Ah, ik kijk net een paar tellen maar ben dus niet de enige.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:41 schreef Peejtur het volgende:
Ik word alleen helemaal gek van het geluid van die drones
Tweedehands drones uit Oekraine?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:48 schreef Remco het volgende:
En zoals nu bij de slopestyle worden de drone beelden nauwelijks gebruikt. En als ze worden gebruikt zijn ze qua kwaliteit niet om naar huis te schrijven, rare kleuren.
Het is lekker weer ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:30 schreef franklop het volgende:
Zo even op terrasje gezeten tussendoor. Ideaal
Heb je het beter voor elkaar dan ik, moest net nog gauw naar de supermarkt. En ik haat de zaterdagmiddag drukte.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:30 schreef franklop het volgende:
Zo even op terrasje gezeten tussendoor. Ideaal
Viel me ook al op bij de afdaling, op de stream valt het verschil nog wel mee maar gewoon op de TV zie je nogal een kwaliteitsverschil tussen de drone en normale camera's.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:48 schreef Remco het volgende:
En zoals nu bij de slopestyle worden de drone beelden nauwelijks gebruikt. En als ze worden gebruikt zijn ze qua kwaliteit niet om naar huis te schrijven, rare kleuren.
Nee.quote:
Had ik toch langer moeten hangen bij schaatsenquote:
Rond achten wordt het helemaal idioot, korte kur mannen bij de landenwedstrijd, finale ronde kleine schans vrouwen en de laatste run bij de mannensnowboarders Big Air.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:23 schreef Redefine het volgende:
Straks rodelen en schansspringen tegelijkertijd terwijl er nu dus helemaal geen officiële wedstrijd bezig is...
Ja training bij het schansspringen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Rond achten wordt het helemaal idioot, korte kur mannen bij de landenwedstrijd, finale ronde kleine schans vrouwen en de laatste run bij de mannensnowboarders Big Air.
Dan wordt het helemaal mooi ja. Dat zijn de momenten dat HBO Max het geld waard is. De rest van de dag nog amper gebruikt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Rond achten wordt het helemaal idioot, korte kur mannen bij de landenwedstrijd, finale ronde kleine schans vrouwen en de laatste run bij de mannensnowboarders Big Air.
Gelukkig heb ik 3 schermen plus een iPad.
Dat big air geloof ik wel, de rest wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 3 schermen plus een iPad.
Ik heb dat juist bij het kunstrijden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat big air geloof ik wel, de rest wil ik wel zien.
Idem. Ik vind het eigenlijk best leuk om te zien. Maar het is waarschijnlijk de sport die (bijna) alle keuzes tussen daar naar kijken of een andere sport zal verliezen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dat juist bij het kunstrijden.
Mogelijk dat ze het nog toevoegen. Bij voorgaande Spelen verbeterden ze geloof ik ook wel wat functies tijden de OS zelf.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:09 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat je in de multiview van HBO geen Nederlandse commentaarstream kunt kiezen.
Curling? Of wordt het daar ook gebruikt?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:15 schreef Redefine het volgende:
Zijn er deze OS nog sporten waar ze geen drone gebruiken?
Ik heb het amper nog gezien, maar daar lijk je met de vaste camera's al hetzelfde te bereiken dus mogelijk niet. Kunstschaatsen heb ik nog niet gezien daar mogelijk ook niet. En bij shorttrack later denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Curling? Of wordt het daar ook gebruikt?
Had je anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:59 schreef Felagund het volgende:
De website van de organisatie kan het alweer niet aan.
Tot nog toe heb ik nog geen problemen gehad, itt tot Parijsquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:59 schreef Felagund het volgende:
De website van de organisatie kan het alweer niet aan.
Directe links werken wel, maar de hoofd site ligt/lag eruit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tot nog toe heb ik nog geen problemen gehad, itt tot Parijs
NOS is een parodie op een omroepquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:24 schreef Redefine het volgende:
De NOS schakelt morgen wederom pas in om 11.30 als het skiën begint. Om dan om 13.00 naar het snowboarden te schakelen als hopelijk (letterlijke uitspraak van Dione) Michelle Dekker er nog in zit.
Ze hebben geloof ik een licentie van 200 uur. Dan moet je keuzes maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:24 schreef Redefine het volgende:
De NOS schakelt morgen wederom pas in om 11.30 als het skiën begint. Om dan om 13.00 naar het snowboarden te schakelen als hopelijk (letterlijke uitspraak van Dione) Michelle Dekker er nog in zit.
200 uur over 16 dagen is 12,5 uur per dag.quote:Op zondag 8 februari 2026 07:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik een licentie van 200 uur. Dan moet je keuzes maken.
100 uur live volgens mij.quote:Op zondag 8 februari 2026 07:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik een licentie van 200 uur. Dan moet je keuzes maken.
Meer dan 200 uur bij Zomerspelen, meer dan 100 uur bij Winterspelenquote:
Ik vond dat gisteren juist enorm meevallen. Afdaling live skiatlon live, schansspringen en big air (semi) live. Drie kwartier voor beschouwing op de 3 kilometer is dan wel wat overdreven, zeker als dan pas in de dweilpauze Beune en Groenewoud worden genoemd.quote:Op zondag 8 februari 2026 07:46 schreef mitt het volgende:
Verhouding live sport en ouwehoeren is 1 op 4 gok ik
De S van NOS staat voor Schaatsen, dat wisten WE toch allemaal al.quote:Op zondag 8 februari 2026 07:43 schreef -0- het volgende:
[..]
100 uur live volgens mij.
Edit, 150 uur volgens:
https://over.nos.nl/wp-co(...)nterspelen-2026-.pdf
Ze zeggen daar ook NOS = schaatsen dus main focus daar en het VERHAAL is belangrijk
R.i.p.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:38 schreef franklop het volgende:
Zo even gesport tijdens het langlaufen (met langlaufen op scherm).
Na snowboarden nog even biatlon deels meepikken en dan weg voor rest van de (mid)dag
Heb juist vanmorgen nog een paar uur gefietst. De rest van de middag kan ik wel kijken.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:38 schreef franklop het volgende:
Zo even gesport tijdens het langlaufen (met langlaufen op scherm).
Na snowboarden nog even biatlon deels meepikken en dan weg voor rest van de (mid)dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |