Fijn dat het allemaal gaat lukken toch.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:25 schreef DJMO het volgende:
Ik ga morgen nog wat cadeautjes inpakken, en de pakketten labelen, zodat @:Rob ze vrijdag naar de verzender kan bonjouren, of uiterlijk zondag op z'n laatst met z'n tweeën weg te brengen. Ik zit nog op één ding te wachten om een aantal pakketten af te maken, en dan kunnen ze geseald worden.
Wauw! Dat je dit (in deze omstandigheid) doet! Respect!quote:Op woensdag 10 december 2025 11:25 schreef DJMO het volgende:
Ik ga morgen nog wat cadeautjes inpakken, en de pakketten labelen, zodat @:Rob ze vrijdag naar de verzender kan bonjouren, of uiterlijk zondag op z'n laatst met z'n tweeën weg te brengen. Ik zit nog op één ding te wachten om een aantal pakketten af te maken, en dan kunnen ze geseald worden.
Denk wel aan jezelf he? Als het te veel is gewoon alles opsturen!quote:Op woensdag 10 december 2025 11:25 schreef DJMO het volgende:
Met wegbrengen bedoelde 8k naar een verzendpunt van postnl of DHL servicepunt wegbrengenquote:Op woensdag 10 december 2025 13:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Denk wel aan jezelf he? Als het te veel is gewoon alles opsturen!
Iets met belofte en schuld.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw! Dat je dit (in deze omstandigheid) doet! Respect!
Gelukkig. Ik dacht even dat je op je verlofdag ook nog heel Nederland door wilde gaan crossen. Dat leek me niet echt de bedoelingquote:Op woensdag 10 december 2025 14:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met wegbrengen bedoelde 8k naar een verzendpunt van postnl of DHL servicepunt wegbrengen![]()
quote:Op woensdag 10 december 2025 14:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was sjouwen (en bijfrankeren vanwege te hoog gewicht van 1 doos), maar alle 6 de pakketten zijn nu verstuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op woensdag 10 december 2025 17:08 schreef Ynske het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Ik heb je een DM gestuurd met uitleg.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:39 schreef Gooischevrouw het volgende:
Lieve allemaal,
Ik zie in de post.nl app dat mijn pakket onderweg is en morgenochtend geleverd gaat worden. Ik heb op het formulier anoniem aangevinkt maar waarom? Geen idee (foutje) 🫣 als ik het pakket heb zal ik ook zeker hier een bericht en foto’s (daar zal ik wat hulp bij nodig hebben) plaatsen.
Het pakket komt echt op het juiste moment. Ook hier al een paar weken grieperig en door mijn immuunsysteem wat op zijn gat ligt, komen al mijn klachten in alle hevigheid terug. Daardoor kan ik weinig en zit ik eerlijk gezegd in een flinke dip. En juist daarom voelt dit zo enorm bijzonder… hoe fijn is het dat ik ergens naar uit kan kijken.
Ik heb het al een paar keer gezegd maar ik doe het gewoon nóg een keer: alle donateurs, shoppers en iedereen die dit in goede banen leidt (laziness) jullie zijn goud waard. Het is lastig om echt onder woorden te brengen wat dit betekent, maar geloof me… dit is een lichtpuntje dat harder binnenkomt dan jullie misschien beseffen.
Dankjewel, uit de grond van mijn hart. ❤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja die heeft ook niets te klagen! En ook spelletjes voor de collectie van mijn dochter! Toevallig allemaal wat ze nog niet had!quote:
Aaww wat rotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
quote:Op woensdag 10 december 2025 20:56 schreef Ireth het volgende:
OMGWTFNOWAY!!!!![]()
![]()
![]()
2 hele grote zware dozen!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
@:Heywoodu en Bruna, dit is echt zo gigantisch veel lekkere dingen!!Heel erg dankjewel voor het uitgebreide zoete en feestelijke tintje in december
![]()
(en januari, februari, maart enz. vermoed ik
)
En ook een shout-out naar "de zus van" om het langs te komen brengenWoww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
quote:Op woensdag 10 december 2025 17:29 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |