SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Toch knap dat Telstar een betere trainer heeft dan Feyenoord.quote:Op zondag 30 november 2025 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel bijzonder wat die trainer van Telstar neerzet met zo’n knakenelftal. Spelen helemaal niet slecht. Verdienen het ook niet om onderaan te staan.
Wat een geniequote:Op zondag 30 november 2025 15:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Als Telstar niet scoort zie ik Feyenoord dit winnen, Karim El Ahmadi.
Mét een Koeman zijn we Europees Kampioen geworden...quote:Op zondag 30 november 2025 15:34 schreef H.FR het volgende:
Nog even en die Koeman zit gewoon bij Oranje.
Geel krijgen.quote:
Als hij 23 zou zijn misschien maar hij is al 30 hequote:Op zondag 30 november 2025 15:34 schreef H.FR het volgende:
Nog even en die Koeman zit gewoon bij Oranje.
Dankzij een buitenspelgoal ja.quote:Op zondag 30 november 2025 15:34 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Mét een Koeman zijn we Europees Kampioen geworden...
Beetje ervaring erbij. Met die knaap van Heerenveen kon het ook.quote:Op zondag 30 november 2025 15:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als hij 23 zou zijn misschien maar hij is al 30 he
Koeman zou Koeman niet meenemen.quote:Op zondag 30 november 2025 15:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als hij 23 zou zijn misschien maar hij is al 30 he
Die ervaren keeper die z'n complete carrière tweede keeper was jaquote:Op zondag 30 november 2025 15:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beetje ervaring erbij. Met die knaap van Heerenveen kon het ook.
Maar ze hadden uit een wetenschappelijk onderzoek aangetoond dat hij de beste penaltykeeper was.quote:Op zondag 30 november 2025 15:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die ervaren keeper die z'n complete carrière tweede keeper was ja
Dat was zo lachwekkend, slechtste keepert ooit op een eindtoernooi.quote:Op zondag 30 november 2025 15:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beetje ervaring erbij. Met die knaap van Heerenveen kon het ook.
Die deed het toen toch gewoon uitmuntend? Niet dat het daarna nog wat geworden is, maar toch.quote:Op zondag 30 november 2025 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was zo lachwekkend, slechtste keepert ooit op een eindtoernooi.
Hij maakte geen fouten en maakte een aantal reddingen die elke modale eredivisiekeeper wel zou maken. Dat is iets anders dan dat hij het uitmuntend deed.quote:Op zondag 30 november 2025 15:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Die deed het toen toch gewoon uitmuntend? Niet dat het daarna nog wat geworden is, maar toch.
Ging in de fout tegen Ecuador en lag bij elke penalty van Argentinië in de andere hoek, Cillissend.quote:Op zondag 30 november 2025 15:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Die deed het toen toch gewoon uitmuntend? Niet dat het daarna nog wat geworden is, maar toch.
Zie hier de reden waarom hij niet schietquote:Op zondag 30 november 2025 15:47 schreef bbuddybb het volgende:
Timber probeert hier niet eens een schietkans voor zichzelf te creëren. En dat terwijl hij best veel ruimte had.
Met geluk na de winterstop, hoe ik het begreep..quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 15:57 schreef fetX het volgende:
Diarra eruit, je speelt weer met 11.
Lotomba erin, toch weer met 10.
Moder terug op 21 maart, exact in het weekend van Feyenoord-Ajaxquote:
Zal een schatting zijn, gok ik zoquote:Op zondag 30 november 2025 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moder terug op 21 maart, exact in het weekend van Feyenoord-Ajax
Prima (maar ik denk dat dit niet heel accuraat is)
Zag je zijn blik toen vPersie zich omkleeddequote:Op zondag 30 november 2025 16:06 schreef bbuddybb het volgende:
Doe Tengstedt aub weg in de winter. Wat een miskoop joh.
Echt super gênant hoe er aanvallend is ingekocht.quote:Op zondag 30 november 2025 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zag je zijn blik toen vPersie zich omkleedde
Ik meen het dat Tengstedt de slechtste aankoop ooit is. Zes miljoen voor een vierde spits.
En dan waren er nog users die dachten dat dit geen derde spits zou worden.quote:Op zondag 30 november 2025 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik meen het dat Tengstedt de slechtste aankoop ooit is. Zes miljoen voor een vierde spits.
Ze hadden ook Lauritsen kunnen halen als vierde spits.quote:Op zondag 30 november 2025 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die had bovendien minder gekostquote:Op zondag 30 november 2025 16:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze hadden ook Lauritsen kunnen halen als vierde spits.
Precies. Ik denk dat er maar weinig trainers hun eigen zoontje zouden opstellen boven een miskoopquote:Op zondag 30 november 2025 16:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat vind ik overigens wél een sterk punt van Van Persie. Ik denk dat er genoeg trainers zijn die zo'n Tengstedt zouden blijven opstellen want dure aankoop. Daar heeft Van Persie schijt aan.
Niet te zien zo.quote:
We kunnen toch niet meer wisselen?quote:Op zondag 30 november 2025 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slory erin voor een verdedigende actie ajb
Tja, kan je daadwerkelijk indruk maken als je met dit zooitje moet gaan spelen?quote:Op zondag 30 november 2025 16:20 schreef H.FR het volgende:
Ben overigens totaal niet onder de indruk van S. Van Persie.
Een 19-jarig ventje die bij z'n Eredivisie-debuut van 10 minuutjes in zo'n kutwedstrijd in deze reeks geen indruk maakt is niet zo gek.quote:Op zondag 30 november 2025 16:20 schreef H.FR het volgende:
Ben overigens totaal niet onder de indruk van S. Van Persie.
Een beetje?quote:Op zondag 30 november 2025 16:24 schreef H.FR het volgende:
Wel irritant dat die enkele keer dat wij een beetje tijdrekken die extra tijd steeds meer wordt. Andersom heb ik het nog niet gezien.
Ja iedereen is tegen feyenoord mimimiquote:Op zondag 30 november 2025 16:24 schreef H.FR het volgende:
Wel irritant dat die enkele keer dat wij een beetje tijdrekken die extra tijd steeds meer wordt. Andersom heb ik het nog niet gezien.
Je mag volgens mij dezelfde verwachtingen hebben als van anderen. En hij heeft in zijn invalbeurten nog geen deuk in zacht een pakje boter geslagenquote:Op zondag 30 november 2025 16:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een 19-jarig ventje die bij z'n Eredivisie-debuut van 10 minuutjes in zo'n kutwedstrijd in deze reeks geen indruk maakt is niet zo gek.
Prima ploegje ja. Koop je niks voor, het als van ons aardige spel wat we af en toe hebben gezien de laatste potjes.quote:Op zondag 30 november 2025 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als de ranglijst zou geschikt worden uit complimenten in plaats van punten, dan stond Telstar bovenaan.
quote:Op zondag 30 november 2025 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja iedereen is tegen feyenoord mimimi
Welke invalbeurten?quote:Op zondag 30 november 2025 16:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je mag volgens mij dezelfde verwachtingen hebben als van anderen. En hij heeft in zijn invalbeurten nog geen deuk in zacht een pakje boter geslagen
Leuk meegevoetbald inderdaad, heel veel meer ook niet. Je speelt zelf ook heel belabberd, maar er is niks aan de hand en dan geef je weer zo’n goal weg. Vermoeiend.quote:Op zondag 30 november 2025 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als de ranglijst zou geschikt worden uit complimenten in plaats van punten, dan stond Telstar bovenaan.
Die zat de hele wedstrijd druk dit topic te refreshen, wachtend op een momentje waar iemand een beetje klaagt dat het tegen zitquote:
Twee invalbeurtjes gehad.quote:Op zondag 30 november 2025 16:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je mag volgens mij dezelfde verwachtingen hebben als van anderen. En hij heeft in zijn invalbeurten nog geen deuk in zacht een pakje boter geslagen
We weten het zelf weer eens (bijna) te verneukenquote:Op zondag 30 november 2025 16:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Afgezien van die achterlijke tegengoal deed het me weer een beetje denken aan het begin van het seizoen. Tegenstander die prima mee voetbalt maar eigenlijk maar heel weinig kansen creëert.
Da's toch vaker zo met "het zoontje van"-voetballers?quote:Op zondag 30 november 2025 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Twee invalbeurtjes gehad.
Je bent wel erg snel met je conclusies. Ook al zal deze Van Persie de wereldtop wel niet gaan halen.
Ik ken ze bijna niet zieliger. En dan tuint er toch weer iemand in.quote:Op zondag 30 november 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zat de hele wedstrijd druk dit topic te refreshen, wachtend op een momentje waar iemand een beetje klaagt dat het tegen zit
Is het hem toch gelukt.
Toch werd het ook niet spannend na de 1-2. Gewoon een vrij matige zege, maar daar moet je het in deze fase mee doen.quote:Op zondag 30 november 2025 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk meegevoetbald inderdaad, heel veel meer ook niet. Je speelt zelf ook heel belabberd, maar er is niks aan de hand en dan geef je weer zo’n goal weg. Vermoeiend.
Voortaan gewoon alleen op die gozer reageren met:quote:Op zondag 30 november 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zat de hele wedstrijd druk dit topic te refreshen, wachtend op een momentje waar iemand een beetje klaagt dat het tegen zit
Is het hem toch gelukt.
Natuurlijk maakt Ueda weer alleen tegen kleintjes het verschilquote:Op zondag 30 november 2025 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Natuurlijk loopt user HMF weer vol in de val van GGMM.
What else is new.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 30 november 2025 16:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt Ueda weer alleen tegen kleintjes het verschil
What else is new
Zo’n beetje de enige community binnen Vbl waar nog actief inhoudelijk gepost wordt. Erg mooi dat de admins hard werken om deze community te behouden zodat er nog wat inkomsten binnen rollen (lol)quote:Op zondag 30 november 2025 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ken ze bijna niet zieliger. En dan tuint er toch weer iemand in.
Zeker. Blij meequote:Op zondag 30 november 2025 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
De rest doet het niet namelijk.
quote:Op zondag 30 november 2025 16:33 schreef GGMM het volgende:
Ik zou me eerder druk maken om het feit dat je uberhaupt moet tijdrekken tegen Telstar
Graag review van de wedstrijd.quote:Op zondag 30 november 2025 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Natuurlijk loopt user HMF weer vol in de val van GGMM.
What else is new.
Mooie analyse heb je gemaakt.quote:Op zondag 30 november 2025 16:33 schreef GGMM het volgende:
Ik zou me eerder druk maken om het feit dat je uberhaupt moet tijdrekken tegen Telstar
Ik zeg ook niet dat het helemaal nooit wat zal worden. Maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk. Die heeft echt nog behoorlijk wat tijd in de jeugd/O21 nodig m.i.quote:Op zondag 30 november 2025 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Twee invalbeurtjes gehad.
Je bent wel erg snel met je conclusies. Ook al zal deze Van Persie de wereldtop wel niet gaan halen.
CL inkomsten zijn ook broodnodig gezien alle afschrijvingen op de troep die is aangekocht. En met plek 2 zitten we waarschijnlijk nog aan Van Persie vast volgend seizoen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
Groningen kan vanavond iets heel moois doen
7 punten los van de nummers 3 en 4 en die zijn met alle respect NEC en AZ dus dat wordt nooit wat.
Als je na vandaag 11 punten voor blijft staan op ajax in de wetenschap dat je in de arena vast nog wel nat gaat, is die tweede plek wel een vast gegeven geworden.
De Pers is geen wondertrainer maar vult het aardig in.quote:Op zondag 30 november 2025 20:18 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
CL inkomsten zijn ook broodnodig gezien alle afschrijvingen op de troep die is aangekocht. En met plek 2 zitten we waarschijnlijk nog aan Van Persie vast volgend seizoen.
Als er geen Ajax publiek zit, is het risico ook wel weg. Lijkt mij wel zo fair dat wij ons eigen publiek wel mee mogen nemen.quote:
Er is nog de Coen Dillen Index maat.quote:Op zondag 30 november 2025 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We staan al na 14 wedstrijden op een eiland. 6 punten achter de nr1, 7 punten voor op de nr3. Nou, wat leuk.
Gelukkig hebben we Europees nog (lol)
We spelen nog tegen Ajax en Twente dus dat kan eind deze maand zomaar weer anders zijn.quote:Op zondag 30 november 2025 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We staan al na 14 wedstrijden op een eiland. 6 punten achter de nr1, 7 punten voor op de nr3. Nou, wat leuk.
Gelukkig hebben we Europees nog (lol)
Dat zijn momenteel toch ook geen bijster moeilijke wedstrijden. Kan prima dat we averij gaan lopen maar de ‘concurrentie’ net zo goed.quote:Op maandag 1 december 2025 08:39 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
We spelen nog tegen Ajax en Twente dus dat kan eind deze maand zomaar weer anders zijn.
Je bent wel erg snel over onze dramatische reeks heen gestapt. Dat worden ongetwijfeld moeilijkere wedstrijden dan tegen Telstarquote:Op maandag 1 december 2025 09:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn momenteel toch ook geen bijster moeilijke wedstrijden. Kan prima dat we averij gaan lopen maar de ‘concurrentie’ net zo goed.
Ik vrees/verwacht dat het eiland alleen maar groter wordt.
Zolang ze Tokkie Side weren zie ik niet in waarom we daar niet gewoon met 4-0 overheen klappen. Mag Tokkie Side wel naar binnen dan wordt het 2-0 voor we hem uitspelen op een troosteloze woensdagmiddag.quote:Op maandag 1 december 2025 09:34 schreef Haringkop2 het volgende:
Ajax uit zie ik ons niet zomaar winnen. Al kan dat wel een bijzondere wedstrijd worden gezien de omstandigheden daar.
Nog slechter eigenlijk.quote:Op maandag 1 december 2025 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen zien makker, hoe was Diarra?
Ik weet niet of die wedstrijden moeilijker worden dan Telstar.quote:Op maandag 1 december 2025 09:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bent wel erg snel over onze dramatische reeks heen gestapt. Dat worden ongetwijfeld moeilijkere wedstrijden dan tegen Telstar
Hij had één mooi schot op doel, en ergens een mooie dribbel.quote:Op maandag 1 december 2025 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen zien makker, hoe was Diarra?
AZ had een moeilijke reeks, die krijgen nu weer tegenstanders die ze makkelijk moeten hebben. Ik denk ook dat het gat niet snel veel kleiner wordt, maar het gaat ook niet groeien denk ik.quote:Op maandag 1 december 2025 09:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of die wedstrijden moeilijker worden dan Telstar.
Het is niet zo zeer dat ik over deze dramatische reeks ben heen gestapt. Als dat het geval was, had ik het vizier nog wel enigszins op PSV. Het is meer dat de concurrentie (Ajax en AZ) zelf ook in een net zo dramatische reeks zitten, en bovendien met slechter voetbal. Beiden zijn daar nog niet uitgestapt.
Wellicht dat NEC zich nog tot de grootste concurrent ontpopt, maar dat kan ik mij bijna niet voorstellen.
Die kans in de tweede helftquote:
Daar ben ik ook een beetje bang voor en dan ga je nog heel veel kutpotjes zien. Was in het laatste seizoen onder Slot af en toe ook al zo (ik noem bijvoorbeeld de 0-0 uit bij Volendam). De urgentie gaat er gewoon helemaal vanaf dan.quote:Op maandag 1 december 2025 09:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn momenteel toch ook geen bijster moeilijke wedstrijden. Kan prima dat we averij gaan lopen maar de ‘concurrentie’ net zo goed.
Ik vrees/verwacht dat het eiland alleen maar groter wordt.
Daarom extra zonde dat we het Europees volkomen verpest hebben (en dat de twee Europese uitpotjes die nog volgen precies vlak voor Ajax-uit en PSV-uit zijn).quote:Op maandag 1 december 2025 10:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor en dan ga je nog heel veel kutpotjes zien. Was in het laatste seizoen onder Slot af en toe ook al zo (ik noem bijvoorbeeld de 0-0 uit bij Volendam). De urgentie gaat er gewoon helemaal vanaf dan.
We hebben best wat goede wedstrijden / helften gespeeld dit seizoen, dus we moeten ook weer niet doen alsof hij een dramatische trainer is. Het is alleen wel van belang dat hij het weer terug op de rails krijgt. En dat dit ook niet te lang duurt. Gisteren was matig voetbal. Leuk dat je nauwelijks in de problemen komt, maar ik verwacht wel iets meer tegen Telstar. Dus nee, we zijn er nog zeker niet.quote:Op zondag 30 november 2025 20:18 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
CL inkomsten zijn ook broodnodig gezien alle afschrijvingen op de troep die is aangekocht. En met plek 2 zitten we waarschijnlijk nog aan Van Persie vast volgend seizoen.
Punten in mindering zou leuk zijn, maar imo wat te vroeg... 0-3 verlies tegen Gro & enkel uit-prubliek bij de klassieker lijkt me veel beterquote:
Dat laatste lijkt mij evident. Het zal alleen bij een compleet leeg stadion bij klassieker blijven, ook wel jammer ergens.quote:Op maandag 1 december 2025 16:33 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Punten in mindering zou leuk zijn, maar imo wat te vroeg... 0-3 verlies tegen Gro & enkel uit-prubliek bij de klassieker lijkt me veel beter
Nah, bij 1Vandaag was de conclusie dat de KNVB wss niet "op tijd" gaan beslissen over de sanctie. Dus zal het blijven bij een enkele tribune die leeg blijft.quote:Op maandag 1 december 2025 18:05 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij evident. Het zal alleen bij een compleet leeg stadion bij klassieker blijven, ook wel jammer ergens.
Voor iemand die de helft van de tijd geblesseerd is? Ik hoop toch dat men leert van gemaakte fouten.quote:Op maandag 1 december 2025 22:15 schreef H.FR het volgende:
Volgens Krabbie komen ze er echt niet uit.
Timber wil teveel salaris voor wat Feyenoord er voor over heeft.
https://www.fr12.nl/trans(...)oer-ook-bij-ajax-had
Geen idee wat ie vroeg, maar als mankepoten als Bijlow en matige voetballers als Zerroukie ruim boven de 2.5mln zitten zou ik daar ook nog wel wat overheen willen ja.
Zo makkelijk scoren we niet en al helemaal niet in de aRENa.quote:Op maandag 1 december 2025 09:41 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zolang ze Tokkie Side weren zie ik niet in waarom we daar niet gewoon met 4-0 overheen klappen. Mag Tokkie Side wel naar binnen dan wordt het 2-0 voor we hem uitspelen op een troosteloze woensdagmiddag.
quote:Op maandag 1 december 2025 22:51 schreef Caland het volgende:
Ik hoop toch dat men leert van gemaakte fouten.
Daar leert men ook van, zo lijkt het. Maar van zijn kant begrijp ik het ook wel als hij meer wil verdienen dan bepaalde anderen.quote:Op maandag 1 december 2025 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor iemand die de helft van de tijd geblesseerd is? Ik hoop toch dat men leert van gemaakte fouten.
Als je qua salarishuis al niet heel veel ruimte meer hebt zal het ook een afweging zijn tussen Timber verlengen en wat ruimte in de winter overhouden om op zoek te gaan naar een centrale/buitenspelerquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar leert men ook van. Maar van zijn kant begrijp ik het ook wel als hij meer wil verdienen dan bepaalde anderen.
Daarom zou ik dus naar een vaste transfersom kijken met daarbij een fors vast aandeel voor hem. Dan heb je geen salaris probleem.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je qua salarishuis al niet heel veel ruimte meer hebt zal het ook een afweging zijn tussen Timber verlengen en wat ruimte in de winter overhouden om op zoek te gaan naar een centrale/buitenspeler
Ach, met de blessures op dit moment is het niet zo dat hij per definitie "misbaar" is. Daarnaast heeft hij, buiten zijn blessure gevoeligheid (net zoals sommige andere geblesseerden middenvelders dus) wel bewezen van toegevoegde waarde te KUNNEN zijn. Dat hij dit seizoen, wel/niet door omstandigheden nog niet zijn niveau haalt staat daar dan nog even buiten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Timber mag de schoenveters van de Valentes en Orkun Kokcu's van deze wereld nog niet vastmaken. Terecht dat hij geen groot contract krijgt. Het is mij ook een raadsel wat de beste man bij Oranje te zoeken heeft.
Ja, had lekker die Borges en Tengsted in Portugal gelaten. Over budget gesproken. Voor die 19 miljoen + salaris had je heel wat beters kunnen halen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daarom zou ik dus naar een vaste transfersom kijken met daarbij een fors vast aandeel voor hem. Dan heb je geen salaris probleem.
Maar een buitenspeler is geen overbodige luxe inderdaad. Vraag me wel af of dat überhaupt nog past in het budget.
Iets zegt mij dat forumuser @Caland geen grote fan is van Timbertquote:Op maandag 1 december 2025 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor iemand die de helft van de tijd geblesseerd is? Ik hoop toch dat men leert van gemaakte fouten.
Kökcü. Die heeft het internationaal wel laten zien hé. Heel Europa ligt aan zijn voeten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Timber mag de schoenveters van de Valentes en Orkun Kokcu's van deze wereld nog niet vastmaken. Terecht dat hij geen groot contract krijgt. Het is mij ook een raadsel wat de beste man bij Oranje te zoeken heeft.
Pakt gewoon 4-6 miljoen per jaar makker.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kökcü. Die heeft het internationaal wel laten zien hé. Heel Europa ligt aan zijn voeten.
Heeft die niet een beetje teveel hetzelfde profiel als Valente?quote:Op woensdag 3 december 2025 11:16 schreef Slobeend het volgende:
We hebben met Zechiël eigenlijk al de vervanger van Timber volgend jaar.
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft die niet een beetje teveel hetzelfde profiel als Valente?
quote:
Goede dribbelaar, balvaardig, passend prima, drang naar voren met af en toe een goal. Klinkt ook wel als Timber.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft die niet een beetje teveel hetzelfde profiel als Valente?
Mijn gevoel zegt dat Feyenoord van plan is om Zechiël te verkopen. Ik vind het maar gek dat vPersie er een heel punt van heeft gemaakt om Slory (en Sliti) te behouden, maar Zechiël mocht direct verhuurd worden. Ik denk dat het tussen beide partijen niet zo klikt.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:16 schreef Slobeend het volgende:
We hebben met Zechiël eigenlijk al de vervanger van Timber volgend jaar.
De vraag is of Van Persie er nog zit volgend jaar.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Feyenoord van plan is om Zechiël te verkopen. Ik vind het maar gek dat vPersie er een heel punt van heeft gemaakt om Slory (en Sliti) te behouden, maar Zechiël mocht direct verhuurd worden. Ik denk dat het tussen beide partijen niet zo klikt.
Wat @:hhh38 zegt klopt overigens ook denk ik.
Zolang je Valente, Steijn, Taghi en een fitte Moder en Hwang hebt, hoef je ook niet per sé op het middenveld te versterken, in ieder geval niet voor de basis.
#ALLESWEGquote:Op woensdag 3 december 2025 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is of Van Persie er nog zit volgend jaar.
Ik acht de kans vrij groot. Tenzij hij meer weerstand oproept bij de spelers dan we momenteel terugzien.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is of Van Persie er nog zit volgend jaar.
Nou, Timber heeft het niveau Kokcu nog geen moment aangetikt dus zijn plafond is dan vermoedelijk Genoa of Saudi Arabië.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kökcü. Die heeft het internationaal wel laten zien hé. Heel Europa ligt aan zijn voeten.
Toevallig net een NOS Voetbalpodcast interview uitgekomen met Zechiël, waarin hij inderdaad vertelt problemen te hebben gehad in de O19 met Van Persie, maar dat lag vooral aan hemzelf zegt hij. Hij voelde zich een paar keer te groot voor de Youth League en een keer of drie op zijn gedrag aangesproken door Van Persie, werd ook buiten de selectie gelaten daarna. Ze hebben het alleen nooit uitgepraat, dat zou dan volgend jaar moeten gebeuren. Hij zegt niet uitgesproken dat hij volgend jaar naar Feyenoord terug gaat.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Feyenoord van plan is om Zechiël te verkopen. Ik vind het maar gek dat vPersie er een heel punt van heeft gemaakt om Slory (en Sliti) te behouden, maar Zechiël mocht direct verhuurd worden. Ik denk dat het tussen beide partijen niet zo klikt.
Wat @:hhh38 zegt klopt overigens ook denk ik.
Zolang je Valente, Steijn, Taghi en een fitte Moder en Hwang hebt, hoef je ook niet per sé op het middenveld te versterken, in ieder geval niet voor de basis.
Even uit elkaar gaan en elders wat professionaliteit opdoen kan dan ook geen kwaad. Met een schone lei het seizoen ik volgend jaar.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toevallig net een NOS Voetbalpodcast interview uitgekomen met Zechiël, waarin hij inderdaad verteld problemen te hebben gehad in de O19 met Van Persie, maar dat lag vooral aan hemzelf zegt hij. Hij voelde zich een paar keer te groot voor de Youth League en een keer of drie op zijn gedrag aangesproken door Van Persie, werd ook buiten de selectie gelaten daarna. Ze hebben het alleen nooit uitgepraat, dat zou dan volgend jaar moeten gebeuren. Hij zegt niet uitgesproken dat hij volgend jaar naar Feyenoord terug gaat.
Prima tochquote:Zechiël doet boekje open over problemen met Van Persie: 'Zullen in gesprek moeten'
Gjivaj Zechiël maakt een sterk seizoen door bij FC Utrecht, maar zal normaal gesproken in de zomer weer aansluiten bij Feyenoord. Met trainer Robin van Persie boterde het echter niet toen de jonge middenvelder enkele jaren geleden met hem werkte. In gesprek met de NOS steekt Zechiël de hand hiervoor in eigen boezem.
"Met Van Persie heb ik in de Youth League gewerkt", vangt Zechiël aan. "Daar heb ik wat foute dingen gedaan, vanuit mezelf, qua gedrag. Ik wist er niet altijd goed mee om te gaan. Ik zat bij het eerste en dan moest ik de Youth League wedstrijden meedoen met de Onder 19, terwijl ik heel graag mee wilde met het eerste. Ik wist daar niet altijd goed op te reageren." Zechiël geeft aan dit hij 'een beetje cynisch' werd van de situatie. "Ik werd een beetje een dwarsligger, en dat is niet fijn. Ik denk dat het totaal niks persoonlijks was en dat ook dat een onderdeel van mijn mentale groei is waar ik van moest leren en dat het het plan van God is."
Van Persie sprak Zechiël aan op diens gedrag. "Ja, hij heeft me er een paar keer op aangesproken. Een keer of drie. Ik kreeg het maar niet onder controle. In een wedstrijd tegen Celtic ging ik niet mee om die reden. Ik was gewoon een dwarsligger in de groep en dat is niet fijn voor een trainer. Ik heb daar mijn excuses voor aangeboden, maar op dit moment is hij gefocust op Feyenoord en ik op FC Utrecht. Als we volgend jaar weer met elkaar willen werken, dan zullen we in gesprek moeten daarover. Er zit denk ik nog wel iets kleins omdat we het nog niet hebben uitgesproken."
Wanneer Zechiël weer bij Feyenoord aan zal sluiten, zal er dus met Van Persie gesproken moeten worden. "Gewoon met elkaar in gesprek, als een man. Gewoon met elkaar praten en eruit komen. Op dat moment was ik mentaal nog niet ver genoeg om dat in te zien en daar heb ik van geleerd."
quote:Op donderdag 4 december 2025 09:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:pisces29
Wat waren het toch 3 geweldige jarenquote:Op donderdag 4 december 2025 09:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:pisces29
Wel grappig dat de grootste relschoppers/boeven in het voetbal altijd wel echt van god God aanbidders zijn.quote:
Jezus was ook een rebel.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel grappig dat de grootste relschoppers/boeven in het voetbal altijd wel echt van god God aanbidders zijn.
Ik vermoed dat er ook geen kapers op de kust waren voor een molensteen van 250 miljoen.quote:
Dat geldt vaak ook voor criminelen. Achterlijke mensen zijn nu eenmaal geneigd om in sprookjesfiguren te geloven.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel grappig dat de grootste relschoppers/boeven in het voetbal altijd wel echt van god God aanbidders zijn.
Dat zou knap zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die laatste 2 wedstrijden missen we trouwens al Hadj Moussa, Targhalline en Diarra vanwege AFCON. Borges in de basisquote:
Ik weet niet hoe lang Sauer ontbreekt, maar ik verwacht eerder hij en Sliti.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij die laatste 2 wedstrijden missen we trouwens al Hadj Moussa, Targhalline en Diarra vanwege AFCON. Borges in de basis
Oh nee, niet Diarra.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij die laatste 2 wedstrijden missen we trouwens al Hadj Moussa, Targhalline en Diarra vanwege AFCON. Borges in de basis
Vanaf 17 februari 2026 – donderdag 19 maart 2026 met een lege maag.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je een gemene deler mist - maar dat mag je niet zeggenquote:Op donderdag 4 december 2025 09:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Toch niet weer die Marokkanen he?!quote:Op donderdag 4 december 2025 18:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je een gemene deler mist - maar dat mag je niet zeggen
Nogal logisch, compleet raadsel waarom die niet op zijn naam kwamquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:36 schreef Makamba_ het volgende:
Ueda +1 doelpunt! Geil voor goal en heeft Ter Kloese kennelijk gevraagd om het doelpunt bij de knvb op te eisen
Dit was allemaal niet zo’n punt geweest, als vPersie hem geen aanvoerder had gemaakt.quote:
Maar wie had je dan gekozen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was allemaal niet zo’n punt geweest, als vPersie hem geen aanvoerder had gemaakt.
Gezien de transfersom zal het altijd wel een ding zijn geweest maar dat aanvoerderschap maakt het niet makkelijker nee.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was allemaal niet zo’n punt geweest, als vPersie hem geen aanvoerder had gemaakt.
Steijntje is gewoon niet goed genoeg, hadden we allemaal wel al gezien in de zomer. Alleen dat die dan ook nog eens grote kansen gaat missen, dan is het wel allemaal niet zo heel geweldig he.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon bij Timber houden. Dan had je bij zijn vertrek voor Valente kunnen kiezenquote:
Ja op papier wel inderdaad maar goed we weten niet wat er intern gezegd en gedaan is. Ze waren volgens mij niet zo blij met 'm.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon bij Timber houden. Dan had je bij zijn vertrek voor Valente kunnen kiezen
Ik sta ook niet bovenaan in de Timber fanclub. Als er een andere duidelijke leider was geweest, had ik de beslissing best prima gevonden. Maar Steijn is er pas net, en dat hij voor dit seizoen meer een goede nr12 dan een absolute leider zou worden had je best wel kunnen voorspellen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja op papier wel inderdaad maar goed we weten niet wat er intern gezegd en gedaan is. Ze waren volgens mij niet zo blij met 'm.
Hij had beter veilig de keeper aanvoerder kunnen maken, denk ik. Had je die onnodige extra druk ook niet op Steijn gelegd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta ook niet bovenaan in de Timber fanclub. Als er een andere duidelijke leider was geweest, had ik de beslissing best prima gevonden. Maar Steijn is er pas net, en dat hij voor dit seizoen meer een goede nr12 dan een absolute leider zou worden had je best wel kunnen voorspellen.
Wellenreuther zou niet eens eerste keeper zijn geweest als Bijlows lichaam niet wat verrotter was dan verwacht. Is ook absoluut geen aanvoerder.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij had beter veilig de keeper aanvoerder kunnen maken, denk ik. Had je die onnodige extra druk ook niet op Steijn gelegd.
Blijven doneren met dit zooitje.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou weer Borges, volgens mij gooit RvP gewoon een muntje.
Met een kurk lukt dat, bij mij tenminste wel.quote:
Was ook een ziekenhuisbal van Borgesquote:
Nou daar kon hij wel meer mee hoor. Prima bal van Borges nu weer. Erg mooi.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was ook een ziekenhuisbal van Borges
Deze was op zich wel aardig
Zijn ook bijna de eerste 2 dingen die hij goed doet dit seizoen, maar goed om te zien dat hij in ieder geval ooit iets met een bal gedaan heeft.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou daar kon hij wel meer mee hoor. Prima bal van Borges nu weer. Erg mooi.
I want to know if you score a goalquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:14 schreef LethalNinja het volgende:
Zingt het legioen nou ovef Ueaada “ i want to know if youll be my girl”??
Mooi aanval btw
Heeft ook totaal geen zelfvertrouwen meer. Vorig seizoen had hij best veel goede potjes. Maar sinds Fener-uit is het meelijwekkend.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:14 schreef fetX het volgende:
LotombaGod stond daar weer grassprietjes te dekken. Die man kan niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |