Prima ploegje ja. Koop je niks voor, het als van ons aardige spel wat we af en toe hebben gezien de laatste potjes.quote:Op zondag 30 november 2025 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als de ranglijst zou geschikt worden uit complimenten in plaats van punten, dan stond Telstar bovenaan.
quote:Op zondag 30 november 2025 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja iedereen is tegen feyenoord mimimi
Welke invalbeurten?quote:Op zondag 30 november 2025 16:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je mag volgens mij dezelfde verwachtingen hebben als van anderen. En hij heeft in zijn invalbeurten nog geen deuk in zacht een pakje boter geslagen
Leuk meegevoetbald inderdaad, heel veel meer ook niet. Je speelt zelf ook heel belabberd, maar er is niks aan de hand en dan geef je weer zo’n goal weg. Vermoeiend.quote:Op zondag 30 november 2025 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als de ranglijst zou geschikt worden uit complimenten in plaats van punten, dan stond Telstar bovenaan.
Die zat de hele wedstrijd druk dit topic te refreshen, wachtend op een momentje waar iemand een beetje klaagt dat het tegen zitquote:
Twee invalbeurtjes gehad.quote:Op zondag 30 november 2025 16:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je mag volgens mij dezelfde verwachtingen hebben als van anderen. En hij heeft in zijn invalbeurten nog geen deuk in zacht een pakje boter geslagen
We weten het zelf weer eens (bijna) te verneukenquote:Op zondag 30 november 2025 16:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Afgezien van die achterlijke tegengoal deed het me weer een beetje denken aan het begin van het seizoen. Tegenstander die prima mee voetbalt maar eigenlijk maar heel weinig kansen creëert.
Da's toch vaker zo met "het zoontje van"-voetballers?quote:Op zondag 30 november 2025 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Twee invalbeurtjes gehad.
Je bent wel erg snel met je conclusies. Ook al zal deze Van Persie de wereldtop wel niet gaan halen.
Ik ken ze bijna niet zieliger. En dan tuint er toch weer iemand in.quote:Op zondag 30 november 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zat de hele wedstrijd druk dit topic te refreshen, wachtend op een momentje waar iemand een beetje klaagt dat het tegen zit
Is het hem toch gelukt.
Toch werd het ook niet spannend na de 1-2. Gewoon een vrij matige zege, maar daar moet je het in deze fase mee doen.quote:Op zondag 30 november 2025 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk meegevoetbald inderdaad, heel veel meer ook niet. Je speelt zelf ook heel belabberd, maar er is niks aan de hand en dan geef je weer zo’n goal weg. Vermoeiend.
Voortaan gewoon alleen op die gozer reageren met:quote:Op zondag 30 november 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zat de hele wedstrijd druk dit topic te refreshen, wachtend op een momentje waar iemand een beetje klaagt dat het tegen zit
Is het hem toch gelukt.
Natuurlijk maakt Ueda weer alleen tegen kleintjes het verschilquote:Op zondag 30 november 2025 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Natuurlijk loopt user HMF weer vol in de val van GGMM.
What else is new.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 30 november 2025 16:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt Ueda weer alleen tegen kleintjes het verschil
What else is new
Zo’n beetje de enige community binnen Vbl waar nog actief inhoudelijk gepost wordt. Erg mooi dat de admins hard werken om deze community te behouden zodat er nog wat inkomsten binnen rollen (lol)quote:Op zondag 30 november 2025 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ken ze bijna niet zieliger. En dan tuint er toch weer iemand in.
Zeker. Blij meequote:Op zondag 30 november 2025 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
De rest doet het niet namelijk.
quote:Op zondag 30 november 2025 16:33 schreef GGMM het volgende:
Ik zou me eerder druk maken om het feit dat je uberhaupt moet tijdrekken tegen Telstar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |