Ja. En dan de dag erna weer bijna niks. En dan donderdag en vrijdag weer drukquote:Op maandag 9 februari 2026 14:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En vervolgens is er morgen in het begin van de middag weer van alles tegelijk voor de medailles.
Ik zet me ook vast schrap voor zaterdag.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En dan de dag erna weer bijna niks. En dan donderdag en vrijdag weer druk
Het weekend is ook druk ja.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zet me ook vast schrap voor zaterdag.
Verschuiving vindt meestal plaats bij het skiën en dat was er al vandaag dus heel logisch is het niet.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:42 schreef Em31 het volgende:
Waarom plannen ze dat zo? Eventueel ruimte als iets niet door was gegaan door het weer ofzo?
Dat is op zich nog wel logisch, omdat dan meer mensen tijd hebben om te kijken.quote:
Klopt. Maar afgelopen zaterdag was eigenlijk nog vrij rustig.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is op zich nog wel logisch, omdat dan meer mensen tijd hebben om te kijken.
Broekie uitquote:Op maandag 9 februari 2026 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Zo, zelf even 12,5 km hardgelopen... da's dan wel weer het voordeel van zo'n suffe dag dat je zelf ook nog wat kunt doen. Nu douchen en dan met de benen omhoog juichen voor ons aller Femke en Juta
Wanneer ga je eten?quote:Op maandag 9 februari 2026 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Zo, zelf even 12,5 km hardgelopen... da's dan wel weer het voordeel van zo'n suffe dag dat je zelf ook nog wat kunt doen. Nu douchen en dan met de benen omhoog juichen voor ons aller Femke en Juta
Na de 1000mquote:
Noodles 😎quote:
Ik heb ook weinig staan gelukkigquote:Op maandag 9 februari 2026 21:20 schreef franklop het volgende:
Amper meetings morgen. Goed getimed met dat schema tussen 9 en 15
Dat is wel goed gepland ja.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:20 schreef franklop het volgende:
Amper meetings morgen. Goed getimed met dat schema tussen 9 en 15
Teveel in het FPCL topic rondgehangen, dacht dat hier "hem uit het raam te kunnen smijten" zou volgen.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:57 schreef Starflyer het volgende:
Kantoordag morgen en neem mijn laptop mee om [..]
Je moet de sportstream hebben en niet de ES-streamquote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:07 schreef TheVulture het volgende:
Even een check, werken bij jullie de streams ook minder vloeiend dan bij eerdere Spelen?
Ik moet soms meerdere keren klikken om uit een eeuwige reclameloop te komen en soms klopt de sport niet. Gisteren een heel stuk Big Air vrouwen gemist omdat ik elke keer Schansspringen in beeld kreeg.
Heb geen problemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:07 schreef TheVulture het volgende:
Even een check, werken bij jullie de streams ook minder vloeiend dan bij eerdere Spelen?
Ik moet soms meerdere keren klikken om uit een eeuwige reclameloop te komen en soms klopt de sport niet. Gisteren een heel stuk Big Air vrouwen gemist omdat ik elke keer Schansspringen in beeld kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |