Ik sta ook niet bovenaan in de Timber fanclub. Als er een andere duidelijke leider was geweest, had ik de beslissing best prima gevonden. Maar Steijn is er pas net, en dat hij voor dit seizoen meer een goede nr12 dan een absolute leider zou worden had je best wel kunnen voorspellen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja op papier wel inderdaad maar goed we weten niet wat er intern gezegd en gedaan is. Ze waren volgens mij niet zo blij met 'm.
Hij had beter veilig de keeper aanvoerder kunnen maken, denk ik. Had je die onnodige extra druk ook niet op Steijn gelegd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta ook niet bovenaan in de Timber fanclub. Als er een andere duidelijke leider was geweest, had ik de beslissing best prima gevonden. Maar Steijn is er pas net, en dat hij voor dit seizoen meer een goede nr12 dan een absolute leider zou worden had je best wel kunnen voorspellen.
Wellenreuther zou niet eens eerste keeper zijn geweest als Bijlows lichaam niet wat verrotter was dan verwacht. Is ook absoluut geen aanvoerder.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij had beter veilig de keeper aanvoerder kunnen maken, denk ik. Had je die onnodige extra druk ook niet op Steijn gelegd.
Blijven doneren met dit zooitje.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Nou weer Borges, volgens mij gooit RvP gewoon een muntje.
Met een kurk lukt dat, bij mij tenminste wel.quote:
Was ook een ziekenhuisbal van Borgesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |