quote:Op donderdag 11 december 2025 06:26 schreef Ynske het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Heel graag gedaan, veel plezier met het uitpakken!quote:Op donderdag 11 december 2025 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bedankt voor het pakket @:CaVaBien en @:Vlinder.
1 van mijn katten is al nieuwgierig in de doos aan het snuffelen.
De foto's komen later nog.
Mooi zo!! Heel veel plezier ermeequote:Op donderdag 11 december 2025 10:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bedankt voor het pakket @:CaVaBien en @:Vlinder.
1 van mijn katten is al nieuwgierig in de doos aan het snuffelen.
De foto's komen later nog.
PostNL is in december wel vaker een dag later ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:35 schreef LPFAN het volgende:
Pakket zou vandaag geleverd worden door Post NL maar nu staat de status op bezorgtijd onbekendHopelijk wel morgen of zaterdag dan
Ja maar ik maak me gelijk druk hahahquote:Op donderdag 11 december 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
PostNL is in december wel vaker een dag later ofzo.
Komt goed schatjequote:Op donderdag 11 december 2025 11:52 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja maar ik maak me gelijk druk hahah
Oehhquote:Op donderdag 11 december 2025 12:09 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Komt goed schatje![]()
´Uw bestelling bij bakkerij xxx is gelukt!´
Onze gever komt morgen langs!
Ik vind DHL verrassend snel momenteel. Komt vast goed. Dank voor je inzet! x8quote:Op donderdag 11 december 2025 13:29 schreef DJMO het volgende:
Namen / adressen op de dozen geschreven, verzendlabels dubbel afgedrukt, één in de doos, en een op de doos. Aangetekend en verzekerd verzonden met DHL. Als ze nu niet aankomen weet ik het niet meer.
Ik weet dat het op het nippertje gaat zijn, maar mijn pakketten gaan zondag naar een DHL servicepunt.
Geen paniek.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Shit voor het verzenden
Ik word nu opgenomen en ben eens week van huis
Paniek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Same Here! Dus moet nog even geduld opbrengen 🤣 hopelijk morgen!quote:Op donderdag 11 december 2025 11:35 schreef LPFAN het volgende:
Pakket zou vandaag geleverd worden door Post NL maar nu staat de status op bezorgtijd onbekendHopelijk wel morgen of zaterdag dan
Wat een gezellig feelgoodpakket. De katten vinden het ook heel boeiendquote:Op donderdag 11 december 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
De beloofde foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk he de december tijdquote:Op donderdag 11 december 2025 15:35 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Same Here! Dus moet nog even geduld opbrengen 🤣 hopelijk morgen!
Tof pakket!quote:Op donderdag 11 december 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
De beloofde foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zien een kartonnen doos dus zijn al tevreden.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat een gezellig feelgoodpakket. De katten vinden het ook heel boeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |