shoutout naar @F_r
Onze cadeautjes liggen onder de kerstboom. Wowwowwow, wat een hoeveelheid. En allesmaal zo mooi verpakt! Echt tranen in mijn ogen. De kinderen zijn ook zo onder de indruk dat vreemde mensen zoiets liefs voor een ander doen. Kerstavond mogen de pakjes open en komt ook al het lekkers op tafel
Foto's in de spoiler (want groot)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals zo ontzettend bedankt lieve @Schanu en @Vanyel Echt kippevel. Zo dankbaar.
Dit moet toch wel het beste feel good topic op het ganse internet zijn. Wat een mooie pakketten allemaal en iedereen is zo aardig en enthousiast voor elkaar. In een wereld vol cynisme en sarcasme zijn deze bits en bytes echt een verademing.
Ik heb inmiddels een sneak preview van het pakket dat hier op de keukentafel staat te wachten:
En hoop van harte dat het de ontvanger ook zo’n warm gevoel zal bezorgen. Mijn jongste kind wilde ook graag betrokken zijn, dus ze hielp met inpakken en waar jaren geleden een schele tijger werd toegevoegd aan het pakket, zal de ontvanger dit jaar érgens een biologisch volledig onwaarschijnlijk speelgoedkatje aantreffen
Op zondag 14 december 2025 03:00 schreef praadje het volgende: @:petervandamned , in de tweede doos zit een vierkante doos met jouw naam erop. Een beetje platte doos. Die kun je het beste wel uitpakken voor kerst
dank je ben erg benieuwd hoor met wat er onder boom allemaal lig
denk dat je die led bol bedoelde ? Die gaat volgende jaar dan netjes worden opgehangen
Lieve lieve kerstelfjes, ik heb zojuist een super gaaf pakket gekregen van dit forum een vriendin van mij had mij opgegeven, Ik ben zo ontzettend dankbaar hiervoor, komt ook echt op de juiste tijd wauw wauw wauw. Duizendmaal dank 😳❤
Op zondag 14 december 2025 11:33 schreef DisneyXStitch het volgende: Lieve lieve kerstelfjes, ik heb zojuist een super gaaf pakket gekregen van dit forum een vriendin van mij had mij opgegeven, Ik ben zo ontzettend dankbaar hiervoor, komt ook echt op de juiste tijd wauw wauw wauw. Duizendmaal dank 😳❤
Op zondag 14 december 2025 11:33 schreef DisneyXStitch het volgende: Lieve lieve kerstelfjes, ik heb zojuist een super gaaf pakket gekregen van dit forum een vriendin van mij had mij opgegeven, Ik ben zo ontzettend dankbaar hiervoor, komt ook echt op de juiste tijd wauw wauw wauw. Duizendmaal dank 😳❤
Op zaterdag 13 december 2025 22:24 schreef Kyara het volgende: Onze cadeautjes liggen onder de kerstboom. Wowwowwow, wat een hoeveelheid. En allesmaal zo mooi verpakt! Echt tranen in mijn ogen. De kinderen zijn ook zo onder de indruk dat vreemde mensen zoiets liefs voor een ander doen. Kerstavond mogen de pakjes open en komt ook al het lekkers op tafel
Foto's in de spoiler (want groot)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals zo ontzettend bedankt lieve @:Schanu en @:Vanyel Echt kippevel. Zo dankbaar.
Het glazen potje douchescrub is een persoonlijke favoriet van de donateur, net als het Steamtegoed. Het was zo leuk om namens donateur @Frozen-assassin een pakket voor jou samen te stellen. Geniet ervan, en van de warmte van deze kerstactie.
[..] Het glazen potje douchescrub is een persoonlijke favoriet van de donateur, net als het Steamtegoed. Het was zo leuk om namens donateur @:Frozen-assassin een pakket voor jou samen te stellen. Geniet ervan, en van de warmte van deze kerstactie.
Jaaa hij ruikt echt heeel niceee. Ben hier zo dankbaar voor❤❤❤
[..] Het glazen potje douchescrub is een persoonlijke favoriet van de donateur, net als het Steamtegoed. Het was zo leuk om namens donateur @:Frozen-assassin een pakket voor jou samen te stellen. Geniet ervan, en van de warmte van deze kerstactie.
Jullie hebben er echt zon tof pakket van gemaakt. Ook namens mij heel erg bedankt!
Ik heb zojuist een pakket ontvangen van @Jentin en ben helemaal verrast! Het is zoveel en zo mooi allemaal! Kan nu even geen foto maken maar er zit echt van alles in, zelfs een Lego pakket en heel erg veel lekkers! Heerlijke dingen voor in de douche, sokken, een decemberlot, cadeaukaart van de Nintendo shop, nog meer lekkers, fleecedeken, kaarsjes, koffie, brokjes en snacks voor mijn hondje die daar ook heel blij mee is, en alles wat ik nog vergeten ben. Super bedankt, nogmaals, ik ben er gewoon stil van, zo mooi is het en zo veel!!
Vier stuks klaar voor transport, een bezorg ik straks zelf. De 19e breng ik de twee na laatste pakketten zelf weg met @Rob zelf weg en het laatste pakket gaat in overleg met de ontvanger pas donderdag of vrijdag naar DHL.
Op zondag 14 december 2025 14:04 schreef Chouko het volgende: Ik heb zojuist een pakket ontvangen van @:Jentin en ben helemaal verrast! Het is zoveel en zo mooi allemaal! Kan nu even geen foto maken maar er zit echt van alles in, zelfs een Lego pakket en heel erg veel lekkers! Heerlijke dingen voor in de douche, sokken, een decemberlot, cadeaukaart van de Nintendo shop, nog meer lekkers, fleecedeken, kaarsjes, koffie, brokjes en snacks voor mijn hondje die daar ook heel blij mee is, en alles wat ik nog vergeten ben. Super bedankt, nogmaals, ik ben er gewoon stil van, zo mooi is het en zo veel!!
Graag gedaan en fijn te horen dat je er zo blij mee bent
Op zaterdag 13 december 2025 23:01 schreef Jentin het volgende: Dit moet toch wel het beste feel good topic op het ganse internet zijn. Wat een mooie pakketten allemaal en iedereen is zo aardig en enthousiast voor elkaar. In een wereld vol cynisme en sarcasme zijn deze bits en bytes echt een verademing.
Ik heb inmiddels een sneak preview van het pakket dat hier op de keukentafel staat te wachten:
En hoop van harte dat het de ontvanger ook zo’n warm gevoel zal bezorgen. Mijn jongste kind wilde ook graag betrokken zijn, dus ze hielp met inpakken en waar jaren geleden een schele tijger werd toegevoegd aan het pakket, zal de ontvanger dit jaar érgens een biologisch volledig onwaarschijnlijk speelgoedkatje aantreffen
Afgelopen week hoorde ik dat er vanuit Zweden een pakket onderweg is naar mijn ouders En dat gaat op zo'n goed moment komen... mijn vader krijgt morgen weer een chemokuur en mijn moeder had vandaag een zorg breakdown... ze doet alles voor mijn vader ondanks dat ze zelf hartpatiënt is en eigenlijk een nieuwe heup moet.. Dit pakket gaat ze even licht geven... wordt vervolgd.
Op zondag 14 december 2025 18:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende: Afgelopen week hoorde ik dat er vanuit Zweden een pakket onderweg is naar mijn ouders En dat gaat op zo'n goed moment komen... mijn vader krijgt morgen weer een chemokuur en mijn moeder had vandaag een zorg breakdown... ze doet alles voor mijn vader ondanks dat ze zelf hartpatiënt is en eigenlijk een nieuwe heup moet.. Dit pakket gaat ze even licht geven... wordt vervolgd.
Pakketjes uit Zweden zijn supergaaf! Fijn dat je ouders er eentje krijgen
Ik ben financiëel gewoon niet in staat om voor 2 personen af te rekenen bij uit eten, dus mijn vriendin is degene die vaak betaald of het is 50/50. Dus ik had bij wens ingevuld uit eten met mijn vriendin dat zij een keer niet betaald. Hebben het heel erg fijn gehad samen, heeft ons goed gedaan
Op zondag 14 december 2025 18:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende: Afgelopen week hoorde ik dat er vanuit Zweden een pakket onderweg is naar mijn ouders En dat gaat op zo'n goed moment komen... mijn vader krijgt morgen weer een chemokuur en mijn moeder had vandaag een zorg breakdown... ze doet alles voor mijn vader ondanks dat ze zelf hartpatiënt is en eigenlijk een nieuwe heup moet.. Dit pakket gaat ze even licht geven... wordt vervolgd.
Een fijn vooruitzicht in deze enorm moeilijke periode. Heel graag gedaan!
Weten ze trouwens dat ze ontvangers zijn, of is dat een verrassing?
Gistermiddag @DJMO op bezoek gehad met een geweldig mooi kerstpakket waar ik Super blij mee ben. Ik zal straks nog ff foto’s toevoegen. Wat een geweldige akte is dit op Fok! Ik kan niet genoeg bedanken, ben er verschrikkelijk blij mee en kan aan de slag met mijn hobby’s!
Op maandag 15 december 2025 06:57 schreef Fritsie1960 het volgende: Gistermiddag @:DJMO op bezoek gehad met een geweldig mooi kerstpakket waar ik Super blij mee ben. Ik zal straks nog ff foto’s toevoegen. Wat een geweldige akte is dit op Fok! Ik kan niet genoeg bedanken, ben er verschrikkelijk blij mee en kan aan de slag met mijn hobby’s!
Ik begrijp dat de cadeautjes de kerstboom niet gehaald hebben?
Namens je gulle gever @SebbeSwensje heel erg graag gedaan. Dat je er maar veel plezier aan mag hebben!
Ik werd plat gespamd door DHL. Morgen worden er vier pakketten bezorgd. Morgen gaat er ook nog een pakket de deur uit (op verzoek van de ontvanger zelf). Vandaag wordt er ook ergens iets afgeleverd en vrijdag bezorg ik de laatste twee pakketten met de auto.
Op dinsdag 16 december 2025 15:54 schreef laziness het volgende: Geef nooit je adres voor iets aan een fokker want een jaar later staat er opeens een pakket voor je neus
Lieve @:DJMO en @:devzero, wat een verrassing. Had niet gehoeven maar wordt wel zeer gewaardeerd, dank jullie wel
Mijn heren waren de boel ook aan het bewonderen dus niet alles staat op de foto.
Op dinsdag 16 december 2025 15:54 schreef laziness het volgende: Geef nooit je adres voor iets aan een fokker want een jaar later staat er opeens een pakket voor je neus
Lieve @:DJMO en @:devzero, wat een verrassing. Had niet gehoeven maar wordt wel zeer gewaardeerd, dank jullie wel
Mijn heren waren de boel ook aan het bewonderen dus niet alles staat op de foto.
Wat tevens eigenlijk ook een verjaardagspakket is, want ik ben 2 dagen voor kerst jarig. Vrouw is jarig daags na kerst. En wegens alle ellende afgelopen jaar is er weinig reden tot groots vieren. Dus dan maar klein met ons twee en met een pakket van een anonieme weldoener.
De oude oude layout was veel beter!! vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
Ik wist dat er vandaag een pakketje kwam, maar natuurlijk wat dat op het moment dat ik zelf er niet was, omdat ik bij de fysio zat. Gelukkig waren mijn spieren daar losgemaakt zodat ik het pakket kon tillen, want het was loeizwaai (ik heb het niet zelf getild geluklkig )
En het dekentje wat ook een kussentje kan worden, maar dat heb ik blijkbaar niet op de foto staan.
Dank je wel lieve DJMO Dat je ondanks je eigen zorgen voor mij en tig anderen zoiets moois weet te fixen
En dank aan de gulle gever (waarvan ik niet weet of ik de naam mag noemen, ook al weet ik het wel )
SPOILER
[..] Je deed dit fantastische initiatief helemaal alleen. Natuurlijk wilden we iets voor je doen!
Nogmaals dankjewel En DJMO ook die al zoveel pakketten had!
Ik doe het graag en het is ook wel goede afleiding geweest in een wat lastige periode maar het is fijn om te weten dat het gewaardeerd wordt. Volgend jaar gewoon weer Het organiseren dan hè
Alle pakketten zijn ingepakt, twee worden er zo geseald en gelabeld en naar de post gebracht, en het allerlaatste fok pakket (van dit jaar) geef ik vrijdag af. Ik moet nu alleen nog een paar cadeautjes voor m'n jongens en pleeggezin inpakken en dan kan ik geen inpakpapier of plakband meer zien voorlopig
[..] Heel erg graag gedaan hoor. Geniet ervan! DJMO heeft goed haar best gedaan
Jij bent van username veranderd? Ik leg nu de link pas!
Zo maakte ik ook een koppeling met dezelfde shopper als vorig jaar omdat de ontvanger van username was veranderd en daardoor de historie niet betrouwbaar was. De moeilijkere zaken van het leven van een organisator
[..] Jij bent van username veranderd? Ik leg nu de link pas!
Zo maakte ik ook een koppeling met dezelfde shopper als vorig jaar omdat de ontvanger van username was veranderd en daardoor de historie niet betrouwbaar was. De moeilijkere zaken van het leven van een organisator
Nadat het vorige week helemaal mis is gegaan met een ander postpakket van mij, Werd ik als een kind zo blij toen de dhl bezorger mij dit net bezorgd heeft :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel @DJMO en de organisatie ! Ik heb zelf best wel een bewogen tijd gehad dit jaar met veel dingen die ik liever niet had meegemaakt en dit maakt mij toch wel weer even heel vrolijk!
Daarbij wil ik nog even even zeggen dat ik hoop dat we allemaal betere tijden tegemoet gaan!
Ik ga zo lekker mijn eerste pakje openmaken en er vanaf vandaag elke dag eentje te openen.
En die Rotterdammer worst mooi een keer oppeuzelen tijdens een wedstrijd van Feyenoord hopelijk brengt dat nog geluk
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
Gelukkig valt het goed in de smaak. En wat dat betreft gaat alle eer naar DJMO, wij hebben alleen voor het budget gezorgd. Ik hoop ook dat je veel plezier gaat hebben van de oordopjes.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
@DJMO dankjewel!!!!! Morgen eerst pijnpoli en dan ga ik fijn pijnvrij uitpakken. Ja, ik ga niet wachten hoor
[..] Hehehe. @:iteejer wist al hoe groot en zwaar de doos is
De sneak heeft ook helemaal niks gezegd
Op donderdag 18 december 2025 18:49 schreef yvonne het volgende: @:djmo dankjewel!!!!! Morgen eerst pijnpoli en dan ga ik fijn pijnvrij uitpakken. Ja, ik ga niet wachten hoor [..] De sneak heeft ook helemaal niks gezegd
En ik had intussen de grootste lol
Morgen ga ik dan het allerlaatste pakket in persoon afleveren, voor ik naar m'n jongens toega. En daarna kan ik echt even geen inpakpapier of plakband meer zien voorlopig.
Ik vind dit zo'n hartverwarmend topic, zoveel mooie mensen bij elkaar, dat geeft toch weer hoop in deze wereld en de mensheid. Dankjulliewel, ik geniet met iedereen mee
Ik kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen voor ik weg moest maarre, binnen één seconde zat ie er in.
Ik ben hier tegenwoordig een enorme lurker, maar ik gunde mezelf om allerlei redenen dit jaar heel erg een kerstpakket.
En dus stond de lieve @DJMO hier zojuist op de stoep met een doos vol lieve dingen. Een heerlijk dekentje, warme sokken, heerlijke koekjes, veel speeltjes voor mijn katten, lekkere smeerseltjes en andere verzorgingsproducten, kleurpotloden, stickers en pennen in een mooi etui (dat komt zo goed van pas!). Echt te veel om op te noemen!
Ik was een beetje ongeduldig en heb niet echt veel foto's gemaakt, maar ik zal later nog even wat posten. Ik wilde mijn donateur, lieve shopper en uiteraard ook Laziness in ieder geval wel alvast enorm bedanken. Het is echt heel fijn dit!
Jouw pakket kwam net binnen. Jemig wat ongelooflijk veel en wat heb je ongelooflijk je best gedaan. Het is perfect. Dank je wel
Dingen om lekker voor mezelf mee te zorgen. Dingen om creatief mee te zijn. Dingen die praktisch en fijn zijn. Dingen die me laten lachen. Dingen die cozy zijn en een pathé bon om twee films thuis te kijken. Wat ik heerlijk met mijn bestie ga doen.
Ik weet niet waar ik het meest blij mee ben, omdat alles fantastisch is en duidelijk met zorg uitgezocht. Je weet precies wat ik leuk en fijn en handig vind
Jouw pakket kwam net binnen. Jemig wat ongelooflijk veel en wat heb je ongelooflijk je best gedaan. Het is perfect. Dank je wel
Dingen om lekker voor mezelf mee te zorgen. Dingen om creatief mee te zijn. Dingen die praktisch en fijn zijn. Dingen die me laten lachen. Dingen die cozy zijn en een pathé bon om twee films thuis te kijken. Wat ik heerlijk met mijn bestie ga doen.
Ik weet niet waar ik het meest blij mee ben, omdat alles fantastisch is en duidelijk met zorg uitgezocht. Je weet precies wat ik leuk en fijn en handig vind
Echt heel erg bedankt en een warme knuffel
Dank je wel
Heb je het grootste pakket op de bodem al uitgepakt??
Ik doe lekker ff langzaam aan na de pijnpoli en heb eerst de kaart uitgepakt en daarna kachelde ik weer in slaap. Dus voor vandaag eerst even @devzero en @DJMO bedanken voor een geweldige doos en de hoeveelheid liefde en tijd die hierin gestoken is. En nu vrees ik dat ik weer in slaap sukkel.
Ik kreeg een appje van mijn moeder met een filmpje, "ik snap hier niks van"... Ze was helemaal verbaasd of t echt voor hun was.. Ik mij nog even op de vlakte gehouden tot ik er zelf was en toen uitleg gegeven.. Ze waren erg blij verrast en dankbaar dus ook namens mijn ouders heel erg bedankt @Viv en @Kyara