Ik kan dat ook niet. Wel respect voor de mensen die dat wel kunnen. Spoilers ontwijken is tegenwoordig nauwelijks te doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:43 schreef mitt het volgende:
[..]
kijk jij dingen terug? Ik kan dat echt niet.
Bij de minder prominente sporten vind ik dat wel te doen. Bij schaatsen en shorttrack probeer ik dat echt te vermijdenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Spoilers ontwijken als je spoilers daadwerkelijk wilt ontwijken is echt ongelooflijk makkelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:51 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet. Wel respect voor de mensen die dat wel kunnen. Spoilers ontwijken is tegenwoordig nauwelijks te doen.
De wat?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, de enshittification heeft ook bij HBO toegeslagen
Wel abo heb ik in vredesnaam nodig?
Het zit hem inderdaad ook vooral in het willen. Bij iets wat ik echt spannend vind en niet kan zien wint de nieuwsgierigheid het vaak.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spoilers ontwijken als je spoilers daadwerkelijk wilt ontwijken is echt ongelooflijk makkelijk
quote:
Nederlandse wiki heeft wel een magere uitleg hiervan, dus ik verwijs ook even naar de Engelse uitleg:quote:Platformverval, ook platformverloedering[1] (Engels platform decay, beter bekend onder het schuttingwoord enshittification), is een term waarmee de degradatie of het afnemend nut van een online-omgeving voor de gebruiker wordt bedoeld.
quote:Enshittification, also known as crapification and platform decay, is a process in which two-sided online products and services decline in quality over time. Initially, vendors create high-quality offerings to attract users, then they degrade those offerings to better serve business customers, and finally degrade their services to both users and business customers to maximize short-term profits for shareholders.
Oh. Geen idee, ik ben aan het genieten van het tov Parijs nog verder verbeterde HBO Maxquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Nederlandse wiki heeft wel een magere uitleg hiervan, dus ik verwijs ook even naar de Engelse uitleg:
[..]
Zolang je de uitslag niet, zeker bij de wat onbekendere sporten lukt dat goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat het twee keer zo veel lijkt te kosten met nog eens bonus reclames daarbovenop.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh. Geen idee, ik ben aan het genieten van het tov Parijs nog verder verbeterde HBO Max
Gewoon standaard HBO abonnement zonder sport.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik nodig heb
Zit daar nog reclameaids bij, of valt dat mee?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:13 schreef Remco het volgende:
[..]
Gewoon standaard HBO abonnement zonder sport.
Dat heb je ook bij de sportvariantquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit daar nog reclameaids bij, of valt dat mee?
Weet nog dat ze in Zuid Korea zo'n beetje alles gingen overlappen na een pauze van 3 uur met alleen maar ijshockey in die tijd. Dat was bijna elke dag op gegeven momentquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:20 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft terugkijken van sport. Vandaag kom je al heel ver met het live kijken van sport zonder dat je veel mist uitgezonderd poulewedstrijden van curling en ijshockey. Relatief weinig overlap vandaag. Sowieso al geen heel druk programma vandaag en ook nog geen sport die heel veel verschillende runs o.i.d. heeft op èèn dag. Dat is morgen met de parallel reuzenslalom bij het snowboarden wel anders.
Je moet soms even opletten of je de Eurosport 1/2 stream start of de specifieke sportstream, want die tweede heeft geen reclame.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit daar nog reclameaids bij, of valt dat mee?
Nu wel!quote:
Ja. In Tokio ook rondom 09.00. Dat je dan alleen zeilen had en wat poulewedstrijden bij teamsporten, maar verder niks. En dan daarna heel veel tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet nog dat ze in Zuid Korea zo'n beetje alles gingen overlappen na een pauze van 3 uur met alleen maar ijshockey in die tijd. Dat was bijna elke dag op gegeven moment
Dat komt mij op zich niet slecht uit, ik moet van 2 tot 4 socializenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. In Tokio ook rondom 09.00. Dat je dan alleen zeilen had en wat poulewedstrijden bij teamsporten, maar verder niks. En dan daarna heel veel tegelijkertijd.
Dat lijkt deze OS mee te vallen. Al valt het eigenlijk pas echt op tijdens de dagen zelf of als je de dag van te voren naar het tijdschema kijkt.
Morgen nog wel een gat van ruim een uur in de middag. Daarvoor is het erg druk door snowboarden. Maar de laatste finale is 14.36 en daarna pas om 16.00 de volgende sport, schaatsen.
Ja uiteraard. Al kan ik het vandaag nog wel begrijpen met daarvoor alleen kwalificatie slope style en poule fase curling en ijshockey.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Classic trouwens dat de NOS pas begint om 11.20
Ah dat is dan goed gepland. Ik moet vandaag of morgen boodschappen doen. Dus dat wordt waarschijnlijk danquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt mij op zich niet slecht uit, ik moet van 2 tot 4 socializen
Wel een uitgelezen kans om wat van die sporten te tonen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Al kan ik het vandaag nog wel begrijpen met daarvoor alleen kwalificatie slope style en poule fase curling en ijshockey.
Nu ben ik morgen vanaf 15.15 weg, dus dat komt wel goed uitquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. In Tokio ook rondom 09.00. Dat je dan alleen zeilen had en wat poulewedstrijden bij teamsporten, maar verder niks. En dan daarna heel veel tegelijkertijd.
Dat lijkt deze OS mee te vallen. Al valt het eigenlijk pas echt op tijdens de dagen zelf of als je de dag van te voren naar het tijdschema kijkt.
Morgen nog wel een gat van ruim een uur in de middag. Daarvoor is het erg druk door snowboarden. Maar de laatste finale is 14.36 en daarna pas om 16.00 de volgende sport, schaatsen.
Biatlon en snowboard is wel gewoon bezig op die tijd, maar dat kijken we wel terug. Hopen dat Dekker niet te ver komt wat dat betreftquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu ben ik morgen vanaf 15.15 weg, dus dat komt wel goed uit
Volgens mij is biatlon wel tot die tijd bezig
Jij bent verlorenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zolang je de uitslag niet, zeker bij de wat onbekendere sporten lukt dat goed.
Vandaag het eerste deel van de OWS moeten missen, heb beloofd om uitgerekend vandaag naar monkeytown te gaan.
Pushmeldingen kunnen uit hequote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Biatlon en snowboard is wel gewoon bezig op die tijd, maar dat kijken we wel terug. Hopen dat Dekker niet te ver komt wat dat betreftDan kunnen we spoilerloos kijken vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |