Daar ben ik ook een beetje bang voor en dan ga je nog heel veel kutpotjes zien. Was in het laatste seizoen onder Slot af en toe ook al zo (ik noem bijvoorbeeld de 0-0 uit bij Volendam). De urgentie gaat er gewoon helemaal vanaf dan.quote:Op maandag 1 december 2025 09:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn momenteel toch ook geen bijster moeilijke wedstrijden. Kan prima dat we averij gaan lopen maar de ‘concurrentie’ net zo goed.
Ik vrees/verwacht dat het eiland alleen maar groter wordt.
Daarom extra zonde dat we het Europees volkomen verpest hebben (en dat de twee Europese uitpotjes die nog volgen precies vlak voor Ajax-uit en PSV-uit zijn).quote:Op maandag 1 december 2025 10:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor en dan ga je nog heel veel kutpotjes zien. Was in het laatste seizoen onder Slot af en toe ook al zo (ik noem bijvoorbeeld de 0-0 uit bij Volendam). De urgentie gaat er gewoon helemaal vanaf dan.
We hebben best wat goede wedstrijden / helften gespeeld dit seizoen, dus we moeten ook weer niet doen alsof hij een dramatische trainer is. Het is alleen wel van belang dat hij het weer terug op de rails krijgt. En dat dit ook niet te lang duurt. Gisteren was matig voetbal. Leuk dat je nauwelijks in de problemen komt, maar ik verwacht wel iets meer tegen Telstar. Dus nee, we zijn er nog zeker niet.quote:Op zondag 30 november 2025 20:18 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
CL inkomsten zijn ook broodnodig gezien alle afschrijvingen op de troep die is aangekocht. En met plek 2 zitten we waarschijnlijk nog aan Van Persie vast volgend seizoen.
Punten in mindering zou leuk zijn, maar imo wat te vroeg... 0-3 verlies tegen Gro & enkel uit-prubliek bij de klassieker lijkt me veel beterquote:
Dat laatste lijkt mij evident. Het zal alleen bij een compleet leeg stadion bij klassieker blijven, ook wel jammer ergens.quote:Op maandag 1 december 2025 16:33 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Punten in mindering zou leuk zijn, maar imo wat te vroeg... 0-3 verlies tegen Gro & enkel uit-prubliek bij de klassieker lijkt me veel beter
Nah, bij 1Vandaag was de conclusie dat de KNVB wss niet "op tijd" gaan beslissen over de sanctie. Dus zal het blijven bij een enkele tribune die leeg blijft.quote:Op maandag 1 december 2025 18:05 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij evident. Het zal alleen bij een compleet leeg stadion bij klassieker blijven, ook wel jammer ergens.
Voor iemand die de helft van de tijd geblesseerd is? Ik hoop toch dat men leert van gemaakte fouten.quote:Op maandag 1 december 2025 22:15 schreef H.FR het volgende:
Volgens Krabbie komen ze er echt niet uit.
Timber wil teveel salaris voor wat Feyenoord er voor over heeft.
https://www.fr12.nl/trans(...)oer-ook-bij-ajax-had
Geen idee wat ie vroeg, maar als mankepoten als Bijlow en matige voetballers als Zerroukie ruim boven de 2.5mln zitten zou ik daar ook nog wel wat overheen willen ja.
Zo makkelijk scoren we niet en al helemaal niet in de aRENa.quote:Op maandag 1 december 2025 09:41 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zolang ze Tokkie Side weren zie ik niet in waarom we daar niet gewoon met 4-0 overheen klappen. Mag Tokkie Side wel naar binnen dan wordt het 2-0 voor we hem uitspelen op een troosteloze woensdagmiddag.
quote:Op maandag 1 december 2025 22:51 schreef Caland het volgende:
Ik hoop toch dat men leert van gemaakte fouten.
Daar leert men ook van, zo lijkt het. Maar van zijn kant begrijp ik het ook wel als hij meer wil verdienen dan bepaalde anderen.quote:Op maandag 1 december 2025 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor iemand die de helft van de tijd geblesseerd is? Ik hoop toch dat men leert van gemaakte fouten.
Als je qua salarishuis al niet heel veel ruimte meer hebt zal het ook een afweging zijn tussen Timber verlengen en wat ruimte in de winter overhouden om op zoek te gaan naar een centrale/buitenspelerquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar leert men ook van. Maar van zijn kant begrijp ik het ook wel als hij meer wil verdienen dan bepaalde anderen.
Daarom zou ik dus naar een vaste transfersom kijken met daarbij een fors vast aandeel voor hem. Dan heb je geen salaris probleem.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je qua salarishuis al niet heel veel ruimte meer hebt zal het ook een afweging zijn tussen Timber verlengen en wat ruimte in de winter overhouden om op zoek te gaan naar een centrale/buitenspeler
Ach, met de blessures op dit moment is het niet zo dat hij per definitie "misbaar" is. Daarnaast heeft hij, buiten zijn blessure gevoeligheid (net zoals sommige andere geblesseerden middenvelders dus) wel bewezen van toegevoegde waarde te KUNNEN zijn. Dat hij dit seizoen, wel/niet door omstandigheden nog niet zijn niveau haalt staat daar dan nog even buiten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Timber mag de schoenveters van de Valentes en Orkun Kokcu's van deze wereld nog niet vastmaken. Terecht dat hij geen groot contract krijgt. Het is mij ook een raadsel wat de beste man bij Oranje te zoeken heeft.
Ja, had lekker die Borges en Tengsted in Portugal gelaten. Over budget gesproken. Voor die 19 miljoen + salaris had je heel wat beters kunnen halen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daarom zou ik dus naar een vaste transfersom kijken met daarbij een fors vast aandeel voor hem. Dan heb je geen salaris probleem.
Maar een buitenspeler is geen overbodige luxe inderdaad. Vraag me wel af of dat überhaupt nog past in het budget.
Iets zegt mij dat forumuser @Caland geen grote fan is van Timbertquote:Op maandag 1 december 2025 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor iemand die de helft van de tijd geblesseerd is? Ik hoop toch dat men leert van gemaakte fouten.
Kökcü. Die heeft het internationaal wel laten zien hé. Heel Europa ligt aan zijn voeten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Timber mag de schoenveters van de Valentes en Orkun Kokcu's van deze wereld nog niet vastmaken. Terecht dat hij geen groot contract krijgt. Het is mij ook een raadsel wat de beste man bij Oranje te zoeken heeft.
Pakt gewoon 4-6 miljoen per jaar makker.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kökcü. Die heeft het internationaal wel laten zien hé. Heel Europa ligt aan zijn voeten.
Heeft die niet een beetje teveel hetzelfde profiel als Valente?quote:Op woensdag 3 december 2025 11:16 schreef Slobeend het volgende:
We hebben met Zechiël eigenlijk al de vervanger van Timber volgend jaar.
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft die niet een beetje teveel hetzelfde profiel als Valente?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |