Oh nee, niet Diarra.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij die laatste 2 wedstrijden missen we trouwens al Hadj Moussa, Targhalline en Diarra vanwege AFCON. Borges in de basis
Vanaf 17 februari 2026 – donderdag 19 maart 2026 met een lege maag.quote:Op donderdag 4 december 2025 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij die laatste 2 wedstrijden missen we trouwens al Hadj Moussa, Targhalline en Diarra vanwege AFCON. Borges in de basis
Ik denk eerder dat je een gemene deler mist - maar dat mag je niet zeggenquote:Op donderdag 4 december 2025 09:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel grappig dat de grootste relschoppers/boeven in het voetbal altijd wel echt van god God aanbidders zijn.
Toch niet weer die Marokkanen he?!quote:Op donderdag 4 december 2025 18:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je een gemene deler mist - maar dat mag je niet zeggen
Nogal logisch, compleet raadsel waarom die niet op zijn naam kwamquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:36 schreef Makamba_ het volgende:
Ueda +1 doelpunt! Geil voor goal en heeft Ter Kloese kennelijk gevraagd om het doelpunt bij de knvb op te eisen
Dit was allemaal niet zo’n punt geweest, als vPersie hem geen aanvoerder had gemaakt.quote:
Maar wie had je dan gekozen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was allemaal niet zo’n punt geweest, als vPersie hem geen aanvoerder had gemaakt.
Gezien de transfersom zal het altijd wel een ding zijn geweest maar dat aanvoerderschap maakt het niet makkelijker nee.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was allemaal niet zo’n punt geweest, als vPersie hem geen aanvoerder had gemaakt.
Steijntje is gewoon niet goed genoeg, hadden we allemaal wel al gezien in de zomer. Alleen dat die dan ook nog eens grote kansen gaat missen, dan is het wel allemaal niet zo heel geweldig he.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon bij Timber houden. Dan had je bij zijn vertrek voor Valente kunnen kiezenquote:
Ja op papier wel inderdaad maar goed we weten niet wat er intern gezegd en gedaan is. Ze waren volgens mij niet zo blij met 'm.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon bij Timber houden. Dan had je bij zijn vertrek voor Valente kunnen kiezen
Ik sta ook niet bovenaan in de Timber fanclub. Als er een andere duidelijke leider was geweest, had ik de beslissing best prima gevonden. Maar Steijn is er pas net, en dat hij voor dit seizoen meer een goede nr12 dan een absolute leider zou worden had je best wel kunnen voorspellen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja op papier wel inderdaad maar goed we weten niet wat er intern gezegd en gedaan is. Ze waren volgens mij niet zo blij met 'm.
Hij had beter veilig de keeper aanvoerder kunnen maken, denk ik. Had je die onnodige extra druk ook niet op Steijn gelegd.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik sta ook niet bovenaan in de Timber fanclub. Als er een andere duidelijke leider was geweest, had ik de beslissing best prima gevonden. Maar Steijn is er pas net, en dat hij voor dit seizoen meer een goede nr12 dan een absolute leider zou worden had je best wel kunnen voorspellen.
Wellenreuther zou niet eens eerste keeper zijn geweest als Bijlows lichaam niet wat verrotter was dan verwacht. Is ook absoluut geen aanvoerder.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij had beter veilig de keeper aanvoerder kunnen maken, denk ik. Had je die onnodige extra druk ook niet op Steijn gelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |