Met geluk na de winterstop, hoe ik het begreep..quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 15:57 schreef fetX het volgende:
Diarra eruit, je speelt weer met 11.
Lotomba erin, toch weer met 10.
Moder terug op 21 maart, exact in het weekend van Feyenoord-Ajaxquote:
Zal een schatting zijn, gok ik zoquote:Op zondag 30 november 2025 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moder terug op 21 maart, exact in het weekend van Feyenoord-Ajax
Prima (maar ik denk dat dit niet heel accuraat is)
Zag je zijn blik toen vPersie zich omkleeddequote:Op zondag 30 november 2025 16:06 schreef bbuddybb het volgende:
Doe Tengstedt aub weg in de winter. Wat een miskoop joh.
Echt super gênant hoe er aanvallend is ingekocht.quote:Op zondag 30 november 2025 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zag je zijn blik toen vPersie zich omkleedde
Ik meen het dat Tengstedt de slechtste aankoop ooit is. Zes miljoen voor een vierde spits.
En dan waren er nog users die dachten dat dit geen derde spits zou worden.quote:Op zondag 30 november 2025 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik meen het dat Tengstedt de slechtste aankoop ooit is. Zes miljoen voor een vierde spits.
Ze hadden ook Lauritsen kunnen halen als vierde spits.quote:Op zondag 30 november 2025 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die had bovendien minder gekostquote:Op zondag 30 november 2025 16:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze hadden ook Lauritsen kunnen halen als vierde spits.
Precies. Ik denk dat er maar weinig trainers hun eigen zoontje zouden opstellen boven een miskoopquote:Op zondag 30 november 2025 16:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat vind ik overigens wél een sterk punt van Van Persie. Ik denk dat er genoeg trainers zijn die zo'n Tengstedt zouden blijven opstellen want dure aankoop. Daar heeft Van Persie schijt aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |