Ik ben benieuwd of je dat gemene cadeautje kunt raden voor je het open maaktquote:Op maandag 8 december 2025 12:06 schreef Rafeiro het volgende:
Het staat een beetje schots en scheef, maar er "moest" "gelijk" een foto gefabriceerd worden.
Dus hop! kleedje op bed en stapelen maar. Niet echt een handige plek om op te stapelen of om het te laten staanMaar het geeft zo wel een redelijk overzicht
Buiten Karel, heeft echt alles in die doos gezeten, iets met Tetris voor gevorderden![]()
Maar zolang het water maar blijft stromen en de apparaten het blijven doen heb ik mijn noodrantsoen binnen
Echt [2e thee van links onder, half achter het "gemene" cadeautje] dit.
Lieve gulle gever en shoppers, inpakkers, organisatie en iedereen hier,
Bedankt! en alvast een hele fijne dagen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat probeerde ik vroeger met de sinterklaaskadootjes ook, uitgebreid voelen en rammelen enzo.quote:Op maandag 8 december 2025 13:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je dat gemene cadeautje kunt raden voor je het open maakt
Dat doe ik nu nog steedsquote:Op maandag 8 december 2025 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat probeerde ik vroeger met de sinterklaaskadootjes ook, uitgebreid voelen en rammelen enzo.
Dat doet mijn vriend met elk pakketje dat op mijn naam binnen komt, kijken of ik lego besteld hebquote:Op maandag 8 december 2025 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat probeerde ik vroeger met de sinterklaaskadootjes ook, uitgebreid voelen en rammelen enzo.
Die rammelen niet altijdquote:Op maandag 8 december 2025 15:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriend met elk pakketje dat op mijn naam binnen komt, kijken of ik lego besteld heb
Weer wat geleerd, ik ben een echte digibeet, ha ha ha.quote:
Het inpakpapier past prima in het interieur, maar respect dat jullie kunnen wachtenquote:Op maandag 8 december 2025 17:47 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, ik ben een echte digibeet, ha ha ha.
Met uitpakken wachten we tot kerstavond.
Geen probleem om te wachten, hebben we wat om naar uit te kijken.quote:Op maandag 8 december 2025 17:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het inpakpapier past prima in het interieur, maar respect dat jullie kunnen wachten
Die van mij tot nu toe helaas wel allemaalquote:
Hallo tante Cquote:Op maandag 8 december 2025 17:37 schreef fietsmiep het volgende:
Ik ga proberen foto's te plakken, met hulp van qltel, even zien of het goed gaat.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2025 17:37 schreef fietsmiep het volgende:
Ik ga proberen foto's te plakken, met hulp van qltel, even zien of het goed gaat.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het vanavond op de post gedaan, aangetekend laten verzenden. Ik hoop niet dat de ontvangers dat erg vinden maar ik heb net een hele slechte ervaring gehad met dhl waar die een enorm pakket van mij gewoon hebben laten verdwijnen
Twiddel
Ik zie een link met de post boven jequote:Op dinsdag 9 december 2025 11:10 schreef mir1986 het volgende:
Wow, vanochtend kwam de postbode met twee pakketten! Super leuk! Wij gaan het komende weekend de cadeautjes uitpakken. Wij willen alvast de gever ontzettend bedanken! Super lief!
quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zie een link met de post boven je
Ik heb veel opties op het formulier gegeven, dus aan mij ligt het niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:52 schreef Peejtur het volgende:
Wel voor de volgende keer voor de ontvangers:
Plaats meer info. Beantwoord de vragen iets uitgebreider. Dit was echt bijzonder lastig deze keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |