Graag review van de wedstrijd.quote:Op zondag 30 november 2025 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Natuurlijk loopt user HMF weer vol in de val van GGMM.
What else is new.
Mooie analyse heb je gemaakt.quote:Op zondag 30 november 2025 16:33 schreef GGMM het volgende:
Ik zou me eerder druk maken om het feit dat je uberhaupt moet tijdrekken tegen Telstar
Ik zeg ook niet dat het helemaal nooit wat zal worden. Maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk. Die heeft echt nog behoorlijk wat tijd in de jeugd/O21 nodig m.i.quote:Op zondag 30 november 2025 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Twee invalbeurtjes gehad.
Je bent wel erg snel met je conclusies. Ook al zal deze Van Persie de wereldtop wel niet gaan halen.
CL inkomsten zijn ook broodnodig gezien alle afschrijvingen op de troep die is aangekocht. En met plek 2 zitten we waarschijnlijk nog aan Van Persie vast volgend seizoen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
Groningen kan vanavond iets heel moois doen
7 punten los van de nummers 3 en 4 en die zijn met alle respect NEC en AZ dus dat wordt nooit wat.
Als je na vandaag 11 punten voor blijft staan op ajax in de wetenschap dat je in de arena vast nog wel nat gaat, is die tweede plek wel een vast gegeven geworden.
De Pers is geen wondertrainer maar vult het aardig in.quote:Op zondag 30 november 2025 20:18 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
CL inkomsten zijn ook broodnodig gezien alle afschrijvingen op de troep die is aangekocht. En met plek 2 zitten we waarschijnlijk nog aan Van Persie vast volgend seizoen.
Als er geen Ajax publiek zit, is het risico ook wel weg. Lijkt mij wel zo fair dat wij ons eigen publiek wel mee mogen nemen.quote:
Er is nog de Coen Dillen Index maat.quote:Op zondag 30 november 2025 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We staan al na 14 wedstrijden op een eiland. 6 punten achter de nr1, 7 punten voor op de nr3. Nou, wat leuk.
Gelukkig hebben we Europees nog (lol)
We spelen nog tegen Ajax en Twente dus dat kan eind deze maand zomaar weer anders zijn.quote:Op zondag 30 november 2025 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We staan al na 14 wedstrijden op een eiland. 6 punten achter de nr1, 7 punten voor op de nr3. Nou, wat leuk.
Gelukkig hebben we Europees nog (lol)
Dat zijn momenteel toch ook geen bijster moeilijke wedstrijden. Kan prima dat we averij gaan lopen maar de ‘concurrentie’ net zo goed.quote:Op maandag 1 december 2025 08:39 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
We spelen nog tegen Ajax en Twente dus dat kan eind deze maand zomaar weer anders zijn.
Je bent wel erg snel over onze dramatische reeks heen gestapt. Dat worden ongetwijfeld moeilijkere wedstrijden dan tegen Telstarquote:Op maandag 1 december 2025 09:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn momenteel toch ook geen bijster moeilijke wedstrijden. Kan prima dat we averij gaan lopen maar de ‘concurrentie’ net zo goed.
Ik vrees/verwacht dat het eiland alleen maar groter wordt.
Zolang ze Tokkie Side weren zie ik niet in waarom we daar niet gewoon met 4-0 overheen klappen. Mag Tokkie Side wel naar binnen dan wordt het 2-0 voor we hem uitspelen op een troosteloze woensdagmiddag.quote:Op maandag 1 december 2025 09:34 schreef Haringkop2 het volgende:
Ajax uit zie ik ons niet zomaar winnen. Al kan dat wel een bijzondere wedstrijd worden gezien de omstandigheden daar.
Nog slechter eigenlijk.quote:Op maandag 1 december 2025 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen zien makker, hoe was Diarra?
Ik weet niet of die wedstrijden moeilijker worden dan Telstar.quote:Op maandag 1 december 2025 09:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bent wel erg snel over onze dramatische reeks heen gestapt. Dat worden ongetwijfeld moeilijkere wedstrijden dan tegen Telstar
Hij had één mooi schot op doel, en ergens een mooie dribbel.quote:Op maandag 1 december 2025 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen zien makker, hoe was Diarra?
AZ had een moeilijke reeks, die krijgen nu weer tegenstanders die ze makkelijk moeten hebben. Ik denk ook dat het gat niet snel veel kleiner wordt, maar het gaat ook niet groeien denk ik.quote:Op maandag 1 december 2025 09:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of die wedstrijden moeilijker worden dan Telstar.
Het is niet zo zeer dat ik over deze dramatische reeks ben heen gestapt. Als dat het geval was, had ik het vizier nog wel enigszins op PSV. Het is meer dat de concurrentie (Ajax en AZ) zelf ook in een net zo dramatische reeks zitten, en bovendien met slechter voetbal. Beiden zijn daar nog niet uitgestapt.
Wellicht dat NEC zich nog tot de grootste concurrent ontpopt, maar dat kan ik mij bijna niet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |