Denk dat ze voor freestyleskien wel een licentiehebbenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moeten ze wel een licentie hebben...
Snap niet dat ze niet gewoon bij curling blijvenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn 5 zenders die uitzenden (NOS, Sporza, BBC, de Duitser, Eurosport 1) en er zendt er niet 1 live sport uit
Elke keer weer hequote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn 5 zenders die uitzenden (NOS, Sporza, BBC, de Duitser, Eurosport 1) en er zendt er niet 1 live sport uit
Het helpt ook niet mee dat ES2 niet uitzendt.quote:
Snowboarden wel, gezien de Nederlanders. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat ze voor freestyleskien wel een licentiehebben
Langlaufen hebben ze sowieso, dan kan Jan Roelfs weer van stal worden gehaald.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Remco het volgende:
[..]
Langlaufen en biatlon hebben ze meestal toch wel? Dat Dione nu in Nederland zit met de avondshow vind ik wel een beetje voor de bühne, daar mis je toch echt wel wat aan dat je in de avond geen sporters aan tafel kan krijgen
En dan nog wel 2 weken naar Frankrijk gaan in de zomer.
Leon Haan; ' de derde, raak, de vierde, raak, de vijfde , raak'quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:01 schreef Remco het volgende:
[..]
Langlaufen en biatlon hebben ze meestal toch wel? Dat Dione nu in Nederland zit met de avondshow vind ik wel een beetje voor de bühne, daar mis je toch echt wel wat aan dat je in de avond geen sporters aan tafel kan krijgen
En dan nog wel 2 weken naar Frankrijk gaan in de zomer.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:36 schreef franklop het volgende:
Dat er nog geen langlauf topic is @:heywoodu
missen we niets aan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:36 schreef franklop het volgende:
Huh, hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:36 schreef franklop het volgende:
O nu was je mij net voorquote:
Oh sick, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:13 schreef Remco het volgende:
[..]
Gewoon standaard HBO abonnement zonder sport.
quote:Leerdam spreekt toch met media
Ach JOETAquote:Toch geen quotes van Jutta Leerdam! Ze stond wel de NOS te woord, maar is boos weggelopen na het interview, melden onze verslaggevers ter plaatse. Het is nog onduidelijk wat er precies gebeurd is.
Inmiddels heeft Leerdam het stadion verlaten.
En Djeek Pol?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe vaak zal het woord privéjet zijn gevallen in dat interview?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |