Nog 59!quote:Op zondag 14 december 2025 11:41 schreef Felagund het volgende:
Goedemorgen!
Nog maar 54 dagen wachten.
Leuk, waar ga je kijken?quote:Op zondag 14 december 2025 12:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog 59!
Dan ben ik zelf in Milaan
Schaatsen 5000k vrouwenquote:
Is dat zo'n onderdeel die al voor de officiële opening wordt begonnen?quote:
Ook mijn top 2. En de alpine ski onderdelenquote:Op maandag 15 december 2025 13:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kijk zo hard uit naar het schansspringen en biat(h)lon.
AI drekquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:36 schreef raptorix het volgende:
Leukere foto voor in de OP
[ afbeelding ]
Lijkt me dat de sport module erbij moet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je nu alleen een basic HBO abo nodig voor dit spul? Daar duwen we wel weer even 6 euro tegenaan
Nog even gegoogled en ik lees ditquote:Op vrijdag 16 januari 2026 10:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lijkt me dat de sport module erbij moet.
Dat wordt lawinegevaar ....quote:Mariah Carey (56) gaat een Italiaans lied zingen tijdens de openingsceremonie van de aankomende Olympische Winterspelen.
De komst van Mariah werd vorige maand al bevestigd. "Ze zal velen van ons betoveren", belooft ceremonieproducent Marco Balich. Tijdens het evenement zijn er ook rollen voor de Italiaanse sterren Andrea Bocelli en Laura Pausini.
Volgens Marco zijn de echte sterren van de ceremonie echter de atleten. De openingsceremonie is op 6 februari in Milaan.
Gewoon even thuis eten op bepaalde dagenquote:Op zondag 25 januari 2026 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
Dat het uiteraard weer samenvalt met de carnaval (zoals altijd) is ook eigenlijk zowel een voor als nadeel. Beetje brak 's ochtends wat sport kijken voor je weer op pad gaat is mooi. Maar alles daarna mis je.
En dan lekker zat meeposten hier.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gewoon even thuis eten op bepaalde dagen
Preciesquote:
@:kjeldnuisquote:“I have never been single going into any Olympics in my life,” she told Self magazine. “So I’m excited to try that out.”
Gaat het er op zo'n Olympisch winterdorp er net zo wild aan toe als bij de zomerspelen?quote:Op maandag 26 januari 2026 18:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lindsey Vonn single for first time ever at Olympic Games: 'I'M EXCITED TO TRY THAT OUT'
[..]
@:kjeldnuis
Ik vrees het wel voor @heywooduquote:Op maandag 26 januari 2026 18:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Gaat het er op zo'n Olympisch winterdorp er net zo wild aan toe als bij de zomerspelen?
Oei.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vrees het wel voor @:heywoodu
quote:Op maandag 26 januari 2026 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vrees het wel voor @:heywoodu
Ja, werd Annemarie niet het schaatsend matras genoemd? Kjeld is ook niet vies van een scheve schaats.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Gaat het er op zo'n Olympisch winterdorp er net zo wild aan toe als bij de zomerspelen?
Graag pics. (wel van voor gebruik)quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:34 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, hoe het ook zij, ik wil straks natuurlijk sowieso een paar olympische condooms als souvenir hebben, dat lijkt me toch wel supercool
Staan daar de Olympische ringen op?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:34 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, hoe het ook zij, ik wil straks natuurlijk sowieso een paar olympische condooms als souvenir hebben, dat lijkt me toch wel supercool
Denk dat de ChatGPT's van deze wereld wel een heel eind kunnen komen met de informatie van de websites in een voor jou handig overzicht te gieten.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:16 schreef Remco het volgende:
Complete 2 weken vrij kunnen krijgen door nog ontzettend veel uren van vorig jaar over te hebben gehouden. Erg veel zin aan!
Ben van plan ook nog even een overzichtelijk overzicht te gaan maken van wat ik wil zien en wanneer dat is. Nog niet echt een manier gevonden dat snel en makkelijk voor elkaar te krijgen.
Ik heb deze sheet samengestelt, het is wel erg in detail: https://docs.google.com/s(...)ZIfEJ-mWsh2_/pubhtmlquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:16 schreef Remco het volgende:
Complete 2 weken vrij kunnen krijgen door nog ontzettend veel uren van vorig jaar over te hebben gehouden. Erg veel zin aan!
Ben van plan ook nog even een overzichtelijk overzicht te gaan maken van wat ik wil zien en wanneer dat is. Nog niet echt een manier gevonden dat snel en makkelijk voor elkaar te krijgen.
Na 5 verschillende promts hebben geprobeerd was het nog niet compleet dus dat maar opgegeven.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat de ChatGPT's van deze wereld wel een heel eind kunnen komen met de informatie van de websites in een voor jou handig overzicht te gieten.
Dat ziet er goed uit zegquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb deze sheet samengestelt, het is wel erg in detail: https://docs.google.com/s(...)ZIfEJ-mWsh2_/pubhtml
Thx, ik heb uit de API van de Officiele Website gehaaltquote:Op vrijdag 30 januari 2026 12:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Na 5 verschillende promts hebben geprobeerd was het nog niet compleet dus dat maar opgegeven.
[..]
Dat ziet er goed uit zeg!
Moet nog geopend worden. Ga je gangquote:Op dinsdag 3 februari 2026 13:52 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
yo waar is het ijshockey topic?
In de officiële Olympics app kan je ook je eigen schema maken dmv filteren op (favoriete) sporten. En dan krijg je ook nog een melding als het begint!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:16 schreef Remco het volgende:
Geen geld meer voorquote:Op woensdag 4 februari 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Hoor Douwe Bob met I Believe op de radio. Dat nummer heeft echt Sky On Fire-achtige binding met de OS voor mij gekregen
Ben benieuwd wat ze dit jaar doen bij de NOS. Hopelijk weer gewoon een pareltje
Ik zou zeggen van wel ja, zeg maar! Als je die van vandaag luistert hoor je Bruna!quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:34 schreef Columbiafan het volgende:
Iemand de podcast Clubhuis Milaan van gisteren gehoord met de curlster Lisenka “ik zou zeggen” Bomas?
Dat was echt verschrikkelijk. Werkelijk in elke zin meerdere keren.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:34 schreef Columbiafan het volgende:
Iemand de podcast Clubhuis Milaan van gisteren gehoord met de curlster Lisenka “ik zou zeggen” Bomas?
Wel een interessant interview.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat was echt verschrikkelijk. Werkelijk in elke zin meerdere keren.
En welke berg nemen we ervoor?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:02 schreef TLC het volgende:
In 2030 de Olympische Winterspelen in Nederland ?![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)interspelen-van-2030
De VAM-berg ligt niet ver van Thialf.quote:
Oh ja Drenthequote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
De VAM-berg ligt niet ver van Thialf.
Zie 13 posts boven jequote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iedereen de multiview van HBO al ontdekt?
Kun je 3-4 dingen tegelijk kijken op één scherm, waarbij je er dan één kunt selecteren waar je het geluid van wilt horen, of je klikt er één aan voor full-screen, boh
Goede tipquote:Op donderdag 5 februari 2026 12:25 schreef franklop het volgende:
HBO Max goden. Hebben nu een eigen Multiview aangemaakt, waar je dus meerdere sporten tegelijk kan volgen op 1 scherm.
Nu konden we dat zelf al handmatig voor elkaar krijgen, maar toch.
Hoe zou Thialf dit kunnen verliezen als het puur om het bidbook gaat? Grootste schaatshal, ervaring met grote toernooien, schaatshistorie, technische faciliteiten allemaal voor elkaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:02 schreef TLC het volgende:
In 2030 de Olympische Winterspelen in Nederland ?![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)interspelen-van-2030
quote:"We zijn natuurlijk in heel de schaatswereld alom bekend vanwege ons fantastische schaatsijs en ook de geweldige sfeer. En als het zover is, dan zullen we het hele centrum aankleden met de olympische kleuren en natuurlijk de Franse kleuren. Iedereen zal zich hier wanen in een olympisch dorp. Friezen zijn gewend om de handen ineen te slaan en er samen een fantastisch feestje van te maken."
Afstand tot de rest van de Spelen?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Hoe zou Thialf dit kunnen verliezen als het puur om het bidbook gaat? Grootste schaatshal, ervaring met grote toernooien, schaatshistorie, technische faciliteiten allemaal voor elkaar.
Ja, ik zie niet hoe Thialf dit gaat verliezen. Zo jammer voor alle schaatsers, die hebben tijdens de Spelen dus bijna niks met de Spelen van doen verderquote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Hoe zou Thialf dit kunnen verliezen als het puur om het bidbook gaat? Grootste schaatshal, ervaring met grote toernooien, schaatshistorie, technische faciliteiten allemaal voor elkaar.
Hier wel om gelachen trouwens.
[..]
Ja daarom zei ik ook als het puur van die vragenlijst af hangt. Het is namelijk überhaupt een beetje een raar verhaal, ook omdat schaatsen echt wel een klassieke Olympische sport is, zou ik zeggen bouw gewoon een baan. Zeker nu het Franse schaatsen ook wat in de lift zit.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Afstand tot de rest van de Spelen?
Een echte hal bouwen gaan ze sowieso niet doen dus als ze wat doen dan is het weer zo'n tijdelijk omgebouwde evenementenhal zoals we nu hebben (geen idee waarom ze dat niet doen overigens, zo duur kan dat toch niet zijn) en dan zie ik het toch liever in een kolkend Thialf.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:04 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik ook als het puur van die vragenlijst af hangt. Het is namelijk überhaupt een beetje een raar verhaal, ook omdat schaatsen echt wel een klassieke Olympische sport is, zou ik zeggen bouw gewoon een baan. Zeker nu het Franse schaatsen ook wat in de lift zit.
Hoe weet je of we te maken hebben met Zomerspelen of Winterspelen? 5 ezelsbruggetjes om het te onthoudenquote:Ze komen er weer aan: de Olympische Spelen! Maar hoe weet je nou of het Zomer- of Winterspelen zijn? Hier vijf handige ezelsbruggetjes om het voor eens en voor altijd te onthouden.
Je Wint-er Spelen mee
Nederlanders zijn haast onverslaanbaar op de schaats. Schaatsen gebeurt enkel tijdens de Winterspelen. Zodra je een schaatser ziet kun je zeggen: je ‘wint-er spelen’ mee. Winterspelen dus.
Zomaar Spelen
Tijdens de Zomerspelen zijn er onderdelen als snelwandelen, hoogspringen en estafette. Allemaal sporten waar je eigenlijk niets voor nodig hebt. Er komt geen schaats, schans, board of piste aan te pas. Je kunt ze ‘zomaar spelen’. Zomerspelen dus.
Winterslaap
Tijdens de Zomerspelen kunnen we vaak genieten van spectaculaire wedstrijden op de atletiekbaan, een titanenstrijd in het zwembad of Nederlands succes op de hockeyvelden. Daarentegen zijn onderdelen als curling, biathlon en langlaufen tijdens de Winterspelen vaak onnodig saai. Je zou er bijna van in slaap vallen. Een winterslaap. Daar heb je je ezelsbruggetje.
Wennemars
Zie, voel, hoor, ruik of proef je een Wennemars? Dan heb je te maken met de Winterspelen.
Het zit al in de naam
Mocht je er nou echt niet uit komen kun je altijd nog denken aan het seizoen. Is het winter? Grote kans dat je dan te maken hebt met Winterspelen. Voor de zomer geldt hetzelfde, maar dan dus voor de Zomerspelen.
Allang jonguhquote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iedereen de multiview van HBO al ontdekt?
Kun je 3-4 dingen tegelijk kijken op één scherm, waarbij je er dan één kunt selecteren waar je het geluid van wilt horen, of je klikt er één aan voor full-screen, boh
Wel een nadeel van deze OS. Geen vroege ochtend genot.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 07:10 schreef franklop het volgende:
Jeetje nog geen sport bezig, wat moet ik nu?
Ik had nog wat Curling van gisteren te kijkenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 07:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Wel een nadeel van deze OS. Geen vroege ochtend genot.
kijk jij dingen terug? Ik kan dat echt niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had nog wat Curling van gisteren te kijken
Ik kan dat ook niet. Wel respect voor de mensen die dat wel kunnen. Spoilers ontwijken is tegenwoordig nauwelijks te doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:43 schreef mitt het volgende:
[..]
kijk jij dingen terug? Ik kan dat echt niet.
Bij de minder prominente sporten vind ik dat wel te doen. Bij schaatsen en shorttrack probeer ik dat echt te vermijdenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Spoilers ontwijken als je spoilers daadwerkelijk wilt ontwijken is echt ongelooflijk makkelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:51 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet. Wel respect voor de mensen die dat wel kunnen. Spoilers ontwijken is tegenwoordig nauwelijks te doen.
De wat?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Oh fijn, de enshittification heeft ook bij HBO toegeslagen
Wel abo heb ik in vredesnaam nodig?
Het zit hem inderdaad ook vooral in het willen. Bij iets wat ik echt spannend vind en niet kan zien wint de nieuwsgierigheid het vaak.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spoilers ontwijken als je spoilers daadwerkelijk wilt ontwijken is echt ongelooflijk makkelijk
quote:
Nederlandse wiki heeft wel een magere uitleg hiervan, dus ik verwijs ook even naar de Engelse uitleg:quote:Platformverval, ook platformverloedering[1] (Engels platform decay, beter bekend onder het schuttingwoord enshittification), is een term waarmee de degradatie of het afnemend nut van een online-omgeving voor de gebruiker wordt bedoeld.
quote:Enshittification, also known as crapification and platform decay, is a process in which two-sided online products and services decline in quality over time. Initially, vendors create high-quality offerings to attract users, then they degrade those offerings to better serve business customers, and finally degrade their services to both users and business customers to maximize short-term profits for shareholders.
Oh. Geen idee, ik ben aan het genieten van het tov Parijs nog verder verbeterde HBO Maxquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Nederlandse wiki heeft wel een magere uitleg hiervan, dus ik verwijs ook even naar de Engelse uitleg:
[..]
Zolang je de uitslag niet, zeker bij de wat onbekendere sporten lukt dat goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat het twee keer zo veel lijkt te kosten met nog eens bonus reclames daarbovenop.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh. Geen idee, ik ben aan het genieten van het tov Parijs nog verder verbeterde HBO Max
Gewoon standaard HBO abonnement zonder sport.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik nodig heb
Zit daar nog reclameaids bij, of valt dat mee?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:13 schreef Remco het volgende:
[..]
Gewoon standaard HBO abonnement zonder sport.
Dat heb je ook bij de sportvariantquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit daar nog reclameaids bij, of valt dat mee?
Weet nog dat ze in Zuid Korea zo'n beetje alles gingen overlappen na een pauze van 3 uur met alleen maar ijshockey in die tijd. Dat was bijna elke dag op gegeven momentquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:20 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft terugkijken van sport. Vandaag kom je al heel ver met het live kijken van sport zonder dat je veel mist uitgezonderd poulewedstrijden van curling en ijshockey. Relatief weinig overlap vandaag. Sowieso al geen heel druk programma vandaag en ook nog geen sport die heel veel verschillende runs o.i.d. heeft op èèn dag. Dat is morgen met de parallel reuzenslalom bij het snowboarden wel anders.
Je moet soms even opletten of je de Eurosport 1/2 stream start of de specifieke sportstream, want die tweede heeft geen reclame.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit daar nog reclameaids bij, of valt dat mee?
Nu wel!quote:
Ja. In Tokio ook rondom 09.00. Dat je dan alleen zeilen had en wat poulewedstrijden bij teamsporten, maar verder niks. En dan daarna heel veel tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet nog dat ze in Zuid Korea zo'n beetje alles gingen overlappen na een pauze van 3 uur met alleen maar ijshockey in die tijd. Dat was bijna elke dag op gegeven moment
Dat komt mij op zich niet slecht uit, ik moet van 2 tot 4 socializenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. In Tokio ook rondom 09.00. Dat je dan alleen zeilen had en wat poulewedstrijden bij teamsporten, maar verder niks. En dan daarna heel veel tegelijkertijd.
Dat lijkt deze OS mee te vallen. Al valt het eigenlijk pas echt op tijdens de dagen zelf of als je de dag van te voren naar het tijdschema kijkt.
Morgen nog wel een gat van ruim een uur in de middag. Daarvoor is het erg druk door snowboarden. Maar de laatste finale is 14.36 en daarna pas om 16.00 de volgende sport, schaatsen.
Ja uiteraard. Al kan ik het vandaag nog wel begrijpen met daarvoor alleen kwalificatie slope style en poule fase curling en ijshockey.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Classic trouwens dat de NOS pas begint om 11.20
Ah dat is dan goed gepland. Ik moet vandaag of morgen boodschappen doen. Dus dat wordt waarschijnlijk danquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt mij op zich niet slecht uit, ik moet van 2 tot 4 socializen
Wel een uitgelezen kans om wat van die sporten te tonen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Al kan ik het vandaag nog wel begrijpen met daarvoor alleen kwalificatie slope style en poule fase curling en ijshockey.
Nu ben ik morgen vanaf 15.15 weg, dus dat komt wel goed uitquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. In Tokio ook rondom 09.00. Dat je dan alleen zeilen had en wat poulewedstrijden bij teamsporten, maar verder niks. En dan daarna heel veel tegelijkertijd.
Dat lijkt deze OS mee te vallen. Al valt het eigenlijk pas echt op tijdens de dagen zelf of als je de dag van te voren naar het tijdschema kijkt.
Morgen nog wel een gat van ruim een uur in de middag. Daarvoor is het erg druk door snowboarden. Maar de laatste finale is 14.36 en daarna pas om 16.00 de volgende sport, schaatsen.
Biatlon en snowboard is wel gewoon bezig op die tijd, maar dat kijken we wel terug. Hopen dat Dekker niet te ver komt wat dat betreftquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu ben ik morgen vanaf 15.15 weg, dus dat komt wel goed uit
Volgens mij is biatlon wel tot die tijd bezig
Jij bent verlorenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zolang je de uitslag niet, zeker bij de wat onbekendere sporten lukt dat goed.
Vandaag het eerste deel van de OWS moeten missen, heb beloofd om uitgerekend vandaag naar monkeytown te gaan.
Pushmeldingen kunnen uit hequote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Biatlon en snowboard is wel gewoon bezig op die tijd, maar dat kijken we wel terug. Hopen dat Dekker niet te ver komt wat dat betreftDan kunnen we spoilerloos kijken vergeten.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu ben ik morgen vanaf 15.15 weg, dus dat komt wel goed uit
Volgens mij is biatlon wel tot die tijd bezig
Ah ja biatlon natuurlijk nog wel. Maar snowboarden lijkt mij toch wel daarvoor afgelopen. Of hebben ze heel veel tijd zitten tussen de twee runs in de finales?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Biatlon en snowboard is wel gewoon bezig op die tijd, maar dat kijken we wel terug. Hopen dat Dekker niet te ver komt wat dat betreftDan kunnen we spoilerloos kijken vergeten.
Moeten ze wel een licentie hebben...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een uitgelezen kans om wat van die sporten te tonen natuurlijk.
Langlaufen en biatlon hebben ze meestal toch wel? Dat Dione nu in Nederland zit met de avondshow vind ik wel een beetje voor de bühne, daar mis je toch echt wel wat aan dat je in de avond geen sporters aan tafel kan krijgenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:55 schreef Redefine het volgende:
Ik vraag mij wel af hoe de NOS dagvullende programma's gaat maken. Of ze moeten toch nog veel licenties hebben afgenomen. Als ze geen freestyle skiën, curling, langlaufen en/of biatlon hebben aangekocht (wat bij de NOS nog wel te verwachten is), dan kunnen ze een groot deel van de dag niks laten zien. Dus dan zullen ze wel nog veel meer gaan analyseren, herhalen en opgenomen items laten zien.
Denk dat ze voor freestyleskien wel een licentiehebbenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moeten ze wel een licentie hebben...
Snap niet dat ze niet gewoon bij curling blijvenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn 5 zenders die uitzenden (NOS, Sporza, BBC, de Duitser, Eurosport 1) en er zendt er niet 1 live sport uit
Elke keer weer hequote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn 5 zenders die uitzenden (NOS, Sporza, BBC, de Duitser, Eurosport 1) en er zendt er niet 1 live sport uit
Het helpt ook niet mee dat ES2 niet uitzendt.quote:
Snowboarden wel, gezien de Nederlanders. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat ze voor freestyleskien wel een licentiehebben
Langlaufen hebben ze sowieso, dan kan Jan Roelfs weer van stal worden gehaald.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Remco het volgende:
[..]
Langlaufen en biatlon hebben ze meestal toch wel? Dat Dione nu in Nederland zit met de avondshow vind ik wel een beetje voor de bühne, daar mis je toch echt wel wat aan dat je in de avond geen sporters aan tafel kan krijgen
En dan nog wel 2 weken naar Frankrijk gaan in de zomer.
Leon Haan; ' de derde, raak, de vierde, raak, de vijfde , raak'quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Remco het volgende:
[..]
Langlaufen en biatlon hebben ze meestal toch wel? Dat Dione nu in Nederland zit met de avondshow vind ik wel een beetje voor de bühne, daar mis je toch echt wel wat aan dat je in de avond geen sporters aan tafel kan krijgen
En dan nog wel 2 weken naar Frankrijk gaan in de zomer.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:36 schreef franklop het volgende:
Dat er nog geen langlauf topic is @:heywoodu
missen we niets aan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:36 schreef franklop het volgende:
Huh, hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:36 schreef franklop het volgende:
O nu was je mij net voorquote:
Oh sick, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:13 schreef Remco het volgende:
[..]
Gewoon standaard HBO abonnement zonder sport.
quote:Leerdam spreekt toch met media
Ach JOETAquote:Toch geen quotes van Jutta Leerdam! Ze stond wel de NOS te woord, maar is boos weggelopen na het interview, melden onze verslaggevers ter plaatse. Het is nog onduidelijk wat er precies gebeurd is.
Inmiddels heeft Leerdam het stadion verlaten.
En Djeek Pol?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe vaak zal het woord privéjet zijn gevallen in dat interview?
Ah, ik kijk net een paar tellen maar ben dus niet de enige.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:41 schreef Peejtur het volgende:
Ik word alleen helemaal gek van het geluid van die drones
Tweedehands drones uit Oekraine?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:48 schreef Remco het volgende:
En zoals nu bij de slopestyle worden de drone beelden nauwelijks gebruikt. En als ze worden gebruikt zijn ze qua kwaliteit niet om naar huis te schrijven, rare kleuren.
Het is lekker weer ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:30 schreef franklop het volgende:
Zo even op terrasje gezeten tussendoor. Ideaal
Heb je het beter voor elkaar dan ik, moest net nog gauw naar de supermarkt. En ik haat de zaterdagmiddag drukte.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:30 schreef franklop het volgende:
Zo even op terrasje gezeten tussendoor. Ideaal
Viel me ook al op bij de afdaling, op de stream valt het verschil nog wel mee maar gewoon op de TV zie je nogal een kwaliteitsverschil tussen de drone en normale camera's.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:48 schreef Remco het volgende:
En zoals nu bij de slopestyle worden de drone beelden nauwelijks gebruikt. En als ze worden gebruikt zijn ze qua kwaliteit niet om naar huis te schrijven, rare kleuren.
Nee.quote:
Had ik toch langer moeten hangen bij schaatsenquote:
Rond achten wordt het helemaal idioot, korte kur mannen bij de landenwedstrijd, finale ronde kleine schans vrouwen en de laatste run bij de mannensnowboarders Big Air.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:23 schreef Redefine het volgende:
Straks rodelen en schansspringen tegelijkertijd terwijl er nu dus helemaal geen officiële wedstrijd bezig is...
Ja training bij het schansspringen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Rond achten wordt het helemaal idioot, korte kur mannen bij de landenwedstrijd, finale ronde kleine schans vrouwen en de laatste run bij de mannensnowboarders Big Air.
Dan wordt het helemaal mooi ja. Dat zijn de momenten dat HBO Max het geld waard is. De rest van de dag nog amper gebruikt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Rond achten wordt het helemaal idioot, korte kur mannen bij de landenwedstrijd, finale ronde kleine schans vrouwen en de laatste run bij de mannensnowboarders Big Air.
Gelukkig heb ik 3 schermen plus een iPad.
Dat big air geloof ik wel, de rest wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 3 schermen plus een iPad.
Ik heb dat juist bij het kunstrijden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat big air geloof ik wel, de rest wil ik wel zien.
Idem. Ik vind het eigenlijk best leuk om te zien. Maar het is waarschijnlijk de sport die (bijna) alle keuzes tussen daar naar kijken of een andere sport zal verliezen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dat juist bij het kunstrijden.
Mogelijk dat ze het nog toevoegen. Bij voorgaande Spelen verbeterden ze geloof ik ook wel wat functies tijden de OS zelf.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:09 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat je in de multiview van HBO geen Nederlandse commentaarstream kunt kiezen.
Curling? Of wordt het daar ook gebruikt?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:15 schreef Redefine het volgende:
Zijn er deze OS nog sporten waar ze geen drone gebruiken?
Ik heb het amper nog gezien, maar daar lijk je met de vaste camera's al hetzelfde te bereiken dus mogelijk niet. Kunstschaatsen heb ik nog niet gezien daar mogelijk ook niet. En bij shorttrack later denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Curling? Of wordt het daar ook gebruikt?
Had je anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:59 schreef Felagund het volgende:
De website van de organisatie kan het alweer niet aan.
Tot nog toe heb ik nog geen problemen gehad, itt tot Parijsquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:59 schreef Felagund het volgende:
De website van de organisatie kan het alweer niet aan.
Directe links werken wel, maar de hoofd site ligt/lag eruit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tot nog toe heb ik nog geen problemen gehad, itt tot Parijs
NOS is een parodie op een omroepquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:24 schreef Redefine het volgende:
De NOS schakelt morgen wederom pas in om 11.30 als het skiën begint. Om dan om 13.00 naar het snowboarden te schakelen als hopelijk (letterlijke uitspraak van Dione) Michelle Dekker er nog in zit.
Ze hebben geloof ik een licentie van 200 uur. Dan moet je keuzes maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:24 schreef Redefine het volgende:
De NOS schakelt morgen wederom pas in om 11.30 als het skiën begint. Om dan om 13.00 naar het snowboarden te schakelen als hopelijk (letterlijke uitspraak van Dione) Michelle Dekker er nog in zit.
200 uur over 16 dagen is 12,5 uur per dag.quote:Op zondag 8 februari 2026 07:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik een licentie van 200 uur. Dan moet je keuzes maken.
100 uur live volgens mij.quote:Op zondag 8 februari 2026 07:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik een licentie van 200 uur. Dan moet je keuzes maken.
Meer dan 200 uur bij Zomerspelen, meer dan 100 uur bij Winterspelenquote:
Ik vond dat gisteren juist enorm meevallen. Afdaling live skiatlon live, schansspringen en big air (semi) live. Drie kwartier voor beschouwing op de 3 kilometer is dan wel wat overdreven, zeker als dan pas in de dweilpauze Beune en Groenewoud worden genoemd.quote:Op zondag 8 februari 2026 07:46 schreef mitt het volgende:
Verhouding live sport en ouwehoeren is 1 op 4 gok ik
De S van NOS staat voor Schaatsen, dat wisten WE toch allemaal al.quote:Op zondag 8 februari 2026 07:43 schreef -0- het volgende:
[..]
100 uur live volgens mij.
Edit, 150 uur volgens:
https://over.nos.nl/wp-co(...)nterspelen-2026-.pdf
Ze zeggen daar ook NOS = schaatsen dus main focus daar en het VERHAAL is belangrijk
R.i.p.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:38 schreef franklop het volgende:
Zo even gesport tijdens het langlaufen (met langlaufen op scherm).
Na snowboarden nog even biatlon deels meepikken en dan weg voor rest van de (mid)dag
Heb juist vanmorgen nog een paar uur gefietst. De rest van de middag kan ik wel kijken.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:38 schreef franklop het volgende:
Zo even gesport tijdens het langlaufen (met langlaufen op scherm).
Na snowboarden nog even biatlon deels meepikken en dan weg voor rest van de (mid)dag
Het is sowieso een stuk rustiger qua programma dan de Zomerspelen, maar dat vind ik niet zo erg eigenlijk.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:12 schreef Redefine het volgende:
De komende vijftig minuten mis je dan weer helemaal niks door de opbouw van het programma.
Rustiger is niet erg. En op zich wel handig om wat anders te kunnen doen in een uurtje tussendoor. Maar als dan daarvoor of erna meerdere sporten juist tegelijkertijd zijn is dat wel matig.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is sowieso een stuk rustiger qua programma dan de Zomerspelen, maar dat vind ik niet zo erg eigenlijk.
Dit is nog gewoon te doen, vind het ook een stuk relaxter zo. Zomerspelen moet eigenlijk naar 3 weken toe.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is sowieso een stuk rustiger qua programma dan de Zomerspelen, maar dat vind ik niet zo erg eigenlijk.
Bij de komende OS wordt het helemaal vervelend met atletiek in week 1.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is nog gewoon te doen, vind het ook een stuk relaxter zo. Zomerspelen moet eigenlijk naar 3 weken toe.
Dat is juist wel beter. Week 2 heb je toch ook al die finales enzoquote:Op zondag 8 februari 2026 15:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de komende OS wordt het helemaal vervelend met atletiek in week 1.
Maar mede door judo zit die eerste week juist al zo vol. Dan is zwemmen daarbij beter te doen dan atletiek.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is juist wel beter. Week 2 heb je toch ook al die finales enzo
Al zou het wel helpen als judo of schermen naar achteren gaat
Die hadden het ook gewoon bij sport moeten houden zoals vroeger.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:54 schreef Redefine het volgende:
Eurosport is tegenwoordig een soort SBS geworden met de beelden en interviews vanuit het Holland huisInterviews met Rob Kemps en Marco Schuitemaker die komen om een feestje te gaan bouwen...
Dat laatste zeker. Daardoor tenminste alvast rodelen op tweede scherm.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Die hadden het ook gewoon bij sport moeten houden zoals vroeger.
Ben zo blij met HBO, had ik echt 20 jaar eerder willen hebben.
Dat zou mooier zijn. Tegelijkertijd zou ik het dan op een gegeven moment ook wel zat zijn hoe geweldig ik de OS ook vind.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:53 schreef mitt het volgende:
Grote voordeel aan de Winterspelen is wel dat je niet elke dag afsluit met complete lasogen.
Wat dat betreft mogen ze de Zomerspelen wel uitsmeren naar een maand zodat je meer tijd hebt om alles te bekijken.
Vandaag is heel rustig ja. Terwijl morgen dan weer erg druk wordt. Want dan is er shorttrack en de sprint bij het langlaufen. Mannen en vrouwen. Als ze nou vandaag de vrouwen hadden gedaan was dat veel beter geweest. Want morgen is er veel tegelijkertijd.quote:Op maandag 9 februari 2026 07:57 schreef heywoodu het volgende:
Wat een rustige dag vandaag
Nou zijn de dagen tijdens de Winterspelen natuurlijk altijd al vrij rustig, misschien een vijfde van de actie die je op een normale niet-olympische weekenddag hebt wat wintersport betreft, maar vandaag is wel vrij karig.
Maar goed, komt niet verkeerd uit, even aan de wandel
De sprint bij het langlaufen zal altijd met de vrouwen en mannen op dezelfde dag zijn, anders krijg je veel te veel dode momenten tussendoor (zo is het ook echt altijd, van de World Cups tot de kleine competities). Teamsprint ook.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaag is heel rustig ja. Terwijl morgen dan weer erg druk wordt. Want dan is er shorttrack en de sprint bij het langlaufen. Mannen en vrouwen. Als ze nou vandaag de vrouwen hadden gedaan was dat veel beter geweest. Want morgen is er veel tegelijkertijd.
Woensdag wordt weer zo'n rustige. In dan daarna weer dagen met veel sport tegelijkertijd te hebben. Leg het maar uit.
Shorttrack heeft nog weinig kunnen trainen, vandaag gaan ze nog eea testen wat ze eerder niet hebben kunnen doen (organisatie-wise)quote:Op maandag 9 februari 2026 09:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De sprint bij het langlaufen zal altijd met de vrouwen en mannen op dezelfde dag zijn, anders krijg je veel te veel dode momenten tussendoor (zo is het ook echt altijd, van de World Cups tot de kleine competities). Teamsprint ook.
Shorttrack had gewoon al moeten beginnen.
Nou ja, dat lijkt me een organisatiefout/planningsfoutquote:Op maandag 9 februari 2026 10:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Shorttrack heeft nog weinig kunnen trainen, vandaag gaan ze nog eea testen wat ze eerder niet hebben kunnen doen (organisatie-wise)
Als je daarvoor ook nog kunstschaatsen in zelfde hal heeft die 3 dagen bezig is, dan maak je het als organisatie jezelf ook wel lastig wat ruimte te makenquote:Op maandag 9 februari 2026 10:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt me een organisatiefout/planningsfout
En vervolgens is er morgen in het begin van de middag weer van alles tegelijk voor de medailles.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:51 schreef Redefine het volgende:
Tussen nu en 16.40 is er zelfs helemaal geen sport bezig![]()
Ja. En dan de dag erna weer bijna niks. En dan donderdag en vrijdag weer drukquote:Op maandag 9 februari 2026 14:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En vervolgens is er morgen in het begin van de middag weer van alles tegelijk voor de medailles.
Ik zet me ook vast schrap voor zaterdag.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En dan de dag erna weer bijna niks. En dan donderdag en vrijdag weer druk
Het weekend is ook druk ja.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zet me ook vast schrap voor zaterdag.
Verschuiving vindt meestal plaats bij het skiën en dat was er al vandaag dus heel logisch is het niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:42 schreef Em31 het volgende:
Waarom plannen ze dat zo? Eventueel ruimte als iets niet door was gegaan door het weer ofzo?
Dat is op zich nog wel logisch, omdat dan meer mensen tijd hebben om te kijken.quote:
Klopt. Maar afgelopen zaterdag was eigenlijk nog vrij rustig.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is op zich nog wel logisch, omdat dan meer mensen tijd hebben om te kijken.
Broekie uitquote:Op maandag 9 februari 2026 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Zo, zelf even 12,5 km hardgelopen... da's dan wel weer het voordeel van zo'n suffe dag dat je zelf ook nog wat kunt doen. Nu douchen en dan met de benen omhoog juichen voor ons aller Femke en Juta
Wanneer ga je eten?quote:Op maandag 9 februari 2026 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Zo, zelf even 12,5 km hardgelopen... da's dan wel weer het voordeel van zo'n suffe dag dat je zelf ook nog wat kunt doen. Nu douchen en dan met de benen omhoog juichen voor ons aller Femke en Juta
Na de 1000mquote:
Noodles 😎quote:
Ik heb ook weinig staan gelukkigquote:Op maandag 9 februari 2026 21:20 schreef franklop het volgende:
Amper meetings morgen. Goed getimed met dat schema tussen 9 en 15
Dat is wel goed gepland ja.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:20 schreef franklop het volgende:
Amper meetings morgen. Goed getimed met dat schema tussen 9 en 15
Teveel in het FPCL topic rondgehangen, dacht dat hier "hem uit het raam te kunnen smijten" zou volgen.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:57 schreef Starflyer het volgende:
Kantoordag morgen en neem mijn laptop mee om [..]
Je moet de sportstream hebben en niet de ES-streamquote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:07 schreef TheVulture het volgende:
Even een check, werken bij jullie de streams ook minder vloeiend dan bij eerdere Spelen?
Ik moet soms meerdere keren klikken om uit een eeuwige reclameloop te komen en soms klopt de sport niet. Gisteren een heel stuk Big Air vrouwen gemist omdat ik elke keer Schansspringen in beeld kreeg.
Heb geen problemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:07 schreef TheVulture het volgende:
Even een check, werken bij jullie de streams ook minder vloeiend dan bij eerdere Spelen?
Ik moet soms meerdere keren klikken om uit een eeuwige reclameloop te komen en soms klopt de sport niet. Gisteren een heel stuk Big Air vrouwen gemist omdat ik elke keer Schansspringen in beeld kreeg.
De loop van reclames heb ik niet maar ik moest wel goed kijken of ik niet steeds de ES stream had ipv de specifieke sport die ik eigenlijk zocht.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:07 schreef TheVulture het volgende:
Ja. Past ook totaal niet bij een zender als Eurosport en ook niet bij Ranomi.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie nu Ranomi in dat Holland Huis maar dat is ook wel pure cringe
Geen problemen hier, maar je moet idd wel goed letten op welke stream je kliktquote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:07 schreef TheVulture het volgende:
Effectief had je nu wel shorttrack kunnen doen ja. Toch niet afhankelijk van het weer, dat met biaton/skiën wel zo is.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schema weer lekker kut tot 5 uur
vanavond korte kur mannen, dus ze hebben de tijd nodig om de baan weer om te bouwen denk ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief had je nu wel shorttrack kunnen doen ja. Toch niet afhankelijk van het weer, dat met biaton/skiën wel zo is.
Ja. Al is kunstschaatsen juist ook weer vrij vroeg. 18.30.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
vanavond korte kur mannen, dus ze hebben de tijd nodig om de baan weer om te bouwen denk ik.
Dat moet je niet doen inderdaad. Al is het op de zomerspelen veel erger als je achter loopr, dan ben je de halve dag bezig met bijhalen. Hier kun je wel relatief snel weer bij zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:23 schreef mitt het volgende:
Nadeel van uitgesteld kijken is dat ik nu niet live kan FOKken, veel te gevaarlijk voor spoilers.
Kijk nu biathlon.
Ja daar is er nauwelijks tegen op te boksen. Dit is nog prima te doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen inderdaad. Al is het op de zomerspelen veel erger als je achter loopr, dan ben je de halve dag bezig met bijhalen. Hier kun je wel relatief snel weer bij zijn.
Vervelend zeg.quote:
Turijn!quote:
Ach wat leuk!quote:
20 jaar te laat!quote:
Slopestyle of Big Air?quote:
Big air in dit gevalquote:
Goede reis.quote:
Hopelijk geen val.quote:
Handje aan de grond lijkt mij ook wel pijnlijk.quote:
Kruisvaart richting het Chinese Rijstveld nu?quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:10 schreef franklop het volgende:
Sfeer in Team NL huis was wel mooi tijdens de races
Iedereen ook stil bij de starts
Daar zal vast rond deze tijd wel een of andere volkszanger gaan optreden en is iedereen het massaal vergeten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:10 schreef franklop het volgende:
Sfeer in Team NL huis was wel mooi tijdens de races
Iedereen ook stil bij de starts
quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zal vast rond deze tijd wel een of andere volkszanger gaan optreden en is iedereen het massaal vergeten.
Nou ja het kan erger. Had ook Marco Schuitemaker kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Diggy Dex wie?
Of Kraantje Pappie.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het kan erger. Had ook Marco Schuitemaker kunnen zijn.
Dat komt door jou dusquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:10 schreef franklop het volgende:
Dat was een alleraardigste eerste Olympische dag ooit
Jij bent vanaf nu verplicht elke Spelen bij elke Nederlandse deelname op de tribune te zitten. Succes!quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:10 schreef franklop het volgende:
Dat was een alleraardigste eerste Olympische dag ooit
Ben morgen niet bij de 10k.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu verplicht elke Spelen bij elke Nederlandse deelname op de tribune te zitten. Succes!
Ja nee helaasquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Belangrijker is dat je bij het skeleton bent!
Dat wordt dan wel een genotswedstrijd 16 - 15quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja nee helaas
Ijshockey morgen alleen
We hopen hetquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel een genotswedstrijd 16 - 15
Zitten heel wat rustige dagen bij al. Maar morgen is het wel weer volle bak.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rustig dagje vandaag wel, en dat voor een vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |