Aapie is gek op zachte dingen! Dekentjes, kussentjes, fleece onesie. Hij knuffelt er graag mee en kroelt ook graag met ons. Maar waar hij niks mee heeft? Knuffelsquote:
Ik snap dat je er Takkie in ziet maar het zijn mensen op skiesquote:Op zaterdag 13 december 2025 01:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Aapje ook al een Takkie-fan...? Of zie het het verkeerd?![]()
![]()
Je ziet ze veel in dit topic..![]()
![]()
![]()
![]()
Is geen pyjama wat hij aanheeft, gewoon een broek en een truiquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
De deken is niet van takkie. Of bedoelde je de pyjama?
Hopelijk kunnen jullie genieten van een mooie voorstelling binnenkort.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:06 schreef laziness het volgende:
Na mijn verzendkosten oproepje kwam een user bij mij vragen of er, ondanks dat alle pakketten geregeld zijn, niet nog iets was waarmee we iemand een plezier konden doen. Zeker wel.
Een anonieme ontvanger wilde heel graag weer eens naar een musical. Dus regelden we een theaterbon en verstuurden deze per mail.
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:16 schreef MaJo het volgende:
Ik ben sinds een tijdje geobsedeerd door Suriname dus dit boek stond op mijn Sint lijstje. Ik dacht even dat mijn man contact had gehad met de organisatie
Wat super lief, lees dit nu pas.quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dicht laten hoeft niet!Want heb je een boom, of krans, of versierselen, of wat dan ook aan kerstigs in huis?
Dan vooral wel open maken![]()
![]()
![]()
![]()
En uiteraard - heeeel graag gedaan![]()
Heb me wel een breuk mogen sjouwen met het pakket in 1 keer, want de boodschappen zijn wel in etappes gedaan![]()
Gelukkig met de krantentassen op de fiets de boodschappen thuis krijgen, maar dan nog, haha!
Kersthulpje met een auto gehad om dicht pakket naar het het winkelcentrum te brengen en toen samen gesjouwd naar het DHL punt![]()
Maar heelhuids aan gekomen dus![]()
![]()
Maak er een mooi/beter jaar van!Alvast een beginnetje
![]()
.
P.S. van de weeromstuit en persoonlijke omstandigheden vergat ik een kaartje te schrijven, dus dat volgt nog per eh... postduif![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals zo ontzettend bedankt lieve @Schanu en @Vanyel
Echt kippevel. Zo dankbaar.
Wordt vervolgd bij het uitpakken!
dank je ben erg benieuwd hoor met wat er onder boom allemaal ligquote:Op zondag 14 december 2025 03:00 schreef praadje het volgende:
@:petervandamned , in de tweede doos zit een vierkante doos met jouw naam erop. Een beetje platte doos. Die kun je het beste wel uitpakken voor kerst
quote:Op zondag 14 december 2025 11:33 schreef DisneyXStitch het volgende:
Lieve lieve kerstelfjes, ik heb zojuist een super gaaf pakket gekregen van dit forum een vriendin van mij had mij opgegeven,
Ik ben zo ontzettend dankbaar hiervoor, komt ook echt op de juiste tijd wauw wauw wauw.
Duizendmaal dank 😳❤
[ link | afbeelding ]
Stitch!quote:Op zondag 14 december 2025 11:33 schreef DisneyXStitch het volgende:
Lieve lieve kerstelfjes, ik heb zojuist een super gaaf pakket gekregen van dit forum een vriendin van mij had mij opgegeven,
Ik ben zo ontzettend dankbaar hiervoor, komt ook echt op de juiste tijd wauw wauw wauw.
Duizendmaal dank 😳❤
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:24 schreef Kyara het volgende:
Onze cadeautjes liggen onder de kerstboom. Wowwowwow, wat een hoeveelheid. En allesmaal zo mooi verpakt! Echt tranen in mijn ogen. De kinderen zijn ook zo onder de indruk dat vreemde mensen zoiets liefs voor een ander doen. Kerstavond mogen de pakjes open en komt ook al het lekkers op tafel![]()
Foto's in de spoiler (want groot)Hehe, eindelijk een @PoesInDoos gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals zo ontzettend bedankt lieve @:Schanu en @:Vanyel
Echt kippevel. Zo dankbaar.
Wordt vervolgd bij het uitpakken!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Er waren meer!quote:Op zondag 14 december 2025 12:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk een @:poesindoos gespot![]()
Het glazen potje douchescrub is een persoonlijke favoriet van de donateur, net als het Steamtegoed. Het was zo leuk om namens donateur @Frozen-assassin een pakket voor jou samen te stellen. Geniet ervan, en van de warmte van deze kerstactie.quote:Op zondag 14 december 2025 11:33 schreef DisneyXStitch het volgende:
Duizendmaal dank 😳❤
[ link | afbeelding ]
Jaaa hij ruikt echt heeel niceee. Ben hier zo dankbaar voor❤❤❤quote:Op zondag 14 december 2025 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het glazen potje douchescrub is een persoonlijke favoriet van de donateur, net als het Steamtegoed. Het was zo leuk om namens donateur @:Frozen-assassin een pakket voor jou samen te stellen. Geniet ervan, en van de warmte van deze kerstactie.
Jullie hebben er echt zon tof pakket van gemaakt. Ook namens mij heel erg bedankt!quote:Op zondag 14 december 2025 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het glazen potje douchescrub is een persoonlijke favoriet van de donateur, net als het Steamtegoed. Het was zo leuk om namens donateur @:Frozen-assassin een pakket voor jou samen te stellen. Geniet ervan, en van de warmte van deze kerstactie.
Graag gedaan en fijn te horen dat je er zo blij mee bentquote:Op zondag 14 december 2025 14:04 schreef Chouko het volgende:
Ik heb zojuist een pakket ontvangen van @:Jentin en ben helemaal verrast! Het is zoveel en zo mooi allemaal! Kan nu even geen foto maken maar er zit echt van alles in, zelfs een Lego pakket en heel erg veel lekkers! Heerlijke dingen voor in de douche, sokken, een decemberlot, cadeaukaart van de Nintendo shop, nog meer lekkers, fleecedeken, kaarsjes, koffie, brokjes en snacks voor mijn hondje die daar ook heel blij mee is, en alles wat ik nog vergeten ben. Super bedankt, nogmaals, ik ben er gewoon stil van, zo mooi is het en zo veel!!
Ja het speelgoedkatje is zo schattig!!!quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:01 schreef Jentin het volgende:
Dit moet toch wel het beste feel good topic op het ganse internet zijn. Wat een mooie pakketten allemaal en iedereen is zo aardig en enthousiast voor elkaar. In een wereld vol cynisme en sarcasme zijn deze bits en bytes echt een verademing.
Ik heb inmiddels een sneak preview van het pakket dat hier op de keukentafel staat te wachten:
[ link | afbeelding ]
En hoop van harte dat het de ontvanger ook zo’n warm gevoel zal bezorgen. Mijn jongste kind wilde ook graag betrokken zijn, dus ze hielp met inpakken en waar jaren geleden een schele tijger werd toegevoegd aan het pakket, zal de ontvanger dit jaar érgens een biologisch volledig onwaarschijnlijk speelgoedkatje aantreffen
Ja heel erg blij, je hebt me echt heel blij gemaakt!quote:Op zondag 14 december 2025 15:22 schreef Jentin het volgende:
[..]
Graag gedaan en fijn te horen dat je er zo blij mee bent
Bedanktquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
En wat een leuk jongetje, MaJo.
Pakketjes uit Zweden zijn supergaaf! Fijn dat je ouders er eentje krijgenquote:Op zondag 14 december 2025 18:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Afgelopen week hoorde ik dat er vanuit Zweden een pakket onderweg is naar mijn oudersEn dat gaat op zo'n goed moment komen... mijn vader krijgt morgen weer een chemokuur en mijn moeder had vandaag een zorg breakdown... ze doet alles voor mijn vader ondanks dat ze zelf hartpatiënt is en eigenlijk een nieuwe heup moet.. Dit pakket gaat ze even licht geven... wordt vervolgd.
Nope. Hij lag gratis bij onze bieb. Tip voor andere mensen die m willen lezen ;-)quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
En wat een leuk jongetje, MaJo.
Ik ben financiëel gewoon niet in staat om voor 2 personen af te rekenen bij uit eten, dus mijn vriendin is degene die vaak betaald of het is 50/50. Dus ik had bij wens ingevuld uit eten met mijn vriendin dat zij een keer niet betaald. Hebben het heel erg fijn gehad samen, heeft ons goed gedaanquote:Op zondag 14 december 2025 21:11 schreef Schanu het volgende:
Genieten Cod, wat prachtig dat dat mogelijk is gemaakt door deze actie
En wat een mooie pakketten zie ik voorbij komen
Een fijn vooruitzicht in deze enorm moeilijke periode. Heel graag gedaan!quote:Op zondag 14 december 2025 18:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Afgelopen week hoorde ik dat er vanuit Zweden een pakket onderweg is naar mijn oudersEn dat gaat op zo'n goed moment komen... mijn vader krijgt morgen weer een chemokuur en mijn moeder had vandaag een zorg breakdown... ze doet alles voor mijn vader ondanks dat ze zelf hartpatiënt is en eigenlijk een nieuwe heup moet.. Dit pakket gaat ze even licht geven... wordt vervolgd.
quote:Op zondag 14 december 2025 18:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Pakketjes uit Zweden zijn supergaaf! Fijn dat je ouders er eentje krijgen
Ik begrijp dat de cadeautjes de kerstboom niet gehaald hebben?quote:Op maandag 15 december 2025 06:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gistermiddag @:DJMO op bezoek gehad met een geweldig mooi kerstpakket waar ik
Super blij mee ben. Ik zal straks nog ff foto’s toevoegen.
Wat een geweldige akte is dit op Fok!
Ik kan niet genoeg bedanken, ben er verschrikkelijk blij mee en kan aan de slag met mijn hobby’s!
Ben ik de enige die kortsluiting kreeg bij het lezen van dit bericht?quote:Op zondag 14 december 2025 20:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nope. Hij lag gratis bij onze bieb. Tip voor andere mensen die m willen lezen ;-)
Heerlijke foto’s Majo!
Ze weten van niets...quote:Op maandag 15 december 2025 00:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Een fijn vooruitzicht in deze enorm moeilijke periode. Heel graag gedaan!![]()
Weten ze trouwens dat ze ontvangers zijn, of is dat een verrassing?
[..]!!
quote:
Je deed dit fantastische initiatief helemaal alleen. Natuurlijk wilden we iets voor je doen!quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:54 schreef laziness het volgende:
Geef nooit je adres voor iets aan een fokker want een jaar later staat er opeens een pakket voor je neus![]()
Lieve @:DJMO en @:devzero, wat een verrassing. Had niet gehoeven maar wordt wel zeer gewaardeerd, dank jullie wel![]()
Mijn heren waren de boel ook aan het bewonderen dus niet alles staat op de foto.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor de mensen die zich afvragen waarom nou juist ik rode wijn in een pakket heb gestopt. Daar zit een kleine anekdote achter.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:54 schreef laziness het volgende:
Geef nooit je adres voor iets aan een fokker want een jaar later staat er opeens een pakket voor je neus![]()
Lieve @:DJMO en @:devzero, wat een verrassing. Had niet gehoeven maar wordt wel zeer gewaardeerd, dank jullie wel![]()
Mijn heren waren de boel ook aan het bewonderen dus niet alles staat op de foto.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |