Bij haar denk je altijd dat het niet erger kan, tot de volgende video komt.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:15 schreef Danielle_ het volgende:
Ellen (terugnaarliefde) manifesteert altijd overvloed en leven in rijkdom maar moest vorige maand nog geld lenen. Ik ga meteen haar programma kopen, dit werkt! 😂
🤦♀ geloven mensen nu echt in haar onzin? Ze was vorige maand bijna failliet en moest geld lenen om te levenquote:Op donderdag 27 november 2025 19:15 schreef Danielle_ het volgende:
Ellen (terugnaarliefde) manifesteert altijd overvloed en leven in rijkdom maar moest vorige maand nog geld lenen. Ik ga meteen haar programma kopen, dit werkt! 😂
Slechte reclame voor die bloemistquote:Op donderdag 27 november 2025 19:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Die krans van Debbie is ook rijp voor de GFT bak
O die werd toch van herfst omgebouwd naar kerst? Dat zei ze toenquote:Op donderdag 27 november 2025 19:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Die krans van Debbie is ook rijp voor de GFT bak
Zou ze dan helemaal niet sparen?quote:Op donderdag 27 november 2025 19:15 schreef Danielle_ het volgende:
Is dus vandaag gedaan, ziet er niet uitquote:Op donderdag 27 november 2025 19:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
O die werd toch van herfst omgebouwd naar kerst? Dat zei ze toen
Ze heeft sparen niet gemanifesteerd denk ikquote:Op donderdag 27 november 2025 19:50 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Zou ze dan helemaal niet sparen?
Ja. Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
O die werd toch van herfst omgebouwd naar kerst? Dat zei ze toen
Wat is haar accountnaam daar?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:02 schreef opwegnaar het volgende:
DBM blijft op Tiktok ook maar stug volhouden dat ze op zoek is naar haar 'nice' ipv niche 😅🙈
Ze zijn ook weer aan een nieuwe jongen begonnen van 12 ik vroeg wanneer leeftijd , een reden was om ermee te stoppen , dat vond ze raar dat ik dat vroeg, ik zei maar je twijfelde zelf of je het wilde doen , dan mag ik toch vragen wanneer leeftijd wel iets is om ermee te stoppen .quote:Op donderdag 27 november 2025 19:57 schreef Cattolica het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van *mijn mening* haaibaai Sietske (pleeggezin Jan Steen) maar ik vind het wel altijd hartverwarmend wanneer Daan's (biologische) moeder reageert. Sietske en haar man hebben hem geadopteerd maar zijn moeder is betrokken ❤️.
Ik vond het zelf meer bewijs dat ze nooit zoveel geld heeft als ze beweert. Anders was het niet op geweest…quote:Op donderdag 27 november 2025 19:50 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Zou ze dan helemaal niet sparen?
Heel bijzonder ja. Logisch dat haar kinderen (nu nog wel in ieder geval) achter haar staan. Ze weten niet beter.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
AM zou Tim wel een dag mee willen laten lopen... echt, ze begrijpt echt niet wat Tim nou wilde met zijn interview.
En dat Tim dan op z'n knieen zou moeten voor de kinderen: wat is dat nou weer voor uitspraak. Wil je zeggen dat het gezin achter je staat: fijn voor je, maar dat betekent niet dat een ander dus iets met die kinderen moet doen, als zij wil dat hij een dag meeloopt. Haar manier van denken is echt heel bijzonder.
Precies. Waarom perse steeds weer 8 jongens en dan ook nog van die leeftijd(en)? Ze komt vaak over alsof het hun teveel wordt wat gezien hun leeftijd niet verbazendwekkend is. Ik heb respect voor hun inzet en "rijk zullen ze er niet van worden" maar er zijn in korte tijd 3 jongens op eigen verzoek vertrokken die al heel wat jaren bij hun woonden. Waar ik helemaal van omsloeg was dat ze vanaf dat moment zei dat ze alleen nog maar crisisplaatsingen wilde "want daar gaat ze goed op en dan kan ze zo fijn regelen". Ik zie haar als een hele zakelijke, nukkige en bedisselende vrouw die de hele dag aan het wijzen en corrigeren is. Koekjes of snoep en limonade naast een vaas met bloemen elke dag, verandert niet mijn gedachten.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze zijn ook weer aan een nieuwe jongen begonnen van 12 ik vroeg wanneer leeftijd , een reden was om ermee te stoppen , dat vond ze raar dat ik dat vroeg, ik zei maar je twijfelde zelf of je het wilde doen , dan mag ik toch vragen wanneer leeftijd wel iets is om ermee te stoppen .
Ik vind die man al een oude kerel
De oudste is volwassen en studeert. Alle kinderen zijn van een andere vader. Beter gezegd, voor elke zwangerschap kiest ze een ander slachtoffer.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:07 schreef Cattolica het volgende:
Over HvK ... ik zie 5 kinderen, waar is de zesde? Is er ook een vader in beeld (haar ex)? Een oma/opa, familie? Ik was een beetje aan het rondscrollen en zag een thread van januari 2024 waarin toen ook al werd vermeld dat "witte pasta" dagelijkse kost was. Ik voel me bij haar een beetje een ramptoerist, het gaat van kwaad naar erger maar blijkbaar is er niemand die óf aan de bel trekt óf haar ergens bij helpt/ondersteunt.
O echt! Ff gekeken t lijkt wel een graftak.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:53 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Is dus vandaag gedaan, ziet er niet uit
Helaas krijgen ze dat niet, maar moeten ze ervoor werken. Alleen niet geposeerd en zonder script, maar wel in beeld😅quote:Op donderdag 27 november 2025 20:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Lot en Jet krijgen nog maar 3 sinterklaaskadootjes ipv 4 door de overdaad bij het barbieevent, zegt AM , ze hebben dus al een barbie gehad die anders AM had gekocht.
Nu vandaag heeft ze al die reclame weer voor drukke mamas , zou dat direct worden weggegooid? Want dat krijgen jet en lot toch ook elke keer , en dat is geen overdaad?
Ik denk juist dat AM heel simpel is. En dat ze probeert om een hedendaagse moeder te zijn maar ondertussen denkt ze nog vrij ouderwets over veel dingen.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:06 schreef Tarantelle het volgende:
En Annemarie is er goed in te doen of ze vrij simpel en alledaags is. Mensen herkennen zich in haar en dat is denk ik haar grootste kracht, naast dat ze kinderen met looks heeft die er schattig uitzien. Maar ja, het is natuurlijk ook maar een plaatje wat ze schetst.
Allemachtig. Ik heb nog even goed gekeken en ik geloof je meteen maar dan heeft ze absoluut "een type waarop ze ze uitzoekt" want ze lijken wel allemaal op elkaar.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De oudste is volwassen en studeert. Alle kinderen zijn van een andere vader. Beter gezegd, voor elke zwangerschap kiest ze een ander slachtoffer.
Die oudste lijkt me een hele verstandige meidquote:Op donderdag 27 november 2025 20:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De oudste is volwassen en studeert. Alle kinderen zijn van een andere vader. Beter gezegd, voor elke zwangerschap kiest ze een ander slachtoffer.
De oudste is idd volwassen en de vader is een Turkse man, een vakantie fling.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:07 schreef Cattolica het volgende:
Over HvK ... ik zie 5 kinderen, waar is de zesde? Is er ook een vader in beeld (haar ex)? Een oma/opa, familie? Ik was een beetje aan het rondscrollen en zag een thread van januari 2024 waarin toen ook al werd vermeld dat "witte pasta" dagelijkse kost was. Ik voel me bij haar een beetje een ramptoerist, het gaat van kwaad naar erger maar blijkbaar is er niemand die óf aan de bel trekt óf haar ergens bij helpt/ondersteunt.
😂😂quote:Op donderdag 27 november 2025 20:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
O echt! Ff gekeken t lijkt wel een graftak.
Zit net zo weinig leven in als in Debbie zelf. T is weer net niet( eigenlijk knap )
Die had vanmiddag haar pyjamabroek al aan, zou ze daar echt de hele dag in lopen?
Als ze door haar moeder is opgevoed, dan doet ze het toch ergens goed. Waarom dan na zo'n 10 jaar alsnog 5 kinderen bij 4 verschillende mannen op de wereld te zetten, is intrigerend.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die oudste lijkt me een hele verstandige meid
Oh, het had nog veel meer voordelen hoor, dat alleenstaande ouderschap, zonder bemoeienis van de vader.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De oudste is idd volwassen en de vader is een Turkse man, een vakantie fling.
Volgens HVK zelf is de familie van Jayda's verwekker/de verwekker zelf wel in beeld, hier is ze vaag over. De rest van de verwekkers zouden niet in beeld zijn.
Ze zegt hier zelf over dat dit beter is voor de kinderen, zo heb je nooit strijd over de opvoeding.
Ze heeft er zelfs heel decadent iemand aan huis voor laten komen.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:31 schreef Maremare het volgende:
Mijn hemel, die kerstkrans bij Debbie. Heeft ze daarvoor betaald? Zou 'm nog niet ophangen als ik dit gratis kreeg. Weer net niet bij haar 🫣
Dus er lopen 3 mannen in de rondte die niet betrokken zijn bij de opvoeding van hun kinderen "want zo heeft ze nooit strijd". Weten die mannen überhaupt wel af van het bestaan van hun kinderen. Afijn, vragen in overvloed maar ze zal wel weten wat ze doet 😑.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De oudste is idd volwassen en de vader is een Turkse man, een vakantie fling.
Volgens HVK zelf is de familie van Jayda's verwekker/de verwekker zelf wel in beeld, hier is ze vaag over. De rest van de verwekkers zouden niet in beeld zijn.
Ze zegt hier zelf over dat dit beter is voor de kinderen, zo heb je nooit strijd over de opvoeding.
Dat laatste viel mij ook al op. MB lijkt sowieso nog zelden op kantoor te zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB in haar bears with benefits reclame, ze beschrijft jvp als haar ex-vrouw. Klinkt afstandig en niet zo vriendelijk als ze willen voordoen (ze proberen op hun werk over te komen alsof ze prima door 1 deur kunnen, hoewel we ze daar de laatste tijd ook niet meer samen zien?)
Onvoorstelbaar. Die verbeeldt zich heel wat.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:05 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ze heeft er zelfs heel decadent iemand aan huis voor laten komen.
Ja zo is wel te zien in haar dagelijkse stories, dat het een en al feest is, dat alleenstaande moederschap van haar.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Oh, het had nog veel meer voordelen hoor, dat alleenstaande ouderschap, zonder bemoeienis van de vader.
Kleur uit een potje. Heel veel kleur uit een potje.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB zegt dat ze de kleur in haar gezicht heeft van buiten lopen in het zonnetje 😂😂😂
Ik ben geen MB volger maar bij wie is die driehoeksverhouding ooit begonnen? Michelle is volgens mij getrouwd met Koen en Jacqueline "joined the club" maar wie is met wie begonnen?quote:Op donderdag 27 november 2025 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB in haar bears with benefits reclame, ze beschrijft jvp als haar ex-vrouw. Klinkt afstandig en niet zo vriendelijk als ze willen voordoen (ze proberen op hun werk over te komen alsof ze prima door 1 deur kunnen, hoewel we ze daar de laatste tijd ook niet meer samen zien?)
Ja, hetzelfde zonnetje als waar Donald Trump in looptquote:Op donderdag 27 november 2025 21:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB zegt dat ze de kleur in haar gezicht heeft van buiten lopen in het zonnetje 😂😂😂
Het was allemaal MB's wensquote:Op donderdag 27 november 2025 21:11 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben geen MB volger maar bij wie is die driehoeksverhouding ooit begonnen? Michelle is volgens mij getrouwd met Koen en Jacqueline "joined the club" maar wie is met wie begonnen?
Roy trekt de portemonnee wel weerquote:Op donderdag 27 november 2025 21:05 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik kan haar niet volgen, hoe gaat het met haarquote:Op donderdag 27 november 2025 20:34 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Eerlijke update bij Pascal.
MB werd verliefd op jvp, die toen ook nog getrouwd wasquote:Op donderdag 27 november 2025 21:11 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben geen MB volger maar bij wie is die driehoeksverhouding ooit begonnen? Michelle is volgens mij getrouwd met Koen en Jacqueline "joined the club" maar wie is met wie begonnen?
Ze post net een filmpje van kantoor😉quote:Op donderdag 27 november 2025 21:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat laatste viel mij ook al op. MB lijkt sowieso nog zelden op kantoor te zijn.
Doornroosje sliepquote:Op donderdag 27 november 2025 21:05 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Mb en jvp werden verliefd. Hebben ze geprobeerd te negeren.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:11 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ja en jvp hebben ze gedwongen, ze vond het vreselijk , Koen ook maar goed....quote:Op donderdag 27 november 2025 21:11 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het was allemaal MB's wens
Klopt, helemaal gelijk heb je Henrike.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja en jvp hebben ze gedwongen, ze vond het vreselijk , Koen ook maar goed....
Waar ze dus nog maar zelden is te zien.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze post net een filmpje van kantoor😉
Ja sorry hoor maar wat dan? Mb heeft jvp bij haar man weg gesleurd? Kom op zeg, ze hadden afspraakjes samen terwijl jvp getrouwd was. Daar koos ze dan toch zelf voor?quote:Op donderdag 27 november 2025 21:25 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt, helemaal gelijk heb je Henrike.
Zeg ik allemaal niet.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar wat dan? Mb heeft jvp bij haar man weg gesleurd? Kom op zeg, ze hadden afspraakjes samen terwijl jvp getrouwd was. Daar koos ze dan toch zelf voor?
Je maakt mij niet wijs dat er niks vanuit jvp kwam.
Voordat je een gezin met 3 kids overhoop haalt denk je toch goed na?
Koen en Mb hun huwelijk was al slechter en Koen heeft er mee ingestemd om jvp toe te laten, hij had ook nee kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 27 november 2025 21:29 schreef Missinglink24 het volgende:
Misschien hard maar ik geloof de update van Pascal niet, het deel waarin ze zegt dat ze alles eet wat ze liet zien en niet wandelt uit bewegingsdrang.
Ik hoop wel van harte dat ze de weg naar boven weer gaan vinden
Ja zou best kunnen,quote:Op donderdag 27 november 2025 21:26 schreef lila01 het volgende:
[..]
Waar ze dus nog maar zelden is te zien.
Op dit filmpje zie je verder ook niemand.
Ja zou best zo kunnen zijn, in haar story heeft ze het over meerdere bedrijven, misschien stoot ze Jolie nie wel af, kan me wel voorstellen dat het niet werkt als je daar je ex steeds tegenkomt.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:26 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik ben rustig hoor, lig heerlijk voor de tv met een theetjequote:Op donderdag 27 november 2025 21:30 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zeg ik allemaal niet.
Doe maar rustig meid.
Mooi zo, doe je goed!quote:Op donderdag 27 november 2025 21:34 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik ben rustig hoor, lig heerlijk voor de tv met een theetje
Mwah, het is ook niet echt uit te leggen hoe het is om zoveel pleegpubers in huis te hebben. Je moet wel strak op de regels zijn. Als je 6 of 7 of 8 jongens hebt die allemaal in meer of mindere mate een hechtingsprobleem hebben, is dat gewoon anders opvoeden.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:34 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Precies. Waarom perse steeds weer 8 jongens en dan ook nog van die leeftijd(en)? Ze komt vaak over alsof het hun teveel wordt wat gezien hun leeftijd niet verbazendwekkend is. Ik heb respect voor hun inzet en "rijk zullen ze er niet van worden" maar er zijn in korte tijd 3 jongens op eigen verzoek vertrokken die al heel wat jaren bij hun woonden. Waar ik helemaal van omsloeg was dat ze vanaf dat moment zei dat ze alleen nog maar crisisplaatsingen wilde "want daar gaat ze goed op en dan kan ze zo fijn regelen". Ik zie haar als een hele zakelijke, nukkige en bedisselende vrouw die de hele dag aan het wijzen en corrigeren is. Koekjes of snoep en limonade naast een vaas met bloemen elke dag, verandert niet mijn gedachten.
Kun je eens stoppen met al die aannames van je? Het leest echt heel storend. Basser je op wat je ziet, niet op wat je denkt.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
[..]
Ja zou best kunnen,
[..]
Ja zou best zo kunnen zijn, in haar story heeft ze het over meerdere bedrijven, misschien stoot ze Jolie nie wel af, kan me wel voorstellen dat het niet werkt als je daar je ex steeds tegenkomt.
En misschien was het wel
Part of the deal.
Jvp de zaak Jolie nie en Mb het huis?
Ik weet het ook niet hoor, lijkt me wel ingewikkeld allemaal
Ik geloof het ook niet...afgelopen weekend showde ze trots iets van een diploma voor een wandeling van 10 km..quote:Op donderdag 27 november 2025 21:29 schreef Missinglink24 het volgende:
Misschien hard maar ik geloof de update van Pascal niet, het deel waarin ze zegt dat ze alles eet wat ze liet zien en niet wandelt uit bewegingsdrang.
Nou ja, het zijn voornamelijk eiwitrepen wat ze liet zien de afgelopen tijd. En af en toe een schaaltje yoghurt met cruesli als ontbijt. Voor de rest niks voedzaams. Geen lunch of avondeten en ik geloof ook wel dat ze dat niet eet. Hoe je met zo'n ziek lichaam een wandeling van 10 km maakt is me een raadselquote:Op donderdag 27 november 2025 21:29 schreef Missinglink24 het volgende:
Zij ook. Ouwe zeur en klaagdoos. Overal over klagen en van die berichten met zo'n zeurondertoon. Als je pleeggezinnen zoekt luister vooral niet naar haar. Alles is zwaaaaaaar.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze zijn ook weer aan een nieuwe jongen begonnen van 12 ik vroeg wanneer leeftijd , een reden was om ermee te stoppen , dat vond ze raar dat ik dat vroeg, ik zei maar je twijfelde zelf of je het wilde doen , dan mag ik toch vragen wanneer leeftijd wel iets is om ermee te stoppen .
Ik vind die man al een oude kerel
Gewoon filosoferen niets mis mee.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Kun je eens stoppen met al die aannames van je? Het leest echt heel storend. Basser je op wat je ziet, niet op wat je denkt.
Ik volg ze niet eens.
Nou ja zeg, je hoeft niet zo te flippen het stikt hier van de aannames en daar zeg je niets van.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Kun je eens stoppen met al die aannames van je? Het leest echt heel storend. Basser je op wat je ziet, niet op wat je denkt.
Ik volg ze niet eens.
Thanks, zoals iedereen hier filosofeert, gist, suggereert en aannames doet.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:17 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Gewoon filosoferen niets mis mee.
quote:Op donderdag 27 november 2025 22:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je hoeft niet zo te flippen het stikt hier van de aannames en daar zeg je niets van.
Ik schrijf bij alles misschien en plaats vraagtekens.
Tenslotte weet hier niemand hoe het precies zit en word er continu van alles gesuggereerd.
Als het je niet aanstaat wat ik netjes verwoord scroll je gewoon door.
Bah, negatief gedrag.
Je moet eens ophouden om steeds mede forumleden op hun mening aan te vallen.
Dat is oas storend.
Heb geen zin in dat gekat, fijne avond nog
Inderdaad. Maar gelukkig vliegt ze weer (met Tim) naar Spanje.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:26 schreef lila01 het volgende:
[..]
Dat was geen familie he.. ze logeert soms bij een mannelijke kennis van moeders in de vakanties.. daar heeft jayda een bijzondere band mee 😵💫quote:Op donderdag 27 november 2025 21:10 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja zo is wel te zien in haar dagelijkse stories, dat het een en al feest is, dat alleenstaande moederschap van haar.
Niet dat de familie van Jayda zo'n aanwinst is, met de wietpijp open en bloot op tafel.
Inderdaad. Maar gelukkig vliegt ze weer (met Tim) naar Spanje.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:26 schreef lila01 het volgende:
[..]
Niks sneu voor Mies. Zij gaat (alweer) (met Tim) op reis.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:59 schreef slowie het volgende:
Mwoah, als het echt zo vijandig is tussen mb en jvp had mb haar helemaal niet genoemd in 't filmpje.
Kb heeft de kinderen met Kerst, is ook z'n verjaardag. Ben benieuwd of z'n nieuwe of oude liefde (jvp) er dan ook bij is. Dat zou ik wel sneu vinden voor mb: kb + jvp en de kinderen (misschien ook wel die van jvp) bij elkaar met Kerst en mb er niet bij.
Voorheen organiseerde kb ook altijd een mega speurtocht voor sinterklaas. Ben benieuwd of dat dit jaar ook gebeurd
Ik denk dat ze naar Iris gaat dit keerquote:Op donderdag 27 november 2025 22:53 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar gelukkig vliegt ze weer (met Tim) naar Spanje.
Okéquote:Op vrijdag 28 november 2025 00:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar Iris gaat dit keer
En waarom, of zegt ze dat niet en moeten ál die volgers dat vragen in een DM die ze dan na 3 dagen gaat beantwoorden? Druk, druk, druk.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:58 schreef Earring het volgende:
DBM heeft ook straf van insta. 3 dagen geen DM beantwoorden. Terwijl ze die juist mega veel krijgt zegt ze. Haha wat een fantast
Oh ja klopt. Maakt het niet echt beter.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat was geen familie he.. ze logeert soms bij een mannelijke kennis van moeders in de vakanties.. daar heeft jayda een bijzondere band mee 😵💫
Heb je ook gemist dat AM een workshop wil geven over het vlaggensysteemquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik ben late 2 the party denk ik maar druk gehad. Maar AM begrijpt het niet of ik niet. Want Tim moet om het hoekje kijken bij Wonder en moet daar iets van vinden? Dat is toch het hele punt niet... Ze heeft het er op en tussen de regels maar druk mee
Als Tim mee zou kijken dan zou hij gewoon zeggen ‘kijk, en dit is nou het inzetten van je kind voor je insta en om er geld mee te verdienen’. Niks anders. Maar dat wil ze niet horen in hun ‘discussie’ 🤣quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik ben late 2 the party denk ik maar druk gehad. Maar AM begrijpt het niet of ik niet. Want Tim moet om het hoekje kijken bij Wonder en moet daar iets van vinden? Dat is toch het hele punt niet... Ze heeft het er op en tussen de regels maar druk mee
Ja het voelt koel en kil, en dat voelt van voornamelijk vanaf Michelle haar kant. Net of is ze blij dat ze ervan af is, weet niet kan de vinger er niet op leggen. Ik ben ook gewoon retenieuwsgierig naar alle ins & outs, can't help. Denk dat Iris ze binnenkort nog wel vertelt. Die heeft ook bevestigt dat Michelle rookt 🤣quote:Op donderdag 27 november 2025 21:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat laatste viel mij ook al op. MB lijkt sowieso nog zelden op kantoor te zijn.
Compleet gemist.. wat is een vlaggensysteem?quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:09 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Heb je ook gemist dat AM een workshop wil geven over het vlaggensysteem
Ik denk dat Iris echt zo'n type is die hier mee naar de media stapt zodra ze MB niet meer spreekt of ruzie heeft.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:14 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja het voelt koel en kil, en dat voelt van voornamelijk vanaf Michelle haar kant. Net of is ze blij dat ze ervan af is, weet niet kan de vinger er niet op leggen. Ik ben ook gewoon retenieuwsgierig naar alle ins & outs, can't help. Denk dat Iris ze binnenkort nog wel vertelt. Die heeft ook bevestigt dat Michelle rookt 🤣
Ik vind haat heel onoprecht overkomenquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:48 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik denk dat Iris echt zo'n type is die hier mee naar de media stapt zodra ze MB niet meer spreekt of ruzie heeft.
Pinokkio strikes againquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie die helemaal blij is dat ze 13.5 uur geslapen heeft en om 6 uur al crashte 😂 gelukkig geloofd ze zichzelf... aangezien ze gewoon her en der online was tot een uurtje of 2 (tja ik slaap ook slecht)
Kort gezegd, de diverse varianten in grensoverschrijdend gedrag en wat toelaatbaar is of niet (rode vlag, groene vlag). Iets waar Juul van meekrijgt in haar opleiding. Ze heeft hiervoor straf gekregen van Instagram, waartegen ze bezwaar heeft gemaakt "omdat ze een moeder is van 8 en maatschappelijke kwesties aankaart". Ze wil er nu ook een workshop over geven. De vrouw is sinds Tim's podcast volkomen van het padje af.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:47 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Compleet gemist.. wat is een vlaggensysteem?
Bukken en opstaan op repeat lukt haar niet meer. Nou dan pak je een zachte bezem, veegt de LEGO bij elkaar en gaat zitten op de grond en gooi het in de bak.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie die helemaal blij is dat ze 13.5 uur geslapen heeft en om 6 uur al crashte 😂 gelukkig geloofd ze zichzelf... aangezien ze gewoon her en der online was tot een uurtje of 2 (tja ik slaap ook slecht)
Opruimen of shoppen... tja! Keuzes he! Gelukkig is het fijn rustig en stil in de ochtend en hebben de kinderen weinig herrie makend speelgoed 🤔 fijn voor de prikkels 👍quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Duplo opruimen kan Debbie niet meer goed, maar na een halve dag slapen kan ze wel kleding om gaan ruilen in het dorp 🫣 prioriteiten
Ze moet eigenlijk zo’n grijpstok hebben 🫣 zo eentje die ook gebruikt word om afval te rapenquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Opruimen of shoppen... tja! Keuzes he! Gelukkig is het fijn rustig en stil in de ochtend en hebben de kinderen weinig herrie makend speelgoed 🤔 fijn voor de prikkels 👍
Zal ze rennend gaan shoppen of met de rolie?
Overigens is dat duplo Opruimen toch simpel? Je gaat op de grond zitten bij de mand/bak en laat kinderen blokjes brengen... maak er een race van "wie brengt de meeste blokjes?" Hoezo moest ze veel bukken en opstaan?
Kattenbak instaleren ging anders best soepel...quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze moet eigenlijk zo’n grijpstok hebben 🫣 zo eentje die ook gebruikt word om afval te rapen
Ja heel mooi ook hoe de biologische moeder de situatie heeft geaccepteerd. Ik vind haar (op basis van wat ik zie) soms pittig maar vooral om deze jongens een goede basis te geven. Ik vind het heel knap wat zij en haar gezin doen.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:57 schreef Cattolica het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van *mijn mening* haaibaai Sietske (pleeggezin Jan Steen) maar ik vind het wel altijd hartverwarmend wanneer Daan's (biologische) moeder reageert. Sietske en haar man hebben hem geadopteerd maar zijn moeder is betrokken ❤️.
Helaas niet, zou ik willen zeggen.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:07 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dus er lopen 3 mannen in de rondte die niet betrokken zijn bij de opvoeding van hun kinderen "want zo heeft ze nooit strijd". Weten die mannen überhaupt wel af van het bestaan van hun kinderen. Afijn, vragen in overvloed maar ze zal wel weten wat ze doet 😑.
Dat laatste was ook al door mijn hoofd geschoten; 5 kinderen, 4 zwangerschappen, in pak 'em beet 7 jaar tijd, riekt m.i. *in haar single status met 4 vaders* toch een héél klein beetje (...) naar "door de maatschappij betaalde moederschap".quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:02 schreef Snaky het volgende:
[..]
Helaas niet, zou ik willen zeggen.
Dit is wat zij bewust doet maar ze kan het overduidelijk niet aan.
Ze schopt tegen 'het systeem' aan, gaat volgens mij niet naar het consultatiebureau en de kinderen gaan niet naar de peuterspeelzaal want ze spelen zo leuk met elkaar. Niet werken en van toeslagen profiteren.
Ze had gewoon geen zin meer in haar gezin. Dus dook ze haar nest in.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Bukken en opstaan op repeat lukt haar niet meer. Nou dan pak je een zachte bezem, veegt de LEGO bij elkaar en gaat zitten op de grond en gooi het in de bak.
En weet je wat een bijwerking is van de fantastische afval spuitjes? Duizeligheid, licht in het hoofd. Goh, zo slim die Debbie
Nou inderdaad, hoe simpel kan de oplossing zijn. Als het in dit soort kleine dingen al zo mis gaat dat een simpele oplossing of alternatief niet bedacht kan worden, dan snap ik die colonne aan hulpverleners wel. Overbelasten dat sociale stelsel in Nederland, het is hard nodig in huize Lether.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Bukken en opstaan op repeat lukt haar niet meer. Nou dan pak je een zachte bezem, veegt de LEGO bij elkaar en gaat zitten op de grond en gooi het in de bak.
En weet je wat een bijwerking is van de fantastische afval spuitjes? Duizeligheid, licht in het hoofd. Goh, zo slim die Debbie
Zijn werkgever ziet hem aankomen. Naar huis omdat z’n verloofde verkouden is?quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:06 schreef Clavis het volgende:
Sanneke ook wel dramatisch of niet. Ze gaat rustig aan doen (alsof ze normaal anders doet?). En als het echt niet gaat laat ze Dion naar huis komen. Mens je hoeft werkelijk niks te doen op een dag.
Op zoek naar de schat🤣quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten met dat lampje op zijn hoofd 😆 net toen je dacht dat het niet sekslozer eruit kon zien..
Dit!quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Kattenbak instaleren ging anders best soepel...
Maar dat zou nou net die nieuwe therapie doen, haar helpen met aanpassingen zodat ze zelf voor haar gezin kon zorgen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:36 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hoe simpel kan de oplossing zijn. Als het in dit soort kleine dingen al zo mis gaat dat een simpele oplossing of alternatief niet bedacht kan worden, dan snap ik die colonne aan hulpverleners wel. Overbelasten dat sociale stelsel in Nederland, het is hard nodig in huize Lether.
dat had haar bestie zelfbenoemde psych al gedaan.......ze schrok er wel van en het gebeurt, daarmee was de kous af.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:08 schreef Xmuis het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DRj_sC4AuZr/
Stuurt iemand m even aan AM?
😵💫😵💫😵💫😵💫quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:11 schreef Ouder1980-3de het volgende:
[..]
dat had haar bestie zelfbenoemde psych al gedaan.......ze schrok er wel van en het gebeurt, daarmee was de kous af.
oh ik geniet hier stiekem erg van.....AM had er een punt achter gezet, de storm was weer gaan liggen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:16 schreef Cattolica het volgende:
De Marketingvrouw heeft een video geplaatst over Tim's podcast en AM.
Deze is niet alleen hier al meerdere keren voorbij gekomen, AM heeft ´m zelfs zelf ook gedeeld.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:08 schreef Xmuis het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DRj_sC4AuZr/
Stuurt iemand m even aan AM?
Ja en niet in dr rollie zo te zienquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Duplo opruimen kan Debbie niet meer goed, maar na een halve dag slapen kan ze wel kleding om gaan ruilen in het dorp 🫣 prioriteiten
Ik ben het helemaal met haar eens! (En grappig ook dat ze voor de boekpresentatie uitgenodigd was, maar niet gegaan is. Waarom zou AM haar uitgenodigd hebben? Voor een stukje diversiteit?)quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:16 schreef Cattolica het volgende:
Bizar dat het zelfs maar in haar opkomt om Peppie naar huis te laten komen 🤦♀quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:06 schreef Clavis het volgende:
Sanneke ook wel dramatisch of niet. Ze gaat rustig aan doen (alsof ze normaal anders doet?). En als het echt niet gaat laat ze Dion naar huis komen. Mens je hoeft werkelijk niks te doen op een dag.
Zoveel medelijden met dat meisjequote:Op vrijdag 28 november 2025 11:19 schreef Nieve het volgende:
Bij hvk is J weer hard huilend op de achtergrond te horen dat ze niet weet wat ze aan moet doen (ze heeft al eerder gezegd dat dat altijd een probleem is) en roept daarbij meerdere keren om haar moeder. Hvk blijft stoicijns door filmen en die kleine eten geven. Dit meisje heeft duidelijk zoveel meer nodig, ik vind de situatie daar steeds schrijnender worden.
En ze gaat tijdens de dutjes rusten. Verstandig, na al die inspanningen die ze dagelijks levert.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Bizar dat het zelfs maar in haar opkomt om Peppie naar huis te laten komen 🤦♀
Nou ik ook, voel me er steeds ongemakkelijker bij om haar te volgen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zoveel medelijden met dat meisje
Ze is samen met Tim naar Iris (zie Reality FBI)quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar Iris gaat dit keer
Maar we doen net alsof hij er niet is, hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:12 schreef Cyan het volgende:
Och wat leuk, Tim mag als een echte cameraman de begroeting tussen Iris en Michelle vastleggen.
Geen idee of ze direct door AM was uitgenodigd. Wel weet ik dat de moeder van één van Marketingvrouw's "influencer vriendinnen" was uitgenodigd en die vriendin was meegegaan (heeft er een story aangewijd). Wellicht mocht MV ook mee maar heeft ervoor bedankt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met haar eens! (En grappig ook dat ze voor de boekpresentatie uitgenodigd was, maar niet gegaan is. Waarom zou AM haar uitgenodigd hebben? Voor een stukje diversiteit?)
Mayra Louise, toch? Ik was ook zo teleurgesteld dat zij er was. Maar haar moeder schildert toch schilderijtjes van de kinderen van Debbie en ook van AM? Dus ik had de hoop dat Mayra Louise er alleen was als support voor haar moeder.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:24 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Geen idee of ze direct door AM was uitgenodigd. Wel weet ik dat de moeder van één van Marketingvrouw's "influencer vriendinnen" was uitgenodigd en die vriendin was meegegaan (heeft er een story aangewijd). Wellicht mocht MV ook mee maar heeft ervoor bedankt.
MV (en genoemde vriendin) posten ook over en met hun kind(eren). MV veel anoniemer dan haar vriendin, maar toch. Dus ik ben het met haar eens, maarrrrrrr ze kan niet helemaal haar handen in onschuld wassen wat betreft dit onderwerp. Als ze niet haar kinderen had genoemd of anoniem had getoond, dan hadden we haar content betreft, niet hoeven weten dat ze kinderen heeft.
Ja, inderdaad. Zij post ook haar dochter die ze steevast *die kleine* noemt; anoniem weliswaar maar toch herkenbaar genoeg.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:46 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Mayra Louise, toch? Ik was ook zo teleurgesteld dat zij er was. Maar haar moeder schildert toch schilderijtjes van de kinderen van Debbie en ook van AM? Dus ik had de hoop dat Mayra Louise er alleen was als support voor haar moeder.
Die van JvP was ook al zo charmant haha. Ze zullen er wel goed voor betaald krijgen..quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:16 schreef lila01 het volgende:
MB in die panty bij haar stories 🫣. Het lijkt net of ze er een inlegkruisje of maandverband in heeft. Iew.
Dat heeft ze meerdere keren uitgelegd. Dit is hoe zij is, hoe zij handelt. En laten we niet vergeten dat Iris de liefste is!quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:30 schreef Wijkje79 het volgende:
O wat vreselijk ongemakkelijk om te zien hoe MB Iris begroet....waarom moet dat allemaal zo overdreven..
Nee joh, gewoon lekker kop in het zand en naar de bibliotheek gaan!quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:25 schreef Lalaland79 het volgende:
Die vochtige muren en vloer bij HVK, dat ruikt toch muffig? Net zoals oude vochtige kelders zo'n specifieke geur hebben. I had vandaag gelijk weer gebeld. Je weet nu al dat er geen verbetering is na de laatste inspectie
Buiten dat het stinkt is het gewoon ook echt niet goed voor je gezondheid al die schimmel in huis. Maar in plaats van daadkrachtig te reageren naar die woningbouwvereniging accepteert ze een ongezonde situatie voor haar kinderen en zichzelf. Maar goed, past wel bij al die andere bijzondere keuzes 🫣quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:25 schreef Lalaland79 het volgende:
Die vochtige muren en vloer bij HVK, dat ruikt toch muffig? Net zoals oude vochtige kelders zo'n specifieke geur hebben. I had vandaag gelijk weer gebeld. Je weet nu al dat er geen verbetering is na de laatste inspectie
Over het algemeen ben ik het niet met haar eens, nu ben ik het roerend met haar eens. AM praat poep en verkoopt gewoon haar kinderen werkelijk niemand zit te wachten op een inkijk in haar gezin, helemaal niemand AM. Hoop dat je dit leestquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:16 schreef Cattolica het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde 😱quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:16 schreef lila01 het volgende:
MB in die panty bij haar stories 🫣. Het lijkt net of ze er een inlegkruisje of maandverband in heeft. Iew.
Is Tim wel 100? Dat je je daar voor laat lenen zeg.. So just like smiksmak.. Wat een volk joh! 🤣 Waarom zien we David nooit ergens? Die is al 70 ofzo toch? Iris dr sugardaddyquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:12 schreef Cyan het volgende:
Och wat leuk, Tim mag als een echte cameraman de begroeting tussen Iris en Michelle vastleggen.
MBW is niet goed bij dr hoofd. Daddy issues of over het paard getild, wat een soap is die vrouw haar leven. Denk dat Koen blij moet zijn dat ie ervan af is. Hopelijk is Hanneke een beetje normaal, kan ie beleven hoe het ook kan......quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat heeft ze meerdere keren uitgelegd. Dit is hoe zij is, hoe zij handelt. En laten we niet vergeten dat Iris de liefste is!
Ik weet niet wat MB in haar jeugd tekort gekomen is maar het lijkt erop dat dat een heleboel is. Haar behoefte aan aandacht is groot, ze lijkt onverzadigbaar.
😂quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:06 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Is Tim wel 100? Dat je je daar voor laat lenen zeg.. So just like smiksmak.. Wat een volk joh! 🤣 Waarom zien we David nooit ergens? Die is al 70 ofzo toch? Iris dr sugardaddy
Doet ze goed , heerlijk naar de zon als de kinderen bij papa zijn ( morris was bij oma want ziek las ik in haar story)quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:01 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies heeft 'zo'n zware week' gehad dat ze mag bijtanken bij Iris.
Nee, ze is op vakantie met Tim. Iris is de 'dekmantel' naar haar goedgelovige volgers.
Pinokkio is er niets bij.
Werken is er weinig meer bij voor Mies. En de kinderen waren alweer bij oma.
Weet je hoe lang het al geleden is dat ze in Barcelona was, en hoe maximaal intens haar leven is? Ze durft ineens te koken, heeft de helft van de week haar kinderen (samen met de oppas, de schoonmaakster, dr ouders, ze moet voortduren hele lofzangen schrijven voor insta, nadenken over hoe ze hintjes kan geven - Tim halfhalf op de foto kan zetten zodat ze media aandacht blijft houden, want dan kan ze die weer de schuld geven en daar weer een heel stuk over schrijvenquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:01 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Nee, ze is op vakantie met Tim. Iris is de 'dekmantel' naar haar goedgelovige volgers.
Jij bent er het drukste mee van iedereen!quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Doet ze goed , heerlijk naar de zon als de kinderen bij papa zijn ( morris was bij oma want ziek las ik in haar story)
Ik wist het ook wel als ik een vriendin had in Spanje, ticketje van ¤150 , zon, lekker eten .
Of thuis in huis zitten zonder kids.
Echtgenoot heeft ze ook niet meer , poly is over .
Ik geef haar geen ongelijk.
Dekmantel naar de volgers ? Is dat nodig dan?
Als iemand het er niet mee eens is , kan diegene haar toch gewoon ontvolgen?
Ze vertelt m.i. geen leugens want ze heeft niet gezegd of ze met Tim samen is gegaan of niet.
Ik kan er wel
Om lachen zoals ze iedereen bezighoudt.
Zelfs de roddelsite zijn er druk mee
MB moet eens stoppen met overdrijven. Al dat gejammer en gejank slaat nergens op. En de kinderen doen het zó goed, maar blijkbaar niet zo goed dat ze zonder tranen naar hun vader gaan. En weer door! Al die jankposts zijn steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:01 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Absoluut en nu is het volop damage control waarbij ze zichzelf ook weer overschreeuwt en ineens als kenner neerzet (workshop rode vlaggen geven AM, really?)quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het al geleden is dat ze in Barcelona was, en hoe maximaal intens haar leven is? Ze durft ineens te koken, heeft de helft van de week haar kinderen (samen met de oppas, de schoonmaakster, dr ouders, ze moet voortduren hele lofzangen schrijven voor insta, nadenken over hoe ze hintjes kan geven - Tim halfhalf op de foto kan zetten zodat ze media aandacht blijft houden, want dan kan ze die weer de schuld geven en daar weer een heel stuk over schrijven
Ik vermoed dat er na dit weekend weer ene emotionele post komt over hoe nodig dit was, dat ze diepe gesprekken had, ze door Iris wel begrepen wordt, even niet op der hoede hoeft te zijn, maataar dat ze haar kindjes uiteraard maximaal gemist heeft.
En AM....ik moet zo lachen! Ik vermoed dat ze echt onderschat wat de gevolgen van haar grote mond over Tim zouden zijn.
Ja, super .quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Jij bent er het drukste mee van iedereen!
Waar moet je dan precies om lachen? En waarom bij specifiek MB wel en bij de rest niet of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja, super .
Ik lach me hier gewoon kapot , wat een drama's
Vind de reacties gewoon leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:36 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Waar moet je dan precies om lachen? En waarom bij specifiek MB wel en bij de rest niet of begrijp ik je nu verkeerd?
De drama’s creëert MB zelf. Ze moet gewoon eens een grote meid worden. Schouders eronder en door. Daar hebben haar kinderen meer aan dan steeds de perfecte plaatjes laten zien met jankposts erbij. Als je jezelf oud en wijs genoeg vindt om tot 2x toe het leven van 7 kinderen op de kop te zetten, dit geldt ook voor JvP en KB, dan moet je niet janken.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja, super .
Hopelijk kunnen de kinderen er later ook om lachen!quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja, super .
Ze houdt jou ook erg bezig, zie ik.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Doet ze goed , heerlijk naar de zon als de kinderen bij papa zijn ( morris was bij oma want ziek las ik in haar story)
Ik wist het ook wel als ik een vriendin had in Spanje, ticketje van ¤150 , zon, lekker eten .
Ze vertelt m.i. geen leugens want ze heeft niet gezegd of ze met Tim samen is gegaan of niet.
Ik kan er wel
Ik heb er ook al eerder wat over gezegd. Bizar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:59 schreef Missinglink24 het volgende:
AM is ondertussen verdwaald in de boekhandel Rotterdam
Had het al eerder gezegd maar wat een idiote planning voor het signeren 12 december. 20 minuten per boekhandel max anders redt ze het nooit.
😊quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:57 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ze houdt jou ook erg bezig, zie ik.
Je hebt de rest van dit forum ook gelezen? Over AM, over HvK over Debbie?
Lachen hè?
Brrr mijn bibliotheek zit hier ook bij, zou bijna een klacht insturen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:59 schreef Missinglink24 het volgende:
Had het al eerder gezegd maar wat een idiote planning voor het signeren 12 december. 20 minuten per boekhandel max anders redt ze het nooit.
Ik ben al in vele boekhandels geweest, doe ik altijd al vind ik heel leuk, maar nog nergens haar "boekje" gezien.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:57 schreef Harper het volgende:
AM´s influencerboek ligt in Donner bij de afdeling Kind en opvoeding.
Heel passend
Ik ook. Ze woont hartstikke dichtbij!quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik ben al in vele boekhandels geweest, doe ik altijd al vind ik heel leuk, maar nog nergens haar "boekje" gezien.
Ze post stories dat ze in Rotterdam centrum is en zegt dat ze er nog nooit geweest is. Ik vind dat bijzonder!!!!
Misschien verwacht ze dat er maar weinig volgmoekes komen 🫣quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:59 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik hoop dat ze offline gaat als ze met Sam weg gaatquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:22 schreef Harper het volgende:
Annemarie zou ook nog met Sam op reis gaan toch? Horen we niks over. Wat vast de keuze van Sam is en dus prima. Maar ik ben wel benieuwd wanneer het gaat plaatsvinden.
Volgende week Sinterklaas, het weekend erna marathon signeersessies. Daarna is het alweer het laatste weekend voor kerst.
Heb het over de reacties hèquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:57 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen de kinderen er later ook om lachen!
Dat vind ik best vreemd. Ze woont er minder dan 20 km vandaan. En dan ben je nog nooit in Rotterdam geweest? Ze is best wel een beetje wereldvreemd soms.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik ben al in vele boekhandels geweest, doe ik altijd al vind ik heel leuk, maar nog nergens haar "boekje" gezien.
Ze post stories dat ze in Rotterdam centrum is en zegt dat ze er nog nooit geweest is. Ik vind dat bijzonder!!!!
Een deel van de locaties ligt echt geen 20 minuten rijden uit elkaar, al die echte fens zouden dat er wel voor over hebben lijkt me. Nu is het overal net 20-30 minuten belangrijk lopen doen en weer weg. Het gaat echt nergens over en dat 2 dagen in dezelfde buurt achter elkaar. Koekoek.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien verwacht ze dat er maar weinig volgmoekes komen 🫣
Ik volg haar zelden, maar ik vond dat ze het op een nette manier verwoordde.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:34 schreef Shuri het volgende:
Goed dat Marketingvrouw het alsnog weer even aansnijdt. Ze hield zich erg in volgens mij en besprak het netjes 😆.
Dat neem ik aan. Ik vermoed dat de afspraak met Sam is dat er (vrijwel) niks over gedeeld wordt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze offline gaat als ze met Sam weg gaat
Om jezelf bedoel je?quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja, super .
Haar kledingsmaak en verder gehele voorkomen vind ik niet om aan te gluren. Ze doet amper of niks om er wat voordeliger uit te zien. Nu ook weer die bos touw inclusief teletubbie antenne op haar hoofd. Nooit van haarverzorgingsproducten gehoord? Ze heeft dat notabene nog in een van haar gebakkenluchtboxen aangesmeerd aan haar volgmoekes.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM met die eeuwige Timberlands 🫣 kan ze nu niet een keer wat netter schoeisel kopen? En die eeuwige broek erin gefrot
Nou, dat je het zegt. Was het niet naar Noorwegen deze november?quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:22 schreef Harper het volgende:
Annemarie zou ook nog met Sam op reis gaan toch? Horen we niks over. Wat vast de keuze van Sam is en dus prima. Maar ik ben wel benieuwd wanneer het gaat plaatsvinden.
Volgende week Sinterklaas, het weekend erna marathon signeersessies. Daarna is het alweer het laatste weekend voor kerst.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:15 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Haar kledingsmaak en verder gehele voorkomen vind ik niet om aan te gluren. Ze doet amper of niks om er wat voordeliger uit te zien. Nu ook weer die bos touw inclusief teletubbie antenne op haar hoofd. Nooit van haarverzorgingsproducten gehoord? Ze heeft dat notabene nog in een van haar gebakkenluchtboxen aangesmeerd aan haar volgmoekes.
Wel tof dat je ‘m blijkbaar kon vinden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:26 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik heb trouwens AM haar boek gekocht: met spijt. Wát een slecht geschreven boek.
Knap ook hoe ze zo bij die kachel kan zitten. Maar duplo opruimen was te zwaar. Ja hoor, ja. Kletskous.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie bijna beter door anti histamine pillen 👍 nou fijn op naar de volgende diagnose deze is al uitgespeeld
Jij snapt 'm 🤘quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het al geleden is dat ze in Barcelona was, en hoe maximaal intens haar leven is? Ze durft ineens te koken, heeft de helft van de week haar kinderen (samen met de oppas, de schoonmaakster, dr ouders, ze moet voortduren hele lofzangen schrijven voor insta, nadenken over hoe ze hintjes kan geven - Tim halfhalf op de foto kan zetten zodat ze media aandacht blijft houden, want dan kan ze die weer de schuld geven en daar weer een heel stuk over schrijven
Ik vermoed dat er na dit weekend weer ene emotionele post komt over hoe nodig dit was, dat ze diepe gesprekken had, ze door Iris wel begrepen wordt, even niet op der hoede hoeft te zijn, maataar dat ze haar kindjes uiteraard maximaal gemist heeft.
En AM....ik moet zo lachen! Ik vermoed dat ze echt onderschat wat de gevolgen van haar grote mond over Tim zouden zijn.
Ze zou vaker naar de kapper moeten gaan, misschien kan ze advies aan KC vragenquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:15 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Haar kledingsmaak en verder gehele voorkomen vind ik niet om aan te gluren. Ze doet amper of niks om er wat voordeliger uit te zien. Nu ook weer die bos touw inclusief teletubbie antenne op haar hoofd. Nooit van haarverzorgingsproducten gehoord? Ze heeft dat notabene nog in een van haar gebakkenluchtboxen aangesmeerd aan haar volgmoekes.
Wonderbaarlijke genezing, ze weet dat mensen haar niet meer geloven, dus moet ze doen alsof dit de magische kuur is om zich uit haar leugens te lullenquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie bijna beter door anti histamine pillen 👍 nou fijn op naar de volgende diagnose deze is al uitgespeeld
Ze wil over komen als de gewone vrouwquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM met die eeuwige Timberlands 🫣 kan ze nu niet een keer wat netter schoeisel kopen? En die eeuwige broek erin gefrot
Precies.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:26 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nou, dat je het zegt. Was het niet naar Noorwegen deze november?
Ik moet steeds lachen nu als ik haar en Rens in beeld zie, alsof ze afspreken hun haar hetzelfde te doen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:15 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja dat bewijst niet echt het tegendeel toch? Zelden betekent niet nooit.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze post net een filmpje van kantoor😉
ze dat niet eerder kunnen proberen, die liggen gewoon bij iedere super in het schap.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar ze heeft wel een eigen zaak waar het wsl ongelooflijk druk is op black friday. Prioriteiten much?quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik kan er wel
Dit is het enige schoeisel waar haar kromme teen nog redelijk in past. Ze benoemt ook heel vaak dat haar voeten zo’n pijn doen. Daar zou ze eens iets aan moeten doen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik heb (o.b.v. de stories die ze allebei delen) het idee dat Jacqueline vaker op locatie is en ook echt meedraait in alle facetten van het bedrijf (magazijn, kantoor, inkoop, etc.) en dat Michelle af en toe langskomt om nieuwe collectie te showen voor hun webshop. Of naar Amsterdam rijdt om in te kopen. Maar in ieder geval minder meedraait in alle facetten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Black friday. Een drukke dag bij Jolie. Hoezo zit MB dan uitgerekend nu in Spanje? Ik denk dat zij idd uiteindelijk uit de zaak verdwijnt. Of het wordt helemaal opgedoekt, aangezien Koen ook opzoek is naar ander werk.
Ik dacht gisteren even; misschien hebben ze het wel zo verdeeld dat jvp Jolie noe houd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Black friday. Een drukke dag bij Jolie. Hoezo zit MB dan uitgerekend nu in Spanje? Ik denk dat zij idd uiteindelijk uit de zaak verdwijnt. Of het wordt helemaal opgedoekt, aangezien Koen ook opzoek is naar ander werk.
Dat zou heel goed kunnen!quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren even; misschien hebben ze het wel zo verdeeld dat jvp Jolie noe houd.
Ja klopt, maar lijkt me ook shit om steeds je ex tegen te komen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een eigen zaak waar het wsl ongelooflijk druk is op black friday. Prioriteiten much?
Hebben ze denk ik onderschat.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:34 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja klopt, maar lijkt me ook shit om steeds je ex tegen te komen.
Jvp is er wel veel
En Jvp is geen ex van Koen?quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:34 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja klopt, maar lijkt me ook shit om steeds je ex tegen te komen.
Jvp is er wel veel
Ik denk dat Debbie al te ver heen is.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:13 schreef Nieve het volgende:
Ik heb al 10x een bericht getypt en weer weggehaald over Debbie..
Ik kan er heel veel over gaan zeggen en hoe het niet klopt wat ze zegt, maar voor vandaag heb ik even besloten dat ze mijn energie niet waard is. Ik hoop dat ze ooit echt goede hulp krijgt.
Was dat niet toen in die yurt? Met haar vriendin koeien knuffelen?quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Knap ook hoe ze zo bij die kachel kan zitten. Maar duplo opruimen was te zwaar. Ja hoor, ja. Kletskous.
Dat denk ik ook, met 3 uit elkaar gaan is waarschijnlijk stuk ingewikkelder dan met 2. En dan nog 7 kinderen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:35 schreef lila01 het volgende:
[..]
Hebben ze denk ik onderschat.
Ze zijn niet voor niets uit elkaar gegaan.
Als ze samen bij intratuin zijn gespot ...quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:39 schreef lila01 het volgende:
[..]
Die lijken nog wel goed samen door 1 deur te kunnen.
Klopt. Toen kon ze zelfs een avond lang kletsen en lezen. Aparte dame.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Was dat niet toen in die yurt? Met haar vriendin koeien knuffelen?
Ja maar dat was haar me time hè dan kan ze veel
Kan ook gewoon kerstversiering voor de zaak zijn, lijkt me.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als ze samen bij intratuin zijn gespot ...
Weet natuurlijk niet wat daar van klopt
Niet gecrashed om 18;00 uur, perfectequote:Op vrijdag 28 november 2025 21:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt. Toen kon ze zelfs een avond lang kletsen en lezen. Aparte dame.
Ik heb het al vaker gezegd: zij heeft gekozen voor een gezin maar ze wil er niks mee.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Niet gecrashed om 18;00 uur, perfecte
Timing .
Avindritueel met 3 kids, eten , douchen, bed
Trots op jou! Dat mens is echt niemands energie waard.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:13 schreef Nieve het volgende:
Ik heb al 10x een bericht getypt en weer weggehaald over Debbie..
Ik kan er heel veel over gaan zeggen en hoe het niet klopt wat ze zegt, maar voor vandaag heb ik even besloten dat ze mijn energie niet waard is. Ik hoop dat ze ooit echt goede hulp krijgt.
Ik vind ze allebei vermoeiend worden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:38 schreef lila01 het volgende:
Michelle vliegt wat heen en weer, zeg! Ongelooflijk.
Wat een apart leven, staat mijlenver van mij af.
Ik volg JvP daarom liever, is allemaal wat 'normaler' en rustiger.
Niet gecrashed om 18;00 uur, perfectequote:Op vrijdag 28 november 2025 21:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt. Toen kon ze zelfs een avond lang kletsen en lezen. Aparte dame.
ja kan ookquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:44 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Kan ook gewoon kerstversiering voor de zaak zijn, lijkt me.
Zelfde stemmetje.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:57 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei vermoeiend worden.
Michelle, omdat ze maar blijft doorgaan en ik al onrustig word van haar verhalen op Instagram inclusief de zoetsappige teksten, en Jacqueline omdat ze eigenlijk gewoon enorm saai is. Ik vind het nogal triest dat ze blijkbaar een heel ander persoon is dan hoe ze zich de afgelopen jaren heeft voorgedaan. Daarom blijft er bij mij een stemmetje dat die laatste een verborgen agenda had.
Tijdens de breuk belde Iris 3x per dag.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:43 schreef QuintyQ het volgende:
Iris de nieuwe bestie van MB. Michelle heeft zoooo veel gehad aan Iris omdat ze elke paar dagen bellen. Ondertussen is Iris nog geen 1x in Uden geweest.
Dit. Bij MCAS is er echt heel wat meer nodig om enige verlichting te krijgen en dat is vaak een hele zoektocht, dus dit zal wel weer part of the script zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:01 schreef NineMilka het volgende:
Antihistamine is gewoon vrij verkrijgbaar en zal wat vermoeidheid kunnen geven, maar overdrijven is inderdaad een vak (waar Debbie hooggeleerd in is). En een wondermiddel is het inderdaad ook niet. Hoe groot kan iets weer gemaakt worden door haar, zucht.
Mevr Lether slikt en spuit zoveel dat ze zelf niet meer weet waar welke bijwerking vandaan komt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:48 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Trots op jou! Dat mens is echt niemands energie waard.
Ik ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig wat ze nu weer heeft gedeeld over die antihistamine. Het is zo duidelijk een typisch gevalletje “ik heb iets in een Facebookgroep gelezen, ik zie dat anderen erover praten, dus ik neem het verhaal over alsof het mijn eigen ervaring is.” Inclusief de van ChatGpt gestolen symptomen bij gebruik.
Fijn voor de mensen bij wie het daadwerkelijk wat verlichting geeft, maar bij mij doet het helemaal niks. Ik slikte het al vanwege een anafylactische shock voordat ik überhaupt LC kreeg, dus als het een wondermiddel zou zijn, had ik het wel gemerkt.
En ja er staat dat je vermoeider kan raken door antihistamine, maar ik slik ze elke dag en heb er gewoon 40 uur mee gewerkt voordat ik ziek werd, dus overdrijven is ook een vak mevrouw Lether!
Heb je al een recensie geschreven? Dat wil ze graag!quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:26 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik heb trouwens AM haar boek gekocht: met spijt. Wát een slecht geschreven boek.
Dit! Lijkt wel of ze iedere 2 weken een nieuw pilletje, drankje, spuitje koopt om uit te proberen... ik moet steeds weken opbouwen en dosering uitpluizen van een medicijn en deze dame slikt alles in en om elkaarquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
Mevr Lether slikt en spuit zoveel dat ze zelf niet meer weet waar welke bijwerking vandaan komt.
Iedere week probeert ze wat nieuws, dat werkt niet toch
Ja ze gaat nu helemaal mee in iris, geen eigen persoonlijkheid lijkt het. Iedere keer weer een nieuwe identiteit aannemen, maar nooit echt zichzelf.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:02 schreef lila01 het volgende:
[..]
Tijdens de breuk belde Iris 3x per dag.
Ik denk echt dat zij haar best doet om Michelle te helpen
En Michelle gaat er weer vol in.
Het lijkt net alsof ze haar andere vriendinnen is vergeten.
Waar MB dat inkomen uithaalt snap ik even niet. Het gaat er in elk geval met bakken doorheen. En Tim heeft na de flop in Brugge ook geen contract.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik heb dat laatste ook een beetje.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:57 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Michelle, omdat ze maar blijft doorgaan en ik al onrustig word van haar verhalen op Instagram inclusief de zoetsappige teksten, en Jacqueline omdat ze eigenlijk gewoon enorm saai is. Ik vind het nogal triest dat ze blijkbaar een heel ander persoon is dan hoe ze zich de afgelopen jaren heeft voorgedaan. Daarom blijft er bij mij een stemmetje dat die laatste een verborgen agenda had.
Ik ben altijd vermoeid maar toen de hooikoorts tabletten werden opgehoogd kon ik helemaal niks meer. (En nu dus meer klachten in het hooikoorts seizoen en wat meer energie)quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:32 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Vermoeidheid is een hele gewone bijwerking vna anti-histamine.
En volgens mij gewoon op eigen houtje.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit! Lijkt wel of ze iedere 2 weken een nieuw pilletje, drankje, spuitje koopt om uit te proberen... ik moet steeds weken opbouwen en dosering uitpluizen van een medicijn en deze dame slikt alles in en om elkaar
Ik ook en daar ben ik wat blij mee. Word al moe als ik naar sommige fluflus kijk( Debbie en Sanneke daargelaten)quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:34 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik vind jvp eerder gewoon herkenbaar dan saai. Maar ik ben zelf vast ook saai, haha.
Als AM al 30k per maand binnenharkt wat denk je van MB dan? Dubbel aantal volgers ook nog..quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:37 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Waar MB dat inkomen uithaalt snap ik even niet. Het gaat er in elk geval met bakken doorheen. En Tim heeft na de flop in Brugge ook geen contract.
Pa Walk to the rescue
Twee maanden geleden was ze nog niet zo herkenbaar neem ik aan 🤣quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:34 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik vind jvp eerder gewoon herkenbaar dan saai. Maar ik ben zelf vast ook saai, haha.
Ja een heel dieet en heel veel voedingsmiddelen laten staan toch? Denk dat ze dan beter eerst hieraan kan beginnen, maar goed is dit weer een nieuwe diagnose van haar dan? Man man die weet ook niet van ophouden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:05 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit. Bij MCAS is er echt heel wat meer nodig om enige verlichting te krijgen en dat is vaak een hele zoektocht, dus dit zal wel weer part of the script zijn.
Ik volg jaar pas sinds de poly over is, volg MB ook niet, haar plastic leven interesseert mij helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:04 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Twee maanden geleden was ze nog niet zo herkenbaar neem ik aan 🤣
Spijker op z'n kop.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:07 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ja een heel dieet en heel veel voedingsmiddelen laten staan toch? Denk dat ze dan beter eerst hieraan kan beginnen, maar goed is dit weer een nieuwe diagnose van haar dan? Man man die weet ook niet van ophouden.
Misschien kan ze haar energie beter steken in het accepteren dat ze ziek is, áls ze dat al echt is. Ik wil niemand tegen het hoofd stoten, maar er is helaas geen wondermiddel voor LC. Ik merk bij mezelf ook dat wanneer je er niet constant mee bezig bent en niet elk signaal in je lichaam probeert te analyseren, je je soms juist iets beter kunt voelen. De verbinding tussen hoofd en lichaam is echt, en het is bewezen dat je gedachten je lichamelijke gevoel kunnen sturen wanneer je hier teveel op focust, en dat is het enige wat Debbie 24/7 doet.
Maar goed, dat zal ze waarschijnlijk niet willen horen, want als ze het accepteert en het minder centraal zet, valt de aandacht weg, en haar hele identiteit lijkt inmiddels uit long covid te bestaan.
Dan kan ik me voorstellen dat je er anders naar kijkt dan ik. Grappig want Jacqueline was twee maanden geleden exact hetzelfde als Michelle, dus met het exacte plastic leven. Die verandering ineens, kan ik dus niet rijmenquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:28 schreef Klaverblauwtje het volgende:
[..]
Ik volg jaar pas sinds de poly over is, volg MB ook niet, haar plastic leven interesseert mij helemaal niet.
Bij mij deed het ook (helaas) niks dus ik ben er mee gestopt. Ook absoluut geen last gehad van bijwerkingen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:48 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Trots op jou! Dat mens is echt niemands energie waard.
Ik ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig wat ze nu weer heeft gedeeld over die antihistamine. Het is zo duidelijk een typisch gevalletje “ik heb iets in een Facebookgroep gelezen, ik zie dat anderen erover praten, dus ik neem het verhaal over alsof het mijn eigen ervaring is.” Inclusief de van ChatGpt gestolen symptomen bij gebruik.
Fijn voor de mensen bij wie het daadwerkelijk wat verlichting geeft, maar bij mij doet het helemaal niks. Ik slikte het al vanwege een anafylactische shock voordat ik überhaupt LC kreeg, dus als het een wondermiddel zou zijn, had ik het wel gemerkt.
En ja er staat dat je vermoeider kan raken door antihistamine, maar ik slik ze elke dag en heb er gewoon 40 uur mee gewerkt voordat ik ziek werd, dus overdrijven is ook een vak mevrouw Lether!
Je wil denk ik echt niet weten wat die binnenharkt met een simpele campagne. Toevallig iemand in mij. Omgeving die voor een eigen merk wel eens samenwerkingen met influencers wil doen maar je slaat echt steil achterover van de tarieven. Blijft soms niet bij 30k🥲quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:46 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Als AM al 30k per maand binnenharkt wat denk je van MB dan? Dubbel aantal volgers ook nog..
Dat zij nou ook weer net één van de gelukkigen moet zijn… 😂 Ik gun haar eigenlijk eerst eens een boete voor niet handsfree deelnemen aan het verkeer, of zo…quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:50 schreef slowie het volgende:
Binnenkort zien jullie nieuwe truien bij Judith, want ze heeft ¤500 shop tegoed gewonnen bij Most Wanted!
Iets in mij denkt dat ze die kleding op Vinted gaat zetten...
Ik denk dat Danique gespiekt heeft bij Juud en de krokante truien écht niet aan kon dus maar de giftcard in haar bestelling gedaan.quote:Op zaterdag 29 november 2025 01:36 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dat zij nou ook weer net één van de gelukkigen moet zijn… 😂 Ik gun haar eigenlijk eerst eens een boete voor niet handsfree deelnemen aan het verkeer, of zo…
Of is het een verkapte samenwerking? Juuds heeft echt superveel stories gepost met de vraag 'is dit echt???? Is dit echt?????' En dan proberen de tekst te lezen door de folie heen. Haal gewoon die kaart eruit johquote:Op zaterdag 29 november 2025 07:16 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik denk dat Danique gespiekt heeft bij Juud en de krokante truien écht niet aan kon dus maar de giftcard in haar bestelling gedaan.
Dat was ook het eerste wat ik dacht. Plus dat ik het echt te toevallig vindt dat zij dit heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 07:47 schreef slowie het volgende:
[..]
Of is het een verkapte samenwerking? Juuds heeft echt superveel stories gepost met de vraag 'is dit echt???? Is dit echt?????' En dan proberen de tekst te lezen door de folie heen. Haal gewoon die kaart eruit joh
Dat snap ik ook nooit, ja het is echt kut dat je kind(eren) wakker zijn, maar die tv helpt dan echt nietquote:Op zaterdag 29 november 2025 07:45 schreef slowie het volgende:
De kleintjes van @:thezhoufamily wakker om 1u 's nachts en zij zet de tv aan..
Ik vind Esther Krol leuk om te volgen, ze maakt zulke herkenbare dingen voor mensen van mij leeftijdquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM die de uitgeverij van de stickerboekjesmevrouw tagt.. 🙄
En er lag nog een flinke stapel van haar opstel bij de boekhandel. Gelukkig hadden ze groot ingekocht!
🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:57 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Of ze zet die krokante kleding op vinted 🤢quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:50 schreef slowie het volgende:
Binnenkort zien jullie nieuwe truien bij Judith, want ze heeft ¤500 shop tegoed gewonnen bij Most Wanted!
Iets in mij denkt dat ze die kleding op Vinted gaat zetten...
Dit!quote:Op zaterdag 29 november 2025 01:36 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dat zij nou ook weer net één van de gelukkigen moet zijn… 😂 Ik gun haar eigenlijk eerst eens een boete voor niet handsfree deelnemen aan het verkeer, of zo…
Dat snap ik ook nietquote:Op zaterdag 29 november 2025 07:45 schreef slowie het volgende:
De kleintjes van @:thezhoufamily wakker om 1u 's nachts en zij zet de tv aan..
MB niet, die is zo aanhankelijk, kan niet alleen zijnquote:Op zaterdag 29 november 2025 08:16 schreef Hyacinth het volgende:
Ik zou best een beetje kriegel worden van een vriendin die mij 3 keer per dag belt. Ook al zit ik in een zware periode.
Heb ik ook!quote:Op zaterdag 29 november 2025 07:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind Esther Krol leuk om te volgen, ze maakt zulke herkenbare dingen voor mensen van mij leeftijd. Ik vind het een soort van jammer dat Annemarie nu zo zet haar aan de haal gaat.
En dat is precies wat haar doel was.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vind dat Debbie haar LC al aardig geaccepteerd heeft hoor. Wat doet zij nu echt om beter te worden? Ze heeft de door de medemens betaalde hulptroepen om zich heen, Roy heeft zijn sociale leven opgegeven voor haar, ze heeft een elektrische rolstoel en een schare volgers die haar zielig vinden. En Debbie? Die ligt tevreden in haar bedje.
Maar… als zij haar broek terug stuurt moet ook haar prijs terug toch?quote:Op zaterdag 29 november 2025 01:36 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Eens😉quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:33 schreef roosszz het volgende:
[..]
Maar… als zij haar broek terug stuurt moet ook haar prijs terug toch?
Ja dat is wel zo netjes of een ander item kiezen van dezelfde waarde.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:33 schreef roosszz het volgende:
[..]
Maar… als zij haar broek terug stuurt moet ook haar prijs terug toch?
Maar hoe weet je dit allemaal zo zeker? Dit heb ik haar nooit horen zeggen?!quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:12 schreef Henrike het volgende:
[..]
En dat is precies wat haar doel was.
Al die jaren, eerst alle therapieën volgen voor een blauwe maandag om steeds weer te stoppen omdat het niet hielp volgens haar.
Alle medicijnen, artsen geprobeerd.
Gewoon dom volhouden dat niets helpt. Naar de WMO toe en naar het uwv.
Ze heeft nu inderdaad wat ze graag wil.
Dat ze haar tijd met haar kinderen nooit meer over kan doen is de keerzijde van de medaille, maar he.. dat interesseert haar niet want zij vind alleen zichzelf belangrijk.
Dat is ze dan ook. Ze is geen zakenvrouw met haar oeverloze gezeik over de was, het koken etc. Ik zie geen sprankje intelligentie of persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze wil over komen als de gewone vrouw
Ze komt alleen naar Rotterdam voor de samenwerking met Kookpunt010.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:22 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik zit mij nog steeds te verbazen over het feit dat Annemarie voor het eerst in het centrum van Rotterdam was. Je hebt 8 kinderen, je hebt (naar eigen zeggen) al jaren een museumjaarkaart, er zijn zoveel leuke musea daar, je kinderen hebben geen sporten waarvoor je elk weekeinde op stap moet, ik blijf het bijna onvoorstelbaar vinden. Ze komen dus echt niet verder dan Delft en heel af en toe een tripje naar Scheveningen.
Ik woonde als kind veel verder weg, maar we kwam dus heel regelmatig in de stad (voor ons Rotterdam). Met de bus en metro, was altijd een leuk uitstapje.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor met dat “accepteren”. Ik bedoel meer dat je niet elke dag weer aan een nieuw middel moet beginnen, puur om die interne aandachtshonger te voeden. Dat heeft niets met acceptatie te maken, dat is jezelf blijven vastklampen aan een rol die je inmiddels comfortabel vindt. Voor haar lijkt het allemaal wel prima zo. Het levert aandacht op, medeleven, een soort identiteit waar ze zich volledig in genesteld heeft. Maar echte acceptatie betekent niet dat je je ziekte centraal blijft zetten in alles wat je doet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vind dat Debbie haar LC al aardig geaccepteerd heeft hoor. Wat doet zij nu echt om beter te worden? Ze heeft de door de medemens betaalde hulptroepen om zich heen, Roy heeft zijn sociale leven opgegeven voor haar, ze heeft een elektrische rolstoel en een schare volgers die haar zielig vinden. En Debbie? Die ligt tevreden in haar bedje.
Diegenen die haar al jaren volgen weten dit. Debbie liegt en heeft geen LC. Ze is meermaals betrapt op onwaarheden wat dat betreft. Wel is ze flink ziek maar dan op een ander vlak. Ik vind het dieptriest. Ik kijk amper meer bij haar.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:39 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dit allemaal zo zeker? Dit heb ik haar nooit horen zeggen?!
‘Ik vind dit drama om te lachen hoor!!’
Hoe we dit weten? Omdat ze inconsequent is in alles wat ze vertelt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:39 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Oh, ik ook, heerlijk 🥰. En ik woon helemaal niet in de buurt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:53 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze komt alleen naar Rotterdam voor de samenwerking met Kookpunt010.
Ik ben vaak in Rotterdam centrum, dol op Donner, musea en heerlijke restaurants.
Als puber heb ik zoveel uren in de bibliotheek en bij onder andere Donner doorgebracht. Heerlijk vond ik dat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:05 schreef Shuri het volgende:
[..]
Oh, ik ook, heerlijk 🥰. En ik woon helemaal niet in de buurt.
Sorry sorry…. Ik was sarcastisch in mijn comment. Iemand die zegt te lachen om alle comment over MB l, die zulke berichten over Debbie schrijft!quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:03 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Hoe we dit weten? Omdat ze inconsequent is in alles wat ze vertelt.
Ze probeert elke week weer iets anders uit, alsof ze op zoek is naar een verhaal dat het beste aanslaat. Op dagen dat ze ergens naartoe moet of leuke dingen gaat doen, lijkt ze ineens nergens last van te hebben, terwijl ze op andere momenten doet alsof ze geen trap op kan. Dat is geen stabiel ziektebeeld, dat is inconsistentie.
Daarnaast is die “diagnose” drie weken na haar positieve test gegeven, wat al totaal ongeloofwaardig is. De meeste mensen zitten dan nog in de acute fase, laat staan dat er al een volledig LC-label op wordt geplakt.
En laten we eerlijk zijn: ze begon pas écht allerlei dingen in te zetten toen het UWV om de hoek kwam kijken. Heel bijzonder. Nog niet gesproken over andere kleine leugentjes die ze verteld.
En wat ik misschien nog wel het meest bijzondere vind, is dat ze amper een regulier ziekenhuistraject heeft doorlopen. Ze heeft zo snel zelf het initiatief genomen om naar een vermoeidheidskliniek te gaan, terwijl dat normaal gesproken helemaal niet de eerste stap is.
Ik weet niet hoe het bij anderen zit, maar ik loop na twee jaar nog steeds in het ziekenhuis. Ze willen daar eerst alles zelf uitsluiten voordat ze me überhaupt zouden doorverwijzen naar een vermoeidheidskliniek. En ja, dat is persoonlijk, maar dat is wel waarom ik het allemaal heel raar vind.
Dat zal ze ook nooit toegeven.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:39 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Hahah ik snapte em!quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:21 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Sorry sorry…. Ik was sarcastisch in mijn comment. Iemand die zegt te lachen om alle comment over MB l, die zulke berichten over Debbie schrijft!
Oh! En ik maar serieus reageren 🤣🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:21 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Sorry sorry…. Ik was sarcastisch in mijn comment. Iemand die zegt te lachen om alle comment over MB l, die zulke berichten over Debbie schrijft!
Ooh , dat bedoelde je sarcastisch dat ik moet lachen om de reacties op mb, ach een dag niet gelachen is een dag niet geleefd toch?quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:21 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |