abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219358986
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat laatste viel mij ook al op. MB lijkt sowieso nog zelden op kantoor te zijn.
Ze post net een filmpje van kantoor😉
pi_219358993
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:05 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ze heeft er zelfs heel decadent iemand aan huis voor laten komen.
Doornroosje sliep
pi_219359008
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:11 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik ben geen MB volger maar bij wie is die driehoeksverhouding ooit begonnen? Michelle is volgens mij getrouwd met Koen en Jacqueline "joined the club" maar wie is met wie begonnen?
Mb en jvp werden verliefd. Hebben ze geprobeerd te negeren.
Lukte niet. Koen stemde in met jvp en die werden ook verliefd.
pi_219359025
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:11 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het was allemaal MB's wens
Ja en jvp hebben ze gedwongen, ze vond het vreselijk , Koen ook maar goed....
Volgens mij waren ze er alle 3 niet vies van.
pi_219359057
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja en jvp hebben ze gedwongen, ze vond het vreselijk , Koen ook maar goed....
Klopt, helemaal gelijk heb je Henrike.
I can't help it, if I'm lucky
pi_219359063
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze post net een filmpje van kantoor😉
Waar ze dus nog maar zelden is te zien.
Op dit filmpje zie je verder ook niemand.
pi_219359075
Misschien hard maar ik geloof de update van Pascal niet, het deel waarin ze zegt dat ze alles eet wat ze liet zien en niet wandelt uit bewegingsdrang.

Ik hoop wel van harte dat ze de weg naar boven weer gaan vinden
pi_219359079
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:25 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt, helemaal gelijk heb je Henrike.
Ja sorry hoor maar wat dan? Mb heeft jvp bij haar man weg gesleurd? Kom op zeg, ze hadden afspraakjes samen terwijl jvp getrouwd was. Daar koos ze dan toch zelf voor?
Je maakt mij niet wijs dat er niks vanuit jvp kwam.
Voordat je een gezin met 3 kids overhoop haalt denk je toch goed na?
Koen en Mb hun huwelijk was al slechter en Koen heeft er mee ingestemd om jvp toe te laten, hij had ook nee kunnen zeggen.
pi_219359090
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja sorry hoor maar wat dan? Mb heeft jvp bij haar man weg gesleurd? Kom op zeg, ze hadden afspraakjes samen terwijl jvp getrouwd was. Daar koos ze dan toch zelf voor?
Je maakt mij niet wijs dat er niks vanuit jvp kwam.
Voordat je een gezin met 3 kids overhoop haalt denk je toch goed na?
Koen en Mb hun huwelijk was al slechter en Koen heeft er mee ingestemd om jvp toe te laten, hij had ook nee kunnen zeggen.
Zeg ik allemaal niet.

Doe maar rustig meid.
pi_219359103
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:29 schreef Missinglink24 het volgende:
Misschien hard maar ik geloof de update van Pascal niet, het deel waarin ze zegt dat ze alles eet wat ze liet zien en niet wandelt uit bewegingsdrang.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:26 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ja zou best kunnen,
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:26 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ja zou best zo kunnen zijn, in haar story heeft ze het over meerdere bedrijven, misschien stoot ze Jolie nie wel af, kan me wel voorstellen dat het niet werkt als je daar je ex steeds tegenkomt.
En misschien was het wel
Part of the deal.
Jvp de zaak Jolie nie en Mb het huis?
Ik weet het ook niet hoor, lijkt me wel ingewikkeld allemaal
pi_219359113
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zeg ik allemaal niet.

Doe maar rustig meid.
Ik ben rustig hoor, lig heerlijk voor de tv met een theetje
pi_219359140
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:34 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik ben rustig hoor, lig heerlijk voor de tv met een theetje
Mooi zo, doe je goed!
pi_219359153
Bij miniliefde spookt het, spannend wel
pi_219359161
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 20:34 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Precies. Waarom perse steeds weer 8 jongens en dan ook nog van die leeftijd(en)? Ze komt vaak over alsof het hun teveel wordt wat gezien hun leeftijd niet verbazendwekkend is. Ik heb respect voor hun inzet en "rijk zullen ze er niet van worden" maar er zijn in korte tijd 3 jongens op eigen verzoek vertrokken die al heel wat jaren bij hun woonden. Waar ik helemaal van omsloeg was dat ze vanaf dat moment zei dat ze alleen nog maar crisisplaatsingen wilde "want daar gaat ze goed op en dan kan ze zo fijn regelen". Ik zie haar als een hele zakelijke, nukkige en bedisselende vrouw die de hele dag aan het wijzen en corrigeren is. Koekjes of snoep en limonade naast een vaas met bloemen elke dag, verandert niet mijn gedachten.
Mwah, het is ook niet echt uit te leggen hoe het is om zoveel pleegpubers in huis te hebben. Je moet wel strak op de regels zijn. Als je 6 of 7 of 8 jongens hebt die allemaal in meer of mindere mate een hechtingsprobleem hebben, is dat gewoon anders opvoeden.
Daarnaast heeft ze het regelmatig over het 'dealen ' met jeugdzorg. Je moet wel. Als je dat niet doet, lopen ze met je weg en heb je niks. Echt, die organisatie is niet te doen.
pi_219359246
DBM heeft ook straf van insta. 3 dagen geen DM beantwoorden. Terwijl ze die juist mega veel krijgt zegt ze. Haha wat een fantast
pi_219359251
Mwoah, als het echt zo vijandig is tussen mb en jvp had mb haar helemaal niet genoemd in 't filmpje.

Kb heeft de kinderen met Kerst, is ook z'n verjaardag. Ben benieuwd of z'n nieuwe of oude liefde (jvp) er dan ook bij is. Dat zou ik wel sneu vinden voor mb: kb + jvp en de kinderen (misschien ook wel die van jvp) bij elkaar met Kerst en mb er niet bij.

Voorheen organiseerde kb ook altijd een mega speurtocht voor sinterklaas. Ben benieuwd of dat dit jaar ook gebeurd
pi_219359276
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 21:33 schreef Henrike het volgende:

[..]
[..]
Ja zou best kunnen,
[..]
Ja zou best zo kunnen zijn, in haar story heeft ze het over meerdere bedrijven, misschien stoot ze Jolie nie wel af, kan me wel voorstellen dat het niet werkt als je daar je ex steeds tegenkomt.
En misschien was het wel
Part of the deal.
Jvp de zaak Jolie nie en Mb het huis?
Ik weet het ook niet hoor, lijkt me wel ingewikkeld allemaal
Kun je eens stoppen met al die aannames van je? Het leest echt heel storend. Basser je op wat je ziet, niet op wat je denkt.

Ik volg ze niet eens.
pi_219359312
quote:

Ik geloof het ook niet...afgelopen weekend showde ze trots iets van een diploma voor een wandeling van 10 km..
In haar toestand erg zorgelijk...dat de natuur haar goed doet kan ik mij voorstellen maar dat kan ook in een rolstoel. Die nutri drankjes gaan uiteraard geen zoden aan de dijk zetten...
pi_219359340
quote:

Nou ja, het zijn voornamelijk eiwitrepen wat ze liet zien de afgelopen tijd. En af en toe een schaaltje yoghurt met cruesli als ontbijt. Voor de rest niks voedzaams. Geen lunch of avondeten en ik geloof ook wel dat ze dat niet eet. Hoe je met zo'n ziek lichaam een wandeling van 10 km maakt is me een raadsel
pi_219359347
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 20:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ze zijn ook weer aan een nieuwe jongen begonnen van 12 ik vroeg wanneer leeftijd , een reden was om ermee te stoppen , dat vond ze raar dat ik dat vroeg, ik zei maar je twijfelde zelf of je het wilde doen , dan mag ik toch vragen wanneer leeftijd wel iets is om ermee te stoppen .
Ik vind die man al een oude kerel
Zij ook. Ouwe zeur en klaagdoos. Overal over klagen en van die berichten met zo'n zeurondertoon. Als je pleeggezinnen zoekt luister vooral niet naar haar. Alles is zwaaaaaaar.
pi_219359363
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 22:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Kun je eens stoppen met al die aannames van je? Het leest echt heel storend. Basser je op wat je ziet, niet op wat je denkt.

Ik volg ze niet eens.
Gewoon filosoferen niets mis mee.
pi_219359403
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 22:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]

Ik volg ze niet eens.
Nou ja zeg, je hoeft niet zo te flippen het stikt hier van de aannames en daar zeg je niets van.
Ik schrijf bij alles misschien en plaats vraagtekens.
Tenslotte weet hier niemand hoe het precies zit en word er continu van alles gesuggereerd.
Als het je niet aanstaat wat ik netjes verwoord scroll je gewoon door.
Bah, negatief gedrag.
Je moet eens ophouden om steeds mede forumleden op hun mening aan te vallen.
Dat is oas storend.
Heb geen zin in dat gekat, fijne avond nog
pi_219359409
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 22:17 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Gewoon filosoferen niets mis mee.
Thanks, zoals iedereen hier filosofeert, gist, suggereert en aannames doet.
pi_219359488
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2025 22:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou ja zeg, je hoeft niet zo te flippen het stikt hier van de aannames en daar zeg je niets van.
Ik schrijf bij alles misschien en plaats vraagtekens.
Tenslotte weet hier niemand hoe het precies zit en word er continu van alles gesuggereerd.
Als het je niet aanstaat wat ik netjes verwoord scroll je gewoon door.
Bah, negatief gedrag.
Je moet eens ophouden om steeds mede forumleden op hun mening aan te vallen.
Dat is oas storend.
Heb geen zin in dat gekat, fijne avond nog
8)7

Doe nog eens een quote van, laten we zeggen, de laatste 2 weken waarin ik een medeforumlid op hun mening aanval. Kun je terugzien via FOKmycroft, het loepje van Fok.
pi_219359497
We kunnen een boom opzetten of aannames doen over een influencer hetzelfde is als filosoferen, maar ik laat het hierbij. Ik stoorde me eraan, zei er wat van. Daar kun je verschillende dingen mee doen. Je kunt mij aanvallen, je kunt het naast je neerleggen of je kunt even een moment van reflectie pakken. Het maakt mij niet uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')