De loop van reclames heb ik niet maar ik moest wel goed kijken of ik niet steeds de ES stream had ipv de specifieke sport die ik eigenlijk zocht.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:07 schreef TheVulture het volgende:
Even een check, werken bij jullie de streams ook minder vloeiend dan bij eerdere Spelen?
Ik moet soms meerdere keren klikken om uit een eeuwige reclameloop te komen en soms klopt de sport niet. Gisteren een heel stuk Big Air vrouwen gemist omdat ik elke keer Schansspringen in beeld kreeg.
Ja. Past ook totaal niet bij een zender als Eurosport en ook niet bij Ranomi.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie nu Ranomi in dat Holland Huis maar dat is ook wel pure cringe
Geen problemen hier, maar je moet idd wel goed letten op welke stream je kliktquote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:07 schreef TheVulture het volgende:
Even een check, werken bij jullie de streams ook minder vloeiend dan bij eerdere Spelen?
Ik moet soms meerdere keren klikken om uit een eeuwige reclameloop te komen en soms klopt de sport niet. Gisteren een heel stuk Big Air vrouwen gemist omdat ik elke keer Schansspringen in beeld kreeg.
Effectief had je nu wel shorttrack kunnen doen ja. Toch niet afhankelijk van het weer, dat met biaton/skiën wel zo is.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schema weer lekker kut tot 5 uur
vanavond korte kur mannen, dus ze hebben de tijd nodig om de baan weer om te bouwen denk ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief had je nu wel shorttrack kunnen doen ja. Toch niet afhankelijk van het weer, dat met biaton/skiën wel zo is.
Ja. Al is kunstschaatsen juist ook weer vrij vroeg. 18.30.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
vanavond korte kur mannen, dus ze hebben de tijd nodig om de baan weer om te bouwen denk ik.
Dat moet je niet doen inderdaad. Al is het op de zomerspelen veel erger als je achter loopr, dan ben je de halve dag bezig met bijhalen. Hier kun je wel relatief snel weer bij zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:23 schreef mitt het volgende:
Nadeel van uitgesteld kijken is dat ik nu niet live kan FOKken, veel te gevaarlijk voor spoilers.
Kijk nu biathlon.
Ja daar is er nauwelijks tegen op te boksen. Dit is nog prima te doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen inderdaad. Al is het op de zomerspelen veel erger als je achter loopr, dan ben je de halve dag bezig met bijhalen. Hier kun je wel relatief snel weer bij zijn.
Vervelend zeg.quote:
Turijn!quote:
Ach wat leuk!quote:
20 jaar te laat!quote:
Slopestyle of Big Air?quote:
Big air in dit gevalquote:
Goede reis.quote:
Hopelijk geen val.quote:
Handje aan de grond lijkt mij ook wel pijnlijk.quote:
Kruisvaart richting het Chinese Rijstveld nu?quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:10 schreef franklop het volgende:
Sfeer in Team NL huis was wel mooi tijdens de races
Iedereen ook stil bij de starts
Daar zal vast rond deze tijd wel een of andere volkszanger gaan optreden en is iedereen het massaal vergeten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:10 schreef franklop het volgende:
Sfeer in Team NL huis was wel mooi tijdens de races
Iedereen ook stil bij de starts
quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zal vast rond deze tijd wel een of andere volkszanger gaan optreden en is iedereen het massaal vergeten.
Nou ja het kan erger. Had ook Marco Schuitemaker kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Diggy Dex wie?
Of Kraantje Pappie.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het kan erger. Had ook Marco Schuitemaker kunnen zijn.
Dat komt door jou dusquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:10 schreef franklop het volgende:
Dat was een alleraardigste eerste Olympische dag ooit
Jij bent vanaf nu verplicht elke Spelen bij elke Nederlandse deelname op de tribune te zitten. Succes!quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:10 schreef franklop het volgende:
Dat was een alleraardigste eerste Olympische dag ooit
Ben morgen niet bij de 10k.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu verplicht elke Spelen bij elke Nederlandse deelname op de tribune te zitten. Succes!
Ja nee helaasquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Belangrijker is dat je bij het skeleton bent!
Dat wordt dan wel een genotswedstrijd 16 - 15quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja nee helaas
Ijshockey morgen alleen
We hopen hetquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel een genotswedstrijd 16 - 15
Zitten heel wat rustige dagen bij al. Maar morgen is het wel weer volle bak.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rustig dagje vandaag wel, en dat voor een vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |