Inderdaad. Maar gelukkig vliegt ze weer (met Tim) naar Spanje.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:26 schreef lila01 het volgende:
[..]
Waar ze dus nog maar zelden is te zien.
Op dit filmpje zie je verder ook niemand.
Dat was geen familie he.. ze logeert soms bij een mannelijke kennis van moeders in de vakanties.. daar heeft jayda een bijzondere band mee 😵💫quote:Op donderdag 27 november 2025 21:10 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja zo is wel te zien in haar dagelijkse stories, dat het een en al feest is, dat alleenstaande moederschap van haar.
Niet dat de familie van Jayda zo'n aanwinst is, met de wietpijp open en bloot op tafel.
Inderdaad. Maar gelukkig vliegt ze weer (met Tim) naar Spanje.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:26 schreef lila01 het volgende:
[..]
Waar ze dus nog maar zelden is te zien.
Op dit filmpje zie je verder ook niemand.
Niks sneu voor Mies. Zij gaat (alweer) (met Tim) op reis.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:59 schreef slowie het volgende:
Mwoah, als het echt zo vijandig is tussen mb en jvp had mb haar helemaal niet genoemd in 't filmpje.
Kb heeft de kinderen met Kerst, is ook z'n verjaardag. Ben benieuwd of z'n nieuwe of oude liefde (jvp) er dan ook bij is. Dat zou ik wel sneu vinden voor mb: kb + jvp en de kinderen (misschien ook wel die van jvp) bij elkaar met Kerst en mb er niet bij.
Voorheen organiseerde kb ook altijd een mega speurtocht voor sinterklaas. Ben benieuwd of dat dit jaar ook gebeurd
Ik denk dat ze naar Iris gaat dit keerquote:Op donderdag 27 november 2025 22:53 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar gelukkig vliegt ze weer (met Tim) naar Spanje.
Okéquote:Op vrijdag 28 november 2025 00:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar Iris gaat dit keer
En waarom, of zegt ze dat niet en moeten ál die volgers dat vragen in een DM die ze dan na 3 dagen gaat beantwoorden? Druk, druk, druk.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:58 schreef Earring het volgende:
DBM heeft ook straf van insta. 3 dagen geen DM beantwoorden. Terwijl ze die juist mega veel krijgt zegt ze. Haha wat een fantast
Oh ja klopt. Maakt het niet echt beter.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat was geen familie he.. ze logeert soms bij een mannelijke kennis van moeders in de vakanties.. daar heeft jayda een bijzondere band mee 😵💫
Heb je ook gemist dat AM een workshop wil geven over het vlaggensysteemquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik ben late 2 the party denk ik maar druk gehad. Maar AM begrijpt het niet of ik niet. Want Tim moet om het hoekje kijken bij Wonder en moet daar iets van vinden? Dat is toch het hele punt niet... Ze heeft het er op en tussen de regels maar druk mee
Als Tim mee zou kijken dan zou hij gewoon zeggen ‘kijk, en dit is nou het inzetten van je kind voor je insta en om er geld mee te verdienen’. Niks anders. Maar dat wil ze niet horen in hun ‘discussie’ 🤣quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:06 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik ben late 2 the party denk ik maar druk gehad. Maar AM begrijpt het niet of ik niet. Want Tim moet om het hoekje kijken bij Wonder en moet daar iets van vinden? Dat is toch het hele punt niet... Ze heeft het er op en tussen de regels maar druk mee
Ja het voelt koel en kil, en dat voelt van voornamelijk vanaf Michelle haar kant. Net of is ze blij dat ze ervan af is, weet niet kan de vinger er niet op leggen. Ik ben ook gewoon retenieuwsgierig naar alle ins & outs, can't help. Denk dat Iris ze binnenkort nog wel vertelt. Die heeft ook bevestigt dat Michelle rookt 🤣quote:Op donderdag 27 november 2025 21:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat laatste viel mij ook al op. MB lijkt sowieso nog zelden op kantoor te zijn.
Compleet gemist.. wat is een vlaggensysteem?quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:09 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Heb je ook gemist dat AM een workshop wil geven over het vlaggensysteem
Ik denk dat Iris echt zo'n type is die hier mee naar de media stapt zodra ze MB niet meer spreekt of ruzie heeft.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:14 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja het voelt koel en kil, en dat voelt van voornamelijk vanaf Michelle haar kant. Net of is ze blij dat ze ervan af is, weet niet kan de vinger er niet op leggen. Ik ben ook gewoon retenieuwsgierig naar alle ins & outs, can't help. Denk dat Iris ze binnenkort nog wel vertelt. Die heeft ook bevestigt dat Michelle rookt 🤣
Ik vind haat heel onoprecht overkomenquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:48 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik denk dat Iris echt zo'n type is die hier mee naar de media stapt zodra ze MB niet meer spreekt of ruzie heeft.
Pinokkio strikes againquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie die helemaal blij is dat ze 13.5 uur geslapen heeft en om 6 uur al crashte 😂 gelukkig geloofd ze zichzelf... aangezien ze gewoon her en der online was tot een uurtje of 2 (tja ik slaap ook slecht)
Kort gezegd, de diverse varianten in grensoverschrijdend gedrag en wat toelaatbaar is of niet (rode vlag, groene vlag). Iets waar Juul van meekrijgt in haar opleiding. Ze heeft hiervoor straf gekregen van Instagram, waartegen ze bezwaar heeft gemaakt "omdat ze een moeder is van 8 en maatschappelijke kwesties aankaart". Ze wil er nu ook een workshop over geven. De vrouw is sinds Tim's podcast volkomen van het padje af.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:47 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Compleet gemist.. wat is een vlaggensysteem?
Bukken en opstaan op repeat lukt haar niet meer. Nou dan pak je een zachte bezem, veegt de LEGO bij elkaar en gaat zitten op de grond en gooi het in de bak.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie die helemaal blij is dat ze 13.5 uur geslapen heeft en om 6 uur al crashte 😂 gelukkig geloofd ze zichzelf... aangezien ze gewoon her en der online was tot een uurtje of 2 (tja ik slaap ook slecht)
Opruimen of shoppen... tja! Keuzes he! Gelukkig is het fijn rustig en stil in de ochtend en hebben de kinderen weinig herrie makend speelgoed 🤔 fijn voor de prikkels 👍quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Duplo opruimen kan Debbie niet meer goed, maar na een halve dag slapen kan ze wel kleding om gaan ruilen in het dorp 🫣 prioriteiten
Ze moet eigenlijk zo’n grijpstok hebben 🫣 zo eentje die ook gebruikt word om afval te rapenquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Opruimen of shoppen... tja! Keuzes he! Gelukkig is het fijn rustig en stil in de ochtend en hebben de kinderen weinig herrie makend speelgoed 🤔 fijn voor de prikkels 👍
Zal ze rennend gaan shoppen of met de rolie?
Overigens is dat duplo Opruimen toch simpel? Je gaat op de grond zitten bij de mand/bak en laat kinderen blokjes brengen... maak er een race van "wie brengt de meeste blokjes?" Hoezo moest ze veel bukken en opstaan?
Kattenbak instaleren ging anders best soepel...quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze moet eigenlijk zo’n grijpstok hebben 🫣 zo eentje die ook gebruikt word om afval te rapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |