Je deed dit fantastische initiatief helemaal alleen. Natuurlijk wilden we iets voor je doen!quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:54 schreef laziness het volgende:
Geef nooit je adres voor iets aan een fokker want een jaar later staat er opeens een pakket voor je neus![]()
Lieve @:DJMO en @:devzero, wat een verrassing. Had niet gehoeven maar wordt wel zeer gewaardeerd, dank jullie wel![]()
Mijn heren waren de boel ook aan het bewonderen dus niet alles staat op de foto.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor de mensen die zich afvragen waarom nou juist ik rode wijn in een pakket heb gestopt. Daar zit een kleine anekdote achter.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:54 schreef laziness het volgende:
Geef nooit je adres voor iets aan een fokker want een jaar later staat er opeens een pakket voor je neus![]()
Lieve @:DJMO en @:devzero, wat een verrassing. Had niet gehoeven maar wordt wel zeer gewaardeerd, dank jullie wel![]()
Mijn heren waren de boel ook aan het bewonderen dus niet alles staat op de foto.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Nogmaals dankjewelquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Je deed dit fantastische initiatief helemaal alleen. Natuurlijk wilden we iets voor je doen!
Met zoveel pakketten kijk ik ook niet meer op een pakket meer of minderquote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef laziness het volgende:
En DJMO ook die al zoveel pakketten had!
Heel erg graag gedaan hoor. Geniet ervan! DJMO heeft goed haar best gedaanquote:Op woensdag 17 december 2025 12:23 schreef Troel het volgende:
En dank aan de gulle gever (waarvan ik niet weet of ik de naam mag noemen, ook al weet ik het wel)
Jij bent van username veranderd? Ik leg nu de link pas!quote:Op woensdag 17 december 2025 14:26 schreef Mommychilgrad het volgende:
[..]
Heel erg graag gedaan hoor. Geniet ervan! DJMO heeft goed haar best gedaan
Haha, klopt! My badquote:Op woensdag 17 december 2025 14:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Jij bent van username veranderd? Ik leg nu de link pas!
Zo maakte ik ook een koppeling met dezelfde shopper als vorig jaar omdat de ontvanger van username was veranderd en daardoor de historie niet betrouwbaar was.
De moeilijkere zaken van het leven van een organisator
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel @DJMO en de organisatie ! Ik heb zelf best wel een bewogen tijd gehad dit jaar met veel dingen die ik liever niet had meegemaakt en dit maakt mij toch wel weer even heel vrolijk!
Daarbij wil ik nog even even zeggen dat ik hoop dat we allemaal betere tijden tegemoet gaan!
Ik ga zo lekker mijn eerste pakje openmaken en er vanaf vandaag elke dag eentje te openen.
En die Rotterdammer worst mooi een keer oppeuzelen tijdens een wedstrijd van Feyenoord hopelijk brengt dat nog geluk
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Hahaha tja regels zijn regels. Wel flauwquote:Op woensdag 17 december 2025 15:56 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Het laatste pakket is afgeleverd bij postnl. Doos was 1 fucking centimeter te hoog om met DHL te versturen
quote:Ik had al een berichtje van DJMO gekregen dat mijn pakket onderweg was.
Vanmiddag werd het afgeleverd. Netjes rechtop gehouden door de bezorger!
En wat een ontzettend groot pakket is het. Echt prachtig.
Thee, snoepjes, droge worst, chocola, lekkere douchegel, servetten, zeepjes, kattenspeeltjes. Echt veel te veel om op te noemen!
De grote muis viel bij de beide dames meteen in de smaak. Meer van de speeltjes heb ik ze maar niet gegeven, dat komt later wel!
DJMO; heel erg bedankt voor het shoppen. Ik vind het ontzettend knap dat je, ondanks alles, dit nog voor elkaar hebt gekregen ook <3
Qltel en Rewimo; echt ontzettend bedankt! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen... <3
quote:Op woensdag 17 december 2025 17:50 schreef laziness het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig valt het goed in de smaak. En wat dat betreft gaat alle eer naar DJMO, wij hebben alleen voor het budget gezorgd. Ik hoop ook dat je veel plezier gaat hebben van de oordopjes.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:50 schreef laziness het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Bedankt DJMO en gever voor het mooie pakket. Ik ben er heel blij mee.
Fijn dat alles heel is aangekomen!quote:Op woensdag 17 december 2025 21:50 schreef laziness het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehehe. @iteejer wist al hoe groot en zwaar de doos isquote:Op donderdag 18 december 2025 18:37 schreef yvonne het volgende:
Foto grmbl
[ afbeelding ]
Een pakje, sjezus, schrik me naar ~:
Hejje weer een lekkere dikke doos jaquote:Op donderdag 18 december 2025 18:37 schreef yvonne het volgende:
Foto grmbl
[ afbeelding ]
Een pakje, sjezus, schrik me naar ~:
De sneak heeft ook helemaal niks gezegdquote:Op donderdag 18 december 2025 18:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hehehe. @:iteejer wist al hoe groot en zwaar de doos is
En ik had intussen de grootste lolquote:Op donderdag 18 december 2025 18:49 schreef yvonne het volgende:
@:djmo dankjewel!!!!!
Morgen eerst pijnpoli en dan ga ik fijn pijnvrij uitpakken. Ja, ik ga niet wachten hoor
[..]
De sneak heeft ook helemaal niks gezegd
Ik stuiter lekker met je mee. Dit is enorm leuk.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen komt het pakket
Ben een stuiterende kleuter nu
Maar ik stuiter lekker verder van de voorpret
Pfff.. na drie lange dagen (en 1000 keer track & trace checken) is het pakket ein-de-lijk vindbaar bij PostNL!quote:Op maandag 15 december 2025 21:52 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Het pakket heeft inmiddels Zweden verlaten, maar is nog niet te traceren via PostNL. Altijd een spannende fase!
Vandaag is mijn vader jarig, hoe mooi zou het zijn als het vandaag ook nog bezorgd wordtquote:Op donderdag 18 december 2025 21:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Pfff.. na drie lange dagen (en 1000 keer track & trace checken) is het pakket ein-de-lijk vindbaar bij PostNL!![]()
Bezorgtijd: vandaag staat er nu!quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vandaag is mijn vader jarig, hoe mooi zou het zijn als het vandaag ook nog bezorgd wordt
Ondanks alle zorgen, toch gefeliciteerd met je vaders verjaardagquote:Op vrijdag 19 december 2025 07:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vandaag is mijn vader jarig, hoe mooi zou het zijn als het vandaag ook nog bezorgd wordt
quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 19 december 2025 09:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ondanks alle zorgen, toch gefeliciteerd met je vaders verjaardag
Namens deze jarige: van harte met je vader!quote:Op vrijdag 19 december 2025 07:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]

Dat geloof ik graag, want ook voor je haarballen zitten er dingen in en dat ruikt ie natuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:59 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen voor ik weg moest maarre, binnen één seconde zat ie er in.
Jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:27 schreef Mommychilgrad het volgende:
[..]
Namens deze jarige: van harte met je vader!
Ik was van beneden naar boven aan t lezen en dacht 'haarballen?!'quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, want ook voor je haarballen zitten er dingen in en dat ruikt ie natuurlijk
Heb je het grootste pakket op de bodem al uitgepakt??quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve @:DJMO
Jouw pakket kwam net binnen. Jemig wat ongelooflijk veel en wat heb je ongelooflijk je best gedaan. Het is perfect. Dank je wel
Dingen om lekker voor mezelf mee te zorgen. Dingen om creatief mee te zijn. Dingen die praktisch en fijn zijn. Dingen die me laten lachen. Dingen die cozy zijn en een pathé bon om twee films thuis te kijken. Wat ik heerlijk met mijn bestie ga doen.
Ik weet niet waar ik het meest blij mee ben, omdat alles fantastisch is en duidelijk met zorg uitgezocht. Je weet precies wat ik leuk en fijn en handig vind
Echt heel erg bedankt en een warme knuffel
Dank je wel
Okequote:Op vrijdag 19 december 2025 17:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je het grootste pakket op de bodem al uitgepakt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |