Alleen een beetje jammer dat het twee keer zo veel lijkt te kosten met nog eens bonus reclames daarbovenop.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh. Geen idee, ik ben aan het genieten van het tov Parijs nog verder verbeterde HBO Max
Gewoon standaard HBO abonnement zonder sport.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik nodig heb
Zit daar nog reclameaids bij, of valt dat mee?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:13 schreef Remco het volgende:
[..]
Gewoon standaard HBO abonnement zonder sport.
Dat heb je ook bij de sportvariantquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit daar nog reclameaids bij, of valt dat mee?
Weet nog dat ze in Zuid Korea zo'n beetje alles gingen overlappen na een pauze van 3 uur met alleen maar ijshockey in die tijd. Dat was bijna elke dag op gegeven momentquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:20 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft terugkijken van sport. Vandaag kom je al heel ver met het live kijken van sport zonder dat je veel mist uitgezonderd poulewedstrijden van curling en ijshockey. Relatief weinig overlap vandaag. Sowieso al geen heel druk programma vandaag en ook nog geen sport die heel veel verschillende runs o.i.d. heeft op èèn dag. Dat is morgen met de parallel reuzenslalom bij het snowboarden wel anders.
Je moet soms even opletten of je de Eurosport 1/2 stream start of de specifieke sportstream, want die tweede heeft geen reclame.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit daar nog reclameaids bij, of valt dat mee?
Nu wel!quote:
Ja. In Tokio ook rondom 09.00. Dat je dan alleen zeilen had en wat poulewedstrijden bij teamsporten, maar verder niks. En dan daarna heel veel tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet nog dat ze in Zuid Korea zo'n beetje alles gingen overlappen na een pauze van 3 uur met alleen maar ijshockey in die tijd. Dat was bijna elke dag op gegeven moment
Dat komt mij op zich niet slecht uit, ik moet van 2 tot 4 socializenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. In Tokio ook rondom 09.00. Dat je dan alleen zeilen had en wat poulewedstrijden bij teamsporten, maar verder niks. En dan daarna heel veel tegelijkertijd.
Dat lijkt deze OS mee te vallen. Al valt het eigenlijk pas echt op tijdens de dagen zelf of als je de dag van te voren naar het tijdschema kijkt.
Morgen nog wel een gat van ruim een uur in de middag. Daarvoor is het erg druk door snowboarden. Maar de laatste finale is 14.36 en daarna pas om 16.00 de volgende sport, schaatsen.
Ja uiteraard. Al kan ik het vandaag nog wel begrijpen met daarvoor alleen kwalificatie slope style en poule fase curling en ijshockey.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Classic trouwens dat de NOS pas begint om 11.20
Ah dat is dan goed gepland. Ik moet vandaag of morgen boodschappen doen. Dus dat wordt waarschijnlijk danquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt mij op zich niet slecht uit, ik moet van 2 tot 4 socializen
Wel een uitgelezen kans om wat van die sporten te tonen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Al kan ik het vandaag nog wel begrijpen met daarvoor alleen kwalificatie slope style en poule fase curling en ijshockey.
Nu ben ik morgen vanaf 15.15 weg, dus dat komt wel goed uitquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. In Tokio ook rondom 09.00. Dat je dan alleen zeilen had en wat poulewedstrijden bij teamsporten, maar verder niks. En dan daarna heel veel tegelijkertijd.
Dat lijkt deze OS mee te vallen. Al valt het eigenlijk pas echt op tijdens de dagen zelf of als je de dag van te voren naar het tijdschema kijkt.
Morgen nog wel een gat van ruim een uur in de middag. Daarvoor is het erg druk door snowboarden. Maar de laatste finale is 14.36 en daarna pas om 16.00 de volgende sport, schaatsen.
Biatlon en snowboard is wel gewoon bezig op die tijd, maar dat kijken we wel terug. Hopen dat Dekker niet te ver komt wat dat betreftquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu ben ik morgen vanaf 15.15 weg, dus dat komt wel goed uit
Volgens mij is biatlon wel tot die tijd bezig
Jij bent verlorenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zolang je de uitslag niet, zeker bij de wat onbekendere sporten lukt dat goed.
Vandaag het eerste deel van de OWS moeten missen, heb beloofd om uitgerekend vandaag naar monkeytown te gaan.
Pushmeldingen kunnen uit hequote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Biatlon en snowboard is wel gewoon bezig op die tijd, maar dat kijken we wel terug. Hopen dat Dekker niet te ver komt wat dat betreftDan kunnen we spoilerloos kijken vergeten.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu ben ik morgen vanaf 15.15 weg, dus dat komt wel goed uit
Volgens mij is biatlon wel tot die tijd bezig
Ah ja biatlon natuurlijk nog wel. Maar snowboarden lijkt mij toch wel daarvoor afgelopen. Of hebben ze heel veel tijd zitten tussen de twee runs in de finales?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Biatlon en snowboard is wel gewoon bezig op die tijd, maar dat kijken we wel terug. Hopen dat Dekker niet te ver komt wat dat betreftDan kunnen we spoilerloos kijken vergeten.
Moeten ze wel een licentie hebben...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een uitgelezen kans om wat van die sporten te tonen natuurlijk.
Langlaufen en biatlon hebben ze meestal toch wel? Dat Dione nu in Nederland zit met de avondshow vind ik wel een beetje voor de bühne, daar mis je toch echt wel wat aan dat je in de avond geen sporters aan tafel kan krijgenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:55 schreef Redefine het volgende:
Ik vraag mij wel af hoe de NOS dagvullende programma's gaat maken. Of ze moeten toch nog veel licenties hebben afgenomen. Als ze geen freestyle skiën, curling, langlaufen en/of biatlon hebben aangekocht (wat bij de NOS nog wel te verwachten is), dan kunnen ze een groot deel van de dag niks laten zien. Dus dan zullen ze wel nog veel meer gaan analyseren, herhalen en opgenomen items laten zien.
Denk dat ze voor freestyleskien wel een licentiehebbenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moeten ze wel een licentie hebben...
Snap niet dat ze niet gewoon bij curling blijvenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn 5 zenders die uitzenden (NOS, Sporza, BBC, de Duitser, Eurosport 1) en er zendt er niet 1 live sport uit
Elke keer weer hequote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn 5 zenders die uitzenden (NOS, Sporza, BBC, de Duitser, Eurosport 1) en er zendt er niet 1 live sport uit
Het helpt ook niet mee dat ES2 niet uitzendt.quote:
Snowboarden wel, gezien de Nederlanders. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat ze voor freestyleskien wel een licentiehebben
Langlaufen hebben ze sowieso, dan kan Jan Roelfs weer van stal worden gehaald.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Remco het volgende:
[..]
Langlaufen en biatlon hebben ze meestal toch wel? Dat Dione nu in Nederland zit met de avondshow vind ik wel een beetje voor de bühne, daar mis je toch echt wel wat aan dat je in de avond geen sporters aan tafel kan krijgen
En dan nog wel 2 weken naar Frankrijk gaan in de zomer.
Leon Haan; ' de derde, raak, de vierde, raak, de vijfde , raak'quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Remco het volgende:
[..]
Langlaufen en biatlon hebben ze meestal toch wel? Dat Dione nu in Nederland zit met de avondshow vind ik wel een beetje voor de bühne, daar mis je toch echt wel wat aan dat je in de avond geen sporters aan tafel kan krijgen
En dan nog wel 2 weken naar Frankrijk gaan in de zomer.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:36 schreef franklop het volgende:
Dat er nog geen langlauf topic is @:heywoodu
missen we niets aan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:36 schreef franklop het volgende:
Huh, hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:36 schreef franklop het volgende:
O nu was je mij net voorquote:
Oh sick, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:13 schreef Remco het volgende:
[..]
Gewoon standaard HBO abonnement zonder sport.
quote:Leerdam spreekt toch met media
Ach JOETAquote:Toch geen quotes van Jutta Leerdam! Ze stond wel de NOS te woord, maar is boos weggelopen na het interview, melden onze verslaggevers ter plaatse. Het is nog onduidelijk wat er precies gebeurd is.
Inmiddels heeft Leerdam het stadion verlaten.
En Djeek Pol?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe vaak zal het woord privéjet zijn gevallen in dat interview?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |