Issie nog heel?!quote:Op donderdag 11 december 2025 15:47 schreef DJMO het volgende:
@:rob zei met een heel onschuldig gezicht dat hij even iets moest ophalen in een winkel. Zonder te zeggen wat. Toen had ik al onraad moeten ruiken, want normaal doet hij nooit zo geheimzinnig, de smiecht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Z'n auto is nu wel een teringebende, want ik moest en zou onmiddellijk weten wat er in zat natuurlijk.
De tekst op het kaartje hou ik voor mezelf, maar lieve lieve @:laziness en Grote Wensen Donateur: dank jullie wel. Ik stond in tranen op de parkeerplaats en terwijl ik dit typ schiet ik weer vol.
quote:
Yesquote:Op donderdag 11 december 2025 17:01 schreef PinkLow het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Werkt dit zo?
Ik dacht pas het ff snel aan, maar jij was snellerquote:
Ik hoop hier zaterdag haha, morgen niet thuisquote:Op donderdag 11 december 2025 16:27 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ja het was ook te mooi om waar te zijn dat er gister een bezorgtijd in stond (die ergens vannacht is verdwenen). Ach goede hoop op morgen.
quote:Net zonder qr code naar de dhl. En dan even zoeken waar het pakket op stond toch eindelijk gevonden. Vroeg de meneer wat voor pakket het was.. nou uuuh ik denk die grote daar met kerst papier. Echt een joekel van een doos!
quote:Op donderdag 11 december 2025 17:01 schreef PinkLow het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze heeft geen inpakpakket foto's, heeft ze natuurlijk niet over nagedacht. Maar ze vertelde wel dat echt alles was ingepakt en dat dat zoveel moeite en tijd heeft gekost. Ze stond echt versteld.
Lieve Secret Santa, als je de cadeautjes herkent, duizend maal dank namens mij en mijn familielid. ♡♡♡♡♡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Vervolgquote:Op donderdag 11 december 2025 17:23 schreef laziness het volgende:
Anonieme ontvanger heeft pakket afgehaald. Uitpakken volgt later.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Zo!! Wat een pakket zeg. Ik kon niet wachten tot kerst Er zat echt veel in en allemaal leuke dingen + veel voor de kat. Het eerste speeltje wordt al druk mee gespeeld: het is een soort open balletje met een belletje erin en veertjes eraan. Die gooi ik weg en de kat brengt die weer terug om nog meer te spelen.
Ik had bijna het 2e kaartje gemist, want ze waren hetzelfde en ik had niet door dat er 2 inzaten Er zat tussen de cadeautjes ook eentje met games waarvan, indien ik er eentje al had, ik ze terug kon sturen naar de gever. (Ondanks dat ik er eentje al heb, ga ik er iemand anders blij mee maken. Soort van pass it on )
Ik wilde ook al een tijdje oortjes, want een koptelefoon op het werk is niet altijd handig, maar toch kocht ik ze niet — en nu zaten ze in het kerstpakket!!! En er komt lekker geluid uit
Verder zat er zoveel in, te veel om op te noemen. Er zaten een paar dingetjes in die niet op de foto staan, zoals een lekkere fles whisky, een Good Roll (wc-papier) en een bed voor de kat. Ontzettend bedankt voor alles voor iedereen die heeft meegewerkt aan dit en alle andere pakketten!
quote:Ik ben helemaal sprakeloos - ècht.
Nu al, na pas 1 reuzedoos openmaken.
En...: t zijn stevige van Heiderun, ipv de simpele Action-kwalitateit!
Sta te janken😢
Wat toffquote:Op donderdag 11 december 2025 21:04 schreef laziness het volgende:
Er was ook een anonieme ontvanger die opbergboxen wilde om het huis opgeruimd te krijgen.
Ik vroeg naar maten en kreeg een paar action linkjes. Nou bezorgt action niet en de grote wensen donateur heeft een iets ruimer budget dus gingen we voor Xenos. Twee mega dozen waren afgeleverd. Alleen was de ontvanger helemaal niet thuis.
Vragen bij de buurvrouw leverde niks op. Zij had niks aangenomen. Er was geen briefje in de brievenbus, er was niks te vinden.
Ik ging met Xenos chatten en zij gingen DPD vragen het te onderzoeken. Tot mijn verbazing kreeg ik na twee dagen een nieuwe verzendbevestiging en DPD bezorgmail.
Inmiddels had ontvanger ergens verstopt in een hoekje van het grote complex toch twee mega dozen gevonden. Ding dong, daar kwam de bezorger nog twee mega dozen bezorgen.
Toen waren er opeens heel veel opbergboxen!
Er bleek in de eerste ronde wel wat gesneuveld te zijn dus daar hoefden we dan ook niet meer achteraan. Hulde aan Xenos die binnen twee dagen zonder verdere vragen gewoon de bestelling nog een keer opstuurde. En nee een ontvanger zonder auto gaan we niet boxen van 80L met het OV terug laten brengen omdat het nu twee keer bezorgd blijkt. Dat zien we voor deze keer maar als kerstcadeautje
[..]
Voor de mensen die zich afvroegen waar dit op sloeg:quote:
Die is leuk!quote:Op donderdag 11 december 2025 23:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor de mensen die zich afvroegen waar dit op sloeg:
[ afbeelding ]
Ik heb dus een geweldige snoeppot van Nijntje gekregen
Heel graag gedaan en veel plezier met uitpakken!quote:Op donderdag 11 december 2025 18:08 schreef Ynske het volgende:
Lieve CaVaBien en H.Vviv dank jullie wel!
Voor de kleine een hele uitdaging, maar we gaan wachten tot kerst om uit te pakken.
[ afbeelding ]
Heel erg graag gedaan. De schaal kwamen we op dag 1 tegen, ik had een vaag idee in m’n hoofd en daar stond opeens het mooiste exemplaar dat ik ooit gezien heb. Donateur @egeltje1985 heeft ook nog wel een verhaal bij de schaal…quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:08 schreef Gooischevrouw het volgende:
Lieve allemaal,
Ik heb het (tapas)pakket inmiddels ontvangen en ik ben tot tranen toe geroerd. Het is écht prachtig! Ik ben echt direct verliefd geworden op de prachtige tapasschaal, ik kan niet wachten om deze te gebruiken. 🥰
Natuurlijk kon ik niet wachten en heb ik alles open gemaakt. Al die vermaak-dingetjes erbij… de puzzels, tijdschriften, alles! Echt zo’n attent gebaar. Ik doe altijd van dat merk de puzzels en deze had ik nog helemaal niet, dus helemaal leuk, ik ga er straks gelijk aan beginnen. En dan óók nog een Bol-kaart erbij, wauw!
En dan het ornament, dat zal vanaf nu elk jaar een plekje in mijn kerstboom krijgen. Het herinnert me eraan dat het leven niet altijd maakbaar is, maar dat er nog mensen op de wereld zijn die zich inzetten om iets goeds voor een ander te doen. Zo’n klein gebaar kan zoveel betekenen, en juist dat maakt het zo bijzonder en waardevol.
Ik ben gewoon zo dankbaar en blij met alles, het voelt echt als een lichtpuntje in een periode die best zwaar was. Donateurs, shopper… ik weet niet of jullie benoemd willen worden maar dank jullie wel uit de grond van mijn hart! ❤
(Ik ga zo uiteraard ook nog de foto’s proberen te plakken, daar heb ik even wat tijd voor nodig om te kijken of het lukt).
https://ibb.co/5gX9DtXh
https://ibb.co/KzxmkMLT
https://ibb.co/k24n9Tx2
https://ibb.co/JwQZr2dp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |