Niet te zien zo.quote:
We kunnen toch niet meer wisselen?quote:Op zondag 30 november 2025 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slory erin voor een verdedigende actie ajb
Tja, kan je daadwerkelijk indruk maken als je met dit zooitje moet gaan spelen?quote:Op zondag 30 november 2025 16:20 schreef H.FR het volgende:
Ben overigens totaal niet onder de indruk van S. Van Persie.
Een 19-jarig ventje die bij z'n Eredivisie-debuut van 10 minuutjes in zo'n kutwedstrijd in deze reeks geen indruk maakt is niet zo gek.quote:Op zondag 30 november 2025 16:20 schreef H.FR het volgende:
Ben overigens totaal niet onder de indruk van S. Van Persie.
Een beetje?quote:Op zondag 30 november 2025 16:24 schreef H.FR het volgende:
Wel irritant dat die enkele keer dat wij een beetje tijdrekken die extra tijd steeds meer wordt. Andersom heb ik het nog niet gezien.
Ja iedereen is tegen feyenoord mimimiquote:Op zondag 30 november 2025 16:24 schreef H.FR het volgende:
Wel irritant dat die enkele keer dat wij een beetje tijdrekken die extra tijd steeds meer wordt. Andersom heb ik het nog niet gezien.
Je mag volgens mij dezelfde verwachtingen hebben als van anderen. En hij heeft in zijn invalbeurten nog geen deuk in zacht een pakje boter geslagenquote:Op zondag 30 november 2025 16:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een 19-jarig ventje die bij z'n Eredivisie-debuut van 10 minuutjes in zo'n kutwedstrijd in deze reeks geen indruk maakt is niet zo gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |