abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219362145
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:16 schreef Cattolica het volgende:
De Marketingvrouw heeft een video geplaatst over Tim's podcast en AM.
Ik ben het helemaal met haar eens! (En grappig ook dat ze voor de boekpresentatie uitgenodigd was, maar niet gegaan is. Waarom zou AM haar uitgenodigd hebben? Voor een stukje diversiteit?)
pi_219362151
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 10:06 schreef Clavis het volgende:
Sanneke ook wel dramatisch of niet. Ze gaat rustig aan doen (alsof ze normaal anders doet?). En als het echt niet gaat laat ze Dion naar huis komen. Mens je hoeft werkelijk niks te doen op een dag.
Bizar dat het zelfs maar in haar opkomt om Peppie naar huis te laten komen 🤦♀
pi_219362158
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:19 schreef Nieve het volgende:
Bij hvk is J weer hard huilend op de achtergrond te horen dat ze niet weet wat ze aan moet doen (ze heeft al eerder gezegd dat dat altijd een probleem is) en roept daarbij meerdere keren om haar moeder. Hvk blijft stoicijns door filmen en die kleine eten geven. Dit meisje heeft duidelijk zoveel meer nodig, ik vind de situatie daar steeds schrijnender worden.
Zoveel medelijden met dat meisje
pi_219362224
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Bizar dat het zelfs maar in haar opkomt om Peppie naar huis te laten komen 🤦♀
En ze gaat tijdens de dutjes rusten. Verstandig, na al die inspanningen die ze dagelijks levert.
I can't help it, if I'm lucky
pi_219362232
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zoveel medelijden met dat meisje
Nou ik ook, voel me er steeds ongemakkelijker bij om haar te volgen.
pi_219362321
Marketing vrouw stipt precies die dingen aan waar iedereen met een beetje common sense over valt. Het probleem van AM is dat ze heel goed beseft waar ze haar kinderen aan blootstelt, maar ze wíl er niks aan doen want zíj ondervindt voordelen ervan. Geld met stip op nummer 1 gevolgd door de endorfine shotjes die ze krijgt van de reacties/likes van het volgvee. Het is dieptriest dat zij (en ook die van Blomsteel zei het gisteren letterlijk in haar stories) in de toekomst wel ziet wat voor issues haar kinderen er aan overhouden en er dan wel "mee dealt". Dat je dat oké vindt als ouder zijnde terwijl je op de hoogte bent van alle risico's.. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij! Je gooit je kind toch ook niet in het zwembad terwijl je weet dat het niet kan zwemmen. "Ach we zien wel wat voor hersenschade (of erger) de toekomst brengt" 🤦‍♀️
pi_219362330
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 00:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik denk dat ze naar Iris gaat dit keer
Ze is samen met Tim naar Iris (zie Reality FBI)

Tot zover de melodramatische verhalen van Michelle... Ook haar Pinokkioneus wordt steeds langer.
pi_219362331
Och wat leuk, Tim mag als een echte cameraman de begroeting tussen Iris en Michelle vastleggen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219362356
MB in die panty bij haar stories 🫣. Het lijkt net of ze er een inlegkruisje of maandverband in heeft. Iew.
pi_219362371
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 12:12 schreef Cyan het volgende:
Och wat leuk, Tim mag als een echte cameraman de begroeting tussen Iris en Michelle vastleggen.
Maar we doen net alsof hij er niet is, hoor.
Ik moet nog even een maximaal huilverhaal plaatsen.
pi_219362413
Wat me ook opvalt is dat MB heel close is met Iris, maar je haar niet meer hoort over haar vaste vriendinnen.
Ook niet meer op baby-bezoek en zo. Krijg steeds meer het idee dat er iets is voorgevallen.
pi_219362424
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 11:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik ben het helemaal met haar eens! (En grappig ook dat ze voor de boekpresentatie uitgenodigd was, maar niet gegaan is. Waarom zou AM haar uitgenodigd hebben? Voor een stukje diversiteit?)
Geen idee of ze direct door AM was uitgenodigd. Wel weet ik dat de moeder van één van Marketingvrouw's "influencer vriendinnen" was uitgenodigd en die vriendin was meegegaan (heeft er een story aangewijd). Wellicht mocht MV ook mee maar heeft ervoor bedankt.

MV (en genoemde vriendin) posten ook over en met hun kind(eren). MV veel anoniemer dan haar vriendin, maar toch. Dus ik ben het met haar eens, maarrrrrrr ze kan niet helemaal haar handen in onschuld wassen wat betreft dit onderwerp. Als ze niet haar kinderen had genoemd of anoniem had getoond, dan hadden we haar content betreft, niet hoeven weten dat ze kinderen heeft.
pi_219362427
Die vochtige muren en vloer bij HVK, dat ruikt toch muffig? Net zoals oude vochtige kelders zo'n specifieke geur hebben. I had vandaag gelijk weer gebeld. Je weet nu al dat er geen verbetering is na de laatste inspectie
pi_219362443
Erg ongezond die schimmel! Bah. De arme kinderen!
pi_219362465
Ik werk niet bij een woningbouw, ook geen verstand van. Maar als dit niet wordt opgelost lijkt dit me reden tot urgentie voor een andere woning.
pi_219362467
O wat vreselijk ongemakkelijk om te zien hoe MB Iris begroet....waarom moet dat allemaal zo overdreven..
pi_219362511
Ik ben toch wel echt blij te zien dat de afgelopen weken er zoveel aandacht is voor het fenomeen familievlogger en dat er heel erg veel mensen toch wel verstand hebben en het echt afkeuren.
Zo ken ik ook in het echte leven helemaal niemand die de familievloggers en het delen van kinderen voor duizenden volgers positief vindt en dit support.

Ik heb slecht nieuws voor AM en al die anderen mommy fluflus. De "lieve" mensen zijn misschien wel helemaal niet met meer...
De "gemene" mensen met hun hersenen op de juiste plek lijken daarentegen in aantal te groeien. Goeie zaak als je het mij vraagt!
pi_219362577
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 12:24 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Geen idee of ze direct door AM was uitgenodigd. Wel weet ik dat de moeder van één van Marketingvrouw's "influencer vriendinnen" was uitgenodigd en die vriendin was meegegaan (heeft er een story aangewijd). Wellicht mocht MV ook mee maar heeft ervoor bedankt.

MV (en genoemde vriendin) posten ook over en met hun kind(eren). MV veel anoniemer dan haar vriendin, maar toch. Dus ik ben het met haar eens, maarrrrrrr ze kan niet helemaal haar handen in onschuld wassen wat betreft dit onderwerp. Als ze niet haar kinderen had genoemd of anoniem had getoond, dan hadden we haar content betreft, niet hoeven weten dat ze kinderen heeft.
Mayra Louise, toch? Ik was ook zo teleurgesteld dat zij er was. Maar haar moeder schildert toch schilderijtjes van de kinderen van Debbie en ook van AM? Dus ik had de hoop dat Mayra Louise er alleen was als support voor haar moeder.
pi_219362589
Marketingvrouw slaat wel echt de spijkers op de kop.
pi_219362611
Marketingvrouw 👏🏼 is 👏🏼 on 👏🏼 point 👏🏼

Als AM het nu nog niet snapt, dan is ze echt nog dommer dan ik dacht.
pi_219362612
Ben ook benieuwd of Sanneke nog reageert op Marketingvrouw, want volgens mij heeft zehaar hoog zitten. Ook Sjamadriaan reageert en Sanneke heeft ook meermaals hem geciteerd. Zo goed dat de discussie weer even wordt opgepookt.😍
pi_219362661
zou AM nu de berichten van Marketingvrouw ook gaan kopieren in haar stories met een opmerking dat ze het allemaal verkeerd ziet?
pi_219362745
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 12:46 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Mayra Louise, toch? Ik was ook zo teleurgesteld dat zij er was. Maar haar moeder schildert toch schilderijtjes van de kinderen van Debbie en ook van AM? Dus ik had de hoop dat Mayra Louise er alleen was als support voor haar moeder.
Ja, inderdaad. Zij post ook haar dochter die ze steevast *die kleine* noemt; anoniem weliswaar maar toch herkenbaar genoeg.
pi_219362749
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 12:16 schreef lila01 het volgende:
MB in die panty bij haar stories 🫣. Het lijkt net of ze er een inlegkruisje of maandverband in heeft. Iew.
Die van JvP was ook al zo charmant haha. Ze zullen er wel goed voor betaald krijgen..
pi_219362758
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 12:30 schreef Wijkje79 het volgende:
O wat vreselijk ongemakkelijk om te zien hoe MB Iris begroet....waarom moet dat allemaal zo overdreven..
Dat heeft ze meerdere keren uitgelegd. Dit is hoe zij is, hoe zij handelt. En laten we niet vergeten dat Iris de liefste is!
Ik weet niet wat MB in haar jeugd tekort gekomen is maar het lijkt erop dat dat een heleboel is. Haar behoefte aan aandacht is groot, ze lijkt onverzadigbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 28-11-2025 13:29:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')