Ja ik ben ook echt zo verliefd geworden. Ik heb wel 20 keer wow gezegd tijdens het uitpakken. Vind hem echt heel mooi, dank je welquote:Op vrijdag 12 december 2025 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heel erg graag gedaan. De schaal kwamen we op dag 1 tegen, ik had een vaag idee in m’n hoofd en daar stond opeens het mooiste exemplaar dat ik ooit gezien heb. Donateur @:egeltje1985 heeft ook nog wel een verhaal bij de schaal…
Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:47 schreef Postbus100 het volgende:
Ik had vanmorgen ineens een PostNL-briefje tussen de deur. Ja, tussen de deur, want mijn buurman had mijn pakketje aangenomen en had zo laten weten dat er een pakket voor mij bij hem stond. Meteen een mooie neveneffect van deze FHF-actie, want ik had tot nu toe al mijn buren ontmoet, behalve deze. Nu deze ook(ik ben net verhuisd, wat ook samenhangt met de reden dat ik een kerstpakket heb aangevraagd).
Ik had niets besteld, dus ik had zo'n vermoeden dat dit hèt FHF-kerstpakket zou zijn. En dat was ook zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet zeker of mijn donateur en shopper bekend willen worden, maar dankjulliewel!!![]()
![]()
Ik vind die rode vaas echt vet, die gaat een mooi plekje in mijn huis krijgenEn dat Rituals-pakket ruikt héérlijk, dat wordt genieten onder de douche (die andere fles ruikt trouwens ook goed
)
Nou eens even nadenken of dat ik de (ingepakte) cadeautjes onder de kerstboom leg tot kerst, of dat ik ze nu direct uitpak...
Twee minuten later: oké, f*ck it.
[ afbeelding ]
Wat leuk en mooi allemaal![]()
DANKJULLIEWEL. Erg leuk en erg lief
Ha ja! Ik had ook zo'n mooie schaal, uit Portugal. Alleen een ronde, niet met leuke bakjes erin. En die stond in de brede vensterbank in de keuken dienst te doen als fruitschaal. Totdat het heel heet was in de zomer, ik lekker alle ramen openzette en toen ineens een flinke windvlaag een eind maakte aan de schaal.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heel erg graag gedaan. De schaal kwamen we op dag 1 tegen, ik had een vaag idee in m’n hoofd en daar stond opeens het mooiste exemplaar dat ik ooit gezien heb. Donateur @:egeltje1985 heeft ook nog wel een verhaal bij de schaal…
Ah wat balen!quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha ja! Ik had ook zo'n mooie schaal, uit Portugal. Alleen een ronde, niet met leuke bakjes erin. En die stond in de brede vensterbank in de keuken dienst te doen als fruitschaal. Totdat het heel heet was in de zomer, ik lekker alle ramen openzette en toen ineens een flinke windvlaag een eind maakte aan de schaal.![]()
Dus, pro-tip: kijk uit, is breekbaar.
En daar doen we het voorquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:59 schreef Newone82 het volgende:
Dit maakt dit jaar helemaal weer goed!
quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Waxmelts zijn het. Tip: smelt ze niet direct in het brandertje maar leg ze in een leeg cupje van een waxinelichtje, dat scheelt uitbikken
Briljante tip, thanksquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Waxmelts zijn het. Tip: smelt ze niet direct in het brandertje maar leg ze in een leeg cupje van een waxinelichtje, dat scheelt uitbikken
Het is jullie ontzettend gegundquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:44 schreef Schanu het volgende:
Wij hebben vandaag in de doos gespiekt, alle cadeautjes uitgestald en besloten onze eigen cadeautjes alvast open te maken want we konden de positiviteit goed gebruikenen we zijn zo verwend
Allemaal mooi ingepakte cadeautjes en heerlijke snoepjes voor de kinderen. De jongste is gék op die jelly strings![]()
[ afbeelding ]
En voor mijn vrouw en mij heerlijke chocola, een kleine prosecco, douchespulletjes en van die lekker ruikende brandtabletjes (hoe noem je die eigenlijk?). Wat een verwenpakket, dankjulliewel @:doedezemaar @:Symphonic, we zijn echt onwijs blij
De foto's van de cadeautjes van de meidjes volgen uiteraard nog
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |