O echt! Ff gekeken t lijkt wel een graftak.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:53 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Is dus vandaag gedaan, ziet er niet uit
Helaas krijgen ze dat niet, maar moeten ze ervoor werken. Alleen niet geposeerd en zonder script, maar wel in beeld😅quote:Op donderdag 27 november 2025 20:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Lot en Jet krijgen nog maar 3 sinterklaaskadootjes ipv 4 door de overdaad bij het barbieevent, zegt AM , ze hebben dus al een barbie gehad die anders AM had gekocht.
Nu vandaag heeft ze al die reclame weer voor drukke mamas , zou dat direct worden weggegooid? Want dat krijgen jet en lot toch ook elke keer , en dat is geen overdaad?
Ik denk juist dat AM heel simpel is. En dat ze probeert om een hedendaagse moeder te zijn maar ondertussen denkt ze nog vrij ouderwets over veel dingen.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:06 schreef Tarantelle het volgende:
En Annemarie is er goed in te doen of ze vrij simpel en alledaags is. Mensen herkennen zich in haar en dat is denk ik haar grootste kracht, naast dat ze kinderen met looks heeft die er schattig uitzien. Maar ja, het is natuurlijk ook maar een plaatje wat ze schetst.
Allemachtig. Ik heb nog even goed gekeken en ik geloof je meteen maar dan heeft ze absoluut "een type waarop ze ze uitzoekt" want ze lijken wel allemaal op elkaar.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De oudste is volwassen en studeert. Alle kinderen zijn van een andere vader. Beter gezegd, voor elke zwangerschap kiest ze een ander slachtoffer.
Die oudste lijkt me een hele verstandige meidquote:Op donderdag 27 november 2025 20:34 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De oudste is volwassen en studeert. Alle kinderen zijn van een andere vader. Beter gezegd, voor elke zwangerschap kiest ze een ander slachtoffer.
De oudste is idd volwassen en de vader is een Turkse man, een vakantie fling.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:07 schreef Cattolica het volgende:
Over HvK ... ik zie 5 kinderen, waar is de zesde? Is er ook een vader in beeld (haar ex)? Een oma/opa, familie? Ik was een beetje aan het rondscrollen en zag een thread van januari 2024 waarin toen ook al werd vermeld dat "witte pasta" dagelijkse kost was. Ik voel me bij haar een beetje een ramptoerist, het gaat van kwaad naar erger maar blijkbaar is er niemand die óf aan de bel trekt óf haar ergens bij helpt/ondersteunt.
😂😂quote:Op donderdag 27 november 2025 20:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
O echt! Ff gekeken t lijkt wel een graftak.
Zit net zo weinig leven in als in Debbie zelf. T is weer net niet( eigenlijk knap )
Die had vanmiddag haar pyjamabroek al aan, zou ze daar echt de hele dag in lopen?
Als ze door haar moeder is opgevoed, dan doet ze het toch ergens goed. Waarom dan na zo'n 10 jaar alsnog 5 kinderen bij 4 verschillende mannen op de wereld te zetten, is intrigerend.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die oudste lijkt me een hele verstandige meid
Oh, het had nog veel meer voordelen hoor, dat alleenstaande ouderschap, zonder bemoeienis van de vader.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De oudste is idd volwassen en de vader is een Turkse man, een vakantie fling.
Volgens HVK zelf is de familie van Jayda's verwekker/de verwekker zelf wel in beeld, hier is ze vaag over. De rest van de verwekkers zouden niet in beeld zijn.
Ze zegt hier zelf over dat dit beter is voor de kinderen, zo heb je nooit strijd over de opvoeding.
Ze heeft er zelfs heel decadent iemand aan huis voor laten komen.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:31 schreef Maremare het volgende:
Mijn hemel, die kerstkrans bij Debbie. Heeft ze daarvoor betaald? Zou 'm nog niet ophangen als ik dit gratis kreeg. Weer net niet bij haar 🫣
Dus er lopen 3 mannen in de rondte die niet betrokken zijn bij de opvoeding van hun kinderen "want zo heeft ze nooit strijd". Weten die mannen überhaupt wel af van het bestaan van hun kinderen. Afijn, vragen in overvloed maar ze zal wel weten wat ze doet 😑.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De oudste is idd volwassen en de vader is een Turkse man, een vakantie fling.
Volgens HVK zelf is de familie van Jayda's verwekker/de verwekker zelf wel in beeld, hier is ze vaag over. De rest van de verwekkers zouden niet in beeld zijn.
Ze zegt hier zelf over dat dit beter is voor de kinderen, zo heb je nooit strijd over de opvoeding.
Dat laatste viel mij ook al op. MB lijkt sowieso nog zelden op kantoor te zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB in haar bears with benefits reclame, ze beschrijft jvp als haar ex-vrouw. Klinkt afstandig en niet zo vriendelijk als ze willen voordoen (ze proberen op hun werk over te komen alsof ze prima door 1 deur kunnen, hoewel we ze daar de laatste tijd ook niet meer samen zien?)
Onvoorstelbaar. Die verbeeldt zich heel wat.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:05 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ze heeft er zelfs heel decadent iemand aan huis voor laten komen.
Ja zo is wel te zien in haar dagelijkse stories, dat het een en al feest is, dat alleenstaande moederschap van haar.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Oh, het had nog veel meer voordelen hoor, dat alleenstaande ouderschap, zonder bemoeienis van de vader.
Kleur uit een potje. Heel veel kleur uit een potje.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB zegt dat ze de kleur in haar gezicht heeft van buiten lopen in het zonnetje 😂😂😂
Ik ben geen MB volger maar bij wie is die driehoeksverhouding ooit begonnen? Michelle is volgens mij getrouwd met Koen en Jacqueline "joined the club" maar wie is met wie begonnen?quote:Op donderdag 27 november 2025 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB in haar bears with benefits reclame, ze beschrijft jvp als haar ex-vrouw. Klinkt afstandig en niet zo vriendelijk als ze willen voordoen (ze proberen op hun werk over te komen alsof ze prima door 1 deur kunnen, hoewel we ze daar de laatste tijd ook niet meer samen zien?)
Ja, hetzelfde zonnetje als waar Donald Trump in looptquote:Op donderdag 27 november 2025 21:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB zegt dat ze de kleur in haar gezicht heeft van buiten lopen in het zonnetje 😂😂😂
Het was allemaal MB's wensquote:Op donderdag 27 november 2025 21:11 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben geen MB volger maar bij wie is die driehoeksverhouding ooit begonnen? Michelle is volgens mij getrouwd met Koen en Jacqueline "joined the club" maar wie is met wie begonnen?
Roy trekt de portemonnee wel weerquote:Op donderdag 27 november 2025 21:05 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ze heeft er zelfs heel decadent iemand aan huis voor laten komen.
Ik kan haar niet volgen, hoe gaat het met haarquote:Op donderdag 27 november 2025 20:34 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Eerlijke update bij Pascal.
MB werd verliefd op jvp, die toen ook nog getrouwd wasquote:Op donderdag 27 november 2025 21:11 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben geen MB volger maar bij wie is die driehoeksverhouding ooit begonnen? Michelle is volgens mij getrouwd met Koen en Jacqueline "joined the club" maar wie is met wie begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |