Bij haar denk je altijd dat het niet erger kan, tot de volgende video komt.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:15 schreef Danielle_ het volgende:
Ellen (terugnaarliefde) manifesteert altijd overvloed en leven in rijkdom maar moest vorige maand nog geld lenen. Ik ga meteen haar programma kopen, dit werkt! 😂
🤦♀ geloven mensen nu echt in haar onzin? Ze was vorige maand bijna failliet en moest geld lenen om te levenquote:Op donderdag 27 november 2025 19:15 schreef Danielle_ het volgende:
Ellen (terugnaarliefde) manifesteert altijd overvloed en leven in rijkdom maar moest vorige maand nog geld lenen. Ik ga meteen haar programma kopen, dit werkt! 😂
Slechte reclame voor die bloemistquote:Op donderdag 27 november 2025 19:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Die krans van Debbie is ook rijp voor de GFT bak
O die werd toch van herfst omgebouwd naar kerst? Dat zei ze toenquote:Op donderdag 27 november 2025 19:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Die krans van Debbie is ook rijp voor de GFT bak
Zou ze dan helemaal niet sparen?quote:Op donderdag 27 november 2025 19:15 schreef Danielle_ het volgende:
Is dus vandaag gedaan, ziet er niet uitquote:Op donderdag 27 november 2025 19:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
O die werd toch van herfst omgebouwd naar kerst? Dat zei ze toen
Ze heeft sparen niet gemanifesteerd denk ikquote:Op donderdag 27 november 2025 19:50 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Zou ze dan helemaal niet sparen?
Ja. Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
O die werd toch van herfst omgebouwd naar kerst? Dat zei ze toen
Wat is haar accountnaam daar?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:02 schreef opwegnaar het volgende:
DBM blijft op Tiktok ook maar stug volhouden dat ze op zoek is naar haar 'nice' ipv niche 😅🙈
Ze zijn ook weer aan een nieuwe jongen begonnen van 12 ik vroeg wanneer leeftijd , een reden was om ermee te stoppen , dat vond ze raar dat ik dat vroeg, ik zei maar je twijfelde zelf of je het wilde doen , dan mag ik toch vragen wanneer leeftijd wel iets is om ermee te stoppen .quote:Op donderdag 27 november 2025 19:57 schreef Cattolica het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van *mijn mening* haaibaai Sietske (pleeggezin Jan Steen) maar ik vind het wel altijd hartverwarmend wanneer Daan's (biologische) moeder reageert. Sietske en haar man hebben hem geadopteerd maar zijn moeder is betrokken ❤️.
Ik vond het zelf meer bewijs dat ze nooit zoveel geld heeft als ze beweert. Anders was het niet op geweest…quote:Op donderdag 27 november 2025 19:50 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Zou ze dan helemaal niet sparen?
Heel bijzonder ja. Logisch dat haar kinderen (nu nog wel in ieder geval) achter haar staan. Ze weten niet beter.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
AM zou Tim wel een dag mee willen laten lopen... echt, ze begrijpt echt niet wat Tim nou wilde met zijn interview.
En dat Tim dan op z'n knieen zou moeten voor de kinderen: wat is dat nou weer voor uitspraak. Wil je zeggen dat het gezin achter je staat: fijn voor je, maar dat betekent niet dat een ander dus iets met die kinderen moet doen, als zij wil dat hij een dag meeloopt. Haar manier van denken is echt heel bijzonder.
Precies. Waarom perse steeds weer 8 jongens en dan ook nog van die leeftijd(en)? Ze komt vaak over alsof het hun teveel wordt wat gezien hun leeftijd niet verbazendwekkend is. Ik heb respect voor hun inzet en "rijk zullen ze er niet van worden" maar er zijn in korte tijd 3 jongens op eigen verzoek vertrokken die al heel wat jaren bij hun woonden. Waar ik helemaal van omsloeg was dat ze vanaf dat moment zei dat ze alleen nog maar crisisplaatsingen wilde "want daar gaat ze goed op en dan kan ze zo fijn regelen". Ik zie haar als een hele zakelijke, nukkige en bedisselende vrouw die de hele dag aan het wijzen en corrigeren is. Koekjes of snoep en limonade naast een vaas met bloemen elke dag, verandert niet mijn gedachten.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze zijn ook weer aan een nieuwe jongen begonnen van 12 ik vroeg wanneer leeftijd , een reden was om ermee te stoppen , dat vond ze raar dat ik dat vroeg, ik zei maar je twijfelde zelf of je het wilde doen , dan mag ik toch vragen wanneer leeftijd wel iets is om ermee te stoppen .
Ik vind die man al een oude kerel
De oudste is volwassen en studeert. Alle kinderen zijn van een andere vader. Beter gezegd, voor elke zwangerschap kiest ze een ander slachtoffer.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:07 schreef Cattolica het volgende:
Over HvK ... ik zie 5 kinderen, waar is de zesde? Is er ook een vader in beeld (haar ex)? Een oma/opa, familie? Ik was een beetje aan het rondscrollen en zag een thread van januari 2024 waarin toen ook al werd vermeld dat "witte pasta" dagelijkse kost was. Ik voel me bij haar een beetje een ramptoerist, het gaat van kwaad naar erger maar blijkbaar is er niemand die óf aan de bel trekt óf haar ergens bij helpt/ondersteunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |