Tot nog toe heb ik nog geen problemen gehad, itt tot Parijsquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:59 schreef Felagund het volgende:
De website van de organisatie kan het alweer niet aan.
Directe links werken wel, maar de hoofd site ligt/lag eruit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tot nog toe heb ik nog geen problemen gehad, itt tot Parijs
NOS is een parodie op een omroepquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:24 schreef Redefine het volgende:
De NOS schakelt morgen wederom pas in om 11.30 als het skiën begint. Om dan om 13.00 naar het snowboarden te schakelen als hopelijk (letterlijke uitspraak van Dione) Michelle Dekker er nog in zit.
Ze hebben geloof ik een licentie van 200 uur. Dan moet je keuzes maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:24 schreef Redefine het volgende:
De NOS schakelt morgen wederom pas in om 11.30 als het skiën begint. Om dan om 13.00 naar het snowboarden te schakelen als hopelijk (letterlijke uitspraak van Dione) Michelle Dekker er nog in zit.
200 uur over 16 dagen is 12,5 uur per dag.quote:Op zondag 8 februari 2026 07:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik een licentie van 200 uur. Dan moet je keuzes maken.
100 uur live volgens mij.quote:Op zondag 8 februari 2026 07:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik een licentie van 200 uur. Dan moet je keuzes maken.
Meer dan 200 uur bij Zomerspelen, meer dan 100 uur bij Winterspelenquote:
Ik vond dat gisteren juist enorm meevallen. Afdaling live skiatlon live, schansspringen en big air (semi) live. Drie kwartier voor beschouwing op de 3 kilometer is dan wel wat overdreven, zeker als dan pas in de dweilpauze Beune en Groenewoud worden genoemd.quote:Op zondag 8 februari 2026 07:46 schreef mitt het volgende:
Verhouding live sport en ouwehoeren is 1 op 4 gok ik
De S van NOS staat voor Schaatsen, dat wisten WE toch allemaal al.quote:Op zondag 8 februari 2026 07:43 schreef -0- het volgende:
[..]
100 uur live volgens mij.
Edit, 150 uur volgens:
https://over.nos.nl/wp-co(...)nterspelen-2026-.pdf
Ze zeggen daar ook NOS = schaatsen dus main focus daar en het VERHAAL is belangrijk
R.i.p.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:38 schreef franklop het volgende:
Zo even gesport tijdens het langlaufen (met langlaufen op scherm).
Na snowboarden nog even biatlon deels meepikken en dan weg voor rest van de (mid)dag
Heb juist vanmorgen nog een paar uur gefietst. De rest van de middag kan ik wel kijken.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:38 schreef franklop het volgende:
Zo even gesport tijdens het langlaufen (met langlaufen op scherm).
Na snowboarden nog even biatlon deels meepikken en dan weg voor rest van de (mid)dag
Het is sowieso een stuk rustiger qua programma dan de Zomerspelen, maar dat vind ik niet zo erg eigenlijk.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:12 schreef Redefine het volgende:
De komende vijftig minuten mis je dan weer helemaal niks door de opbouw van het programma.
Rustiger is niet erg. En op zich wel handig om wat anders te kunnen doen in een uurtje tussendoor. Maar als dan daarvoor of erna meerdere sporten juist tegelijkertijd zijn is dat wel matig.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is sowieso een stuk rustiger qua programma dan de Zomerspelen, maar dat vind ik niet zo erg eigenlijk.
Dit is nog gewoon te doen, vind het ook een stuk relaxter zo. Zomerspelen moet eigenlijk naar 3 weken toe.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is sowieso een stuk rustiger qua programma dan de Zomerspelen, maar dat vind ik niet zo erg eigenlijk.
Bij de komende OS wordt het helemaal vervelend met atletiek in week 1.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is nog gewoon te doen, vind het ook een stuk relaxter zo. Zomerspelen moet eigenlijk naar 3 weken toe.
Dat is juist wel beter. Week 2 heb je toch ook al die finales enzoquote:Op zondag 8 februari 2026 15:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de komende OS wordt het helemaal vervelend met atletiek in week 1.
Maar mede door judo zit die eerste week juist al zo vol. Dan is zwemmen daarbij beter te doen dan atletiek.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is juist wel beter. Week 2 heb je toch ook al die finales enzo
Al zou het wel helpen als judo of schermen naar achteren gaat
Die hadden het ook gewoon bij sport moeten houden zoals vroeger.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:54 schreef Redefine het volgende:
Eurosport is tegenwoordig een soort SBS geworden met de beelden en interviews vanuit het Holland huisInterviews met Rob Kemps en Marco Schuitemaker die komen om een feestje te gaan bouwen...
Dat laatste zeker. Daardoor tenminste alvast rodelen op tweede scherm.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Die hadden het ook gewoon bij sport moeten houden zoals vroeger.
Ben zo blij met HBO, had ik echt 20 jaar eerder willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |