SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Toch knap dat Telstar een betere trainer heeft dan Feyenoord.quote:Op zondag 30 november 2025 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel bijzonder wat die trainer van Telstar neerzet met zo’n knakenelftal. Spelen helemaal niet slecht. Verdienen het ook niet om onderaan te staan.
Wat een geniequote:Op zondag 30 november 2025 15:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Als Telstar niet scoort zie ik Feyenoord dit winnen, Karim El Ahmadi.
Mét een Koeman zijn we Europees Kampioen geworden...quote:Op zondag 30 november 2025 15:34 schreef H.FR het volgende:
Nog even en die Koeman zit gewoon bij Oranje.
Geel krijgen.quote:
Als hij 23 zou zijn misschien maar hij is al 30 hequote:Op zondag 30 november 2025 15:34 schreef H.FR het volgende:
Nog even en die Koeman zit gewoon bij Oranje.
Dankzij een buitenspelgoal ja.quote:Op zondag 30 november 2025 15:34 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Mét een Koeman zijn we Europees Kampioen geworden...
Beetje ervaring erbij. Met die knaap van Heerenveen kon het ook.quote:Op zondag 30 november 2025 15:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als hij 23 zou zijn misschien maar hij is al 30 he
Koeman zou Koeman niet meenemen.quote:Op zondag 30 november 2025 15:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als hij 23 zou zijn misschien maar hij is al 30 he
Die ervaren keeper die z'n complete carrière tweede keeper was jaquote:Op zondag 30 november 2025 15:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beetje ervaring erbij. Met die knaap van Heerenveen kon het ook.
Maar ze hadden uit een wetenschappelijk onderzoek aangetoond dat hij de beste penaltykeeper was.quote:Op zondag 30 november 2025 15:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die ervaren keeper die z'n complete carrière tweede keeper was ja
Dat was zo lachwekkend, slechtste keepert ooit op een eindtoernooi.quote:Op zondag 30 november 2025 15:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beetje ervaring erbij. Met die knaap van Heerenveen kon het ook.
Die deed het toen toch gewoon uitmuntend? Niet dat het daarna nog wat geworden is, maar toch.quote:Op zondag 30 november 2025 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was zo lachwekkend, slechtste keepert ooit op een eindtoernooi.
Hij maakte geen fouten en maakte een aantal reddingen die elke modale eredivisiekeeper wel zou maken. Dat is iets anders dan dat hij het uitmuntend deed.quote:Op zondag 30 november 2025 15:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Die deed het toen toch gewoon uitmuntend? Niet dat het daarna nog wat geworden is, maar toch.
Ging in de fout tegen Ecuador en lag bij elke penalty van Argentinië in de andere hoek, Cillissend.quote:Op zondag 30 november 2025 15:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Die deed het toen toch gewoon uitmuntend? Niet dat het daarna nog wat geworden is, maar toch.
Zie hier de reden waarom hij niet schietquote:Op zondag 30 november 2025 15:47 schreef bbuddybb het volgende:
Timber probeert hier niet eens een schietkans voor zichzelf te creëren. En dat terwijl hij best veel ruimte had.
Met geluk na de winterstop, hoe ik het begreep..quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 15:57 schreef fetX het volgende:
Diarra eruit, je speelt weer met 11.
Lotomba erin, toch weer met 10.
Moder terug op 21 maart, exact in het weekend van Feyenoord-Ajaxquote:
Zal een schatting zijn, gok ik zoquote:Op zondag 30 november 2025 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moder terug op 21 maart, exact in het weekend van Feyenoord-Ajax
Prima (maar ik denk dat dit niet heel accuraat is)
Zag je zijn blik toen vPersie zich omkleeddequote:Op zondag 30 november 2025 16:06 schreef bbuddybb het volgende:
Doe Tengstedt aub weg in de winter. Wat een miskoop joh.
Echt super gênant hoe er aanvallend is ingekocht.quote:Op zondag 30 november 2025 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zag je zijn blik toen vPersie zich omkleedde
Ik meen het dat Tengstedt de slechtste aankoop ooit is. Zes miljoen voor een vierde spits.
En dan waren er nog users die dachten dat dit geen derde spits zou worden.quote:Op zondag 30 november 2025 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik meen het dat Tengstedt de slechtste aankoop ooit is. Zes miljoen voor een vierde spits.
Ze hadden ook Lauritsen kunnen halen als vierde spits.quote:Op zondag 30 november 2025 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die had bovendien minder gekostquote:Op zondag 30 november 2025 16:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze hadden ook Lauritsen kunnen halen als vierde spits.
Precies. Ik denk dat er maar weinig trainers hun eigen zoontje zouden opstellen boven een miskoopquote:Op zondag 30 november 2025 16:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat vind ik overigens wél een sterk punt van Van Persie. Ik denk dat er genoeg trainers zijn die zo'n Tengstedt zouden blijven opstellen want dure aankoop. Daar heeft Van Persie schijt aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |