Nog 59!quote:Op zondag 14 december 2025 11:41 schreef Felagund het volgende:
Goedemorgen!
Nog maar 54 dagen wachten.
Leuk, waar ga je kijken?quote:Op zondag 14 december 2025 12:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog 59!
Dan ben ik zelf in Milaan
Schaatsen 5000k vrouwenquote:
Is dat zo'n onderdeel die al voor de officiële opening wordt begonnen?quote:
Ook mijn top 2. En de alpine ski onderdelenquote:Op maandag 15 december 2025 13:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kijk zo hard uit naar het schansspringen en biat(h)lon.
AI drekquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef raptorix het volgende:
Leukere foto voor in de OP
[ afbeelding ]
Lijkt me dat de sport module erbij moet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je nu alleen een basic HBO abo nodig voor dit spul? Daar duwen we wel weer even 6 euro tegenaan
Nog even gegoogled en ik lees ditquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lijkt me dat de sport module erbij moet.
Dat wordt lawinegevaar ....quote:Mariah Carey (56) gaat een Italiaans lied zingen tijdens de openingsceremonie van de aankomende Olympische Winterspelen.
De komst van Mariah werd vorige maand al bevestigd. "Ze zal velen van ons betoveren", belooft ceremonieproducent Marco Balich. Tijdens het evenement zijn er ook rollen voor de Italiaanse sterren Andrea Bocelli en Laura Pausini.
Volgens Marco zijn de echte sterren van de ceremonie echter de atleten. De openingsceremonie is op 6 februari in Milaan.
Gewoon even thuis eten op bepaalde dagenquote:Op zondag 25 januari 2026 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
Dat het uiteraard weer samenvalt met de carnaval (zoals altijd) is ook eigenlijk zowel een voor als nadeel. Beetje brak 's ochtends wat sport kijken voor je weer op pad gaat is mooi. Maar alles daarna mis je.
En dan lekker zat meeposten hier.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gewoon even thuis eten op bepaalde dagen
Preciesquote:
@:kjeldnuisquote:“I have never been single going into any Olympics in my life,” she told Self magazine. “So I’m excited to try that out.”
Gaat het er op zo'n Olympisch winterdorp er net zo wild aan toe als bij de zomerspelen?quote:Op maandag 26 januari 2026 18:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lindsey Vonn single for first time ever at Olympic Games: 'I'M EXCITED TO TRY THAT OUT'
[..]
@:kjeldnuis
Ik vrees het wel voor @heywooduquote:Op maandag 26 januari 2026 18:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Gaat het er op zo'n Olympisch winterdorp er net zo wild aan toe als bij de zomerspelen?
Oei.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vrees het wel voor @:heywoodu
quote:Op maandag 26 januari 2026 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vrees het wel voor @:heywoodu
Ja, werd Annemarie niet het schaatsend matras genoemd? Kjeld is ook niet vies van een scheve schaats.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Gaat het er op zo'n Olympisch winterdorp er net zo wild aan toe als bij de zomerspelen?
Graag pics. (wel van voor gebruik)quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:34 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, hoe het ook zij, ik wil straks natuurlijk sowieso een paar olympische condooms als souvenir hebben, dat lijkt me toch wel supercool
Staan daar de Olympische ringen op?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:34 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, hoe het ook zij, ik wil straks natuurlijk sowieso een paar olympische condooms als souvenir hebben, dat lijkt me toch wel supercool
Denk dat de ChatGPT's van deze wereld wel een heel eind kunnen komen met de informatie van de websites in een voor jou handig overzicht te gieten.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:16 schreef Remco het volgende:
Complete 2 weken vrij kunnen krijgen door nog ontzettend veel uren van vorig jaar over te hebben gehouden. Erg veel zin aan!
Ben van plan ook nog even een overzichtelijk overzicht te gaan maken van wat ik wil zien en wanneer dat is. Nog niet echt een manier gevonden dat snel en makkelijk voor elkaar te krijgen.
Ik heb deze sheet samengestelt, het is wel erg in detail: https://docs.google.com/s(...)ZIfEJ-mWsh2_/pubhtmlquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:16 schreef Remco het volgende:
Complete 2 weken vrij kunnen krijgen door nog ontzettend veel uren van vorig jaar over te hebben gehouden. Erg veel zin aan!
Ben van plan ook nog even een overzichtelijk overzicht te gaan maken van wat ik wil zien en wanneer dat is. Nog niet echt een manier gevonden dat snel en makkelijk voor elkaar te krijgen.
Na 5 verschillende promts hebben geprobeerd was het nog niet compleet dus dat maar opgegeven.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat de ChatGPT's van deze wereld wel een heel eind kunnen komen met de informatie van de websites in een voor jou handig overzicht te gieten.
Dat ziet er goed uit zegquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb deze sheet samengestelt, het is wel erg in detail: https://docs.google.com/s(...)ZIfEJ-mWsh2_/pubhtml
Thx, ik heb uit de API van de Officiele Website gehaaltquote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Na 5 verschillende promts hebben geprobeerd was het nog niet compleet dus dat maar opgegeven.
[..]
Dat ziet er goed uit zeg!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |