Goede dribbelaar, balvaardig, passend prima, drang naar voren met af en toe een goal. Klinkt ook wel als Timber.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft die niet een beetje teveel hetzelfde profiel als Valente?
Mijn gevoel zegt dat Feyenoord van plan is om Zechiël te verkopen. Ik vind het maar gek dat vPersie er een heel punt van heeft gemaakt om Slory (en Sliti) te behouden, maar Zechiël mocht direct verhuurd worden. Ik denk dat het tussen beide partijen niet zo klikt.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:16 schreef Slobeend het volgende:
We hebben met Zechiël eigenlijk al de vervanger van Timber volgend jaar.
De vraag is of Van Persie er nog zit volgend jaar.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Feyenoord van plan is om Zechiël te verkopen. Ik vind het maar gek dat vPersie er een heel punt van heeft gemaakt om Slory (en Sliti) te behouden, maar Zechiël mocht direct verhuurd worden. Ik denk dat het tussen beide partijen niet zo klikt.
Wat @:hhh38 zegt klopt overigens ook denk ik.
Zolang je Valente, Steijn, Taghi en een fitte Moder en Hwang hebt, hoef je ook niet per sé op het middenveld te versterken, in ieder geval niet voor de basis.
#ALLESWEGquote:Op woensdag 3 december 2025 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is of Van Persie er nog zit volgend jaar.
Ik acht de kans vrij groot. Tenzij hij meer weerstand oproept bij de spelers dan we momenteel terugzien.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is of Van Persie er nog zit volgend jaar.
Nou, Timber heeft het niveau Kokcu nog geen moment aangetikt dus zijn plafond is dan vermoedelijk Genoa of Saudi Arabië.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kökcü. Die heeft het internationaal wel laten zien hé. Heel Europa ligt aan zijn voeten.
Toevallig net een NOS Voetbalpodcast interview uitgekomen met Zechiël, waarin hij inderdaad vertelt problemen te hebben gehad in de O19 met Van Persie, maar dat lag vooral aan hemzelf zegt hij. Hij voelde zich een paar keer te groot voor de Youth League en een keer of drie op zijn gedrag aangesproken door Van Persie, werd ook buiten de selectie gelaten daarna. Ze hebben het alleen nooit uitgepraat, dat zou dan volgend jaar moeten gebeuren. Hij zegt niet uitgesproken dat hij volgend jaar naar Feyenoord terug gaat.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Feyenoord van plan is om Zechiël te verkopen. Ik vind het maar gek dat vPersie er een heel punt van heeft gemaakt om Slory (en Sliti) te behouden, maar Zechiël mocht direct verhuurd worden. Ik denk dat het tussen beide partijen niet zo klikt.
Wat @:hhh38 zegt klopt overigens ook denk ik.
Zolang je Valente, Steijn, Taghi en een fitte Moder en Hwang hebt, hoef je ook niet per sé op het middenveld te versterken, in ieder geval niet voor de basis.
Even uit elkaar gaan en elders wat professionaliteit opdoen kan dan ook geen kwaad. Met een schone lei het seizoen ik volgend jaar.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toevallig net een NOS Voetbalpodcast interview uitgekomen met Zechiël, waarin hij inderdaad verteld problemen te hebben gehad in de O19 met Van Persie, maar dat lag vooral aan hemzelf zegt hij. Hij voelde zich een paar keer te groot voor de Youth League en een keer of drie op zijn gedrag aangesproken door Van Persie, werd ook buiten de selectie gelaten daarna. Ze hebben het alleen nooit uitgepraat, dat zou dan volgend jaar moeten gebeuren. Hij zegt niet uitgesproken dat hij volgend jaar naar Feyenoord terug gaat.
Prima tochquote:Zechiël doet boekje open over problemen met Van Persie: 'Zullen in gesprek moeten'
Gjivaj Zechiël maakt een sterk seizoen door bij FC Utrecht, maar zal normaal gesproken in de zomer weer aansluiten bij Feyenoord. Met trainer Robin van Persie boterde het echter niet toen de jonge middenvelder enkele jaren geleden met hem werkte. In gesprek met de NOS steekt Zechiël de hand hiervoor in eigen boezem.
"Met Van Persie heb ik in de Youth League gewerkt", vangt Zechiël aan. "Daar heb ik wat foute dingen gedaan, vanuit mezelf, qua gedrag. Ik wist er niet altijd goed mee om te gaan. Ik zat bij het eerste en dan moest ik de Youth League wedstrijden meedoen met de Onder 19, terwijl ik heel graag mee wilde met het eerste. Ik wist daar niet altijd goed op te reageren." Zechiël geeft aan dit hij 'een beetje cynisch' werd van de situatie. "Ik werd een beetje een dwarsligger, en dat is niet fijn. Ik denk dat het totaal niks persoonlijks was en dat ook dat een onderdeel van mijn mentale groei is waar ik van moest leren en dat het het plan van God is."
Van Persie sprak Zechiël aan op diens gedrag. "Ja, hij heeft me er een paar keer op aangesproken. Een keer of drie. Ik kreeg het maar niet onder controle. In een wedstrijd tegen Celtic ging ik niet mee om die reden. Ik was gewoon een dwarsligger in de groep en dat is niet fijn voor een trainer. Ik heb daar mijn excuses voor aangeboden, maar op dit moment is hij gefocust op Feyenoord en ik op FC Utrecht. Als we volgend jaar weer met elkaar willen werken, dan zullen we in gesprek moeten daarover. Er zit denk ik nog wel iets kleins omdat we het nog niet hebben uitgesproken."
Wanneer Zechiël weer bij Feyenoord aan zal sluiten, zal er dus met Van Persie gesproken moeten worden. "Gewoon met elkaar in gesprek, als een man. Gewoon met elkaar praten en eruit komen. Op dat moment was ik mentaal nog niet ver genoeg om dat in te zien en daar heb ik van geleerd."
quote:Op donderdag 4 december 2025 09:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:pisces29
Wat waren het toch 3 geweldige jarenquote:Op donderdag 4 december 2025 09:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:pisces29
Wel grappig dat de grootste relschoppers/boeven in het voetbal altijd wel echt van god God aanbidders zijn.quote:
Jezus was ook een rebel.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel grappig dat de grootste relschoppers/boeven in het voetbal altijd wel echt van god God aanbidders zijn.
Ik vermoed dat er ook geen kapers op de kust waren voor een molensteen van 250 miljoen.quote:
Dat geldt vaak ook voor criminelen. Achterlijke mensen zijn nu eenmaal geneigd om in sprookjesfiguren te geloven.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel grappig dat de grootste relschoppers/boeven in het voetbal altijd wel echt van god God aanbidders zijn.
Dat zou knap zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die laatste 2 wedstrijden missen we trouwens al Hadj Moussa, Targhalline en Diarra vanwege AFCON. Borges in de basisquote:
Ik weet niet hoe lang Sauer ontbreekt, maar ik verwacht eerder hij en Sliti.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij die laatste 2 wedstrijden missen we trouwens al Hadj Moussa, Targhalline en Diarra vanwege AFCON. Borges in de basis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |