Jaaa hij ruikt echt heeel niceee. Ben hier zo dankbaar voor❤❤❤quote:Op zondag 14 december 2025 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het glazen potje douchescrub is een persoonlijke favoriet van de donateur, net als het Steamtegoed. Het was zo leuk om namens donateur @:Frozen-assassin een pakket voor jou samen te stellen. Geniet ervan, en van de warmte van deze kerstactie.
Jullie hebben er echt zon tof pakket van gemaakt. Ook namens mij heel erg bedankt!quote:Op zondag 14 december 2025 12:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het glazen potje douchescrub is een persoonlijke favoriet van de donateur, net als het Steamtegoed. Het was zo leuk om namens donateur @:Frozen-assassin een pakket voor jou samen te stellen. Geniet ervan, en van de warmte van deze kerstactie.
Graag gedaan en fijn te horen dat je er zo blij mee bentquote:Op zondag 14 december 2025 14:04 schreef Chouko het volgende:
Ik heb zojuist een pakket ontvangen van @:Jentin en ben helemaal verrast! Het is zoveel en zo mooi allemaal! Kan nu even geen foto maken maar er zit echt van alles in, zelfs een Lego pakket en heel erg veel lekkers! Heerlijke dingen voor in de douche, sokken, een decemberlot, cadeaukaart van de Nintendo shop, nog meer lekkers, fleecedeken, kaarsjes, koffie, brokjes en snacks voor mijn hondje die daar ook heel blij mee is, en alles wat ik nog vergeten ben. Super bedankt, nogmaals, ik ben er gewoon stil van, zo mooi is het en zo veel!!
Ja het speelgoedkatje is zo schattig!!!quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:01 schreef Jentin het volgende:
Dit moet toch wel het beste feel good topic op het ganse internet zijn. Wat een mooie pakketten allemaal en iedereen is zo aardig en enthousiast voor elkaar. In een wereld vol cynisme en sarcasme zijn deze bits en bytes echt een verademing.
Ik heb inmiddels een sneak preview van het pakket dat hier op de keukentafel staat te wachten:
[ link | afbeelding ]
En hoop van harte dat het de ontvanger ook zo’n warm gevoel zal bezorgen. Mijn jongste kind wilde ook graag betrokken zijn, dus ze hielp met inpakken en waar jaren geleden een schele tijger werd toegevoegd aan het pakket, zal de ontvanger dit jaar érgens een biologisch volledig onwaarschijnlijk speelgoedkatje aantreffen
Ja heel erg blij, je hebt me echt heel blij gemaakt!quote:Op zondag 14 december 2025 15:22 schreef Jentin het volgende:
[..]
Graag gedaan en fijn te horen dat je er zo blij mee bent
Bedanktquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
En wat een leuk jongetje, MaJo.
Pakketjes uit Zweden zijn supergaaf! Fijn dat je ouders er eentje krijgenquote:Op zondag 14 december 2025 18:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Afgelopen week hoorde ik dat er vanuit Zweden een pakket onderweg is naar mijn oudersEn dat gaat op zo'n goed moment komen... mijn vader krijgt morgen weer een chemokuur en mijn moeder had vandaag een zorg breakdown... ze doet alles voor mijn vader ondanks dat ze zelf hartpatiënt is en eigenlijk een nieuwe heup moet.. Dit pakket gaat ze even licht geven... wordt vervolgd.
Nope. Hij lag gratis bij onze bieb. Tip voor andere mensen die m willen lezen ;-)quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
En wat een leuk jongetje, MaJo.
Ik ben financiëel gewoon niet in staat om voor 2 personen af te rekenen bij uit eten, dus mijn vriendin is degene die vaak betaald of het is 50/50. Dus ik had bij wens ingevuld uit eten met mijn vriendin dat zij een keer niet betaald. Hebben het heel erg fijn gehad samen, heeft ons goed gedaanquote:Op zondag 14 december 2025 21:11 schreef Schanu het volgende:
Genieten Cod, wat prachtig dat dat mogelijk is gemaakt door deze actie
En wat een mooie pakketten zie ik voorbij komen
Een fijn vooruitzicht in deze enorm moeilijke periode. Heel graag gedaan!quote:Op zondag 14 december 2025 18:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Afgelopen week hoorde ik dat er vanuit Zweden een pakket onderweg is naar mijn oudersEn dat gaat op zo'n goed moment komen... mijn vader krijgt morgen weer een chemokuur en mijn moeder had vandaag een zorg breakdown... ze doet alles voor mijn vader ondanks dat ze zelf hartpatiënt is en eigenlijk een nieuwe heup moet.. Dit pakket gaat ze even licht geven... wordt vervolgd.
quote:Op zondag 14 december 2025 18:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Pakketjes uit Zweden zijn supergaaf! Fijn dat je ouders er eentje krijgen
Ik begrijp dat de cadeautjes de kerstboom niet gehaald hebben?quote:Op maandag 15 december 2025 06:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gistermiddag @:DJMO op bezoek gehad met een geweldig mooi kerstpakket waar ik
Super blij mee ben. Ik zal straks nog ff foto’s toevoegen.
Wat een geweldige akte is dit op Fok!
Ik kan niet genoeg bedanken, ben er verschrikkelijk blij mee en kan aan de slag met mijn hobby’s!
Ben ik de enige die kortsluiting kreeg bij het lezen van dit bericht?quote:Op zondag 14 december 2025 20:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nope. Hij lag gratis bij onze bieb. Tip voor andere mensen die m willen lezen ;-)
Heerlijke foto’s Majo!
Ze weten van niets...quote:Op maandag 15 december 2025 00:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Een fijn vooruitzicht in deze enorm moeilijke periode. Heel graag gedaan!![]()
Weten ze trouwens dat ze ontvangers zijn, of is dat een verrassing?
[..]!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |