abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 november 2025 @ 13:26:15 #151
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219362876
Marketingvrouw laat precies zien wat ook goed te horen was; AM draait haar marktetingriedeltje af en beantwoordt de vragen niet inhoudelijk.
En dat ze nu opeens half draait en iets met vlaggen wil gaan doen.... ja zo werkt het niet. Je bent geen expert nu opeens in hoe je verantwoordelijk je kids online kunt exploiteren.
Het is pas veilig als je alleen nog maar jezelf filmt en we nooit meer een kind voorbij zien komen, behalve boven de 18.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219362912
Laura Kemeling blijft ook maar reageren bij MV. Die moet zeker wat goedpraten omdat zij zelf alle medische gegevens van haar kinderen deelt. Dat gaat ook veel te ver die informatie!
pi_219363064
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 12:25 schreef Lalaland79 het volgende:
Die vochtige muren en vloer bij HVK, dat ruikt toch muffig? Net zoals oude vochtige kelders zo'n specifieke geur hebben. I had vandaag gelijk weer gebeld. Je weet nu al dat er geen verbetering is na de laatste inspectie
Nee joh, gewoon lekker kop in het zand en naar de bibliotheek gaan!
pi_219363217
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 12:25 schreef Lalaland79 het volgende:
Die vochtige muren en vloer bij HVK, dat ruikt toch muffig? Net zoals oude vochtige kelders zo'n specifieke geur hebben. I had vandaag gelijk weer gebeld. Je weet nu al dat er geen verbetering is na de laatste inspectie
Buiten dat het stinkt is het gewoon ook echt niet goed voor je gezondheid al die schimmel in huis. Maar in plaats van daadkrachtig te reageren naar die woningbouwvereniging accepteert ze een ongezonde situatie voor haar kinderen en zichzelf. Maar goed, past wel bij al die andere bijzondere keuzes 🫣
pi_219363236
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:16 schreef Cattolica het volgende:
De Marketingvrouw heeft een video geplaatst over Tim's podcast en AM.
Over het algemeen ben ik het niet met haar eens, nu ben ik het roerend met haar eens. AM praat poep en verkoopt gewoon haar kinderen werkelijk niemand zit te wachten op een inkijk in haar gezin, helemaal niemand AM. Hoop dat je dit leest
pi_219363242
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 12:16 schreef lila01 het volgende:
MB in die panty bij haar stories 🫣. Het lijkt net of ze er een inlegkruisje of maandverband in heeft. Iew.
Ik dacht precies hetzelfde 😱
pi_219363264
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 12:12 schreef Cyan het volgende:
Och wat leuk, Tim mag als een echte cameraman de begroeting tussen Iris en Michelle vastleggen.
Is Tim wel 100? Dat je je daar voor laat lenen zeg.. So just like smiksmak.. Wat een volk joh! 🤣 Waarom zien we David nooit ergens? Die is al 70 ofzo toch? Iris dr sugardaddy
pi_219363332
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 13:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat heeft ze meerdere keren uitgelegd. Dit is hoe zij is, hoe zij handelt. En laten we niet vergeten dat Iris de liefste is!
Ik weet niet wat MB in haar jeugd tekort gekomen is maar het lijkt erop dat dat een heleboel is. Haar behoefte aan aandacht is groot, ze lijkt onverzadigbaar.
MBW is niet goed bij dr hoofd. Daddy issues of over het paard getild, wat een soap is die vrouw haar leven. Denk dat Koen blij moet zijn dat ie ervan af is. Hopelijk is Hanneke een beetje normaal, kan ie beleven hoe het ook kan......
pi_219363337
Ik weet niet wat ik zie, Judith na 2 dagen al een andere trui aan!
pi_219363630
Ik volg marketingvrouw niet, maar heb nu even gekeken. Ik ben het eens met wat zij zegt. AM is gewoon zo fout bezig.
Wat betreft over kinderen praten terwijl je ze niet in beeld brengt is heel wat anders dan wat AM doet, of de fluflu’s die een hartje over hun gezicht zetten.

Als een fluflu op straat loopt met kinderen, terwijl ze er nooit over spreken kun je er toch wel redelijk vanuit gaan dat het hun eigen kinderen zijn.

Als de kinderen zonder ouders op straat zouden lopen zouden ze onherkenbaar zijn. Dat vind ik wel een verschil. Als je de kinderen van AM of een MB tegenkomt zonder ouders dan zou je ze wel herkennen als je hun volgt.
pi_219363647
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 14:06 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Is Tim wel 100? Dat je je daar voor laat lenen zeg.. So just like smiksmak.. Wat een volk joh! 🤣 Waarom zien we David nooit ergens? Die is al 70 ofzo toch? Iris dr sugardaddy
😂
pi_219363739
Mies heeft 'zo'n zware week' gehad dat ze mag bijtanken bij Iris.

Nee, ze is op vakantie met Tim. Iris is de 'dekmantel' naar haar goedgelovige volgers.

Pinokkio is er niets bij.

Werken is er weinig meer bij voor Mies. En de kinderen waren alweer bij oma.
pi_219363897
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 15:01 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

Nee, ze is op vakantie met Tim. Iris is de 'dekmantel' naar haar goedgelovige volgers.

Doet ze goed , heerlijk naar de zon als de kinderen bij papa zijn ( morris was bij oma want ziek las ik in haar story)
Ik wist het ook wel als ik een vriendin had in Spanje, ticketje van ¤150 , zon, lekker eten .
Of thuis in huis zitten zonder kids.
Echtgenoot heeft ze ook niet meer , poly is over .
Ik geef haar geen ongelijk.
Dekmantel naar de volgers ? Is dat nodig dan?
Als iemand het er niet mee eens is , kan diegene haar toch gewoon ontvolgen?
Ze vertelt m.i. geen leugens want ze heeft niet gezegd of ze met Tim samen is gegaan of niet.
Ik kan er wel
Om lachen zoals ze iedereen bezighoudt.
Zelfs de roddelsite zijn er druk mee

[ Bericht 8% gewijzigd door Henrike op 28-11-2025 15:20:35 ]
pi_219363901
quote:

Weet je hoe lang het al geleden is dat ze in Barcelona was, en hoe maximaal intens haar leven is? Ze durft ineens te koken, heeft de helft van de week haar kinderen (samen met de oppas, de schoonmaakster, dr ouders, ze moet voortduren hele lofzangen schrijven voor insta, nadenken over hoe ze hintjes kan geven - Tim halfhalf op de foto kan zetten zodat ze media aandacht blijft houden, want dan kan ze die weer de schuld geven en daar weer een heel stuk over schrijven

Ik vermoed dat er na dit weekend weer ene emotionele post komt over hoe nodig dit was, dat ze diepe gesprekken had, ze door Iris wel begrepen wordt, even niet op der hoede hoeft te zijn, maataar dat ze haar kindjes uiteraard maximaal gemist heeft.

En AM....ik moet zo lachen! Ik vermoed dat ze echt onderschat wat de gevolgen van haar grote mond over Tim zouden zijn.
pi_219363908
En Mies zaterdag weer niet naar voetbal terwijl ze dat nooit wilde missen.
pi_219364017
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Doet ze goed , heerlijk naar de zon als de kinderen bij papa zijn ( morris was bij oma want ziek las ik in haar story)
Ik wist het ook wel als ik een vriendin had in Spanje, ticketje van ¤150 , zon, lekker eten .
Ze vertelt m.i. geen leugens want ze heeft niet gezegd of ze met Tim samen is gegaan of niet.
Ik kan er wel
Jij bent er het drukste mee van iedereen!
I can't help it, if I'm lucky
pi_219364028
quote:

MB moet eens stoppen met overdrijven. Al dat gejammer en gejank slaat nergens op. En de kinderen doen het zó goed, maar blijkbaar niet zo goed dat ze zonder tranen naar hun vader gaan. En weer door! Al die jankposts zijn steeds hetzelfde.
pi_219364034
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Weet je hoe lang het al geleden is dat ze in Barcelona was, en hoe maximaal intens haar leven is? Ze durft ineens te koken, heeft de helft van de week haar kinderen (samen met de oppas, de schoonmaakster, dr ouders, ze moet voortduren hele lofzangen schrijven voor insta, nadenken over hoe ze hintjes kan geven - Tim halfhalf op de foto kan zetten zodat ze media aandacht blijft houden, want dan kan ze die weer de schuld geven en daar weer een heel stuk over schrijven

Ik vermoed dat er na dit weekend weer ene emotionele post komt over hoe nodig dit was, dat ze diepe gesprekken had, ze door Iris wel begrepen wordt, even niet op der hoede hoeft te zijn, maataar dat ze haar kindjes uiteraard maximaal gemist heeft.

En AM....ik moet zo lachen! Ik vermoed dat ze echt onderschat wat de gevolgen van haar grote mond over Tim zouden zijn.

Absoluut en nu is het volop damage control waarbij ze zichzelf ook weer overschreeuwt en ineens als kenner neerzet (workshop rode vlaggen geven AM, really?)
pi_219364042
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 15:29 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Jij bent er het drukste mee van iedereen!
Ja, super .
Ik lach me hier gewoon kapot , wat een drama's
pi_219364074
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 15:31 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja, super .
Waar moet je dan precies om lachen? En waarom bij specifiek MB wel en bij de rest niet of begrijp ik je nu verkeerd?
pi_219364133
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 15:36 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Waar moet je dan precies om lachen? En waarom bij specifiek MB wel en bij de rest niet of begrijp ik je nu verkeerd?
Vind de reacties gewoon leuk om te lezen.
Dat mag gelukkig gewoon.
Dat 1 iemand dit teweeg brengt, en dat dat nou net is wat de bedoeling is van de fluflus .
Aandacht.
pi_219364186
quote:

[..]
Ja, super .
De drama’s creëert MB zelf. Ze moet gewoon eens een grote meid worden. Schouders eronder en door. Daar hebben haar kinderen meer aan dan steeds de perfecte plaatjes laten zien met jankposts erbij. Als je jezelf oud en wijs genoeg vindt om tot 2x toe het leven van 7 kinderen op de kop te zetten, dit geldt ook voor JvP en KB, dan moet je niet janken.
pi_219364243
quote:

[..]
Ja, super .
Hopelijk kunnen de kinderen er later ook om lachen!
pi_219364247
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik kan er wel
Ze houdt jou ook erg bezig, zie ik.

Je hebt de rest van dit forum ook gelezen? Over AM, over HvK over Debbie?

Lachen hè?

[ Bericht 4% gewijzigd door lila01 op 28-11-2025 16:04:40 ]
pi_219364249
AM´s influencerboek ligt in Donner bij de afdeling Kind en opvoeding.
Heel passend _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')