abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219483456
De meiden hebben eind van de middag de cadeautjes uitgepakt en ze waren zó blij O+ Nogmaals ontzettend bedankt @Symphonic en @Doedezemaar, wat geeft dit een warm en bijzonder gevoel O+ De dames gaan weer lekker lezen, knutselen en met de playmobil spelen O+

En die knuffel, dat was een schot in de roos (en 1 die ze nog niet heeft, wat met knuffels best een risico is want haar kamer ligt er vól mee :')). Die foto spreekt wel voor zich O+

Overigens was alles een schot in de roos hoor (en BIG 2, wat ongelooflijk leuk O+), maar knuffels zijn het leven aldus de 9 jarige. Dus nothing beats knuffels :')

En de Grinch kerstbal staat er niet bij op de foto maar die hangt al in de boom! Grinch! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Schanu op 13-12-2025 17:33:02 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 13 december 2025 @ 17:51:55 #202
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219483655
Hallo! Da's lekker uitpakken! _O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

De tekst op die doos kun je heel letterlijk nemen!
pi_219483757
Heel erg graag gedaan. De capibara is zoooo zacht.
En de Grinch was een last-minute toevoeging, gelukkig was er nog net een klein plekje in de doos over. De mevrouw van de lokale kringloop heeft ‘m zelfgemaakt en toen we aan het kletsen waren over favorieten van kinderen en ze hoorde dat de oudste nu helemaal fan is zei ze: zoek er maar 1 uit om bij jullie pakket te stoppen. Overigens kende Symph het verhaal van How the Grinch stole christmas niet, dus we hebben via youtube gekeken hoe iemand dat boek voorlas O+
pi_219483860
Ik heb ook mijn kerstpakket mogen ontvangen van 2 hele lieve mensen.
Ik had nogal een moeilijke week en dit was zo fijn om te krijgen.
Alles ook echt precies wat ik lekker vind, zo lief. De cadeautjes laat ik nog dicht tot kerst denk ik, er is een brief bij het pakket met een spoiler die ik pas mag openen als ik alles uit heb gepakt :o word je toch wel heel nieuwsgierig van.

Echt ontzettend lief, en super super bedankt. Dit topic bewijst jaar na jaar dat er zulke goede lieve mensen zijn, die iemand die ze alleen online kennen zoveel liefs gunnen O+

Nogmaals ontzettend bedankt Hilliebillie en Vanyel :* :* :*
Twiddel
  Manager PR/Moderator zaterdag 13 december 2025 @ 18:46:18 #205
269689 crew  Viv
  Moderator zaterdag 13 december 2025 @ 20:06:42 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219484853
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Aapie die het dekentje knuffelt O+
Aapie is gek op zachte dingen! Dekentjes, kussentjes, fleece onesie. Hij knuffelt er graag mee en kroelt ook graag met ons. Maar waar hij niks mee heeft? Knuffels _O- Het is een bijzonder kind O+

quote:
17s.gif Op zaterdag 13 december 2025 01:45 schreef Sally het volgende:

[..]
Aapje ook al een Takkie-fan...? Of zie het het verkeerd? :o :@

Je ziet ze veel in dit topic.. :D :+ O-) O~) :D
Ik snap dat je er Takkie in ziet maar het zijn mensen op skies :D Overigens is Aapie wel fan van Takkie, hij heeft ook een heerlijke Takkie kersttrui O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:36 schreef Tink89 het volgende:

[..]
De deken is niet van takkie. Of bedoelde je de pyjama?
Is geen pyjama wat hij aanheeft, gewoon een broek en een trui ;)
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator zaterdag 13 december 2025 @ 20:16:57 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219484957
Nou dat uitpakken met kerst werd hem toch niet _O- Aapie vroeg vanochtend meteen of we uit zouden pakken en ik heb het nog weten te rekken tot de middag. Uiteindelijk maar goed dat we uitgepakt hebben want er zaten ook dingen tussen die je juist VOOR de kerst goed kunt doen, zoals kerstballen knutselen, een kerst doeboek en koekjesbakvormpjes.

Wat een heerlijk pakket, er zit echt voor iedereen wat in. Voor Aapie een paar spelletjes, een doeboek, een dino atlas, een dino badjas, lekkere sokken (voor ons allemaal), een mok (voor iedereen) en voor mij een paar boeken, een kerstlantaarn, geurkaarsen, dekentje, kruik en ik vergeet vast nog heel veel! Persoonlijke hoogtepunten: een kleurboek van Thailand (daar gaan we over 2 maanden heen), een boek met oude brieven over Thailand en het boek Onder de Paramariboom. Ik ben sinds een tijdje geobsedeerd door Suriname dus dit boek stond op mijn Sint lijstje. Ik dacht even dat mijn man contact had gehad met de organisatie _O-

Heel erg bedankt lieve @Tink89 en donateur. We zijn vanmiddag meteen kerstballen gaan knutselen en ik ben heerlijk in bad geweest met de kruidige badschuim. De komende weekenden gaan wij ons goed vermaken met alle lekkere en leuke spulletjes O+

(deze foto gaat over een paar dagen eraf)

Zelf geknutseld O+
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 13 december 2025 @ 20:20:56 #208
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219485004
Wat heerlijk om zo'n blij joch te zien!
  zaterdag 13 december 2025 @ 20:22:59 #209
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219485143
Awwww zo leuk al die blije kinders 🥰
pi_219485276
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 14:06 schreef laziness het volgende:
Na mijn verzendkosten oproepje kwam een user bij mij vragen of er, ondanks dat alle pakketten geregeld zijn, niet nog iets was waarmee we iemand een plezier konden doen. Zeker wel.

Een anonieme ontvanger wilde heel graag weer eens naar een musical. Dus regelden we een theaterbon en verstuurden deze per mail.
[..]

Hopelijk kunnen jullie genieten van een mooie voorstelling binnenkort. O+

[ Bericht 7% gewijzigd door Shii op 13-12-2025 21:06:33 ]
pi_219485295
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 20:16 schreef MaJo het volgende:

Ik ben sinds een tijdje geobsedeerd door Suriname dus dit boek stond op mijn Sint lijstje. Ik dacht even dat mijn man contact had gehad met de organisatie _O-
:D

En wat een leuk jongetje, MaJo. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219485419
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 december 2025 00:35 schreef Sally het volgende:

[..]
Oh nee hoor, dicht laten hoeft niet! :D Want heb je een boom, of krans, of versierselen, of wat dan ook aan kerstigs in huis?

Dan vooral wel open maken :+ ~:) >:O O~)

En uiteraard - heeeel graag gedaan :s)
Heb me wel een breuk mogen sjouwen met het pakket in 1 keer, want de boodschappen zijn wel in etappes gedaan :D _O- Gelukkig met de krantentassen op de fiets de boodschappen thuis krijgen, maar dan nog, haha!
Kersthulpje met een auto gehad om dicht pakket naar het het winkelcentrum te brengen en toen samen gesjouwd naar het DHL punt :')

Maar heelhuids aan gekomen dus :P *O*

Maak er een mooi/beter jaar van! *; Alvast een beginnetje :*

.

P.S. van de weeromstuit en persoonlijke omstandigheden vergat ik een kaartje te schrijven, dus dat volgt nog per eh... postduif :+
Wat super lief, lees dit nu pas.

Wat een liefde in deze post. Alles is super aangekomen, dank!
pi_219486503
Leuk al die blije berichten!
Bij mij en mn vriendin staat morgen uit eten in Eindhoven op de planning, mogelijk gemaakt door deze actie, shoutout naar @F_r

Zin in
pi_219486553
Onze cadeautjes liggen onder de kerstboom. Wowwowwow, wat een hoeveelheid. En allesmaal zo mooi verpakt! Echt tranen in mijn ogen. De kinderen zijn ook zo onder de indruk dat vreemde mensen zoiets liefs voor een ander doen. Kerstavond mogen de pakjes open en komt ook al het lekkers op tafel O+

Foto's in de spoiler (want groot)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals zo ontzettend bedankt lieve @Schanu en @Vanyel
Echt kippevel. Zo dankbaar.

Wordt vervolgd bij het uitpakken!
pi_219486992
Dit moet toch wel het beste feel good topic op het ganse internet zijn. Wat een mooie pakketten allemaal en iedereen is zo aardig en enthousiast voor elkaar. In een wereld vol cynisme en sarcasme zijn deze bits en bytes echt een verademing.

Ik heb inmiddels een sneak preview van het pakket dat hier op de keukentafel staat te wachten:

En hoop van harte dat het de ontvanger ook zo’n warm gevoel zal bezorgen. Mijn jongste kind wilde ook graag betrokken zijn, dus ze hielp met inpakken en waar jaren geleden een schele tijger werd toegevoegd aan het pakket, zal de ontvanger dit jaar érgens een biologisch volledig onwaarschijnlijk speelgoedkatje aantreffen :Y)
pi_219488780
@petervandamned , in de tweede doos zit een vierkante doos met jouw naam erop. Een beetje platte doos. Die kun je het beste wel uitpakken voor kerst :+
  zondag 14 december 2025 @ 09:21:41 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219489542
Ik ben onderweg met pakket en ben zo benieuwd wat ze er van gaat vinden O+
pi_219490549
quote:
99s.gif Op zondag 14 december 2025 03:00 schreef praadje het volgende:
@:petervandamned , in de tweede doos zit een vierkante doos met jouw naam erop. Een beetje platte doos. Die kun je het beste wel uitpakken voor kerst :+
dank je ben erg benieuwd hoor met wat er onder boom allemaal lig

denk dat je die led bol bedoelde ? Die gaat volgende jaar dan netjes worden opgehangen
2fast4u
pi_219490639
Lieve lieve kerstelfjes, ik heb zojuist een super gaaf pakket gekregen van dit forum een vriendin van mij had mij opgegeven,
Ik ben zo ontzettend dankbaar hiervoor, komt ook echt op de juiste tijd wauw wauw wauw.
Duizendmaal dank 😳❤

zondag 14 december 2025 @ 11:37:05 #221
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219490707
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 11:33 schreef DisneyXStitch het volgende:
Lieve lieve kerstelfjes, ik heb zojuist een super gaaf pakket gekregen van dit forum een vriendin van mij had mij opgegeven,
Ik ben zo ontzettend dankbaar hiervoor, komt ook echt op de juiste tijd wauw wauw wauw.
Duizendmaal dank 😳❤

[ link | afbeelding ]
O+ O+ O+
  zondag 14 december 2025 @ 12:31:17 #222
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_219491178
quote:
Duizendmaal dank 😳❤

[ link | afbeelding ]
Stitch! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 december 2025 @ 12:31:59 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219491181
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 december 2025 22:24 schreef Kyara het volgende:
Onze cadeautjes liggen onder de kerstboom. Wowwowwow, wat een hoeveelheid. En allesmaal zo mooi verpakt! Echt tranen in mijn ogen. De kinderen zijn ook zo onder de indruk dat vreemde mensen zoiets liefs voor een ander doen. Kerstavond mogen de pakjes open en komt ook al het lekkers op tafel O+

Foto's in de spoiler (want groot)
SPOILER
Nogmaals zo ontzettend bedankt lieve @:Schanu en @:Vanyel
Echt kippevel. Zo dankbaar.

Wordt vervolgd bij het uitpakken!
Hehe, eindelijk een @PoesInDoos gespot _O- O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_219491320
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 12:31 schreef DJMO het volgende:

[..]
Hehe, eindelijk een @:poesindoos gespot _O- O+
Er waren meer!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_219491364
quote:
Duizendmaal dank 😳❤

[ link | afbeelding ]
Het glazen potje douchescrub is een persoonlijke favoriet van de donateur, net als het Steamtegoed. Het was zo leuk om namens donateur @Frozen-assassin een pakket voor jou samen te stellen. Geniet ervan, en van de warmte van deze kerstactie.
pi_219491487
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Het glazen potje douchescrub is een persoonlijke favoriet van de donateur, net als het Steamtegoed. Het was zo leuk om namens donateur @:Frozen-assassin een pakket voor jou samen te stellen. Geniet ervan, en van de warmte van deze kerstactie.
Jaaa hij ruikt echt heeel niceee. Ben hier zo dankbaar voor❤❤❤
  zondag 14 december 2025 @ 13:29:13 #227
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219491681
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Het glazen potje douchescrub is een persoonlijke favoriet van de donateur, net als het Steamtegoed. Het was zo leuk om namens donateur @:Frozen-assassin een pakket voor jou samen te stellen. Geniet ervan, en van de warmte van deze kerstactie.
Jullie hebben er echt zon tof pakket van gemaakt. Ook namens mij heel erg bedankt! O+
  zondag 14 december 2025 @ 14:04:46 #228
227386 Chouko
Ondertiteld
pi_219492042
Ik heb zojuist een pakket ontvangen van @Jentin en ben helemaal verrast! Het is zoveel en zo mooi allemaal! Kan nu even geen foto maken maar er zit echt van alles in, zelfs een Lego pakket en heel erg veel lekkers! Heerlijke dingen voor in de douche, sokken, een decemberlot, cadeaukaart van de Nintendo shop, nog meer lekkers, fleecedeken, kaarsjes, koffie, brokjes en snacks voor mijn hondje die daar ook heel blij mee is, en alles wat ik nog vergeten ben. Super bedankt, nogmaals, ik ben er gewoon stil van, zo mooi is het en zo veel!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 december 2025 @ 14:34:39 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219492358

Vier stuks klaar voor transport, een bezorg ik straks zelf. De 19e breng ik de twee na laatste pakketten zelf weg met @Rob zelf weg en het laatste pakket gaat in overleg met de ontvanger pas donderdag of vrijdag naar DHL.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_219493068
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 14:04 schreef Chouko het volgende:
Ik heb zojuist een pakket ontvangen van @:Jentin en ben helemaal verrast! Het is zoveel en zo mooi allemaal! Kan nu even geen foto maken maar er zit echt van alles in, zelfs een Lego pakket en heel erg veel lekkers! Heerlijke dingen voor in de douche, sokken, een decemberlot, cadeaukaart van de Nintendo shop, nog meer lekkers, fleecedeken, kaarsjes, koffie, brokjes en snacks voor mijn hondje die daar ook heel blij mee is, en alles wat ik nog vergeten ben. Super bedankt, nogmaals, ik ben er gewoon stil van, zo mooi is het en zo veel!!
Graag gedaan en fijn te horen dat je er zo blij mee bent O+
  zondag 14 december 2025 @ 15:47:26 #231
227386 Chouko
Ondertiteld
pi_219493459
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 23:01 schreef Jentin het volgende:
Dit moet toch wel het beste feel good topic op het ganse internet zijn. Wat een mooie pakketten allemaal en iedereen is zo aardig en enthousiast voor elkaar. In een wereld vol cynisme en sarcasme zijn deze bits en bytes echt een verademing.

Ik heb inmiddels een sneak preview van het pakket dat hier op de keukentafel staat te wachten:

[ link | afbeelding ]

En hoop van harte dat het de ontvanger ook zo’n warm gevoel zal bezorgen. Mijn jongste kind wilde ook graag betrokken zijn, dus ze hielp met inpakken en waar jaren geleden een schele tijger werd toegevoegd aan het pakket, zal de ontvanger dit jaar érgens een biologisch volledig onwaarschijnlijk speelgoedkatje aantreffen :Y)
Ja het speelgoedkatje is zo schattig!!! O+
  zondag 14 december 2025 @ 15:48:40 #232
227386 Chouko
Ondertiteld
pi_219493472
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 15:22 schreef Jentin het volgende:

[..]
Graag gedaan en fijn te horen dat je er zo blij mee bent O+
Ja heel erg blij, je hebt me echt heel blij gemaakt!
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 16:50:51 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219494264
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 20:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bedankt O+ We zijn er zelf ook heel blij mee ;)
pi_219495221
Afgelopen week hoorde ik dat er vanuit Zweden een pakket onderweg is naar mijn ouders O+ En dat gaat op zo'n goed moment komen... mijn vader krijgt morgen weer een chemokuur en mijn moeder had vandaag een zorg breakdown... ze doet alles voor mijn vader ondanks dat ze zelf hartpatiënt is en eigenlijk een nieuwe heup moet.. Dit pakket gaat ze even licht geven... wordt vervolgd.
S. 2014
J. 2016
  zondag 14 december 2025 @ 18:53:36 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_219495254
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 18:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Afgelopen week hoorde ik dat er vanuit Zweden een pakket onderweg is naar mijn ouders O+ En dat gaat op zo'n goed moment komen... mijn vader krijgt morgen weer een chemokuur en mijn moeder had vandaag een zorg breakdown... ze doet alles voor mijn vader ondanks dat ze zelf hartpatiënt is en eigenlijk een nieuwe heup moet.. Dit pakket gaat ze even licht geven... wordt vervolgd.
Pakketjes uit Zweden zijn supergaaf! Fijn dat je ouders er eentje krijgen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 14 december 2025 @ 20:54:20 #236
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219496347
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 20:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nope. Hij lag gratis bij onze bieb. Tip voor andere mensen die m willen lezen ;-)

Heerlijke foto’s Majo!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219496458

Net terug van het uit eten met mijn vriendin, wat we cadeau hadden van het kerstpakket. Was erg geslaagd, hebben een heerlijke avond gehad samen.
pi_219496502
Genieten Cod, wat prachtig dat dat mogelijk is gemaakt door deze actie O+

En wat een mooie pakketten zie ik voorbij komen O+
pi_219496606
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 21:11 schreef Schanu het volgende:
Genieten Cod, wat prachtig dat dat mogelijk is gemaakt door deze actie O+

En wat een mooie pakketten zie ik voorbij komen O+
Ik ben financiëel gewoon niet in staat om voor 2 personen af te rekenen bij uit eten, dus mijn vriendin is degene die vaak betaald of het is 50/50. Dus ik had bij wens ingevuld uit eten met mijn vriendin dat zij een keer niet betaald. Hebben het heel erg fijn gehad samen, heeft ons goed gedaan
  zondag 14 december 2025 @ 21:36:15 #240
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219496827
Ziet er goed uit!
  Manager PR/Moderator maandag 15 december 2025 @ 00:49:44 #241
269689 crew  Viv
pi_219498044
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 18:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een fijn vooruitzicht in deze enorm moeilijke periode. Heel graag gedaan! :*

Weten ze trouwens dat ze ontvangers zijn, of is dat een verrassing? :)
quote:
2s.gif Op zondag 14 december 2025 18:53 schreef Troel het volgende:

[..]
Pakketjes uit Zweden zijn supergaaf! Fijn dat je ouders er eentje krijgen :)
O+ !!
pi_219498257
Gistermiddag @DJMO op bezoek gehad met een geweldig mooi kerstpakket waar ik
Super blij mee ben. Ik zal straks nog ff foto’s toevoegen.
Wat een geweldige akte is dit op Fok!
Ik kan niet genoeg bedanken, ben er verschrikkelijk blij mee en kan aan de slag met mijn hobby’s!
~:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 december 2025 @ 07:16:13 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219498304
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 06:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gistermiddag @:DJMO op bezoek gehad met een geweldig mooi kerstpakket waar ik
Super blij mee ben. Ik zal straks nog ff foto’s toevoegen.
Wat een geweldige akte is dit op Fok!
Ik kan niet genoeg bedanken, ben er verschrikkelijk blij mee en kan aan de slag met mijn hobby’s!
~:)
Ik begrijp dat de cadeautjes de kerstboom niet gehaald hebben? :+

Namens je gulle gever @SebbeSwensje heel erg graag gedaan. Dat je er maar veel plezier aan mag hebben!

pi_219498559
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:54 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Nope. Hij lag gratis bij onze bieb. Tip voor andere mensen die m willen lezen ;-)

Heerlijke foto’s Majo!
Ben ik de enige die kortsluiting kreeg bij het lezen van dit bericht?

Ik dacht echt even dat het kind gratis bij de bieb laag... 🤭
pi_219498666
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 00:49 schreef Viv het volgende:

[..]
Een fijn vooruitzicht in deze enorm moeilijke periode. Heel graag gedaan! :*

Weten ze trouwens dat ze ontvangers zijn, of is dat een verrassing? :)
[..]
O+ !!
Ze weten van niets... :+ *)
S. 2014
J. 2016
pi_219501482
Wat een mooie wensen die vervuld zijn. En ik geniet echt van alles foto’s van de mooie kerstpakketten! Heerlijk topic 🫶
  Manager PR/Moderator maandag 15 december 2025 @ 21:52:18 #247
269689 crew  Viv
pi_219505961
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 09:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Ze weten van niets... :+ *)
:o

Het pakket heeft inmiddels Zweden verlaten, maar is nog niet te traceren via PostNL. Altijd een spannende fase! :%
pi_219506255
Nog twee dagen en dan naar huis en dan kan ik ook het pakket ontvangen *O*

Kijk er echt enorm naar uit :@
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 december 2025 @ 13:03:22 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219509372
Ik werd plat gespamd door DHL. Morgen worden er vier pakketten bezorgd. Morgen gaat er ook nog een pakket de deur uit (op verzoek van de ontvanger zelf). Vandaag wordt er ook ergens iets afgeleverd en vrijdag bezorg ik de laatste twee pakketten met de auto.

dinsdag 16 december 2025 @ 15:54:37 #250
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219510497
Geef nooit je adres voor iets aan een fokker want een jaar later staat er opeens een pakket voor je neus ;)

Lieve @DJMO en @devzero, wat een verrassing. Had niet gehoeven maar wordt wel zeer gewaardeerd, dank jullie wel :*

Mijn heren waren de boel ook aan het bewonderen dus niet alles staat op de foto.

[ Bericht 3% gewijzigd door laziness op 17-12-2025 22:20:41 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')